آشوب سال ۷۸ و ۸۸ ضد شریعت بود و بر سر سیاست فهمیده شد، همآن طور که آشوب سال ۹۶ و ۹۸ ضد شریعت بود و بر سر اقتصاد فهمیده شد؛ شاخص؟ حمله به مساجد در همه. آشوب ۴۰۱ اما از همآن ابتداء شریعتستیزی و مسجدسوزی و حجابسوزی را شمای خود کرده بود و نشانی انحرافی نمیداد؛ بلوای ملحدها...
این دخترهای مستفرنگ کف کوچه و کافه و آکادمی را چه طور میتوان ملتزم و محجب کرد؟ همآن طور که پدران گبرشان را کف دشت و مزرعه و آسآب مسلمان کردیم...
کف درگیریهای خیابانی با شهرآشوبها در غائلهی ژینا، امیرحسین با شلوار کردی میآمد و با دمپایی آبی. سر این دومی صدای رفقای دسته در میآمد. میگفت: پوتین را برای جنگ با اسرائیل میپوشم، اینها که رقمی نیستند...
غائلهی ژینا الحاد محض بود؛ جنبش فواحش، نه تنها شورش بر فقیه یا حتا وصی و نبی، که شوریدن بر خود حضرت الاه بوده است...
کارگزاران خط اصالت قدرت باور ندارند که شهرآشوبیهای ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ بر سر شریعت بوده تا قدرت. هماین است که آشوب به آشوب بیشتر با شکستن سکولارهای هار با حضور الحاضر مکتبیهای مجاهد مخالفت کردهاند. این دلیل سادهی حضور لباس شخصی نیروهای حزبالله در جمع کردن غائلهی ژینا بود...
شورای نگهبان اگر دادگاه شریعت بود، سکولارهای شریعتستیز جفت و طاق کارگزار جمهوری اسلامی نمیشدند؛ کارگزاران سکولار نظام...
ایدهی ترجیح سنی سکولار برای سالها دستور کار محافل عرفی امنیتی بوده است. آن چه اکنون احساس میشود در دستور نهاده شدن ایدهی ترجیح شیعهی سکولار است...
در پسآی جنبش فواحش امر ملی در ایران به طرز همنیامدنی دوپاره است: مکتبیها | سکولارها. اکنون ما بیش از آن که یک ملت باشیم دو امتیم...
مکتبیها هنوز حتا تقاص خون شیخ فضلالله را از سکولارهای ایرانی نگرفتهاند، تا برسیم به تمام شهیدان این سده و این دههها، تا برسیم به آرمان عزیز...
این ریشو|چادریهای مقوا که اکنون مفتون نهجالبلاغه روی نیزه شدهاند، یک عمر پدران سادهلوحشان که گرفتار فتنهی قرآن روی نیزه شده بودند را شماتت میکردند...
چاقو دستهاش را نمیبرد. دولت التقاط شهرآشوبیهای شریعتستیز سالهای ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ و ۰۱ را نه فتنه میداند و نه غائله...
آماج دولت التقاط در امتداد دولت تعلیق و دولت اصلاحات و دولت سازندهگی تعلیق انقلاب است؛ نهضتزدایی. استحالهی جمهوری اسلامی به جمهوری جاهلی ...
میگوید: اگر پاسخی دارید، پاسخشان را بدهید. پاسخی نداریم. چه پاسخی به دانشجوهای هرزی بدهیم که به مرجعیت عظمای شیعه فحاشی شنیع میکنند؟ فحش ناموس بهشان بکشیم؟ یا چه...
کلیدواژهی زمان مناسب و مکان مناسب بازگشت به چنبرهی صبر راهبردی است؛ عقبنشینی به پیش از وعدهی صادق. گام پسین هم پذیرش فتف و بازگشت به پیش از جنگ تموز است؛ بستن کت حرکت حزبالله در لبنان و حماس در فلسطین و حشد در عراق...
این که سکولارهای شرمندهی ایرانی به جهت عدم التزام به اسلام از شرکت در انتخابات رد صلاحیت شوند بسی طبیعی است...
نشست خبری نخست دولت چهاردهم بیش از هر چیز دورهمی ضد اسلامها و ضد انقلابها بوده است...
میگوید: هر دو طرف کوتاه بیایند. سکولارها را میدانیم که از الحاد باید کوتاه بیایند؛ میگوید که مکتبیها از اسلام کوتاه بیایند؟ یا چه...
کارگزاران طاغوتی دولت التقاط میتوانند برخورد با کشف فاحش حجاب را غلاف کنند؛ این تازه بازگشت امت محمد به برخورد با کشف فاحش حجاب در ایران اسلامی است...
با اعلان رسمی دولت التقاط در عقب نشستن از اقامهی حجاب شرعی و تعلیق پاسبانهای جمهوری در برخورد با کشف فاحش حجاب در ایران اسلامی اکنون نوبت پاسداران انقلاب است که موضع خود را مشخص کنند: در اردوی مکتبیهایند یا اردوی سکولارها؟ پی اقامهی شریعت محمدیند یا پی اسقاط آن؟ یا چه...