🔻بازپرس ویژه پرونده ترور شهید سلیمانی خبر داد؛ احضار برخی از متهمان پرونده ترور شهید سلیمانی؛ ارسال ۱۱ نیابت قضایی
🔹️ فرهادنیا با بیان اینکه تا این لحظه ۱۱ نیابت قضایی به ۹ کشور ارسال شده است، گفت: تعدادی از متهمان از طریق دفتر حافظ منافع آمریکا احضار و به برخیها ایمیل زده شد، همچنین اگهی عمومی هم صادر شده است.
@fetneh1
📸 امشب؛ تصویری از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دومین شب مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم انقلاب
@fetneh1
🖊 #مقام_معظم_رهبری:
از جدل بیهوده و و عیبجویی و طعنهزنی پرهیز کنیم
🔹يا اَباذَرٍّ! لا تَكُن عَيّاباً وَ لا مَدّاحاً وَ لا طَعّاناً وَ لا مُمارياً. پیامبر (ص) به اباذر فرمود: ای اباذر! عیبجوی این و آن نباش! که مدام انسان این و آن را تعییب کند، عیب این را بگیرد، عیب آن را بگیرد، عیب آن [دیگری] را بگیرد عیّاب یعنی کثیرالتّعییب؛ بعضیها این جور هستند دیگر؛ مرتّباً در فکر این هستند که یک عیبی از کسی پیدا کنند و آن را ذکر کنند...
🔹 نقطهی مقابلش هم این است: مدّاحِ این و آن نباش! همین طور مدام تعریفهای زیادی، بیش از حد؛ این هم مَنهی (نهش شده) است در این روایت. مدح زیادی هم همین جور است، حالا یک وقت انسان منصفانه در مقامی که لازم است تمجیدی از کسی میکند امّا اینکه همین طور مدام مدح یکی را بکند یا مدح همه را بکند یا مبالغهآمیز دربارهی کسی حرف بزند و مدح بکند، ممنوع است؛ بخصوص مدح صاحبان قدرت و ثروت که عیب آن و زشتی آن خیلی بیشتر هم هست.
🔹 طعنهزن به این و آن [نباش]. طعنهزنی غیر از عیبجویی است. کارهای افراد را طعنه میزند، یک چیزی را در یک کسی مستمسک قرار میدهد. میبینیم دیگر این روزها طعنه زدن به این و آن متأسّفانه رایج است بخصوص در این مطبوعات و روزنامهها و مانند اینها. یک کسی یک حرفی زده که مثلاً یک خردهای به نظر مبالغهآمیز میآید؛ این را به یک شکلی، [مثلاً] مسخرهآمیز تیتر کنند در روزنامه و بزرگ کنند.و اهل جدل هم نباش.
🔹 «ممارات» یعنی مجادله کردن، مباحثههای بیخودی؛ سر یک چیزی کوچکی یا بحث علمی یا بحث غیر علمی مدام سر و کله زدن و مدام بحث کردن و مدام استدلال کردن و مانند اینها. خب همهی حرفهای دنیا را میشود یک دلیلی برایش ذکر کرد، و بر همهی دلیلهای دنیا هم میشود یک اشکالی ــ وارد یا ناوارد ــ وارد کرد؛ این [یکی] به آن اشکال کند، آن به این اشکال کند؛ تمامشدنی نیست.
۱۳۸۵/۵/۱۵
@fetneh1
🤔چرا از عبادت لذّت نمی بریم؟
✍️حضرت آیت الله جوادی آملی فرمودند:
☑️ اگر انسان مریض،شیرین ترین و خوشمزه ترین گلابی و میوه راهم بخورد،لذّت نمی برد..
✅ در بُعد معنوی و عبادت هم این گونه است.
🔷 کسی که ((فی قلوبهم مرض)) یعنی قلبش بیمار است، از نماز و عبادت لذّت نمی برد و گاهی هم خسته می شود.
🔴بیماری قلب همان گناهان است.
تا انسان گناه را ترک نکند ، علاوه بر این که از عبادت لذّت نمی برد،بلکه خسته هم می شود.
✨اللهم الرزقنا توفیق طاعه و بعد المعصیه.
@fetneh1
🔰 پیام شیخ زکزاکی برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی
💬 شیخ زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه:
🔹 شهید سلیمانی استراتژیستی بود که نقشههای دشمنان را نقش بر آب کرد.
🔹 کسانی که او را به شهادت رساندند، تروریست حقیقی هستند. آنها اشتباه کردند چون نمیدانند خون شهید، حیات جاویدان ایجاد میکند.
🔹 مسیر مقاومت انشاءالله به ظهور امام زمان (عج) ختم خواهد شد.
#حاج_قاسم
@fetneh1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕⭕سه نوع کفر که در قرآن تبیین شده است...
استاد رحیم پور ازغدی
@fetneh1
تکتو قراره منی زهرا کس و کار منی زهرا_۲۰۲۱_۱۲_۱۳_۱۷_۰۱_۱۲_۳۵۰.mp3
7.33M
تو قرار منی زهرا
🎙کربلایی سید رضا نریمانی
@fetneh1
🌸 عمل عجیب و غیرمنتظره حضرت مسیح برای آموزش تواضع به عالمان
🔸عیسی "علی نبیّنا و آله و علیه السلام" به حواریین گفت: «من خواهش و حاجتی دارم، اگر قول میدهید آن را برآورید بگویم». حواریین گفتند: «هر چه امر کنی اطاعت میکنیم». عیسی از جا حرکت کرد و پاهای یکایک آنها را شست. حواریین در خود احساس ناراحتی میکردند، ولی چون قول داده بودند خواهش عیسی(ع) را بپذیرند تسلیم شدند و عیسی پای همه را شست. همینکه کار به انجام رسید، حواریین گفتند: «تو معلم ما هستی، شایسته این بود که ما پای تو را میشستیم نه تو پای ما را».
🔹عیسی(علی نبیّنا و آله وعلیه السلام) فرمود: «این کار را کردم برای اینکه به شما بفهمانم که از همه مردم سزاوارتر به اینکه خدمت مردم را به عهده بگیرد «عالِم» است. این کار را کردم تا تواضع کرده باشم و شما درس تواضع را فرا گیرید و بعد از من که عهدهدار تعلیم و ارشاد مردم میشوید راه و روش خود را تواضع و خدمت خلق قرار دهید. اساسا حکمت در زمینه تواضع رشد میکند نه در زمینه تکبر، همان گونه که گیاه در زمین نرم دشت میروید نه در زمین سخت کوهستان».
📝 استاد مطهری، داستان راستان، ج۱، ص۲۳۴-۲۳۳
@fetneh1
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا