دولت چهاردهم دولت التقاط است؛ نؤمن ببعض و نکفر ببعض. دولت چرک صورتی...
نعل وارونه نزنید؛ هماین حجاب موجود محصول اقامهی نرم تا سخت حجاب شرعی در طول سه دههی گذشته بوده است؛ اگر نه جهش برهنه پوشی و هرزهگردی در سالهای پس از غائلهی ژینا و سیاست عدم مداخله حاکمیت در امر حجاب را همه به چشم دیدهییم...
دولت صفوی، طاغوتی بود که بناء به مصلحت امت تنفیذ ولی فقیه را با خود داشت. دولت التقاط، وضعیت صفوی در دل حکومت مصطفوی ولی فقیه است...
معطی شیئ باید واجد شیئ باشد. با حجاب شل نمیتوان حجاب شرعی را ترویج کرد...
شریعت الاهی، زنها را از شمشیر زدن در میدان جهاد سخت هم معاف کرده است، چه رسد به این که آنها را به میدان لگد پراندنهای موهوم گسیل کنیم...
برخورد سخت با مستکبر مقصر برای مطیع و ملتزم کردن او است و نه مؤمن شدنش. مؤمن و محجب شدن برنامهی کار نرم با مستضعف قاصر است...
جهاد سخت ما با مستکبرهای شاخ برای به جهنم فرستادنشان است؛ اگر نه مگر کسی را به زور میتوان به بههشت فرستاد؟ یا مؤمن و محجب کرد...
این مضمون را بارها از استاد اعظممان، شیخ عبدالله جوادی آملی، روی منبر درس شنیدم: حشمت زنها اجل از آن است که حتا حضرت الاه آنها را به مقام نبوت بنشاند...
متشابهات بیان ولی فقیه را با آوردن آن بر بافتار محکمات بیان ولی وصی و ولی نبی باید فهمید...
دبیرهی پارسی الف مقصوره ندارد؛ الهی نوشتن الاهی، به نظر غلط مصطلح است و هماین است اسمعیل نوشتن اسماعیل و موسی نوشتن موسا...
با نسلی مواجهییم که در چنبرهی وحدت چشم باز کرده است و کمابیش ادراکی از دعوت ندارد...
وحدت بر سنت است، با اهل سنت؛ ما وحدتی با اهل بدعت و بدعتشان نداریم...
هدایت شده از مسیرة الأحرار
🔹دوره توانمند سازی کنشگران بین الملل در اربعین
🔸با ارائه استاد فاطمی صدر
📅۱۴٠۳/٠۵/۱۹
#گزارشتصویری
🔰کانال مسیرة الأحرار:
@Masiratolahrar
مردها که به جنگ امی با کفار حربی پشت کرده باشند و کاری با کشتار هزاران مسلمان در فلسطین نداشته باشند، طبیعی است که افتخارشان را از نبردهای ملی زنها بگیرند؛بسنده به لگدپرانی زنانه جای جنگآوری مردانه...
لگد پراندنهای مهملتان را اگر بپذیریم، دست دادنتان با نامحرم را که جای دلمان بگزاریم؟ تا برسیم به لچکهای روی ملاجتان...
مذهبی خاکستری در مقام عمل میلنگد. مذهبی صورتی در مقام نظر میشنگد...
گردنآویز دشت کردن این ورزشکارهایی که گردن به شریعت ننهادهاند چه فائدهیی برای حکومت شرعی دارد؟ یا چه...
اکنون میدانیم لگدپرانهای لچکرویملاج در پسآی غائلهی ژینا تنها با نظام قدرت مصالحه کردهاند و مبارزهشان با نظام شریعت بر جا است؛ این یعنی مدافعان ریشو|چادری آنها همآنهایند که در مشترک لفظی نظام، نظام را نظام قدرت میدانند و نه نظام شریعت...