eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
430 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
معنویت به خودی خود یعنی معنادار و تأویل‌پذیر بودن؛ پوچ نبودن. ما اما از معنویت، قدسیت و عرشیت و روحانیت می‌فهمیم چه انتهای مسیر معنا کردن و به اول بردن‌مان است...
زیر چتر اردوگاه ابطال‌طلب، در پس‌آی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری آن چه اصول‌گرایی خوانده می‌شود دیگر مرزی با آن چه اصلاح‌طلبی خوانده می‌شود ندارد...
هن‌گامی که ما دو امت در یک ملتیم، وحدت امری امی است و دعوت امری ملی‌...
وحدت زیرساخت دعوت است. بسنده به وحدت و دست شستن از دعوت باعث نمی‌شود تا حریف از دعوت دست بکشد...
دعوت اگر نکنی، دعوت می‌شوی...
ما دو امت در یک ملتیم...
الگوی پیاده‌روی عمیق با حرکت بیشابیش از عمق شریان‌های بیاده در ایران و جهان، مناسک اربعین را توسعه می‌دهد، خلاف الگوی موکب‌داری عریض که با توقف بیشابیش در موکب‌های متنوع جاده‌ی نجف تا کربلاء پی توسعه‌ی مناسک اربعین است...
منصوب مشروط...
مردم‌سالاری دینی مشروط به اسلام است...
درستش آن است که سرود ملی ساز نداشته باشد...
مشروطه برای مشروط کردن سلطنت قسی پا گرفت، اما به مشروط کردن ولایت فقیه با وکالت سفیه ختم شده است؛ سرکه‌یی که شراب شد...
حکم شرعی هر فقیه را از متن رساله‌ی عملیه‌ی اجتهادی ایشان باید خواند و نه از حاشیه‌ی عمل استحسانی دفتر ایشان...
مقر حکومت اسلامی مسجد بوده است و مسجد باید باشد...
دولت سکولار در حکومت اسلامی نه تنها مشروط که مأذون است...
بن‌یادگراها سنت‌بسنده‌اند و هم‌این است که در نهضت‌ستیزی دست کمی از عرفی‌سازهای بدعت‌گزار ندارند...
چپ‌ها اگر سنت‌پریش نبودند دوتایی متشأن نهضت-سنت را به دوتایی متعارض نهضت|نظام تقریر نمی‌کردند...
خلاف مشهورات ریشوها، تهدید نزدیک در پس‌آی برپایی حکومت اسلامی خلفی‌گری است و نه سلفی‌گری...
حکم شرعی هر فقیه را از متن رساله‌ی عملیه‌ی اجتهادی ایشان باید خواند و نه از حاشیه‌ی عمل استحسانی دفتر ایشان...
جنبش فواحش را روزهایی در طهران دیده‌ییم؛ آرمان آن شورش اما برپایی دولت فواحش بود که سال‌ها است یک پای‌تختش هم‌این پاریس سکولار درنده است...
این محرم است که اسلام را زنده نگه داشته است؛ این صفر است که محرم را زنده نگه داشته است...
آخوندهای پروانه‌یی و مداحان موزیکال و ریشو|چادری‌های مقوای پامنبری آن‌ها اگر برای صورتی کردن عاشورای سرخ خیز برداشته‌اند دلیلی ندارد که برای صورتی کردن مناسک اربعین بخت خود را نیازمایند...
فرقه‌‌ها در سویه‌ی ایجابی خود با انتساب به افراد و نه افکار بالا می‌آیند؛ فرقه‌ها در سویه‌ی سلبی خویش نیز باز کاری با افکار ندارند و پی پایین کشیدن افراد پاد خویشند...
متشابهات فقیه را با رجوع به محکمات او باید فهمید؛ درست مانند مشابهات وصی و نبی...
این پوشش ورزش‌کارهای زن در بازی‌‌های جهانی هر چه باشد حجاب شرعی نیست. این نمونه‌ی نزدیکی از جاهلیت در قواره‌ی دولت و وزارت است...
نظام را که نظام قدرت فهمیده باشی، با هتک نظام شریعت تا هن‌گامی که نقض نظام قدرت نباشد کنار می‌آیی. این تعبیر دیگری است که از چه کارگزاران صورتی نظام از چه تا هن‌گامی که کشف فاحش حجاب امنیتی نشود کاری با آن ندارند...