جهاد سخت ما با مستکبرهای شاخ برای به جهنم فرستادنشان است؛ اگر نه مگر کسی را به زور میتوان به بههشت فرستاد؟ یا مؤمن و محجب کرد...
این مضمون را بارها از استاد اعظممان، شیخ عبدالله جوادی آملی، روی منبر درس شنیدم: حشمت زنها اجل از آن است که حتا حضرت الاه آنها را به مقام نبوت بنشاند...
متشابهات بیان ولی فقیه را با آوردن آن بر بافتار محکمات بیان ولی وصی و ولی نبی باید فهمید...
دبیرهی پارسی الف مقصوره ندارد؛ الهی نوشتن الاهی، به نظر غلط مصطلح است و هماین است اسمعیل نوشتن اسماعیل و موسی نوشتن موسا...
با نسلی مواجهییم که در چنبرهی وحدت چشم باز کرده است و کمابیش ادراکی از دعوت ندارد...
هدایت شده از مسیرة الأحرار
🔹دوره توانمند سازی کنشگران بین الملل در اربعین
🔸با ارائه استاد فاطمی صدر
📅۱۴٠۳/٠۵/۱۹
#گزارشتصویری
🔰کانال مسیرة الأحرار:
@Masiratolahrar
مردها که به جنگ امی با کفار حربی پشت کرده باشند و کاری با کشتار هزاران مسلمان در فلسطین نداشته باشند، طبیعی است که افتخارشان را از نبردهای ملی زنها بگیرند؛بسنده به لگدپرانی زنانه جای جنگآوری مردانه...
لگد پراندنهای مهملتان را اگر بپذیریم، دست دادنتان با نامحرم را که جای دلمان بگزاریم؟ تا برسیم به لچکهای روی ملاجتان...
مذهبی خاکستری در مقام عمل میلنگد. مذهبی صورتی در مقام نظر میشنگد...
گردنآویز دشت کردن این ورزشکارهایی که گردن به شریعت ننهادهاند چه فائدهیی برای حکومت شرعی دارد؟ یا چه...
اکنون میدانیم لگدپرانهای لچکرویملاج در پسآی غائلهی ژینا تنها با نظام قدرت مصالحه کردهاند و مبارزهشان با نظام شریعت بر جا است؛ این یعنی مدافعان ریشو|چادری آنها همآنهایند که در مشترک لفظی نظام، نظام را نظام قدرت میدانند و نه نظام شریعت...
هزاران سال است که تقیهی وصی را میشناسیم تا تقیهی فقیه برایمان عجیب نباشد...
آن چه اصولگرا خوانده میشود با آن چه اصلاحطلب خوانده میشود اکنون بیمرز شدهاند؛ جمع آنها روی هم را چه باید خواند؟ ابطالطلب...
حکومت اسلامی، و شأن محصل آن: جمهوری اسلامی، اگر خلافت اسلامی نباشد به مراتب طاغوت الحادی است...
پیشران مشروطه مهار سلطنت قسی بود و این جهت همراهی علمای شیعه با آن بود اما به تدریج سر از مهار ولایت فقیه در آورد و این نقطهی جدایی آنها از آن بود...
سکولارهای ایرانی خوش دارد با یککاسه کردن سلطنت و ولایت، سلطنت قسی و ولایت فقیه را یکی بدانند؛ به نفع وکالت سفیه...
نمونهیی مانند ثورةالعشرین در عراق یا جنبش مشروطه در ایران به ما نشان میدهد که در دوتایی استبداد ظالم داخلی و استکبار جاحد خارجی، فقهای شیعه، طاغوت دوم را خطرناکتر از طاغوت اول میدانستهاند...
ادعای مشروطه مهار سلطنت بود، آماج آن اما مهار شریعت و فقاهت و ولایت بود؛ هماین است که مشروطه، مشروعه نبود...
سلطنت پهلوی اول و پس آن گاه دوم، کنار رفتن پردهی نفاق از چهرهی مشروطهطلبهای شرمنده تا درنده بود؛ اندماج ایدهی سلطنت قسی و وکالت سفیه برای کنار زدن ولایت فقیه و به پستو فرستادن شریعت...
قرار 50.mp3
61.24M
💠🎙پوشه صوتی جلسه برخط قرارینو 50
موضوع: الگوی عملیات مردمی در برنامههای اربعین
📥 پوشه صوتی به صورت شمارهگذاری زمانی، جهت سهولت در دسترس عزیزان قرار گرفته و برای شنیدن هر قسمت عدد زمانی را لمس نمایید.
🎙 حجت الاسلام فرهادی:
✅اربعین یکی از مولفه های قدرت نرم شیعه
04:00
✅جامعه فعالان مردمی اربعین چگونه شکل گرفت؟
07:05
✅تعریف ما از مردمی سازی چیست؟ و به چه طریقی این امر محقق میشود؟
09:00
✅به میدان کشاندن مردم برای ایفای نقش
15:15
✅استفاده از ظرفیت تبلیغی اربعین برای انتقال فرهنگ و معارف
25:02
✅نقش امام جمعه در جهت دهی فکری و فرهنگی به مواکب با ذکر تجربیات اربعینی
38:30
✅لیست اقشار مختلف برای دعوت در کنشگری اربعین
46:30
🎙 حجت الاسلام فاطمی صدر:
✅منسوخ شدن سنت پیاده روی از خانه و چالش های ایجاد شده در موضوع جاماندگان اربعین
53:00
✅تبیین مبانی نظری حرکت پیاده از خانه و ایجاد ظرفیت شبکه تبلیغ شریانی
56:00
✅چالشهای فقهی حرکت جاماندگان و موضوع پیاده روی قاصر
01:03:00
✅تبیین نقطه چاووش و ایجاد کانونهای شروع اربعین
01:17:00
آخوند پروانهیی متفقهها و متشرعها و متعبدها را با چه عنوانی به پامنبریهای صورتی خود معرفی میکند؟ متحجر، متصلب، متعصب...
کار اجرائی با نامحرم کردن اگر برای زنها فضیلت بود، حضرت الاه آنها را از نبوت معاف نمیکرد...