eitaa logo
فتح قلم🖋
174 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
2 فایل
هوالبصیر (ما با ذهنها مواجهیم، با دلها مواجهیم؛ باید دلها قانع بشود. اگر دلها قانع نشد، بدنها به راه نمی‌افتد، جسم‌ها به‌کار نمی‌افتد»(۱۳۹۵/۰۴/۱۲) تنها شمشیر سلاح فتح نیست.قلم، سلاح حزب الله است در فتح فکرها. محتاج عنایت خدا هستم. @F_Rahjo
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️سفری که پرماجرا شد! ادامه👇 رئیس مجلس و رییس جمهور همراه با تعدادی از مسوولین کشوری و لشکری در مراسم شهادت امام رضا علیه السلام در آستان قدس حضور می یابند وتصاویر آن ها در کنار یکدیگر منتشر می شود.رسانه های اصلاح طلب با ذوق زدگی حضور همزمان ظریف و عراقچی و سردار سلامی را از یک طرف و قالیباف و پزشکیان را از طرف دیگر برجسته می کنند. تصاویر آقای عراقچی در چایخانه حرم به عنوان خادم امام رضا علیه السلام منتشر می شود و تلاش می شود با این تصویرسازی خاطرات تلخ خسارت محض برجام از ذهن مردم مومن پاک شود! (البته مردمی بودن شاخصه شهید رئیسی بود.اگر مسوولین صادقانه چنین خوی و خصلتی را بر گزینند قطعا مورد حمایت مردم خواهد بود) در مراسم آستان قدس تولیت محترم آستان در حضور آقایان پزشکیان و قالیباف بعد از برشمردن صفاتی برای آقای پزشکیان ایشان را با عبارتی توصیف می کند که تا حدی مطابق واقع نیست و زیاده روی به نظر می رسد. ایشان پس از بیان صفاتی چون صداقت ،مردمی بودن،سادگی ویژگی آقای پزشکیان را تبعیت از رهبری !عنوان می کنند. این در حالی است که از یک سو پروژه جدید اصلاح طلبان تلاش برای همه کاره جلوه دادن رهبری است و از سویی دیگر بعضی از اقدامات آقای پزشکیان نسبتی با تبعیت از رهبری ندارد.کنایه به رهبری و حاج قاسم در انتخابات، گزینش وزرای حامی فتنه،نسبت خلاف به رهبری در روز رای اعتماد به کابینه،انتصاب معاونین مساله دار و حامی آشوب و تخلف از قانون در بازگرداندن ظریف با وجود فرزندان دوتابعیتی و انتصاب عارف و قائم پناه با همین وضعیت،حمایت از دانشجویان و اساتید آشوبگر در ماجراهای ۱۴۰۱و حمایت از بازگشت آنها بر خلاف قانون،تمجید از دوران شاه در مصاحبه تلویزیونی و تحقیر جمهوری اسلامی از جمله آن اقدامات است. در ادامه سفر ،ظاهرا آقای قالیباف از پزشکیان دعوت کرده در مراسم هیات رزمندگان شرکت کنند که به نظر می رسد چنین نزدیکی و همگرایی بین مسوولین کم سابقه است.آقای پناهیان در نطقی با هجمه ای روزنامه کیهان را متهم به دوقطبی سازی(بخوانید نصیحت دولت) می کنند و بر ترک این کار هشدار می دهند.این بازی جدید هرچند نیت بعضی بازیگرانش خیر است اما دارای نتایجی نامطلوب است.ارائه تصویری از انسجام ملی کاملا مطلوب است اما این انسجام زمانی ارزشمند است که پیرامون ارزش های انقلابی باشد نه آنکه انقلابی های حامی آن ارزش ها را که رهبری بارها بر اصیل بودن نقش آنها در جمهوری اسلامی تاکید نموده اند منزوی کند. سابقه ی لبریز از خیانت جریان غرب زده باعث می شود نتوان به عبرت گرفتن آن ها از گذشته خوش بین بود از این جهت هرچه عرصه بر انقلابی ها تنگ‌تر شود دولت اصلاح طلب با آرامش خاطر بیشتری به سیاست های مساله دار خود جامه عمل می پوشاند. چرا که در آن صورت منتقد چندان جدی نخواهد داشت. این به معنای خلع سلاح اختیاری نظام در برابر غرب زده هاست! 🔹فتح قلم🔹 https://eitaa.com/fatheGhalam
🌷 گزارش استهلال ماه ربیع الاول ۱۴۴۶ ه‌.ق 🔍 بخوانید👇 khl.ink/f/57477
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرچم گنبد حرم امام حسین‌(علیه‌السلام) با حلول ماه ربیع‌‌الاول تعویض شد.
10.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🎥 تروریست های اسراییلی زیر مشت و لگد پلیس شان!
🔰مطالبه‌گری؛ دوقطبی‌سازی نیست 🔸ملّت باید با دولت همراه باشد، اتّحاد را حفظ کند؛ این منافات ندارد با انتقاد کردن یا حرف زدن یا مطالبه کردن؛ اینها اشکالی ندارد… قوای سه‌گانه هم باید با هم متّحد باشند -دولت، مجلس، قوّه‌ی قضائیّه- باز این منافات ندارد با اینکه مجلس در قبال دولت به وظایف خودش عمل کند؛ به وظایف قانون اساسی عمل بکند؛ سؤال کند، مطالبه کند، بخواهد، قانونگذاری کند، استیضاح کند و امثال اینها. رهبر انقلاب؛ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ @Kayhan_online
میثم مطیعی برای یک سفر تبلیغی توسط شیعیان به تایلند دعوت شده قماش غرب زده هم دوباره جنجال و دروغ پراکنی و !
. اخیرا بزرگواری از خودی ها فرمودند باید رسانه هایی که دوقطبی سازی می کنند و علیه دولت مطلب می نویسند بسته شوند.مثال هم از روزنامه کیهان آوردند! 🔹🔹🔹اما در مورد دوقطبی سازی👇
❇️اما دو قطبی چند دو قطبی را می شود تصور کرد. 🔹دو قطبی حامیان ارزش های انقلابی و مخالفان آن.عده ای به این ارزش ها باور دارند 👇👇👇 خواهان استقلال کشور، عدالت خواهی و توجه به عموم مردم و خصوصا طبقات محروم،مقابله با فساد و رانت و تبعیض و اشرافیت،کم کردن دخالت آمریکا در منطقه، کمک به مظلوم و افزایش قدرت خودمان،مقابله با ولنگاری هستن یه عده به بعضی از این ارزش ها اصلا اعتقاد ندارند در مورد برخی هم به ضدش اعتقاد دارند.این ها دوقطبی است که از اول انقلاب هم بوده.رفعش هم دست ما نیست.اگر منظور آن بزرگوار کنترل این دو قطبی باشد (که بعید است چنین نظری داشته باشند )دچار خطای شناختی شدند چون کنترلش در اختیار کیهان نیست مگر اینکه از ارزش ها کوتاه بیاید. ⏺اما دو قطبی های دیگری هم وجود دارد که قابل کنترل اند. ❌مثل دوقطبی درون جریان انقلاب.که البته یک طرف این دو قطبی رئیس مجلس است پس کنترل یک طرف این دو قطبی در اختیار ایشان است!می توانند مانع این دوقطبی و تنش زایی شوند.بعد از انتخابات بنا کردند به حذف و تخریب انقلابی ها که باعث تشدید دو قطبی ها شدند.می بینید که جنجال های شورای شهر برای حذف آقای زاکانی وتنش در مجلس برای منزوی کردن بعضی نماینده ها همچنان ادامه دارد. ⚠️ البته یک دو قطبی خیالی هم وجود دارد.دو قطبی که برخی خیال می کنند دو قطبی است اما دو قطبی نیست.مطالبه گری از دولت برای تحقق عدالت و منافع ملی است.اگه این مطالبه گری را تخریب و تضعیف دولت بدانیم بله مطالبه گران در دسته تخریبگران قرار می گیرند و کسانی که این مطالبه را ندارند حامیان دولت محسوب می شوند.بنابراین در ذهن ها یک دو قطبی شکل می گیرد که قطبش حامیان دولت و قطب دیگر مطالبه‌گران انقلابی اند.این دو قطبی توهمی و تخیلی است.چون مطالبه از دولت اصلا تخریب دولت نیست تا مطالبه گران در مقابل حامیان قرار گیرند.حمایت از دولت گاهی به شکل مطالبه گری گاهی به صورت تعریف و تشکر از عملکرد دولت گاهی هم بصورت نظارت بر دولت محقق می شود.اینها همه حمایت از دولت و مردم است.پس این دو قطبی چندان هم واقعی نیست.اگر منظور آقایان از دوقطبیِ بد این باشد(( که ظاهرا همین است)) این دو قطبی واقعی نیست که مطالبه حذفش را دارند!!!
🔻 می‌گفت: «ره چنان رو، که رهروان رفتند». کمی در جزئیات سیر علی‌بن مهزیار نگاه کنید. یک سفرش را من برای دوستان توضیح می‌دادم. صبر می‌کرد قافله از اهواز حرکت کند، به عراق می‌آمدند، به نجف می‌آمدند. مدتی در نجف بودند. کربلا می‌رفت. مسجد سهله می‌رفت. مسجد کوفه می‌رفت. زیارتگاه‌ها می‌رفت. تا اینکه در آن چند روزی که در آن‌جا بودند، موعد حرکت قافله به سمت حجاز شود. 🔸 چه سختی‌هایی با کمی زاد و راحله و سختیِ مرکب، پیاده، به هر صورت تا مدینه می‌رفتند، تا در مسجد شجره مُحرم شوند و دیگر در مسجد النبی، بقیع، گریه و زاری داشت که یابن رسول‌الله! کجایی، بیا. 🔹 با چه سختی مُحرم می‌شدند. چقدر با سختی خودشان را برسانند به مکان‌های بعدی، شب که نمی‌توانستند بروند، روز باید می‌رفتند. گرما داشته، سرما داشته. آفتاب بوده. بار روی سرشان نگذارند. ادامه دارد... ‌ ‌ ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄ 🔺 کانال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: 🔘 @nasery_ir ‌ ‌ ‌ ‌
ادامه قبل... 🔻 اگر به یک نسل قبل برگردیم، غالباً کفش‌هایشان را برمی‌داشتند که پاره نشود، کفش آن‌قدر کم بود. کفش‌هایشان را در راه رفتن درمی‌آوردند. مردم خیلی در فقر و فاقت بودند و اصلاً‌ امکانات نبوده. 🔸 این‌ها بالاخره به هر صورت، که مُحرم هم هستند و روی پاهایشان هم نباید پوشیده شود و از مسجد شجره که به احرام عمرهٔ تمتع مُحرم می‌شوند باید در بیابان بروند. خار مغیلان است. شب که نمی‌شده بروند تاریک بوده و روز می‌رفتند. 🔹 با سختی هر کسی یک باری به دوشش بوده. حتی لُنگ و لباس‌هایش هم نباید نجس شود. ببینید چقدر سختی می‌کشیدند که از مسجد شجره به سمت مکه بروند. خیلی راه است. مسجد شجره تا مدینه فاصله‌ای ندارد. (حالا یا از هر طرف به مکه بروند.) به مسجدالحرام برسند، عمرهٔ تمتع انجام بدهند و حین طواف و سعی بین صفا و مروه، یابن الحسن کجایی. 🔸 در مسعی برو و بیا، یک مدتی فاصله است تا اعمال حج شروع شود. محرم شوند به احرام حج و برای عرفات راه بیفتند. دیگر امید به این‌جا بستند. می‌رفتند و در عرفات بگرد و گریه و زاری کن، مشغول بودند. شب می‌شد باز تشرف حاصل نشد، مغرب به سمت مشعر حرکت می‌کردند. ادامه دارد... ‌ ‌ ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄ 🔺 کانال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: 🔘 @nasery_ir ‌ ‌ ‌ ‌
ادامه قبل... 🔻 خدا می‌داند چه سختی‌هایی داشتند تا خودشان را برسانند به مشعر «ثُمَّ أَفيضُوا مِنْ حَيْثُ أَفاضَ النَّاسُ» به سمت مشعر می‌رفتند تا سحر در آن‌جا باشند. بعد بروند، از مشعر به منیٰ چقدر راه است. خسته، پیاده، بار به دوش، سخت بروند. 🔸 خیلی خب به منیٰ می‌رفتند. رمی جمرات روز اول، روز دوم تا باز دوباره به مکه برگردند. هلاک می‌شدند. این‌هایی که می‌رفتند گاهی در برخی فصول نصفشان برمی‌گشتند. سختی‌ها، سختی‌ها، سختی‌هایی داشتند. برمی‌گشتند طواف انجام می‌دادند. حجشان را تمام می‌کردند 🔹 در حین طواف در مسعی: یابن الحسن، یابن‌الحسن... تشرف حاصل شد؟ خیر حاصل نشد. مدتی در مکه می‌ماندند. قافله‌ها شروع به راه افتادن می‌کردند، دلشان نمی‌آمده برگردند. شاید امشب حضرت را ببینیم. شاید امشب ببینیم. تشرف حاصل نمی‌شد. 🔸 دوباره به نجف می‌آمدند، دوباره مسجد کوفه، مسجد سهله، کربلا، تا یک سفر می‌شد. نوزده سال کسی مثل علی بن مهزیار این‌طوری مثل گندمِ برشته در ماهیتابه برای دیدار حضرت برود!! 🔹 چه کسی حاضر است این سعی و تلاش را انجام دهد؟! الان همین کنار ما هست ولی همت نمی‌کنیم پیاده این مسیر را برویم. کد ۸۴۵ ‌ ‌ ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄ 🔺 کانال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: 🔘 @nasery_ir ‌ ‌ ‌ ‌