رسانه عبری: اطلاعات هزاران اسرائیلی به دست ایران افتاد
🔹روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی اعلام کرد، ایران موفق شده است جزئیات دقیقی از اطلاعات شخصی هزاران اسرائیلی از جمله مسئولین عالیرتبه سرویسهای امنیتی را به دست آورد.
🔹این اطلاعات به ایران امکان میدهد تا رفتارها و برنامههای آینده این افراد را پیگیری کرده و به آنها در زمان مناسب ضربه وارد کند.
🔹از دیگر افرادی که به نوشته این رسانه تحت نظر نهادهای امنیتی ایران قرار دارند، کارمندان سازمانهای امنیتی اسرائیلی هستند و در میان آنها مسئولین عالیرتبه این سازمانها هم قرار دارند.
رسانه جنگی حزبالله: بیروت در مقابل تلآویو
🔹مرکز اطلاعرسانی جنگی حزبالله با انتشار عکسنوشتهای بر معادله «بیروت در برابر تلآویو» تأکید کرد.
🔹در این عکس نوشته همچنین به نقل از «روعی کایس» خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» آمده است: حزبالله به طرفداران خود نشان داد معادله نعیم قاسم همچنان پابرجاست: «هرگونه ضربه به قلب بیروت با حمله به قلب تلآویو پاسخ داده میشود.»
17.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تصاویری از حملات حزبالله به پایگاههای نظامی رژیم اسرائیل در تلآویو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا نباید با آمریکا مذاکره کنیم⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آقای پزشکیان یاد بگیرید😊
در کادرِ ریاستجمهوری هیچکس حقِ ماموریت نمیگرفت.
شهیدرئیسی میگفت «شرط سفرِ من این است؛ هرکسی نمیخواهد؛ نیاید! چرا دلاری که در کشور نوسان پیدا میکند را باید صرف حقِ ماموریت کرد؟ اگر کسی میخواهد؛ حق ماموریت ریالــی میدهیم؛ اما دلاری خیر!»
در این دوسال و نیم یک دلار؛ یک یورو هم برای سفرهایِ خارجی داده نشد…
#شهید_رئیسی
8.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 جذب نخبگان با ناکارآمد نشان دادن طرح های آنها در ایران توسط موساد
🔹برگرفته از پرونده ای واقعی
#هویت_ملی
#جاسوسی_صنعتی
#مهندسی_اجتماعی
#مهندسی_اجتماعی_معکوس
#نفوذ
🔻تکنیک های عملیات روانی
تکنیک برجسته سازی و بزرگنمایی
این تکنیک از جمله مهمترین روشهای مورد استفادهی رسانهها در عملیات روانی و اقناع میباشد.
رسانهها شاید در ظاهر نتوانند به ما بگویند که چطوری فکر کنیم، اما با بزرگنمایی و برجسته سازی خبر و موضوع موردنظرشان، میتوانند به ما بگویند که به چه چیزهایی فکر کنیم و یا به چه موضوعی اصلاً توجه نکنیم و یا اینکه چه چیزهایی را ببینیم و از کنار کدام مطالب عبور کنیم. این یعنی حتی ممکن است یک موضوع اصلاً برای مخاطب ارزش خاصی نداشته باشد، اما آنقدر رسانهها، آن موضوع را در دید مخاطب بزرگ و برجسته میکنند که فکر و ذهن مخاطب را در راستای هدفی که دارند، تحت تأثیر قرار بدهند و یا بالعکس.
تیتر روزنامه ها، عناوین اخبار شبکههای تلویزیونی و مطالب منتشر شده در شبکههای اجتماعی به گونهای میتوانند انتخاب شوند که کلاً موضوع و مسئلهی اصلی از نگاه مخاطب دور بماند. پس اهمیت زیادی دارد که متوجه شویم که برخی رسانهها چگونه با فکر و ذهن مخاطب بازی میکنند تا آن ها را با خودشان همراه کنند.
#عملیات_روانی
🔻#ابزارهای_جاسوسی
🔻قلمی که یک سوزن سمی را پنهان میکند
برای رهاسازی سم درون این قلم، قسمت بالایی آن را سه یا چهار بار به سمت راست میچرخانند و سپس آن را فشار میدهند. تزریق این سوزن مسموم باعث فلج عضلانی و سپس خفگی و مرگ میشود.
مقامات کرهی جنوبی این قلم را در سال 2011 در وسایل یک جاسوس دستگیر شدهی کره شمالی پیدا کردند. به او دستور داده شده بود یک فراری که به یک فعال رسانهای تبدیل شده بود، را بکشد.
#ابزارهای_جاسوسی
#بیوتروریزم