eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
3هزار دنبال‌کننده
463 عکس
34 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
جنبش فواحش کف آکادمی و کافه و کوچه تمام نشده است؛ تنها از مبارزه‌ی سخت با اقامه‌ی شریعت محمدی و حجاب شرعی به مبارزه‌ی نرم تغییر وضعیت داده است، تا فرصت بعد...
در جنگ احزاب حجاب ما در یک جنگ تمام‌عیاریم. مقهور جنگ روایت مذهبی‌های صورتی اگر بشویم به دگوری‌های لجنی باخته‌ییم...
مذهبی‌‌های صورتی کمابیش آنیند که سکولار شرمنده خوانده می‌شوند. سکولارهای درنده که‌اند؟ دگوری‌های لجنی...
مذهبی صورتی زمینه‌ساز و جاده‌صاف‌کن و پیش‌مرگ دگوری لجنی در جنگ با مذهبی سرخ است؛ اسب تروا درون سور اسلام...
نزدیک به یک دهه مناسک اربعین را با تمرکز بر کرامت موکب‌دارها ترویج کرده‌ییم؛ دهه‌ی بعد برهه‌ی تمرکز بر مناعت‌ها پیاده‌روها است...
برای چه دولت مکلف است برای زیرساخت پیاده‌روی اربعین هزینه کند؟ برای این که یک‌دو دهه‌ی پیش روزها در جاده‌ی عبدالخان به چذابه نمی‌توانستیم سواره برویم و اکنون شب‌ها پیاده روی این جاده‌ییم. پیاده‌روی موسم اربعین از آسفالت تا امنیت را به این جاده و بسی جاده‌ی دیگر آورده است...
آن امام موعودی که هن‌گام ظهور ناو‌دان‌های یله‌ی خانه‌ها به خیابان را جمع می‌کند، بساط لگد پراندن شل‌حجاب‌های طائفه‌ی شیعه برابر نامحرم را هم جمع خواهد کرد...
مبارزه با بدعت‌های جفت و طاق ورزش حرفه‌یی بانوان در این روزها، کاری از سنخ مبارزه با بدعت تراویح خواندن در صدر اسلام است...
فرو کاستن استکبار به امپریالیسم شاید راهی برای هم‌شانه شدن با چپ‌ها در مبارزه‌ی جهانی باشد، اما مستکبرین محلی محکوم در حکومت اسلامی را از دستور استکبارستیزی مسلمان‌ها خارج می‌کند؛ نابینایی از این واقعیت که چپ‌های فرهنگی مانند راست‌های اقتصادی خود خود طاغوتند...
قرار بر وحدت منهای دعوت با چپ‌های جهانی اگر باشد دیر یا زود حضور پرچم رنگین‌کمانی آن‌ها در دسته‌ی محرم و بیاده‌ی صفر را باید پذیرفت، با هم‌این توهم ستیز با امپریالیسم...
لگد پراندن‌مان برابر نامحرم را به حضرت موعود تقدیم می‌کنیم یا گردن‌آویزی که از رقابت‌های یونانی‌مآب دشت کرده‌ییم که بدایت تا نهایتش هتک انبیای الاهی بوده است؟ یا چه...
این طبیعی است که قاعدین ایستا، مجاهدین پویا را تندرو بخوانند؛ این طبیعی است که مذهبی‌های صورتی، مذهب‌های سرخ را تندرنگ بخوانند...
مشهورات ریشوها...
شریان‌های بیاده‌ی اربعین هم‌آن قدر که چهارچوب مغتنمی برای خاطره نوشتن و مستند ساختن است، مسیر رامی برای داستان نوشتن و سینمایی ساختن نیست. سریز روزانه‌ی هزاران فرسنگ حقیقت راهی به آب‌چاله ساختن با توهمات داستانی و سینمایی نمی‌دهد...
اسلام را می‌توان صورتی خواند. خوانش صورتی انتظار هم‌ این است منتظر ظهور حضرت موعودیم تا بتوانیم میزبان المپیک کفار حربی بشویم...
اسلام سرخ محصول رساله است. اسلام صورتی محصول چه است؟ رسانه‌...
نهج‌البلاغه سر نیزه کردن هم‌این است که می‌بینیم: نورانی کردن جامعه‌‌ی اسلامی با اقامه‌ی سخت حجاب شرعی را سیاهی می‌خوانند...
آن کارگزار جمهوری اسلامی که اقامه‌ی سخت شریعت محمدی را مداخله به نفع تاریکی می‌خواند نقشه‌ی راه مشخصی دارد: بسط جنبش فواحش به دولت فواحش...
دولت چهاردهم دولت التقاط است؛ نؤمن ببعض و نکفر ببعض. دولت چرک صورتی...
نعل وارونه نزنید؛ هم‌این حجاب موجود محصول اقامه‌ی نرم تا سخت حجاب شرعی در طول سه دهه‌ی گذشته بوده است؛ اگر نه جهش برهنه پوشی و هرزه‌گردی در سال‌های پس از غائله‌ی ژینا و سیاست عدم مداخله حاکمیت در امر حجاب را همه به چشم دیده‌ییم...
دولت صفوی، طاغوتی بود که بناء به مصلحت امت تنفیذ ولی فقیه را با خود داشت. دولت التقاط، وضعیت صفوی در دل حکومت مصطفوی ولی فقیه است...
حجاب شرعی، لچک شل نیست...
معطی شیئ باید واجد شیئ باشد. با حجاب شل نمی‌توان حجاب شرعی را ترویج کرد...
شریعت الاهی، زن‌ها را از شم‌شیر زدن در میدان جهاد سخت هم معاف کرده است، چه رسد به این که آن‌ها را به میدان لگد پراندن‌های موهوم گسیل کنیم...
برخورد سخت با مستکبر مقصر برای مطیع و ملتزم کردن او است و نه مؤمن شدنش. مؤمن و محجب شدن برنامه‌ی کار نرم با مستضعف قاصر است...
جهاد سخت ما با مستکبر‌های شاخ برای به جهنم فرستادن‌شان است؛ اگر نه مگر کسی را به زور می‌توان به به‌هشت فرستاد؟ یا مؤمن و محجب کرد...
نسخه‌ی کاتولیک شریان‌های پیاده‌ از خانه می‌گوید: همه‌ی راه‌ها به رم ختم می‌شود؛ به سریر مقدس. نسخه‌ی شیعی شریان‌های پیاده از خانه چه می‌گوید؟ همه‌ی راه‌ها به کربلاء ختم می‌شود؛ به حائر قدسی...
کانال کذاب خبر فوری، مانند دیگر مرجف‌های اجاره‌یی و مجانی در محیط رایان و عیان ایران، آن قدر متشرع و مقید نیست که بداند طلبه‌های محتاط تصویر زن‌های شل‌حجاب و بی‌حجاب را در رسانه‌‌ی خود بازنشر نمی‌کنند...
این مضمون را بارها از استاد اعظم‌مان، شیخ عبدالله جوادی آملی، روی منبر درس شنیدم: حشمت زن‌ها اجل از آن است که حتا حضرت الاه آن‌ها را به مقام نبوت بنشاند...
متشابهات بیان ولی فقیه را با آوردن آن بر بافتار محکمات بیان ولی وصی و ولی نبی باید فهمید...