حلقههای میانی امت به توازن با حلقهی حاکمیت ملی باید برسند. آن چه مخل توازن حلقههای میانی واقعی با حلقهی حاکمیت است هماین حلقههای میانی قلابی است؛ جامعهی مدنی جعلی...
نسل یک حلقههای میانی امت با کدام کلیدواژه شناخته میشود؟ گردان؛ نسل دو؟ قرارگاه؛ نسل سه؟ گعده، خوشه، حلقه...
حلقهی حاکمیت در لبنان درست مانند ایران عادت به حلقههای میانی مکتبیها ندارد؛ هماین است که از کارشکنی برابر آنها حتا در کوران جنگ با اسرائیل کم نمیگزارد...
حلقهی میانی قلابی، و نسخهی سکولارش: جامعهی مدنی جعلی، بز یهودا است...
آن کیان آکادمی که پس از جنگ با عراق و جنگ در سوریه و جنگ در لبنان هنوز از سربازی اجباری دفاع میکند یا رشتهی حقوق بشر برگزار میکند یا به دافوس تکیه میکند به طرز بغرنجی از منطقهیی که در آن میزید پرت است...
حرکت حزبالله لبنان چراغ اول را روشن کرد؛ سرم را از ایوان خانه بیرون آوردم و بالا را نگاه کردم؛ درست بالای سرمان یک لکهی دود سپید بود؛ پهپاد ارتش اسرائیل را بر فراز ضاحیهی بیروت زده بودیم...
نصف جهود ساکن سرزمینهای اشغالی فلسطین در نظرسنجی از شهرکسازی صهیونی در لبنان حمایت کردهاند. و ما هنوز برای کارگزاران کشوری و لشکری در ایران باید جا بیندازیم که این جنگ وجودی در پسآی عملیات طوفانالأقصی شباهتی به نبرد تموز ندارد که با زدن چند زرهپوش مرکاوا، اسرائیل جا بزند...
تنها یک گام دیگر مانده است تا ارتش کیان موقت اسرائیل پرچم سپیدآبی خود را در ساحل جنوبی رود لیطانی در جنوب لبنان بکوبد. در طهران اما به نظر ابطالطلبهای اکنون دولتی برای امریکا پرچم سپید بلند کردهاند. دارم چشم میدوانم تا شریعتمدارها در که جای امت-ملت پرچم سرخ بلند میکنند...
با عقب نشستن ما از زدن امریکاییها اکنون کار دولت طاغوت بغداد به این جا کشیده است که برای زدن اسرائیل از خاک عراق خط و نشان میکشد. مسأله اما آن است که از لبنان تا عراق تا ایران سلاح مقاومت امت هیچ دخلی به دولت طاغوت ندارد...
نبرد با اسرائیل در لبنان با لاس زدن با امریکا در ایران فیصله نمییابد...
خرمشهر اگر نزدیکترین مسیر رسیدن ارتش بعثی به غرب رود کارون بود، خیام نزدیکترین مسیر ارتش صهیونی برای رسیدن به جنوب رود لیطانی است. این دلیل سادهی تاخت تمامعیار دشمن کافر به این و به آن است و یک ماه نبرد عاشورائی رزمندههای مؤمن در آن و دو ماه در این است...
حلقههای میانی قلابی روی خط استحسان با کد و کلید کار میکند، خلاف حلقههای میانی واقعی که روی خط اجتهاد با حجت و تفقه کار میکند...