367.6K
پاسخ استاد در وویس👇👇👇
سلام وعرض ادب دخترم نشانهها را خوب میشناسه وترکیب دوستی هم همینطور ولی نمیتونه کلمه بسازه تو روان خوانی هم ترکیب ها را میخونه ولی آخرش نمیتونه باهم بگه کلمه را
383.7K
پاسخ استاد در وویس👆👆👆
❓❓❓سلام وقت بخیر
یکی از دانش اموزام روخوانیش نسبتا خوبه
تمام نشانه ها و ترکیبات رو میشناسه اما موقع املا نوشتن نمینویسه همش باید یه کلمه رو تکرار کنم امروز بچهای دیگ نصف صفحه املا نوشتن اون دانش آموزم کلا دو سه تا کلمه نوشت اونم با کلییی تکرار وقتی بهش کلمه رو میگم هی پیش خودش تکرار میکنه حتی صداکشی هم انجام میده ولی نمینویسه نمیدونم مشکل از کجاس اگ میشه راهنمایی کنید خیلی واجبه ممنون(مشکلش ضعف عضلات دست هم نیست)
✅. بازی با نقطه ها
نمونه ای از تکالیف جهت تقویت مهارت ها
💠 تقویت حافظه دیداری
💠 تمیز دیداری
💠 دقت، توجه، تمرکز
🔶 راه کاری مناسب برای دانش آموزی که در املا نقطه ها را کم یا زیاد می گذارد. دندانه را کم یا زیاد می گذارد.
توجه:
برای اینکه توجه آن ها فقط به نقطه نباشد، می توان از آن ها بخواهیم بعد از پایان بازی،، یکی از فعالیت های زیر را انجام دهند:
۱. با مداد رنگی کلمه ها را بنویس.
مثال 👈 کلماتی که یک نقطه دارند با قرمز یا کلماتی که پنج نقطه دارند با سبز و......
۲. کلمات سه نقطه ای را در دفتر بنویس سپس آن ها را در قالب یک داستان کوتاه به کار ببر. و برای کلمات یک نقطه ای جمله خنده دار بساز....
۳. تلفیق با ریاضی👈 کلمات را دسته بندی کنند و بنویسند... کلمات ۶ نقطه ای یک دسته و.....
با این روش های جذاب و هیجان انگیز، دانش آموز را تشویق می کنیم به خواندن کلمه.
@firststudent