eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
💢حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب نوار غزه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تلاش گنبد برای مقابله با راکت های شلیک شده از نوار غزه 🔹رسانه های اسرائیلی: حدود ۲۰ راکت از نوار غزه به سمت شهرک های اسرائیلی در جنوب شلیک شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فوج فوج جمعیت در تشییع پیکرهای مطهر شهدای حمله روز گذشته اسرائیلی‌ها😔 (شهادت ۴ کودک، ۴ زن و ۵ مرد که ۳ نفر از فرماندهان گروه‌های مقاومت نیز در بین آن‌ها بودند)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی موشک‌های مقاومت به تل‌آویو می‌رسد؛ ترس و وحشت صهیونیست‌ها و فرار آنان به سوی پناهگاه ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢حمله راکت‌های مقاومت به تلاویو 🔹لحظه فرار شهرک نشینان از راکت های مقاومت
بازیگرهایی که نقش آخوند بازی کردن! احتمالا پول خوبی هم براش گرفتن!
🌹شهادت یکی از کارکنان پلیس امنیت اقتصادی در زنجان 📌سرگرد هادی در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید 🔹روز گذشته مأمورین مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان با قاچاقچیانی که قصد قاچاق مقادیر زیادی مشروبات الکلی را داشتند درگیر شده که متأسفانه در این درگیری سرگرد مهدی هادی بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل علی رغم تلاش کادر درمان وی به درجه رفیع شهادت نائل می گردد.
💢 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: آتش بسی در کار نیست، در حال دفاع و حمله هستیم.
💢شاهد به چین رفت؟ 🔹 تصویری از رزمایشی در چین، که مربوط به گذشته است و حالا در کانال های تلگرامی در حال دست به دست شدن است؛ به نظر میرسید چیزی شبیه به "جنابِ شاهد" در تصاویر خودنمایی میکند...
💢 «محمد» بیشترین نامگذاری نوزادان پسر در برلین را به خود اختصاص داد 🔹 بر اساس گزارش منابع آلمانی، نام «محمد» بیشترین تعداد نامگذاری را در میان نوزادان آلمانی در شهر برلین طی سال 2022 به خود اختصاص داده و نگرانی مقامات آلمانی از روند اسلامی شدن این کشور را افزایش داده است.
💢شروع همایش فاطمیون با سخنرانی دبیر کل شباب المقاومه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴وضعیت آب و هوای تل‌‌آویو؛ هم اکنون! 🔹کاریکاتور علاء اللطقه کارتونیست فلسطینی در کنایه به وضعیت کنونی شهر تل‌آویو
🔸️ برقراری آتش‌بس در غزه از ساعت ۲۲:۳۰ 🔹️شبکه الشرق عربستان از برقراری آتش بس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در غزه خبر داد.
⭕ جهاد اسلامی تهدید به حمله راکتی مجدد به تل آویو کرد 🔸️مرکز اطلاع رسانی فلسطین: 🔹️جنبش جهاد اسلامی هشدار داد که ادامه بمباران خانه‌های فلسطینیان در غزه منجر به تشدید حملات راکتی به تل آویو و مناطق مرکزی اراضی اشغالی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻۲۵ شهید و ۷۰ مجروح در حملات سه روزه به نوار غزه 🔹وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و حداقل ۷۰ تن نیز مجروح شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به کدامین گناه کشته می‌شوند؛ آیا این بچه‌ها واقعا تروریست هستند؟! 🔹«ریچارد مدهرست» روزنامه‌نگار و تحلیلگر مطرح انگلیسی: اسرائیل ادعا می‌کند که این یک عملیات ضد تروریستی است؛ واقعا؟! این بچه تروریست است؟!
جهاد اسلامی: وساطت‌ها برای آتش‌بس شکست خورد 🔹رئیس اداره سیاسی جهاد اسلامی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره از عدم توافق بر سر آتش بس خبر داد و گفت که وساطت‌ها برای آتش بس شکست خورده است زیرا رژیم اسرائیل همچنان مخالف توفق عملیات ترور فرماندهان و رهبران است.
شهادت فرمانده واحد موشکی جهاد اسلامی ▪️افزایش شمار شهدای غزه به ۲۵ نفر 🔹جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت «علي حسن غالي» عضو شورای نظامی این جنبش و مسئول یگان موشکی خبر داد. 🔹وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه به ۲۵ نفر خبر داد. 🔹سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید حمله به ۱۵۴ نقطه در نوار غزه اعتراف کرد که گروه‌های مقاومت فلسطینی تا بدین لحظه ۵۰۷ راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند. 🔹در این بین ۳۶۸ موشک با عبور از پدافند هوایی ارتش اسرائیل به اهداف مختلف در فلسطین اشغالی برخورد کرده و سامانه گنبد آهنین تنها موفق به رهگیری ۱۵۴ راکت مجاهدین فلسطینی شده است. 🔹جنبش جهاد اسلامی هشدار داد که ادامه بمباران خانه‌های فلسطینیان در غزه منجر به تشدید حملات راکتی به تل‌آویو و مناطق مرکزی اراضی اشغالی خواهد شد.
🔻ادامه درگیری به سود ما نیست/ جهاد توانست ۴۸ ساعت اسرائیل را فلج کند «تساحی هنگبی» رئیس شورای موسوم به «امنیت ملی» رژیم صهیونیستی: 🔹ادامه نبرد با گروه‌های فلسطینی به سود اسرائیل نیست، همزمان که یک مقام دیگر صهیونیست اعلام کرد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین ما را ۴۸ ساعت فلج کرد. 🔹ما همچنان در میانه نبرد قرار داریم و بسیار سخت خواهد بودیم که بدانیم این جنگ تا کی ادامه خواهد یافت. 🔹فرصت برای بازدارندگی بلندمدت بسیار کم است، همچنان که خبرهایی که از رسیدن به توافق آتش‌بس سخن می‌گویند بسیار زود خواهد بود.