eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.8هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
سیدحسن نصرالله: اسرائیل در شکست دست و پا می‌زند دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹بیش از ۱۰۰ روز است که ساکنان غزه مقاومت اسطوره‌ای از خود نشان داده‌اند. آنها در زیر بمباران وحشیانه استوار و مقاوم و راسخ و قوی ایستاده‌اند و عقب ننشسته‌اند و تسلیم نشده‌اند این حقیقت این ملت است. 🔹گروه‌های مقاومت اعم از حماس و جهاد و غیره ۲۴ ساعته نبرد کم نظیری از خود به نمایش گذاشته‌اند و شما این عملیات‌های منحصر به فرد را در فیلم‌هایی که منتشر می‌شود می‌بینید. 🔹همه تحلیلگران اتفاق نظر دارند که اسرائیل در این جنگ بیش از هر جنگ دیگری سانسور می‌کند. این رژیم در شکست دست و پا می‌زند و نمی‌داند چطور از آن بیرون آید.
پاسخ یمن به آمریکا را یمنی‌ها تعیین می‌کنند دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹اسرائیلی‌ها ابتدا اعلام کردند ۴ هزار نظامی این رژیم مجروح و معلول شده‌اند تا این که آمار نهایی سر از ۳۰ هزار نفر درآورد. این در حالی است که بسیاری از آنان به طور کامل دیگر نمی‌توانند خدمت کنند. 🔹اقتصاد دشمن به شدت آسیب دیده است. آنها تلاش می‌کنند چرخ اقتصاد را به گردش درآورند. آنچه در دریای سرخ اتفاق افتاده است اقتصاد دشمن را زمین‌گیر کرده است. 🔹آمریکایی‌ها و بسیاری از کشورهای غربی بیش از ۱۰۰ روز تلاش کردند تا جبهه‌های دیگر را ساکت و تحت سلطه خود درآورند. حمله آمریکا و انگلیس به یمن حماقت بود. اگر بایدن تصور می‌کند یمنی‌ها دست از حمایت فلسطینی‌ها برخواهند داشت سخت در اشتباهند و ملت یمن را نشناخته‌اند. 🔹پاسخ را یمنی‌ها تعیین می‌کنند و بایدن و دولتش در ارسال پیام به ایران و تهدید آن در مورد سخت در اشتباه هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💯 جذاب‌ترین بازی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 🇮🇷ایــــران _ فلسـطیــن🇵🇸 یک‌شنبه ٢۴ دی | ساعت : ٢١:٠٠ 📌 با آرزروی موفقیت برای ملی پوشان کشورمون...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شروع دیدارهای فلسطین با یک دقیقه سکوت ⚽️ رسانه عراقی «موقع المحترفین» در صفحه توئیتری خود مدعی شد که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، دیدارهای تیم ملی فوتبال فلسطین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد. ⚽️ این تصمیم برای همدردی با مردم غزه گرفته شد که اکنون زیر هجوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند.
ایران ببازه تبانی شده؟ 🔴قطعا خیر بعد پیروزی یا هر گلی خوشحالی کنیم، بی احترامی به شهدای فلسطینه؟ 🔴قطعا خیر خود فلسطینی ها بعد گل هاشون خوشحالی میکن؟ 🔴احتمالا آره! البته اگه گل بزنن😁😜 بازیکنا اصلا مهاجرند و مال تشکیلات و... کاری به غزه ندارن! مگه نه؟ 🔴خیرررر. چند بازیکن‌ مال غزه اند و یکیشون مطمئن شدم که حتی برخی خانواده اش در بمباران‌ها شهید شده خلاصه؛ حساسیت الکی نسازیم؛ دو پرچم کنار هم فوتبال ببینیم ✅ علیرضا جهانبخش: با تمام احترام و انرژی به مصاف فلسطین می‌رویم محسن فایضی
حماس:۱ بسیج مستضعفان:۳ دقیقه ۴۵ 😀
حماس:۱ بسیج مستضعفین:۴ دقیقه ۵۵ 😅
تقدیر رئیسی از شجاعت در دفاع از مردم معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: 🔹رئیسی در پاسخ به تماس «مهدی المشاط» رییس شورایعالی سیاسی یمن، از شجاعت یمن در دفاع از مردم غزه تقدیر کرد. 🔹هر دو طرف بر تضمین امنیت کشتیرانی بین المللی تاکید کردند. مشاط تاکید کرد اقدامات یمن علیه رژیم ظالم صهیونیستی است. طرفین مناسبات با عربستان را نیز مرور کردند.
پایان بازی 💚🇮🇷موشک فاتح : ۴ ❤️🇵🇸راکت قسام : ۱
🍃❤️🍃 دوستان همراه شبتون بخیر و سرشار از آرامش .
🔻 پدر امیر قطر در بازی ایران و فلسطین در حال گوش دادن به صحبت‌های ابوعبیده
قابی از هواداران فلسطین و ایران در قطر...
💢جبهه برنده بازی 🔹صرف نظر از نتیجه بازی ایران و فلسطين این جبهه مقاومت بود که برنده این بازی شد. همدلی بین هواداران و بازیکنان دو تیم، خوشحالی نکردن شجاع خلیل زاده پس از گل دوم، خوشحالی طرفداران دو تیم پس از گل فلسطین و هیجان گزارشگران عربی پس از این گل همه و همه این مسابقه را فستیوالی در حمایت از فلسطین تبدیل کرد. این روز تا سال‌ها به یاد همه‌ مسلمانان می‌ماند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻دریای سرخ را گورستانتان خواهیم کرد 🔹️وزیر دفاع یمن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر تشکیل ائتلاف دریایی: ما امکاناتی در اختیار داریم که می‌توانیم ناوگان‌ها و کشتی‌ها و زیردریایی‌ها و ناوهای هواپیمابرتان را غرق کنیم. دریای سرخ گورستان شما خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻استقبال گسترده مردمی از هئیت وکلای آفریقایی که در دادگاه لاهه شرکت کرده بودند .
واکنش گستردهٔ صهیونیست‌ها به نصب دیوارنگارهٔ عبری در میدان فلسطین‌ تهران پس از نصب دیوارنگارهٔ جدیدی در میدان فلسطین تهران با شعار عبری «همیشه دریا برای فرعون‌ها ناامن است! از اجدادتان بپرسید» مقامات صهیونیستی از جمله معاون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، ارتش دفاعی، خبرنگار شبکه ۱۱ اسرائیل و برخی دیگر از شخصیت‌های اسرائيلی به نصب این طرح واکنش نشان داده‌اند. ادبیات توییت ارتش اسقاطیل را ملاحظه فرمایید! به لحاظ ادبی بسیار به ادبیات معاندین و مخالفین شباهت دارد و نشان دهنده حاکمیت ادبیات اسراییلی ها بر این جماعت است. سرچشمه این ادبیات زشت، تند و فحاشی های مخالفان، همه اش ارتش اسقاطیل است
🔻تصویری از دیوار نوشته افسران جنایتکار رژیم صهیونیستی که از جامعه جهانی میخواهند برای مردم غزه کمکهای بشر دوستانه ( تابوت ) ارسال کنند .
بی ها هم حق رای دارند دزدها و قاچاقچی‌ها هم حق رای دارند اصلا همه‌ی مُجرمان حق رای دارند اما نه در حال ارتکاب جرم ✍حسن عباسی
💢براندازا گیر دادن که راه بازه چرا نمیرید ! 🔹بعد وقتی میگیم برانداز بودن یعنی بی‌شعور و بی‌عقل بودن بهشون بر میخوره!:)) آخه منگلا مگه اونجا سوریه‌ست که به نیروی انسانی نیاز داشته باشه؟؟ :)))) چرا انقدر ابلهید آخه! اینا خودشون نیروی اضافی هم دارن :))))) 🔹«آدم»