غائلهی مشروطه دست کم در روندهای حقوق عرفی که در امتداد خود برساخت، از سر مبارزه با استبداد سر از الحاد در آورد...
کار نرم چارهی مستضعف است؛ چارهی مستکبر کار سخت است. این دلیل سادهی شدت با سلیطههای هار سکولار است...
ادراک حقوقدانهای عرفی از قانون الحادی است؛ به هماین راحتی که حلال و حرام محمد را هم میخواهد به رأی بگزارند...
سلیطههای مستکبری که حتا از امر سخت پلیس در خیابان تمرد میکنند را با کدام کار نرم فرهنگی میخواهید به راه بیاورید؟ یا ما را گرفتهیید؟ یا خودتان را؟ یا چه...
بیستوچهارامامیها اگر در ادعای نیابت و امامت و عصمتشان موفق شوند، مانند دیگر فرقههای آخرزمانی در محیط شیعه یک راست به طرف نبوت و نسخ شریعت خواهند رفت...
ولایت منفرد فقیه سادهترین اسلوب عرفیسازی ولایت منتشر فقیه است؛ راحتترین روش برای تختهبند کردن ولایت مطلقهی فقیه به ولایت مقیدهی فقیه...
تشیع لندنی را همه شنیدهییم؛ مصداق انقلاب لندنی اما هماین مردک سکولار موفرفری است که میان مکتبیهای معتقد به جمهوری اسلامی جدال میکند...
تفاوت آن مردک موفرفری که میان مؤیدین مکتبی نظام جدال میکند و آن زنک موفرفری که سلیطههای هرزهپوش را سازمان میدهد آن است که اولی معتقد به نظام قدرت در جمهوری اسلامی است و دومی معارض این نظام قدرت است؛ اگر نه هر دو به یک پایه دشمن نظام شریعت محمدی در جمهوری اسلامی استند...
این وهن فقاهت شیعه است که یک نافقیه خود را مقرر ولی فقیه بخواند...
از یمن تا لبنان رفقای نهضتی دیگر یاد گرفته بودند. کسی از ایران میرفت و میگفت: نظر آقا این است. آن برادران میپرسیدند: این نظر خود آقا است یا دفتر آقا؟ اگر اولی است که روی چشم ما است و اگر دومی است دلیل میخواهد...
اقامهی شریعت محمدی با نسخههای حقوقدانهای عرفی آکادمی کاری از سنخ سوزن نخ کردن با دستکش مشتزنی است...
نفوذ؟ نفوذ ذهنی؟ این که ریشو|چادریهای مقوا از رسانه خط میگیرند و نه از رساله...
تفاوت حلقهی حاکمیت از حلقهی میانی هماین انحصار در کاربست شدت و خشونت است. سکولارهای شرمنده تا درنده که اقامهی سخت حجاب را انکار میکنند، شریعت را مأموریت حاکمیت نمیدانند؛ این استحالهی عرفی از حجاب شرعی تا خود حکومت شرعی است...
خامنهییداتآیآر یک رسانهی رایان است، خامنهییداتآیآر یک رسالهی رایان نیست...
وکیل شرعی هزار سال است که تعریف مشخصی در تشیع دارد و پیشنیاز نخستش فقاهت است. حسابهای رایان هر چه باشند سامانهی وکالت فقهی نیستند...
تأمل در وسائلالشیعة شیخ حر عاملی به ما میآموزد که تبویب هم مرتبهیی از تفقه است...
مذهبی صورتی نبی و وصی را صورتی میفهمد؛ انتظار دارید ولی فقیه را صورتی نفهمد؟ یا چه...
بیان ولی فقیه به خوانش مذهبیهای صورتی ناسخ بیان وصی و نبی است و نه شارح آن...
ما حکم شرعی ولی فقیه را از تصریح وکیل شرعی ایشان میشنویم و نه از کنایههای منابع آگاه...