eitaa logo
گروه جهادی شهید مجتبی اکبر زاده
9 دنبال‌کننده
38 عکس
7 ویدیو
1 فایل
کما تعین تعان گروه جهادی شهید حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اکبر زاده استان مرکزی کسب اطلاعات بیشتر ۰۹۰۱۳۸۰۹۴۱۴محمد طه چمران
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷گروه جهادی شهید اکبرزاده استاد پناهیان: ولایت، تک تکِ افرادی که از او حرف گوش میکنند نمیخواهد؛ تشکیلات‌های بزرگ که از او تبعیت کنند میخواهد. 🚨 نشر محتوای تشکیلاتی @monadianefath1
💠 واکنش عجیب امام صادق ع در روزهای بد معیشتی مردم 🔶 امام صادق سلام‌الله علیه که به اقتضای زمان، زندگی را بر خاندان خود توسعه داده بود، یک وقت اتفاق افتاد که نرخ خواربار ترقی کرد و قحط و غلا پدید آمد. به خادم خود فرمود: چقدر آذوقه و گندم ذخیره موجود داریم؟ عرض کرد: زیاد داریم، تا چند ماه ما را بس است. فرمود: همه آنها را ببر و در بازار به مردم بفروش. گفت: اگر بفروشم دیگر نخواهم توانست گندمی تهیه کنم. فرمود لازم نیست، بعد مثل سایر مردم روز به روز از نانوایی تهیه خواهیم کرد، و دستور داد از آن به بعد خادم نانی که تهیه می‌کند نصف جو و نصف گندم باشد، یعنی از همان نانی باشد که اکثر مردم استفاده می‌کردند. فرمود: من تمکن دارم به فرزندان خودم در این سختی و تنگدستی نان گندم بدهم، اما دوست دارم خداوند ببیند من با مردم مواسات می‌کنم. 🔻 مجموعه آثار شهید مطهری. ج18، ص 43 ✅ @gahadekabir
أوفوا بالعقود ما با انقلاب عهد بسته ایم با ولایت با... #وحدت لطفا در پیام رسان ایتا عضو شوید eitaa.com/gahadekabir
امام خامنه‌ای: یکی از فرائض هر گروه مردمی است که یک هدفی را دنبال می‌کنند. تشکیلات یعنی ، یعنی ، یعنی و اتصال و زنجیره‌ای کار کردن؛ این معنای تشکیلات است. این چیزی است که نه فقط بد نیست بلکه یک چیز خوب و بلکه یک چیز ضروری است. ۱۳۶۰/۱۱/۲۷ 🚨 نشر محتوای تشکیلاتی @gahadekabir
🔰 چگونه زنان به ترویج فرویدیسم کمک کردند؟ 🔹شریعتی معتقد است، استثمار جهانی برای دستیابی به مقاصد پلید خود دیدگاه‌هایی مانند فرویدیسم (آزادی جنسی) را مطرح کرد که مخاطب اصلی آن نسل جوان به خصوص زنان بودند، از سوی دیگر، روی مسئله مواد مخدر سرمایه‌گذاری کرد تا به هر شکل ممكن اجازه ندهد که نسل جوان متوجه سرنوشت خود باشد. در واقع از آنجا که بهترین راه تخدیر یک ملت، تخدیر علمی و فکری اوست و زمینه مساعد چنین سلب هویتی در جامعه‌های شرقی و اسلامی به خصوص در بین جوانان وجود داشت.... 🔹در کنار ترویج این روش پلید از سوی غرب، کسانی در دنیای شرق به خصوص بین کشورهای اسلامی ناخودآگاه هم‌گام با غربی‌ها زمینه را برای پذیرش چنین مکتب ضداخلاقی فراهم کردند. گروهی که با تکیه بر سنت‌های ارتجاعی غیرفکری و با تعصب‌های منحط به دنبال حفظ خود در مقابل این هجوم بودند، ولی بدون اینکه متوجه باشند، این کارشان باعث ایجاد عقده شد. 🔹وقتی فرویدیسم زن را به بیرون از خانه دعوت می‌کند، در مقابل آن، دیدگاه ارتجاعی با تحمیل قیود و محروم‌کردن زن از تمامی حقوق انسانی و مذهبی خود، به دعوت فرویدیسم کمک می‌کند و زن را برای فرار از خانه و پناه بردن به دامان آن آماده می‌کند. 🔹به اعتقاد دکتر، در استعمار کشورهای شرقی، زن به دلیل روح حساس و نیز به دلیل جایگاه خاصش در چنین کشورهایی، عاملی قوی برای رساندن آنها به مقصود پلیدشان بود. زن در این جوامع، به نام مذهب و سنت، بیش از همه رنج می‌برد؛ از تحصیل علم و بسیاری حقوق انسانی مانند امکانات اجتماعی و پرورش روح و اندیشه محروم است و حتی حقوقی را که اسلام به او داده است، به نام اسلام از وی گرفته‌اند. به دلیل این دو عامل، زنان خیلی زودتر از مردان پذیرای جلوه‌های نو «شبه تمدن» جدید شده، سنت‌ها و نظام قديم و همچنین روابط اجتماعی _ اخلاقی و ارزش‌های معنوی، و از همه مهم‌تر، کمیت و کیفیت مصرف را تغییر دادند. 🔹از سوی دیگر، دنیای غرب در معرفی الگو برای زنان شرقی، هرگز زنان موفق در زمینه‌های علمی، هنری و بشری را معرفی نمی‌کند؛ چرا که نظام سرمایه‌داری غربی هرگز نمی‌پسندد دختران ما، اروپایی فکر و کار کرده، اندیشمند، آزاد و تولیدکننده تربیت شوند؛ لذا تصویر ما از زن اروپایی، بر زن اروپایی موجود در ایران منطبق است، نه زن موجود در اروپا. 🔹البته دکتر منکر وجود زنان فاسد در غرب نیست، بلکه معتقد است چنین زنان آلوده‌ای، اولا، همه زنان اروپایی و غربی نیستند؛ و در ثانی، چنین زنانی در جاهای مخصوصی هستند. از نظر استعمار غربی، ما تنها حق شناخت آن دسته از زنان اروپایی را داریم که فیلم‌ها، مجله‌ها، تلویزیون‌ها و رمان‌های جنسی به عنوان تیپ کلی زن اروپایی معرفی می‌کنند؛ اما زنان و دختران محقق، آزادی‌خواه، بشردوست و علاقه‌مند به هنر، علم، ادبیات، فلسفه و... هرگز به ما معرفی نمی‌شوند و استحمار نو که زمینه استعمار نو می‌باشد، از چنین زنانی سخن نمی‌گوید. ♨️ 📚 [شریعتی، دین و جامعه | عبدالحسین خسروپناه، مهدی عبداللهی 👇👇👇👇 @gahadekabir
✌️ #کار_جهادی | 1 الف) کار برای خدا #شهید_سید_مرتضی_آوینی @gahadekabir
گروه جهادی شهید مجتبی اکبر زاده
✌️ #کار_جهادی | 1 الف) کار برای خدا #شهید_سید_مرتضی_آوینی @gahadekabir
✌️ [1] .. "جهاد و کار جهادی" » انواع جهاد: 1) جهاد سخت یا همان که در برابر تهاجم دشمن است؛ 2) جهاد نرم یا همان که به صورت جهاد فکری، فرهنگی و اجرایی برای سعادت و تعالی جامعه است؛ 3) جهاد اکبر که همان جهاد با است و در مقابله با تمنّیات مادی و شهوانی است » ویژگی های کار جهادی: الف) کار برای | سوره مائده آیه 35 [ای کسانی که ایمان آورده اید، از خدا پروا کنید و با اطاعت از او در پی برقراری پیوند با او باشید و در راه او جهاد کنید. باشد که نیکبخت شوید.] اولین ویژگی کار جهادی این است که همراه و در جهت الهی باشد؛ یعنی فی سبیل الله باشد. اگر کار برای خدا و در جهت الهی بود؛ ـ غرض های شخصی در کار دخالت پیدا نمی کند. ـ از روی و کینه تصمیم گیری نمی شود. ـ در این دنیا، کار گزارش می شود و معرفی کارگزارش می ماند برای قیامت. ـ اراده ها ارزشمند می شوند نه پست ها و ها. بعضی سعی می کنند کار های روزمره ی خودشان را رنگ و بوی الهی بدهند؛ مثلاً: درس خواندن، ازدواج کردن، کار در اداره و ... را جهتی الهی می دهند. این خیلی خوب است و زندگی را می کند. اما متفاوت از وقتی است که فرد برای خدا کاری را انجام می دهد. یعنی نگاه می کند که جامعه اسلامی در چه وضعیتی است و او با توجه با توانایی هایش چه و تکالیفی بر عهده دارد. سید شهیدان اهل قلم، مرتضی آوینی، چه زیبا و ظریف این نکته را گوشزد می کند آنگاه که می گوید: «کارتان را برای خدا نکنید، برای خدا کار کنید! تقاوتش فقط همین اندازه است که در باشد و من در حال کسب علم برای رضایت خدا!» @gahadekabir
#لوح غارتگران حیا @gahadekabir
مقامات حضرت معصومه علیهاالسلام.mp3
1.53M
ولادت پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر گرامی باد. 👇👇 @gahadekabir
گروه جهادی شهید مجتبی اکبر زاده #اردو جهادی #جهاد کبیر @gahadekabir