جنگ احزاب حجاب یعنی چه؟ جنگ احزاب حجاب یعنی جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها در پویش انتخابات رسانهی ملی هم نمایندهی رسمی دارد که از هماین میزگردها در هیأت کارشناس در حال ستیز علنی با شریعت محمدی و حجاب شرعی است...
ابطالطلبهای قبلهفروش ایرانی میگویند: پی بر پایی دولت سوم کسی نیستیم. شاید درست میگویند؛ پی بر پایی سویهی ایرانی دولت امریکایند. همدستیشان با امریکاییها در دردناک کردن تحریمها را ببینید...
آخوندهای عرفی و مذهبیهای صورتی و سکولارهای شرمنده از این که کف خیابانهای ایران اسلامی، شریعت محمدی و حجاب شرعی را اقامه کنند خجالتزدهاند...
کار ابطالطلبهای امریکوفیل ایرانی کش آوردن امریکای جهانخوار تا دل ایران اسلامی است...
برههی انتخابات بهترین بازه برای بازدید کارگزاران صورتی نظام در رنگ واقعی آنها است...
ألذین حملوا التوراة ثم لم یحملوها، مصداق معاصرش هماینهایند که برای پذیرش سبیل کفار حربی در سند سفهی برجام از قرآن شاهد میآورند...
سند سفهی برجام را امت ایرانی امریکا به نفع امریکا نوشتند و امت ایرانی امریکا به خوشحالی پذیرش آن در خیابان جشن گرفتند و امت ایرانی امریکا بدعهدی امریکا را به گردن ایران میگزارند. سند سفهی برجام و نگارش آن را اگر ملی و نه امی بخوانی گیج میشوی که چی به چی شده است...
برجامیدن تعبیر دیگر از عرفیسازی حکومت اسلامی بود؛ قدسیزدایی، شرعیزدایی، انقلابزدایی، نهضتزدایی، مقاومتزدایی...
برای یک زندگی معمولی؛ اکنون همه میدانیم جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها با شعارهای رسمی خود در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری حاضر است...
انسان سالم استفراغش را نمیخورد. این منطق سادهی ما برای بازنگشتن به دولت نکبت تعلیق و سند سفهی برجام است...
امنیت را که با شاخص قدرت عرفی فهمیده باشی و نه خطکش شریعت قدسی، طبیعی است که حرام سیاسی کشف حجاب کف کافه و آکادمی و کوچه نه نقض امنیت ملی است و نه برخورد امنیتی میطلبد...
سکولارهای امریکوفیل ایرانی، روایت را از زاویهی امت خود، امت شیطان بزرگ میگویند. خوانش ملی روایت امی آنها ما را به هماین ابهام گرفتار میکند که از چه یک ایرانی راوی محلی امریکاییها شده است...
شورای نگهبان چه طور مرتکب اشتباه تأیید سند سفهی برجام شد؟ همآن طور که در ارتکاب به اشتباههایی دیگر نویسندههای سند سفهی برجام را برای نامزدی در انتخابات تأیید صلاحیت کرد...
آن سکولارهای شرمنده تا درنده که اقامهی سخت شریعت را انکار میکنند را همپای همآنها که منکر اقامهی نرم شریعتند تکفیر باید کرد...
جالبترین نکته در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات در شورای نگهبان آن است که فقهای آن جا صلاحیت فقهی اینها را بررسی نمیکنند...
در قاعدهی درگیری حرکت حزبالله لبنان و کیان موقت اسرائیل، زدن ضاحیهی بیروت با زدن بندر حیفا پاسخ داده خواهد شد و زدن خود بیروت با زدن تلابیب. پرواز پهپادهای لبنانی بر فراز حیفا این پیام را دارد که جنگ را از جنوب لبنان به ضاحیهی بیروت نکشانید و اگر نه حیفا زیر پای ما است...
خشم نویسندههای برجام از عبرینویسی روی موشکهای راستیآزما پس از برجام اول معنای سادهاش این بود که فحوای برجام آخر به رسمیت پذیرفتن کیان غاصب اسرائیل بود...
در پیشنشستهای رزمایش راستیآزمای برجام در فرماندهی نیروی هوافضاء سه مجموعه بودیم: تبیین، اوج، وتر. ایدهی اولی آن بود که شعام نامه بزند که رسانهیی چرت نگوید و ایدهی دومی آن بود که انبوه دوربین دور پرتابگرها بکاریم، و ایدهی ما این بود با قلممو روی موشکها عبری بنویسیم...
روی طرح عبرینویسی بر موشکهای رزمایش راستیآزمای برجام در خانه کار میکردم. یک بار خانم پرسید: چه میکنی؟ شوخی و جدی گفتم: برای بنیامین نتانیاهو چیزی مینویسم؛ رسانهییترین رئیس دولتی که میشناختم. موشکها را زدند و تصور نمیکردم که نه یک بار که چند بار واکنش علنی نشان داد...
ادعای دولت تعلیق آن بود که برجام و قطعنامهی ۲۲۳۱ کاری با موشکهای ما ندارد و داوری ما این بود که دارد. این مبنای پویش دعوت از سپاه برای رزمایش موشکی راستیآزما بود که از حوزهی قم تا صحن مجلس تا ستاد نیرو زنجیر شد. موشکها را که زدند داد جریان برجامی در آمد که کارمان در آمد...
بیانیهی اول دعوت برای رزمایش موشکی راستیآزمای برجام را در تشکل فراگیر تبلیغ طلاب نوشتیم؛ بیانیهی دوم را نمایندهها در حمایت از بیانیهی طلاب دادند. بیانیهی سوم را حاج علی زاکانی بازنویسی کرد و ۲۰۴ امضاء جمع کرد. رئیس مجلس اما هشت روز ایستاد تا در صحن علنی قرائت نشود و نشد...
به دبیر دفاعی صفحهی مشرق گفتم: نمیخواهید در بارهی بند موشکها در قطعنامهی ۲۲۳۱ حرفی بزنید؟ گفت: به کفایت نوشتهییم. خطشان این بود که برجام تصمیم نظام است و متوازن است. هماین بود که سالها بعد که سر داستانی دیگر در مطلبی نوفرقانی خطابم کردند نه تعجب کردم و نه ناراحت شدم...