ایدهی ترجیح سنی سکولار برای سالها دستور کار محافل عرفی امنیتی بوده است. آن چه اکنون احساس میشود در دستور نهاده شدن ایدهی ترجیح شیعهی سکولار است...
در پسآی جنبش فواحش امر ملی در ایران به طرز همنیامدنی دوپاره است: مکتبیها | سکولارها. اکنون ما بیش از آن که یک ملت باشیم دو امتیم...
مکتبیها هنوز حتا تقاص خون شیخ فضلالله را از سکولارهای ایرانی نگرفتهاند، تا برسیم به تمام شهیدان این سده و این دههها، تا برسیم به آرمان عزیز...
این ریشو|چادریهای مقوا که اکنون مفتون نهجالبلاغه روی نیزه شدهاند، یک عمر پدران سادهلوحشان که گرفتار فتنهی قرآن روی نیزه شده بودند را شماتت میکردند...
چاقو دستهاش را نمیبرد. دولت التقاط شهرآشوبیهای شریعتستیز سالهای ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ و ۰۱ را نه فتنه میداند و نه غائله...
آماج دولت التقاط در امتداد دولت تعلیق و دولت اصلاحات و دولت سازندهگی تعلیق انقلاب است؛ نهضتزدایی. استحالهی جمهوری اسلامی به جمهوری جاهلی ...
میگوید: اگر پاسخی دارید، پاسخشان را بدهید. پاسخی نداریم. چه پاسخی به دانشجوهای هرزی بدهیم که به مرجعیت عظمای شیعه فحاشی شنیع میکنند؟ فحش ناموس بهشان بکشیم؟ یا چه...
کلیدواژهی زمان مناسب و مکان مناسب بازگشت به چنبرهی صبر راهبردی است؛ عقبنشینی به پیش از وعدهی صادق. گام پسین هم پذیرش فتف و بازگشت به پیش از جنگ تموز است؛ بستن کت حرکت حزبالله در لبنان و حماس در فلسطین و حشد در عراق...