✅ تفاهمنامه راهاندازی نخستین مرکز رشد و فضای کار اشتراکی بانوان در قم امضاء شد
تفاهمنامه سه جانبه راهاندازی نخستین مرکز رشد واحدهای فناور ویژه بانوان در استان قم بین استانداری، پارک علم و فناوری و جامعهالزّهراء(س) به امضاء رسید.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل، استاندار قم در نشست انعقاد این تفاهمنامه با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساختهای مؤثر برای تقویت نوآوری در استان اظهار داشت: این اقدام با هدف ایجاد فرصتهای برابر برای حضور مؤثر بانوان در عرصههای علمی، فناورانه و کارآفرینانه صورت گرفته است.
اکبر بهنامجو گفت: مشارکت پارک علم و فناوری در راهاندازی این مرکز نشاندهنده رویکرد کلان این پارک به توسعه زیستبوم نوآوری در استان و گسترش دامنه فعالیتهای آن است.
🔻فناوران جامعهالزّهرا(س) از حمایتهای پارک علم و فناوری بهرهمند میشوند
رئیس پارک علم و فناوری قم: همکاری در تجهیز فضای کار اشتراکی، برگزاری دورههای آموزشی و مشاورهای، برگزاری رویدادهای مشترک و کمک به تجاریسازی دستاوردهای فناورانه از مهمترین تعهدات حمایتی پارک در این تفاهمنامه است.
🔻تمرکز بر حوزههای “زن و خانواده” و "صنایع خلاق اسلامی"
مدیرجامعهالزهرا(س) نیز خلأ یک مرکز رشد و فضای کار اشتراکی ویژه بانوان و ناکافی بودن تلاشهای حوزه علوم انسانی و اسلامی را دو عامل اصلی ورود جدی جامعه الزّهرا(س) به زیستبوم فناوری و نوآوری دانست و گفت: دو حوزه “زن و خانواده” و صنایع خلاق اولویتهای اصلی این مرکز خواهد بود.
#فاوا_گفت
#رسانه_تخصصی_فناوری
@favagoft