مسأله آن نیست که اسرائیل توان زدن ایران را دارد؛ مسأله این است که اسرائیل توان خوردن از ایران را ندارد؛ پادگان شیشهیی...
إسرائيل هي معسكر من الزجاج. يمكنها ضرب لبنان إلی إيران و لكن لا يمكنها أن ضربت من لبنان إلی إيران...
حرکت حزبالله با همهی وضعیت پیچیدهاش در لبنان و جهان و حتا میان شیعهی شام، توانسته تا زیستار جمهور خود را با اسلوب مقاومت همواره سازمان بدهد؛ این است که نه فتنهگری دشمنان داخلیش در لبنان کاری از پیش میبرد و نه شرطگزاری یا شرطیسازیهای دشمنان خارجیش، اسرائیل و امریکا...
این روزها با بالا گرفتن کار ایران اسلامی و اسرائیل جهود فصل بیرونروی تشیع صهیونی است؛ حتا سویهی دیریاب دستاربند پارسیگوی آن...
طاغوت داخلی و خارجی ندارد؛ نسق فاجرهای کاشف حجاب در ایران را با همآن منطق باید کشید که کافرهای غاصب قدس در فلسطین را به موشک باید کشید...
حجاب شرعی امت اسماعیل را هزار سال است که میشناسیم؛ این هرزهپوشهای برهنهگرد هار در کوچه و کافه و آکادمی خود را امت اسرائیل میدانند؟ یا چه...
ألذین قال لهم الناس: إن الناس قد جمعوا لکم، فاخشوهم. هزار سال است از حجاز تا شام تا ایران گفتار مرجفون اجارهیی و مرجفون مجانی در محیط عیان و رایان، برای خالی کردن دل مؤمنین در معرکهی جنگ با کفار همآن است که بود...
جهاد سرخ است؛ صورتیها را به فرارشان از جهاد نرم تا سخت بشناسید...
جنگ را اگر بتوان با رجز برد، اسرائیل را هم با سلاح اتمی میتوان ازاله کرد...
زندهخواری بنیادگرایان شیعهتبار در عهد صفوی منطقش همآنی است که همآنها در عهد مصطفوی با آن پی ساخت سلاح اتمی آمدهاند...
شریعتمدارها با عرفیسازها به جهنم نمیروند، و با بنیادگراها به بههشت...
بنیادگرایی همآن سنتمداری منهای حجتمبنائی است؛ انقلاب منهای فقاهت...
سنت دست کم دو معنا دارد؛ خصوص سنت که سنت حسنه است و عموم سنت که درهمکنش ناهمگن سنت حسنهی محصول نهضت و سنت سیئهی محصول بدعت است. هنگامی که از سنت صحبت میکنیم باید بدانیم از کدام معنای آن بحث میکنیم؟ سنت حسنه، سنت سیئه، سنت آمیخته...
با ولی فقیه همذوق و یا همذهن اگر نباشی ناگزیری به همزبانی بسنده کنی. هماین است که همواره منتظر خطاب فصل و حکم حکومتی و بیان پشت بلندگوی اویی تا پی تکلیف شرعی روزمرهات بروی...
استنکاف از جنگ سخت مستقیم با کیان موقت اسرائیل جمهوری اسلامی در ایران را گرفتار چالشهای نرم فلسفی میکند...
آکادمی مدرن جنگ اگر جنگ مکتبی را به سازمان رزم نرم تا سخت ما میآموخت که گردانهای سازمان بسیج در سال دوم جنگ احزاب حجاب هنوز دور خودشان نمیچرخیدند...
بسیج دانشجویی که طی غائلهی ژینا و در جنگ احزاب حجاب از ساختن یک شعار روزآمد برای جنگ نرم با طاغوت پارسی در آکادمی ایرانی ناتوان بود چه طور در طوفانالاقصی و در طولانیترین نبرد با اسرائیل میخواهد در جنگ سخت با طاغوت عبری در فلسطین اشغالی سلاح به دست بگیرد؟ یا چه...
سکولارهای هار ایرانی پس از حجابستیزی و مسجدستیزی اکنون به نمازستیزی رسیدهاند و برای نماز جمعهی مؤمنین شاخ و شانه میکشند. با آنها چه باید کرد؟ شاخ کجشان و قلم پایشان را همآن بیرون مصلای جمعه شکست...
پیش از دهان گشاد کردن به قضاوت در بارهی نماز جمعه و جماعت مؤمنین درستش آن است که از سالها حدث حیض و جنابت که بر گردنتان مانده است طهارت بگیرید، و اگر پا داد صبح آدینه یک غسل جمعه هم بکنید؛ همهتان، حتا شما ریشو|چادری مقوای عزیز...
جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و پویش پتیاره و بلوای بیناموس به هماین راحتی پس از حمله به حجاب و مسجد به حمله خود نماز رسیده است؛ الحاد هار ایرانی...
عادت عرفیسازهای کافرمشرب ایرانی هماین خوارج و طالبان و داعش خواندن شریعتمدارها است...
با کفار گوشتتلخند، با هم برخورد مؤمنانه میکنند؛ الذین آمنوا معه...