این دخترهای مستفرنگ کف کوچه و کافه و آکادمی را چه طور میتوان ملتزم و محجب کرد؟ همآن طور که پدران گبرشان را کف دشت و مزرعه و آسآب مسلمان کردیم...
کف درگیریهای خیابانی با شهرآشوبها در غائلهی ژینا، امیرحسین با شلوار کردی میآمد و با دمپایی آبی. سر این دومی صدای رفقای دسته در میآمد. میگفت: پوتین را برای جنگ با اسرائیل میپوشم، اینها که رقمی نیستند...
غائلهی ژینا الحاد محض بود؛ جنبش فواحش، نه تنها شورش بر فقیه یا حتا وصی و نبی، که شوریدن بر خود حضرت الاه بوده است...
کارگزاران خط اصالت قدرت باور ندارند که شهرآشوبیهای ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ بر سر شریعت بوده تا قدرت. هماین است که آشوب به آشوب بیشتر با شکستن سکولارهای هار با حضور الحاضر مکتبیهای مجاهد مخالفت کردهاند. این دلیل سادهی حضور لباس شخصی نیروهای حزبالله در جمع کردن غائلهی ژینا بود...
شورای نگهبان اگر دادگاه شریعت بود، سکولارهای شریعتستیز جفت و طاق کارگزار جمهوری اسلامی نمیشدند؛ کارگزاران سکولار نظام...
ایدهی ترجیح سنی سکولار برای سالها دستور کار محافل عرفی امنیتی بوده است. آن چه اکنون احساس میشود در دستور نهاده شدن ایدهی ترجیح شیعهی سکولار است...
در پسآی جنبش فواحش امر ملی در ایران به طرز همنیامدنی دوپاره است: مکتبیها | سکولارها. اکنون ما بیش از آن که یک ملت باشیم دو امتیم...
مکتبیها هنوز حتا تقاص خون شیخ فضلالله را از سکولارهای ایرانی نگرفتهاند، تا برسیم به تمام شهیدان این سده و این دههها، تا برسیم به آرمان عزیز...