eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
420 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
فرهنگی خواندن امر حجاب از هم‌آن جایی آمده است که آینده را دنیای گفت‌مان می‌خواند...
ترکیب عمامه‌ی تأله نرم و لباس رزم سخت درست‌ترین پوشش کف جنگ احزاب حجاب است؛ پوشش تراز جنگ ترکیبی از شفقت و هدایت نرم بی‌حجاب‌های مستضعف تا شدت و خشونت سخت با بی‌حجاب‌های مستکبر...
ابطال‌طلب‌های ایرانی حتا اگر بتوانند اقامه‌ی سخت حجاب شرعی را از حکومت شرعی ساقط کنند، باز مشکل‌شان سخت‌تر می‌شود که با اصل مراتب سخت امر به معروف و نهی از منکر چه کنند؟ با دست کشیدن حلقه‌ی حاکمیت از مراتب سخت اقامه‌ی حجاب شرعی این تازیانه تازه به دست حلقه‌های میانی امت می‌آید...
جنگ احزاب حجاب تنها خط مقدم یک جنگ بس‌یار بزرگ‌تر است: اقامه‌ی وحی یا اباحه‌ی عرف، تعبد یا طغیان؟ حجاب این روزها بیرق جنگ تمام‌عیار ایمان و کفر است...
درگیری ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی با ما در جنگ احزاب حجاب بر سر یک کف دست لچک نیست؛ انسانیت‌ مدرن و عقلانیت عرفی آن‌ها است که می‌خواهید ناسخ الاهیت ازلی و وحیانیت قدسی باشد؛ خودخدایی...
جنگ احزاب حجاب پیش از آن که جنگ لچک و لختی باشد، جنگ اسلام و الحاد است...
ایده‌ی یکان‌های ترکیبی رزم در جنوب حلب متولد شد. سازمان‌دهی طلبه‌های بسیجی در نیروی ویژه‌ی سپاه. اسلوب کار این بود که با نبرد سخت تصرف می‌کردیم و با نبرد نرم تثبیت...
مذهبی‌های صورتی به هم‌این راحتی از ایده‌ی محجبه‌ام اما با اقامه‌ی حجاب مخالفم به ایده‌ی حجابم را از بغض اقامه‌ی حجاب بر می‌دارم، رسیده‌اند؛ تکامل در مراتب کفر...
اسرائیل تنها زبان زور را می‌فهمد، و هم‌این است امت هار اسرائیل در ایران...
حجاب برای بسی مذهبی‌های صورتی سبک زیست است و نه مناسک حیات؛ یک اختیار انسانی است و نه امر الاهی. هم‌این است که بی آن که پروای عصیان و طغیان و قبر و قیامت را داشته باشند سر به کشف حجاب می‌گزارند...
شبکه‌ی پشت‌بان جنبش فواحش در ایران به روی خود نمی‌آورد که شریعت یک امر امی و نه ملی است. هم‌این است که این مرجف‌های اجاره‌یی تا مجانی نمی‌فهمند که افغانی خطاب کردن مدافعان خاوری‌چهره‌ی حجاب شرعی تا حکومت شرعی پنچر کردن اردوگاه اباحه‌گر خودشان است...
پنجاه سال بعد، مذهبی‌های صورتی، می‌پرسند: مگر آیت‌الله سید علی خامنه‌یی امر به معروف و نهی از منکر می‌کرد؟ یا چه...
مذهبی صورتی محجبه نیست، لچک‌پیچ است؛ محجبه متعبد است و متنسک است، نه این که متفنن باشد و پوشش اسلامی سبک زیست و لایف‌استایلش باشد...
جهاد نرم و سخت ندارد، جهاد داخلی و خارجی ندارد، که با دش‌منان شریعت محمدی درون میله‌های مرزی لباس بزم بپوشیم و بیرون میله‌های مرزی لباس رزم بپوشیم...
کف جنگ احزاب حجاب تمام کفر برابر تمام ایمان صف بسته است...
ملی کردن امر به معروف و نهی از منکر آخرین اختراع مذهبی‌های صورتی است.می‌گویند: یک عراقی یا لبنانی یا آذری یا افغانی یا سومالی حق ندارد یک ایرانی را امر به معروف و‌نهی از منکر کند...
شیب تند برهنه‌پوشی هرزه‌گردها در پس‌آی غائله‌ی ژینا به ما نشان می‌دهد که پلیس طی دهه‌ها در مهار موج کشف فاحش حجاب کمابیش موفق بوده است؛ مگر آن که تحلیل‌مان آن قدر صورتی و شرمنده باشد که توسعه‌ی اف‌سارگسیخه‌ی برهنه‌پوشی در این یک‌دو سال را هم محصول هم‌این سال‌های مهار بدانیم...
شبکه‌ی پشت‌بان جنبش فواحش حق دارد از احتمال ورود نیروهای امت احمد به معرکه‌ی اقامه‌ی شریعت وحشت کند؛ تازه می‌شود شبیه خود آن‌ها که سال‌ها است تمام امت ابلیس پای کار غائله‌سازی‌شان برای برهنه‌پوشی و هرزه‌گردی آمده‌اند...
شریعت یک امر امی است؛ شریعت ملی نیست که اقامه‌ی فقرات آن محدود به مرز باشد...
درست مانند قومیت، ملیت یک ظرفیت ذیل امت است؛ اسلام قومیت را نفی نکرد و‌ ملیت را نفی نمی‌کند اما به آن اصالت نمی‌دهد...
این‌ ایرانی‌ها که از امر به معروف و نهی از منکر شدن توسط مسلمان‌های آذری‌ و پاک‌ و افغان‌ ترش می‌کنند فراموش کرده‌اند به دست عرب‌ها اسلام آورده‌اند؟ یا چه...
ایران‌شهری‌های ملی‌گرای امت‌ستیز یک نام خودمانی هم دارند: گربه‌گرا...
طلبه‌ها وارث سنت جهاد نرم تا سختند؛ هم‌این است که از ایران تا عراق تا شام هم‌واره روی خط مقدم جنگ شهید داده‌اند، اما دلیلی نمی‌بینند که در سربازی اجباری دور از جبهه وقت‌شان را بکشند...
دسته‌ی سه‌‌ی گردان تکاور لشکر ۱۷ قم مقدسه در آن مأموریت در شام به دسته‌ی شیوخ شناخته می‌شد؛ ترکیب پاس‌دارهایی که از یکان صابرین آمده بودند و طلبه‌هایی که زیر آموزش و رزمایش آن‌ها از جهاد نرم به سخت کشیده بودند؛ ترکیب کاملی از یک یکان رزم ترکیبی...
مداحی موزیکال سوز ندارد، هم‌این که دست به ساز است...