eitaa logo
محمد مهدی فاطمی صدر
2.9هزار دنبال‌کننده
432 عکس
31 ویدیو
2 فایل
مدرسه‌ی شیعی وتر | روایت نهضت امت @mahdi_vvatr
مشاهده در ایتا
دانلود
دولت التقاط یک طاغوت مأذون است؛ وضعیت صفوی در حکومت مصطفوی...
سیاهه‌ی هم‌این دخترهای مکشوفه‌یی که با پسرهای گل‌زده روی چمن‌های دانش‌گاه شنیع شریف خرغلت می‌زنند و کره‌خوری می‌کنند را هم اگر در بیاورید معلوم می‌شود دانش‌جو می‌تواند بد باشد یا نه...
تعبیر تکفیری برای خطاب سویه‌ی بدخیم سنی‌های سلفی درست نیست؛ چه حتا شیعه هم تکفیر می‌کند و تکفیری سره دارد. برای خطاب آن سویه‌ی ناسره از اهل سنت به‌تر است از تعبیر یزیدی استفاده کرد...
نزدیک به دو سال پس از به خیابان ریختن جنبش فواحش و پویش پت‌یاره هنوز خبری از کار فرهنگی کارشناسی و درازمدت آخوندهای پروانه‌یی و پاس‌دارهای پراگماتیست و دیگر مذهبی‌های صورتی در امر حجاب شرعی نیست. این یعنی کار فرهنگی اسم رمز آن‌ها در عقب‌نشینی سراسری در جنگ احزاب حجاب بوده است...
در مشترک لفظی نظام، آن سویه از معتقدین به نظام که نظام را نظام قدرت عرفی می‌دانند و نه نظام شریعت قدسی، برای حفظ نظام عرفی از خرج کردن جان مقدس امام زمان هم ابائی ندارند...
ارتش شریعت...
سپاه پاس‌داران انقلاب. معنای این ترکیب بسته به معنایی است که از مشترک لفظی انقلاب داریم؛ که انقلاب سامانه‌ی دفعی کسب قدرت عرفی است یا سامانه‌ی تصاعدی بسط شریعت قدسی؟ و سپاه پاس‌داران تنها در دومی معنای ارتش شریعت را می‌دهد...
مذهبی‌های صورتی به مذهبی‌های سرخ چه می‌گویند؟ افراطی، دگم، تندرو؛ این‌ها هم‌آنی است که مؤمنین عرفی به مؤمنین شرعی می‌گویند و انقلابی‌های منهای فقاهت به انقلابی‌های هم‌راه فقاهت و ریشو|چادری‌های مقوا به ریشو|چادری‌های قوام...
آماج وفاق اصول‌گرایان با اصلاح‌طلب‌ها شریعت نیست، قدرت است؛ هم‌این است که خروجی نهائیش اردوگاه قدرت‌طلب‌ها است و نه شریعت‌مدارها...
نظریه‌ی عدالت دانش‌جو از نظریه‌ی عدالت صحابه هم بی‌اساس‌تر است..‌.
نهج‌البلاغه را که سر و ته خوانده باشی طبیعی است که نه شم‌شیر جهاد با کافر حربی را در دست امیرالمؤمنین می‌بینی و نه تازیانه‌ی جهاد با فاجر محلی را...
موضوع هدایت نرم مستضعفین است، که راه نشان‌شان باید داد. با مستکبرین باید شدت داشت و شاخ‌شان را شکست...
یضل به کثیراً و یهدی به کثیراً؛ به صراحت وحی فراوانی از افراد هدایت‌پذیر نیستند و نسخه‌ی این‌ها در حکومت اسلامی شدت است تا ضلالت‌گستر نشوند؛ اگر نه نبرد سخت ما با مستکبر و معاند که برای هدایت این‌ها نیست...
هر وقت جراحی توانست سلول‌های سرطانی را هدایت کند آن هن‌گام حق دارد تا از هدایت دانش‌جوی ملحدی که کف دانش‌گاه چادر از سر دختر مسلمان می‌کشد نظریه بدهد...
علم مانند عقل یک مشترک لفظی است. علمی بودن یک امر یک‌تا در جیب شما نیست تا بخواهیم از آن برای مرجعیت دادن به آکادمی مدرن در جامعه‌‌ی اسلامی، چماق یا هویج بسازیم...
شبه‌علم آن اسلوب آکادمیک پزشکان مدرن ایرانی بود که در دوره‌ی همه‌گیری بیماری میت محترم مسلمان را بی مناسک شرعی و با اسلوب منجنیق دفن می‌کردند...
دانش‌گاه تا هن‌گامی که کانون ستیز با سنت ایرانی و شریعت اسلامی است نباید انتظار داشته باشد که در ایران اسلامی مرجعیت معرفتی داشته باشد...
تبعیت خط استحسان از اجتهاد ولی فقیه به شرط چاقو اگر نباشد به نرخ روز است.‌ این گونه است که از این که استظهار اکنونی آن‌ها از متشابهات بیان ایشان با نص محکمات بیان ایشان در یک‌دو هفته‌ی پیش نخواند اذیت نمی‌شوند...
هم‌ذهن و هم‌گام شدن با ولی فقیه نیاز به اجتهاد در محکمات ایشان و بیانات ایشان دارد، اگر نه یک در میان خط استحسان و خط اجماع و خط اباحه با رسانه کردن متشابهات و مشهورات بازی‌مان می‌دهند و دل‌سردمان می‌کنند.‌..
اگر می‌خواهید سیاست‌ورزی امام سید علی حسینی خامنه‌یی را بفهمید، کتاب انسان ۲۵۰ ساله به قلم ایشان را بخوانید...
حلقه‌های میانی واقعی که تکلیف‌شان با فتنه‌ی وفاق معلوم است؛ می‌ماند حلقه‌های میانی قلابی که باز مقهور این موج تازه از نفاق خواهند شد و در جامعه‌‌ی مدنی جعلی منتسب به آن مندمج خواهند شد...
خبرگزاری تسنیم یک نمونه‌ی ملموس از خط استحسان است که اکنون با نمونه‌یی چون خبرگزاری جماران روی خط اباحه بی‌مرز شده است؛ پی‌وستار هم‌بسته‌ی عرفی‌سازی شرمنده تا درنده...
بن‌یادگراها با یک مویز گرمی‌شان می‌کند و با یک غوره سردی‌شان می‌کند. شریعت‌مدارها در جهاد با عرفی‌سازها اما نفس طویل دارند...
اهل احتجاج اگر باشی برای دفاع از حکومت الاهی حجت شرعی شخصی خودت را داری، چه رسد به این که با خطاب فصل ولی امر مسلمین هم گروکشی کنی...
این روزها واژه‌ی وفاق در محیط پارسی کمابیش هم‌آن معنایی را می‌دهد که سال‌ها واژه‌ی تطبیع در محیط عربی داشته است...