سویهی پارسی امت اسرائیل تا دل ملت ایران کش آمده است؛ دشمن ما همجا است...
عربها یک واژهی صهیون دارند و یک متصهین. این دومی را برای خطاب امت ناجهود اسرائیل به کار میبرند: تسنن صهیونی، تشیع صهیونی، عربهای صهیونی، ترکهای صهیونی، پارسهای صهیونی...
مسألهی قدس اگر مسألهی قبیله باشد و نه مسألهی قبله، خروجیش هماین مدعیان عرفی مقاومت میشود که میگویند: در جنگ قدرت با اسرائیل از اقامهی شریعت چشم بپوشید...
این روزها پرچم سه رنگ شیر تعزیه بیرق امت پارسی صهیونی شده است؛ همآن طور که پرچم دو رنگ ستارهی داوود بیرق امت عبری صهیونی بوده است...
حرام سیاسی بودن کشف فاحش حجاب معناش هماین است که سکولارهای مستکبر هار که کف کوچه و کافه و آکادمی برهنهپوشی میکنند پیادهنظام امریکا و اسرائیلند...
درستش آن است که حجابستیزهای ایرانی برای داشتن گورستان خاص خود نافرمانی عیان کنند یا کارزار رایان به راه بیندازند: گورستان کفار سکولار...
امت اسرائیل همواره به زبان عبری و لهجهی اشکنازی صحبت نمیکند؛ امت اسرائیل در بسیاری به زبان ترکی با لهجهی اسلامبولی یا زبان عربی با لهجهی خلیجی یا زبان پارسی به لهجهی شمرانی صحبت میکند...
ایران سپر اسلامستیزی دگوریها لجنی است؛ اگر نه آرمان همهشان فرنگ است...
بیرون از مرزهای ایران ما با امت اسرائیل بر سر تطبیع اشغال قدس میجنگیم و درون مرزهای ایران با امت اسرائیل بر سر تطبیع کشف حجاب میجنگیم؛ بیرونیهاشان برخی کیپا میگزارند و درونیهاشان برخی دستار میبندند...
امت پارسی اسرائیل خود را فرزندان کوروش میدانند؛ و به قول جهود: نخستین صهیونیست ایرانی...
مقاومت به شرط مرز، هماین است که بیرون از مرزهای ایران اهل اقامهیی و درون مرزهای ایران اهل قعود...
آن که اقامهی سخت شریعت، از حجاب شرعی تا حکومت شرعی، را انکار میکند، به وقتش اقامهی نرم آن را هم انکار خواهد کرد؛ وقتش که برسد اصل اقامهی شریعت را هم انکار خواهد کرد تا برسیم به وقت انکار اصل شریعت...
کسی که در پسآی هشدار حکومت شرعی هنوز بی حجاب شرعی پا به کوچه و کافه و آکادمی مینهد مستضعف نیست، مستکبر است. چارهی مستضعف اگر شفقت باشد، چارهی مستکبر شدت است...
نظام برای معتقدان به نظام مدتها است که یک مشترک لفظی است؛ مکتبیها نظام را نظام شریعت میدانند که از حجاب شرعی تا حکومت شرعی گسترده است؛ چپهای سکولار اما نظام را نظام قدرت عرفی میدانند و هماین است که برای مبارزه با امپریالیسم و صهیونیسم از معارضه با اسلام هم ابائی ندارند...
کسی که در پسآی هشدار حکومت شرعی هنوز بی حجاب شرعی پا به کوچه و کافه و آکادمی مینهد مستضعف نیست، مستکبر است. چارهی مستضعف اگر شفقت باشد، چارهی مستکبر شدت است...
نبرد امی مرزبردار نیست؛ عقبهی داخلی اسرائیل را که حجاب از سر بر میدارد را با همآن منطقی در ایران اسلامی سر جای خودش باید نشاند که جبههی خارجی اسرائیل در فلسطین اشغالی را سرکوب میکنیم...
مسألهی قدس را اگر مسألهی قبله بدانیم و نه مسألهی قبیله، مشکل نخست ما با کیان موقت اسرائیل قبلهستیزی و مسجدستیزی و اسلامستیزی آن است. این دلیل سادهی آن است که از چه فاجرهای کاشف حجاب را امت اسرائیل در ایران میدانیم...