eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماهواره «چمران ۱» توسط ماهواره بر «قائم ۱۰۰» با موفقیت پرتاب شد 🔹صبح امروز -شنبه- ماهواره تحقیقاتی چمران ۱ توسط ماهواره بر قائم ۱۰۰ پرتاب شد و با موفقیت در مدار ۵۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت. 🔹ماهواره تحقیقاتی چمران ۱ توسط گروه فضایی صنایع الکترونیک ایران (صاایران) با همکاری و مشارکت پژوهشگاه هوافضا و شرکت‌های خصوصی دانش بنیان طراحی و ساخته شده است.
🔸 ترامپ: بیشتر مسائل با ایران را با تماس تلفنی حل خواهم کرد 🔹ترامپ در واکنش به بازدید رهبر کره‌شمالی از تأسیسات هسته‌ای این کشور و همچنین ادعاهای غربی‌ها درباره ارسال موشک‌های بالستیک ساخت ایران به روسیه مدعی شد: من می‌توانم تماس تلفنی برقرار کنم و بیشتر مسائل را حل کنم. ممکن است مجبور شوم چند دفعه دیدار هم داشته باشم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌استیکر های موضوعی (ص) ⊰᯽⊱┈──🌸❊╌──⊰᯽⊱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش عراقچی به تحریم‌های جدید علیه ایران: برای گفتگو آماده‌ایم اما نه گفتگو زیر فشار 🔹مسیری شکست خورده را دنبال می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران همواره راه درست خودش را دنبال می‌کند.
🚀 تصویری زیبا از ماهواره‌بر قائم ۱۰۰
⚫️ پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی 👤 رهبر معظم انقلاب: 🔸 درگذشت عالم بزرگوار آیت‌الله آقای حاج شیخ عباس محفوظی رحمةالله‌علیه را به خاندان محترم و همه‌ دوستان و ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض میکنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصویری از لحظه الحاق ماهواره چمران به مدار زمین
‌سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از پرتاب موفق ماهواره «چمران - ۱» در جمع خانواده محترم شهدا و دانشجویان و اساتید گفت:✅ 🔴‌ماهواره «چمران - ۱» با ماهواره بر قائم در مدار ۵۵۰ کیلومتری تزریق و با پرتابگر سه مرحله‌ای در مدار قرار گرفت. 🔴‌این ماهواره باسرعت ۷.۵ کیلومتر بر ثانیه در مدار قرار گرفت. 🔴‌ماهواره تحقیقاتی «چمران - ۱» صبح امروز توسط ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ پرتاب و با موفقیت در مدار قرار گرفت. 🔴‌ماهواره تحقیقاتی «چمران - ۱» توسط گروه فضایی صنایع الکترونیک صاایران با همکاری و مشارکت پژوهشگاه هوافضا و شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان طراحی و ساخته شده است. 🔴‌این ماهواره حدود ۶۰ کیلوگرم وزن دارد و مأموریت اصلی آن تست سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای اثبات فناوری مانور مداری در ارتفاع و فاز است. 🔴‌ارزیابی زیرسامانه پیشرانش گاز سرد در سامانه‌های فضایی و عملکرد زیر سامانه‌های ناوبری و کنترل وضعیت از مأموریت فرعی ماهواره «چمران - ۱» به شمار می‌رود. 🔴‌ماهواره چمران ۱ که صبح امروز در مدار ۵۵۰ کیلومتری قرار گرفت و نخستین سیگنال‌های خود را ارسال کرد. ✅✅✅ سرعت ماهواره بر؛ مداری که پیمایش نمود؛ همه پیام دارد! ما ماهواره به فضا فرستادیم ولی قطع به یقین دشمن به حاشیه های فنی پرتاب ماهواره توجه دارد!
🔸غول تسلیحاتی آمریکا هک شد 🔹نیوزویک: شرکت لاکهید مارتین یکی از پیمانکاران دفاعی و تأمین‌کننده تسلیحات ارتش اوکراین توسط گروه هکری منتسب به روسیه هک شد. 🔹هکرها فهرستی از شماره‌ها و ایمیل‌های کارمندان را به دست آوردند و همچنین پنل مجوز شرکت لاکهید مارتین را حذف کردند.
🔸 تقاضای مصر از ایران درباره کانال سوئز 🔹پایگاه خبری «العربی الجدید»: مصر از طریق برقراری تماس هایی با صنعا و تهران، تلاش هایی را برای کاهش تنش در منطقه دریای سرخ آغاز کرده است. 🔹از زمان آغاز عملیات ضد صهیونیستی یمن در دریای سرخ و تنگه باب المندب و کاهش عبور کشتی ها، درآمدهای ارزی مصر از کانال سوئز کاهش یافته و این درحالی است که اقتصاد این کشور از یک بحران خطرناک رنج می برد.
⭕️ زمان و مکان برگزاری نشست خبری رئیس‌جمهور مشخص شد 🔅 نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
🔴 بازتاب پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «چمران ۱» در رسانه‌های جهان 🔅 ماهواره تحقیقاتی «چمران ۱» ساخت سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، توسط ماهواره بر قائم ۱۰۰ پرتاب و با موفقیت در مدار ۵۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت و نخستین سیگنال‌های خود را ارسال کرد. 🔅 ماهواره تحقیقاتی «چمران ۱» توسط گروه فضایی صنایع الکترونیک ایران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (صاایران) با همکاری و مشارکت پژوهشگاه هوافضا و شرکت‌های خصوصی دانش بنیان طراحی و ساخته شده است. این ماهواره حدود ۶۰ کیلوگرم وزن دارد و مأموریت اصلی آن تست سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای اثبات فناوری مانور مداری در ارتفاع و فاز است. 🔅 ارزیابی زیرسامانه پیشرانش گاز سرد در سامانه‌های فضایی و عملکرد زیرسامانه‌های ناوبری و کنترل وضعیت از مأموریت فرعی ماهواره «چمران ۱» به شمار می‌رود. 🔅 انتشار این خبر واکنش‌هایی را در رسانه‌های دنیا در پی داشت از جمله: ➖ آسوشیتدپرس گزارش کرد: ایران شنبه، ۱۴ سپتامبر ماهواره‌ای را با ماهواره‎بری که از سوی سپاه پاسداران ساخته شده، به فضا پرتاب کرد. ➖ ای‌بی‌سی نیوز هم با اشاره به پرتاب موفق ماهواره «چمران ۱»، گزارش کرد: این دومین‌بار است که ایران با استفاده از ماهواره‎بر، یک ماهواره را در مدار زمین قرار داده است. ➖ رویترز درباره پرتاب موفقیت‌آمیز ایران، نوشت: ایران ماهواره تحقیقاتی «چمران ۱» خود را روز شنبه به مدار زمین پرتاب کرد که دومین پرتاب موفق ماهواره این کشور در سال جاری (میلادی) بود. ➖ بلومبرگ درباره این پرتاب موفق، گزارش کرد: ایران امروز یک ماهواره تحقیقاتی ساخت داخل را به فضا پرتاب کرد؛ چمران ۱ که از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران ساخته شد، در مداری در ارتفاع ۵۵۰ کیلومتری (۳۴۲ مایلی) از زمین قرار گرفت.
"جلال اسدی بجنوردی" که در ماجرای آتش سوزی هتلی در کربلای معلی با رشادت خود ناجی ۱۵۰ تن از زائرین اربعین حسینی شده بود، بر اثر جراحت ناشی از سوختگی شدید بدرود حیات گفت.
▪️ ، ناجی زائرین کربلا معلی بر اثر شدت سوختگی به لقاءالله پیوست. بعد از سوختگی ۵۲ درصدی گفته بود: جونمو مدیونشم و هر وقت هم برسه جونم رو پیشکشش امام حسین(ع) میکنم. بسوزان هر طریقی می‌پسندی... 😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جلال اسدی ناجی ۱۵۰ زائر اربعین از آتش سوزی در شهر کربلا به شهادت رسید...
🚀پرتاب امروز یه پیامی هم داشت 😉 🚀موشکی که علاوه بر اروپا 🇪🇺 به آمریکا 🇺🇲 هم میرسه 🚨🚨|CNN: با پرتاب امروز ماهواره توسط ایران می توان تایید کرد ایران به موشک‌ های قاره پیمای با برد ۵۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کیلومتر دست پیدا کرده است. 🪧
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزئیاتی از قیمت تمام شده ماهواره چمران-۱ 🔹معاون وزیر دفاع: برای این ماهواره ۳۰۰ هزار دلار هزینه شده در صورتی که اگر به کشورهای خارجی سفارش می‌دادیم ۶ میلیون دلار هزینه آن می‌شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا