eitaa logo
🌐🔥FETNEH🔥🌐
3.6هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
26.1هزار ویدیو
48 فایل
🗣فتنه های آخرالزمان 🌐 📌جهت ارتباط @Mahmodi14 جهت مشاوره طب سنتی اسلامی @Mkhakzad #کپی مطالب با ذکر صلوات جهت ظهور امام زمان آزاد هست .
مشاهده در ایتا
دانلود
6.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به دخترا تعرض میکرد دخترا شکایت کردن ولی نذاشتن از دانشگاه اخراجش کنن... چرا؟ چون سرمایه !!! مگه قرار نشد از خانما حمایت کنید اینی که تعرض میکنه به خانما هم کاریش ندارید؟!!! @fetneh1🔥🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غنیمت ارزشمند حزب الله در خیام 🔸️تصاویری که امروز از شهر خیام منتشر شده نشان می دهد که تعدادی تانک پیشرفته مرکاوای اسرائیلی در آن تقریبا سالم رها شده است ؛ مرکاوا از بهترین و ایمن ترین تانک های جهان است که اوج تکنولوژی اسرائیل در آن دیده می شود. 🔸️بدون تردید تجهیزات رها شده اسرائیل در لبنان می تواند غنیمتی مهم برای محور مقاومت و حتی ایران باشد که موجب آشنایی بیشتر آنها با پیشرفت های تکنولوژیکی اسرائیل و غرب می شود . 🔸️جمهوری اسلامی ایران همواره از تجهیزات غنیمتی بیشترین استفاده را برده و توان فناوری نظامی خود را به روز کرده است. @taghaviniaa
15.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حزب الله نه خلع سلاح می شود نه به پشت لیطانی می رود علیرضا تقوی نیا در گفتگوی زنده تلویزیونی ( ۲ ) : 🔸️مقر اصلی فعالیت حزب الله جنوب رودخانه لیطانی است 🔸️همین الان حزب الله در حال ایجاد پُست های دیده بانی خود در مرز با فلسطین اشغالی است 🔸️حزب الله همان سال ۲۰۰۶ هم قطعنامه ۱۷۰۱ را اجرا کرد و الان هم همان شرایط اعمال می شود @taghaviniaa
آرامِ ناآرام! 🔻برزیلی‌ها به ناو ۱۲۰۰ تنی ما «قایق» می‌گفتند! قصد آنها از گفتن این کلمه، تحقیر ایران نبود؛ بلکه این قایق ایرانی، مایه‌ی حیرت آنها شده بود. ناو تمام‌ ایرانی دنا در ناوگروه ۸۶ برای شناور‌ شدن بر روی اقیانوس آرام که عمق بسیار زیادی دارد، بسیار سبک بود. در عرف دریانوردی، برای سفر بر آرامِ ناآرام، ناوی با حداقل ۸۰۰۰ تن وزن لازم است، نه دنای ۱۲۰۰ تنی که به مثابه‌ی یک قایق بود! 🔹 دریانوردان ما در ناوگروه ۸۶، با عبور از آب‌های جزایر پولینزی که در قاره‌ی اقیانوسیه واقع است، به دل اقیانوس آرام زده بودند. آنها با گذر از عرض طولانی آرام که طوفان‌های شدیدی در آن رخ می‌دهد، به سواحل شیلی رسیده بودند و سپس، در بندر ریودوژانیروی برزیل پهلو گرفته بودند. 🔻حالا نیروهای دریایی برزیل از اقیانوس‌پیماییِ طولانی ناو سبک‌وزنِ ما به شگفت آمده بودند؛ کاری که قاعدتاً، از عهده‌ی نیروی دریایی ارتشِ یک کشور تحریم‌شده برنمی‌آمد! شگفتی آنها بی‌راه نبود. ما نه آرام را می‌شناختیم و نه به علت تحریم‌ها می‌توانستیم روی منابع خارجی‌ها، هواشناسی ماهواره‌ای آنان و نرم‌افزارهای دریانوردی‌شان حساب باز کنیم. بنابراین، توشه‌ی اطلاعاتی و نرم‌افزاری این سفر خطرناک را از فناوری داخلی تأمین کردیم. ما برای این سفر، یک نرم‌افزار پیش‌بینی شرایط جوّی را طراحی و از آن استفاده کردیم. این نرم‌افزار که اطلاعات ۵۰ سال هواشناسی و جوّ اقیانوس در آن پیاده شده است، می‌تواند با ۲ درصد خطا، وضعیت هوای اقیانوس را تا ۲۰ سال آینده پیش‌بینی کند. همچنین، ما نرم‌افزار راهنمای توزین شناور‌های سنگین را طراحی کردیم؛ نرم‌افزاری که به کمک آن می‌توان توزین بار در سرتاسر کشتی را به گونه‌ای انجام داد که کشتی در مقابل امواج اقیانوسی، دچار شکستگی یا پارگی نشود. 🔹 این نرم‌افزارهای پیشرفته که سرنوشت دریانوردان ناوگروه ۸۶ به آنها گره خورده بود، نه به‌ وسیله‌ی خارجی‌ها، بلکه تماماً به دست توانمند نخبگان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، طراحی و ساخته شده بود. 🗓 به مناسبت ۷آذر، سالروز 💢 به نقل از دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش @fetneh1🔥🏴