⁉️ مذهبیای تنبل میپرسند:
«مگه یک #تذکر ساده ما به یک خانوم بدحجاب چقدر توی جامعه اثر داره؟»
📜 «اثر پروانهای» نام نظریه "ادوارد لورنز" بیان میکند که رویدادی ساده و بیاهمیت در طبیعت، مانند بال زدن یک #پروانه ممکن است در نهایت منجر به پدیدهی بسیار بزرگتری مثل ایجاد یک توفان یا گردباد شود!
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
❌ دروغگوئی شوقی ربانـــــــــــــــــــــی
🔹شوقی آخرین سرکرده بهائیان در نامه ۴ خرداد ۱۳۱۷ ش به محفل بهائی مدّعی شد تمام ازدواج های حسینعلی بهاء به پیروی از دین قبلی (اسلام) و سنت مردم سرزمین خود بوده است.
🔸یعنی ازدواج های متعدد حسینعلی بهاء پیش از نزول کتاب اقدس بوده که حکم ازدواج در این فرقه هنوز مشخص نشده بود، اما بعد از نزول اقدس، ایشان نمی توانست همسرانش را طلاق دهد!
♦️در این باره گفتنی است:
1⃣ - علی محمد باب در سال ۱۲۲۳ ش ادعای بابیت نمود و میرزا حسینعلی نیز طبق نقل مورخین بهائی و فرزندش عبدالبهاء در همان سال به باب گروید و بابی شد.
2⃣ - اشراق خاوری می نویسد: حسینعلی بهاء در سال ۱۲۲۳ ش برای ابلاغ امر به جانب مازندران عزیمت نمود، در حالی که مجتهد نوری فوت کرده بود.(تلخیص تاریخ نبیل ص ۹۱)
3⃣ - عبدلبهاء صریح می کند وقتی مسئله باب شيوع يافت، آثارش در حسینعلی ظاهر گشت و شبانه روز همت خود را برای تبلیغ از بابیت بکار برد.(مقاله شخصی سیاح ص ۳۴)
4⃣ - در ماجرای بدشت (خرداد ۱۲۲۷ ش) میرزا حسینعلی نوری به همراه ۸۱ تن از بابیان اسلام را منسوخ و بابیت را بعنوان دین جدید اعلام کرد.
5⃣ - طبق گفته اسدالله فاضل ازدواج اول حسینعلی با آسیه خانم در سال ۱۲۱۴ ش بود.(رهبران و رهروان ج۲ ص۵۵۳)
6⃣ - ازدواج دوم حسینعلی با فاطمه مشهور به بی بی و ملقب به مهدعلیا اهل نور در سال ۱۲۲۸ ش بود در حالی که وی یک بابی محسوب می شد.
7⃣ - ازدواج سوم حسینعلی با گوهر خانم اهل کاشان بود که در سال ۱۲۴۱ ش در بغداد بود که وی یک بابی بود.
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🔰شخصیت شناسی 🔰
♦️حسین الهی قمشهای، سخنرانی نام آشنا و چهره ای شناخته شده در اذهان مردم که سخنرانی های او سالهای متمادی از شبکه چهارم سیما پخش می شد و بعد از اعتراض های فراوان به صدا و سیما، پخش سخنرانی های او متوقف گشت لکن با کمال تاسف مجدداً سخنرانی های آقای قمشه ای از شبکه چهارم سیما پخش شد.
🔻علاوه بر اینکه ظاهر آقای قمشه ای به علت کروات زدن و تراشیدن ریش، هرگز شباهتی به انسان های متشرع و متدین ندارد ، اعتقادات او نیز هیچگاه در مسیری که اهل بیت علیهم السلام برای شیعیان ترسیم کرده اند قرار نداشت.
ایشان نه تنها در توحید خود از صوفیه پیروی می کند و به عقاید صوفیه معتقد است، بلکه در سلوک عرفانی و آموزه ها و گفتار و اعمال نیز، متصوفه را یگانه الگوی خود قرار داده و به دفاع از شخصیت ها و اقطاب بزرگ صوفیه می پردازد.
اکنون تنها به گوشه ای از این انحرافات اشاره می شود:
🔴حسین ابن منصور حلاج توسط امام زمان عجل الله تعالی فرجه مورد لعن و طرد قرار گرفت و بعد از ادعای بابیت، ادعای الوهیت و خدایی کرد و ندای: انا الحق!! سر داد.
با این وجود، آقای قمشه ای سر سختانه از حلاج و بایزید بسطامی دو چهره منحرف تصوف، دفاع می کند و می گوید:
ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻓﺰﻭﺩ ﻛﻪ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﻋﺎﺭﻓﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﻧﺎ ﺍﳊﻖ، ﻧﻔﻲ ﺍﻻﻫﻴﺖ ﻭ قرار دادن خود ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻡ ﺧﺪﺍﻳﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﻧﺰﺩ ﺍﻳﺸﺎﻥ، عین ﻓﺮﻋﻮﻧﻴﺖ ﺍﺳﺖ. ﮔﻔﺖ ﻓﺮﻋﻮنی انا الحق، ﮔﺸﺖ ﭘﺴﺖ
ﮔﻔﺖ ﻣﻨﺼﻮﺭﻱ ﺍﻧﺎ ﺍﳊﻖ، ﺍﻭ ﺑﺮﺳﺖ
ﺑﻠﻜﻪ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﻧﺎ ﺍﳊﻖ، ﻧﻔﻲ تعین ﻭ ﻓﻨﺎﻱ ﻫﺴﱵ محدود ﻭ ﺍﺳﺘﻐﺮﺍﻕ ﺩﺭ هستی ﻣﻄﻠﻖ ﻭ ﺑﻪ تعبیر ﺷﺎﻋﺮﺍﻥ، محو ﺣﺒﺎﺏ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺍﺳﺖ...ﺍﻳﻦ ﺩﻭ ﺩﻋﻮﻱ ﺩﺭ ﺩﻭ ﻗﻄﺐ ﳐﺎﻟﻔﻨﺪ. ﻳﻜﻲ ﮔﻮﻳﺪ ﺧﺪﺍﻳﻲ ﺩﺭ ﻛﺎﺭ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﺻﺎﺣﺐ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﻨﻢ ﻭ ﺁﻥ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﮔﻮﻳﺪ ﺣﻼﺝ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻧﻴﺴﺖ همه ﺧﺪﺍﺳﺖ!!! ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﻱ ﺣﻼ ﺝ ﻭ ﺑﺎﻳﺰﻳﺪ ﺭﺍ جمله ﻋﺎﺭﻓﺎﻥ ﺳﺘﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻫﺮ ﻳﻚ ﺑﻪ زبانی تفسیر ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﻋﻮﻱ ﻓﺮﻋﻮﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺩ ﺍﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﻪ غیر چه رسد. (مقالات 61)
🔴ایشان یکی از مروجین اندیشه سماع و رقص در تصوف بوده و فقه شیعه را به علت حرام دانستن موسیقی لهوی و غنای مورد مذمت و حمله تندی قرار می دهد و در مجالس سماع صوفیه که به صورت مختلط (زن و مرد) برگزار می شود شرکت می کند. وی در سخنرانی ها و آثاری که تالیف کرده مکرر از موسیقی و سماع دفاع کرده و می گوید : ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺭﻗﺼﻲ ﺍﺳﺖ ﺑﺴﻮﻱ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ.
( مقالات 357)
🔴ایشان با دفاع از تفکر صلح کل و پلورالیسم دینی صوفیه، ضمن دفاع از شراب عرفانی می نویسد:
ﺍﻳﻦ ﻛﺪﺍﻣﲔ ﺷﺮﺍﺏ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺳﻮﺩﺍﮔﺮﺍﻥ ﺗﺮﺍﺯﻭﺧﻮﻱ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺳﻨﮓ ﺗﻔﺮﻗﻪ ﻭ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﻢ ﻭ ﺑﻴﺶ ﻣﻰﺭﻫﺎﻧﺪ، ﻭ ﺟﻨﮓ ﻫﻔﺘﺎﺩ ﻭ ﺩﻭ ﻣﻠﺖ ﺭﺍ به آشتی می کشاند!(مقالات 409)
🔰به راستی، ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﻰ ﺗﻮﺍﻥ ﺿﺪﻳﺖ ﻫﺎﻱ ﺍﻭﻟﻴﺎﻱ ﺣﻖ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ ﺩﺭ ﮔﺴﺘﺮﻩ ﻱ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺭﺍ "ﺟﻨﮓ ﺧﺮ ﻓﺮﻭﺷﺎﻥ" ﺩﺍﻧﺴﺖ و اصل تبری از دشمنان را زیر سوال برد ﻛﻪ ایشان در ﻛﺘﺎﺏ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻣﻰ ﻧﻮﻳﺴﺪ:
ﻣﺎﺩﺭ ﮔﻠﻬﺎ ﺧﺎﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺟﻨﮓ ﺧﺎﺭ ﻭ ﮔﻞ ﻭ همه تعینات و اضداد چون جنگ خر فروشان، صنعت و بازار گرمی است. (مقالات 303)
در ادامه برای موید سخنان خود از صوفی شهیر شمس تبریزی نقل می کند :
ﻣﻮﺀﻣﻦ ﻭ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﮕﻮﻱ
محسن ﻭ ﻓﺎﺳﻖ مجوی
چله اسیر ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺳﺖ ﻛﺮﻡ ﺑﺮﻓﺸﺎﻥ !
ﻛﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﺴﺖ ﺗﻮ ﻧﻴﺴﺖ ﺟﺮﻋﻪ ﭘﺮﺳﺖ ﺗﻮ ﻧﻴﺴﺖ
ﻣﻬﺮﻩ ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﺮ ﳘﻪ ﺍﻓﺴﻮﻥ ﲞﻮﺍﻥ
🔰ﺁﺭﻯ! ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺍﻳﻦ چنین ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﻱ ﻣﺬﻫﺐ ﺻﻠﺢ ﻛﻞ ﻋﺎﺭﻓﺎﻥ، ﻛﻔﺮ ﻭ ﺩﻳﻦ ﻭ ﻓﺴﻖ ﻭ ایمان ﺭﺍ ﻳﻜﻲ می داند.ﺍﻣﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﻣﻰ ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ:
أَ فَمَنْ كانَ مُؤْمِناً كَمَنْ كانَ فاسِقاً لا يَسْتَوُون: ﺁﻳﺎ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﻣﻮﺀﻣﻦ ﺍﺳﺖ همانند ﻛﺴﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻓﺎﺳﻖ ﻭ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ؟ ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺴﺎﻭﻱ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ.
🔴ایشان با تمسخر زیارت قبور مردگان و دستورات اهل بیت علیهم السلام برای زیارت اموات، می گوید:
من خودم 30 ساله که پدرم فوت کرده هیچ وقت سر مقبره او نرفتم.!! ... ما یک مقدار زیادی صورت پرست شدیم. اولا فکر می کنیم که شب های جمعه ارواح آزادند، تعطیله و ما نمی دونیم شنبه یک شنبه اونجا چه جوریه که؟ (خنده حضار) شب های جمعه …لابد سه ماه تعطیلی هم آنها تعطیل اند. خب شب های جمعه چی میشه؟ بابا شما تعطیلی، اونا که تعطیل نیستند، ما تعطیلیم. بعد می گویند بریم شب جمعه، ارواح می آیند آنجا ما اونا را آنجا ملاقات کنیم!!
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجلس سماع مختلط با حضور آقای قمشه ای و افسانه بایگان !
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️تمسخر زیارت قبور در عرفان حلقه و تصوف☝️
🎥در این کلیپ مشاهده می کنید که آقای #طاهری و آقای #قمشه ای زیارت قبور را مسخره کرده و آن را کاری بی فایده و لغو و بلکه مصداق شرک می دانند.
همچنین آقای قمشه ای می گوید: من سی سال است که به زیارت قبر پدرم نرفتم!
📝این درحالیست که در کتاب کافی بابی با عنوان زیارت قبور وجود دارد.طبق یکی از این احادیث امام صادق علیه السلام می فرمایند:
حضرت فاطمه زهرا علیها سلام روزهای دوشنبه و پنج شنبه مرقد شریف رسول اکرم صلی الله علیه وآله را زیارت می کردند.
الكافي (ط - الإسلامية)، ج3، ص: 228
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥طاهری و قشمه ای ☝️☝️
🔴در این فیلم مشاهده می کنید که آقای #قمشه ای، فقه شیعه را مورد تاخت و تاز قرار داده و فقهای بزرگ تشیع (مانند شهید اول و علامه حلی) را زیر سوال برده و با جسارت تمام، احکام شریعت را به باد تمسخر می گیرد و آنها را مخالف عقل و فطرت می داند!!
در گذشته کلیپی از حضور آقای قمشه ای در مجالس #سماع و لهو و لعب گذاشته بودیم، ظاهرا ایشان دلبستگی شدیدی به موسیقی و غنا و طرب دارد لذا سعی می کند برای موجه جلوه دادن شریعت گریزی خود، صورت مساله را پاک کند.
🔴همچنین #طاهری رئیس فرقه #حلقه را مشاهده می کنید که با بیسوادی تمام،مقامات #اهل بیت علیهم السلام از جمله عصمت را زیر سوال برده و همگان را از میزان اطلاعات دینی خود باخبر می سازد!!😆
طاهری می پرسد آیا شما آیه و روایتی دیده اید که امام در آن گفته باشد من معصوم هستم؟!😳
ما به این بی سواد می گوییم بله، علاوه بر آیات فراوان قرآن کریم مانند آیه تطهیر، روایات فوق حد تواتر نیز در این زمینه وجود دارد به طوری که کودکان شیعه نیز از معصوم بودن اهل بیت با خبر هستند.
🔺امام رضا علیه السلام راجع به مقامات امام می فرمایند : فَهُوَ مَعْصُومٌ مُؤَيَّدٌ مُوَفَّقٌ مُسَدَّد.
الكافي، ج1، ص: 203
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
#پرونده_ویژه
#گمراه (۱۱)
🔻زنجیرههای شکل گیری جریان یمانی...
✴️ادعاهای دروغین در باب مهدویت به یکباره بروز نمیکند بلکه زمینه های فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در پیدایی آنها تاثیرگذار هستند.
♨️ نجات باوری، امید به پیروزی بر ظلم و سامانِ جهان سبب بروز نوعی "فعال گرایی تندرو" در جریان مدعی یمانی شده است.
💢نادانی، عامل اصلی همه انحرافات در تاریخ اسلام است؛ جهل مردم نسبت به آموزه های مهدوی از دیگر عواملی است که در پیدایش جریان مدعی یمانی دخیل است.
⛔️بیگانگان نیز با هجمه به دین و هویت ملی و با هدف خارج کردن نمادهای برجسته دین از حوزه اجتماعی و سیاسی و در رأس آن #ولایت_فقیه و مراجع تقلید، همچنین تثبیت نیروهای غربگرا در ارکان تصمیم گیری، عاملِ دیگر شکل گیری این جریان دروغین است.
⚠️اقتصاد تک محصولیِ عراق و ایجاد درگیری های نظامی از جمله اشغال عراق توسط آمریکا با همکاری انگلیس، جنگ با ایران، درگیری با القاعده، داعش و... سبب ناامنی و تخریب زیرساختهای کشور عراق شده است؛ این موارد و دهها علل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگیِ دیگر، در شکل گیری این جریان منحرف دخیل است...
منبع: تحلیل جریان مدعی یمانی(با رویکرد کلامی و فقهی)ص۹۰تا۹۴
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
شبکه سازی بهائیان در رژیم پهلوی
در تحولات تاریخ معاصر ایران فرقه بهائیت نقش منفی و مخربی از همان آغاز پیدایشش در شکل و شمایل یک فرقه بهظاهر مذهبی، در جامعه بازی کرد، به حدی که برخلاف ادعاهای خود که تز جدایی دین از سیاست سر میدهند، هم در ساختارهای قدرت نفوذ کرد و هم سیاست را در بند ثروت و ثروت را در طرح، تدوین و سیاستهای فرهنگی و اجتماعی جهت کاهش اثر و نفوذ روحانیت، به کار بست. درواقع، ثروت، و نفوذ در بنگاههای اقتصادی، اولین شرط لازم جهت استحکام و تثبیت تشکیلات و پاسخ به نیازهای برنامهریزیشده کارگزاران بهائی بود. حضور گسترده آنها به حدی بود که حتی صدای اسدالله علم، وزیر دربار، را هم درآورد. وزیر دربار در خاطراتش مینویسد: «این بهائیهای بیوطن در همه شئون رخنه کردهاند. مخصوصا مشهور است که نصف اعضای دولت بهائی هستند».
بستر این حضور گسترده در ساختار سیاسی، به شبکهسازی و بهکارگیری افراد کلیدی در مناصب بالای حکومتی برمیگردد که با نخستوزیرانی همچون اسدالله علم، حسنعلی منصور و امیرعباس هویدا آغاز شد. البته باید یادآوری کرد که نفوذ قوی شبکه بهائیت در دستگاه دولتی صرفا به دلیل حمایت دولت از آنها نبود، بلکه بیشتر مشارکت قوی آنان با سازمانهای جاسوسی دولتهای استعماری، عامل عمده تقویت و دوام بهائیها در این دوره بهشمار میآید. در اینجا لازم است یادآوری شود که همکاری این فرقه با سرویسهای جاسوسی به مدتها پیش از کودتای 1299، برمیگردد. حبیبالله عینالملک، پدر هویدا، رضاخان را به سر اردشیر ریپورتر معرفی میکند و اهداف راهبردی بهائیان، با تحدید و نوسازی سیاستهای دینی و فرهنگی پهلویها، خواسته یا ناخواسته، تأمین میشود. الگوی نظری تشکیلات بهائی با مهرهچینی و شبکهسازی یادشده، مدخل اولیه مهمی را جهت تغییر محتوایی سیاست فرهنگی و اقتصادی یافتند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
اولین قدم در عرصه سیاست، داشتن توانایی مالی و قدرت اقتصادی است، بدین منظور، بهائیان درصدد برآمدند در بخش اقتصاد و تجارت اوضاع خود را بهبود بخشند تا در برابر ناملایمات و سختگیریها جامعه، اهرم فشاری در برابر دیگران داشته باشند. آنان با فعالیتها و عملکردهای خود در دوره پهلوی دوم توانستند اغلب اشخاص طراز اول در اقتصاد را به مناصب کلیدی درآورند. نظام بانکی کشور، بهطور کامل در اختیار صهیونیستهای داخلی و خارجی و فراماسونها و بهائیان قرار داشت. بانک ملی را سالها یک بهائی به نام یوسف خوشکیش اداره میکرد. بانک توسعه صنعتی و معدنی ایران (باند شریفامامی، استاد اعظم فراماسونهای ایران و رئیس مجلس سنا)، با همکاری بانکهای خارجی که اغلب در کنترل صهیونیستها قرار داشت، ساختار مالی ایران را در دست داشتند. ثروت و ساختار مالی، که توسط افرادی مانند عبدالکریم ایادی، هژبر یزدانی و همکیشانش مدیریت میشد، راه را برای سرمایهگذاری در طرحهای فرهنگی و سیاستهای سکولاریستی باز کرد.
وابستگی به غرب هم در الگوهای نظری توسعه و هم در عملیاتی کردن آنها توسط افراد وابسته به نخبگان ایرانی تحصیلکرده در آمریکا، مخرج مشترکی را جهت زمینهسازی همکاری هرچه بیشتر با آمریکا و اسرائیل در قراردادهای فنی و در زمینه کشاورزی فراهم ساخت که نقش بهائیان را پدیدار میسازد. از دهه 1340 به بعد، نخستوزیران، وزرای کابینه، رؤسای ادارات و مؤسسات پولی و بانکی از میان بهائیان و یا منتسب به بهائیت استفاده میشد که بهصورت غیرمستقیم «وحدت منافع مشترکی را بین نخبگان سیاسی و اقتصادی ایران، آمریکا و اسرائیل در خصوص همکاری در زمینههای مختلف ایجاد میکند». بازتاب همکاری مشترک ایجادشده تحت نام وحدت استراتژیک با اسرائیل و رویکرد ضد عربی و ضد اسلامی قابل بررسی است.
شناسایی اسرائیل و همکاری مجدد دولت با آن رژیم اشغالگر بعد از کودتای 1332، در زمینههای مختلف کشاورزی، اطلاعاتی و نفتی، از یک احساس مشترک دیگری نیز ناشی میشود و آن سیاست ضد عربی و ضداسلامی پهلوی دوم و بهائیان مستقر در ایران و اسرائیل است. وظیفه محوله تشکیلات بهائی در زمینه و زمانهای است که جو ضد اسرائیلی در ایران و منطقه عربی خاورمیانه پس از جنگهای دهه 1340 و 1350 فلسطین، سوریه و مصر، افزایش یافته و اسلام سیاسی در حال گسترش است. فرقه بهائی با نفوذ در ساختار قدرت، کارویژه سیاستگذاری در امر سیاسی و تدوین راهبردهای بلندمدت در سیاست خارجی، نقش واسط و پرنفوذی را در پیوند دوستی بین ایران و رژیم اشغالگر قدس به عهده میگیرد.
در سیاست داخلی و حوزه امنیتی نیز، مدیران بهائی نقش بارزی را در سرکوب ناراضیان، شکنجه فعالان انقلابی مسلمان و کسب آموزشهای نوین در دایره ضداطلاعات و تجسس به عهده دارند که پرویز ثابتی یکی از آنهاست.
منبع:https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#جمعه_های_انتظار
❌یکی از ظلم هایی که به امام زمان (علیه السلام) میشود همین است که چهرهی حضرت را چهرهی خشنی شناختهاند بعضی. سختگیری #امام_زمان (عجل الله تعالی فرجه) برای مردم نیست، برای یه عده علف هرز است...
🎙حجة الاسلام عالی
اللهم عجل لولیک الفرج 🙏
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
❌تبلیغ موکب و دستههای فرقه شیخیه!
🔹در روزهای منتهی به اربعین سیدالشهداء علیهالسّلام اخبار و تصاویر مختلفی از کربلای معلی، دستههای عزاداری، موکبها و راههای منتهی به این شهر در رسانهها مخابره میشود که گاهی ناخواسته و ندانسته تبلیغ گروهها و جریانات انحرافی است.
🔹موکب بنیعامر که به دسته عزاداری #سفیدپوشان معروف است، گروهی از فرقه #شیخیهاند که امروز تبلیغات حرکتشان از سامرا به سوی کربلا در رسانهها و صفحات مختلف نشان از عدم شناخت کافی از فرق و جریانات انحرافی توسط رسانهها دارد.
🔹از تفاوتهای ظاهری آنان نپوشیدن لباس سیاه است که کراهت پوشیدن آن را در عزای امام حسین علیهالسّلام برطرف ندانسته و هیئات شیخیه در کرمان نیز معمولاً از لباس سفید در عزاداری و سینهزنیها استفاده میکنند.
⚠️ نکته قابل توجه اینکه فرقه شیخیه زمینه ساز فرقه بابیه و بهائیت است.
https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415