eitaa logo
جریان انحرافی.
1.3هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
82 فایل
«کانال جریان انحرافی» با هدف بیان پشت پرده ها و اتفاقات مربوط به فرقه های انحرافی راه اندازی شده است. سعی ما بر این است که اخبار و تحلیل های ناب فرقه ای را به شما تقدیم کنیم. ارتباط باادمین و ثبت نظرات: @Hkh121400
مشاهده در ایتا
دانلود
ahmad basri. edit(2) 6-7-98.pdf
664.8K
📗کتابچه نقد و بررسی جریان مدعی یمانیت(احمدبصری) جریان شناسی و بیان تناقضات و مطاعن جریان https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
6.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مأموریت شبکه بهائی من‌وتو‌ در هدف قرار دادن اخلاق و خانواده! اندلسی کردن ایران، سیاست اصلی مدیران بهایی این شبکه! از اهانت به جایگاه مقدس پدر و مادر و پوچ نشان دادن مفهوم خانواده تا ترویج و در شبکه من‌و‌تو! https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
سایکِدِلیک اخیرا عکس هایی شبیه این تصویر و تصاویری عجیب و ترسناک در فضای مجازی یا حتی بر در و دیوارها دیده میشود. این تصاویر نشان از یک جریان انحرافی با عنوان سایکدلیک است. سایکدلیک صفتی به معنی روانگردان است و ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد: • روان گردان • موسیقی سایکدلیک • سایکدلیک راک • سایکدلیک فولک • سایکدلیک ترنس • سایکدلیک پاپ • سایکدلیک سول سایکدلیک با تمامی ابعادش، زندگی بدون خدا و بدون مرز را در بین جوانان ترویج میکند https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
استفاده از مواد روانگردان به منظور تجربه حالات عرفانی و ارتباط با خدایان از قرن‌ها پیش و در میان قبایل بدوی، خصوصا بومیان قاره آمریکا، رواج داشته است. منتهی نوع مدرن مصرف این مواد، با هدف دستیابی به «حالات دگرگون آگاهی»[۹] و تجربه‌های معنوی همزمان با شکل گیری جنبش هیپی‌ها در دهه ۶۰ میلادی در آمریکا و برخی کشورهای غربی آغاز شد. تجربه انواع روان‌گردان‌ها، داشتن موی بلند، جمع‌های قبیله مانند، شعار برای صلح، ستایش از دنیای عشق و آزادی، علاقه به انواع خاصی از موسیقی راک و… از جمله فعالیت‌های این گروه بود که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بستر اصلی ترویج جریان معنویت‌گرایی روانگردان، سبک‌های خاصی از موسیقی، موسوم به «موسیقی سایکدلیک» هستند. محبوبترین شاخه این موسیقی با عنوان «سایکدلیک راک» شهرت دارد. استفاده از مواد روانگردان به منظور تجربه حالات عرفانی و ارتباط با خدایان از قرن‌ها پیش و در میان قبایل بدوی، خصوصا بومیان قاره آمریکا، رواج داشته است. منتهی نوع مدرن مصرف این مواد، با هدف دست یابی به «حالات دگرگون آگاهی» و تجربه‌های معنوی همزمان با شکل گیری جنبش هیپی‌ها در دهه ۶۰ میلادی در آمریکا و برخی کشورهای غربی آغاز شد. تجربه انواع روان‌گردان‌ها، داشتن موی بلند، جمع‌های قبیله مانند، شعار برای صلح، ستایش از دنیای عشق و آزادی، علاقه به انواع خاصی از موسیقی راک و… از جمله فعالیت‌های این گروه بود که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بستر اصلی ترویج جریان معنویت‌گرایی روانگردان، سبک‌های خاصی از موسیقی، موسوم به «موسیقی سایکدلیک»[۱۰] هستند. محبوبترین شاخه این موسیقی با عنوان «سایکدلیک راک» شهرت دارد. سبک‌های سایکدلیک تلاش دارند تأثیرهایی مشابه استفاده از مواد روانگردان را ایجاد کنند. گروه‌های موسیقی سایکدلیک غالباً از تکنیک‌های بدیع برای ضبط موسیقی بهره گرفته و عناصر موسیقی غیر غربی به خصوص «دْرون» و «راگای» موسیقی هند را در آثارشان به کار می‌بندند. با گسترش دامنه تأثیرات موسیقی سایکدلیک به شاخه‌های دیگر، سبک‌هایی همچون «سایکدلیک پاپ»، «سایکدلیک راک» در بازه زمانی اواخر دهه ۱۹۶۰ تا اوایل دهه ۱۹۷۰ پدید آمد. در ادامه سبک‌های «پراگرسیو راک»، «هِوی متال» و … تحت تأثیر موسیقی سایکدلیک ایجاد یا متحول شدند. موسیقی سایکدلیک در دهه ۱۹۸۰ مجدداً در قالب سبک‌های متنوعی از «نئوسایکدلیا» احیا شد که از آن جمله می‌توان به «اسید هاوس» و «ترنس» اشاره کرد. فرهنگ روانگردان (سایکدلیک) محدود به فضای موسیقی نماند و تاثیراتی را در عرصه‌های دیگر هنری خصوصا نقاشی داشت. نگاره‌هایی رمز آلود و ماورایی، الهام گرفته از تجربیات مصرف مواد روانگردان. https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
♨️ فرآیند ابتدایی جذب زائران پیاده روی اربعین توسط فرقه یمانی از زبان یکی از کاربرانی که تجربه این مواجهه را داشتند:👇🏻 سلام علیکم در مسیر نجف به کربلا سه برگه پشت و رو مطلب به زبان عربی توزیع شده بود که چند روایت و نسبت دادن مطالبی در رد و نفی اجتهاد و تقلید در ان نوشته بود و به عراقی هم داده بودند. در مسیر که برای استراحت نشستم یک مرد جوان عراقی کنارم نشست و شروع به صحبت کرد. پرسید مردم برای چه اینجا هستند؟ غایت این سفر باید چه باشد؟ با پرسیدن سوال دوم متوجه شدم چه نقشه ای دارد و سوالاتش مهندسی شده بود تا اقرار بگیرد در این مسیر مردم‌باید راه امام را ادامه دهند و این‌میسر نیست جز با شناخت امام. ده وقیقه ای با هم صحبت کردیم . ولی هیچ اسمی از احمد اسماعیل نیاورد. بعد کاغذ را به من هم داد من خواندم و به او گفتم فحوای سولات شما و این برگه که انکار اجتهاد و تقلید می کند نشان می دهد شما از پیروان‌احمد اسماعیل بصری هستید. جا خورد ولی انکار کرد. گفت فقط طبق همین کلام‌فقها می گویم اجتهاد و تقلید باطل است. بنده هم‌ بعد اینکه در زمان غیبت باید تکلیف ما مشخص می شد و این دلیل عقلی اجتهاد و تقلید است گفتم همین پیاده روی اربعین یادگار علما است که اصلا طریق العلما به عنوان یک مسیر معروف است انوقت شما می گویید در دین و فقه نیازی به انها نداریم. خواست ادامه دهد که با یک خدا حافظی راحتش کردم https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
💠فرقه شناسی کافیست شیطنت های فرقه را بشناسی... https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
چرا باید با جریان احمد الحسن مقابله کرد؟ 1⃣ ایجاد بدعت در اصول و فروع اسلام و مذهب حق تشیع، مانند: انکار ختم نبوت،افزایش تعداد اوصیاء پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) به ۲۴ وصی، تغییر برخی از احکام عبادات و نامشروع دانستن دریافت وجوهات توسط مراجع تقلید و... 2⃣ ایجاد وارونگی در فهم مسأله انتظار و مهدویت، مانند: ارتقاء جایگاه یمانی به عصمت و امامت و... 3⃣ مبارزه با ولایت فقیه و نامشروع و ناکارآمد دانستن آن 4⃣ مخالفت و مبارزه با جایگاه مرجعیت و مراجع تقلید و علماء شیعه 5⃣ ایجاد انحراف در هیئات مذهبی و جامعه مادحین و ترغیب آنان برای توسل به احمد الحسن در مراسمات 6⃣ برخورداری از باورهای تکفیری ، مانند: ناصبی و نجس دانستن مخالفین احمد الحسن و مجاز بودن دزدی از اموال مخالفین فرقه و... https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
علل گرایش به مسیحیت بعد از انقلاب https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415