❇️ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجانغربی:
🔴 عدهای در آموزش و پرورش به راحتی سند ۲۰۳۰ را اجرا میکنند
۱۳۹۸/۳/۱۳
🔹حجت الاسلام عبدالرحیم #نجفقلیزاده_سرایی، امروز در جمع طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی (ره) #ارومیه اظهار داشت: اگر به وعده الهی یقین داریم ومیخواهیم انقلاب استوار بماند باید با تمام توان از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و در این راه از هزینه دادن هراسی نداشته باشیم.
🔸وی ادامه داد: در تبیین بیانیه #گام_دوم_انقلاب_اسلامی، مراکز فرهنگی از جمله حوزه و دانشگاه باید نقش اصلی را ایفا کنند و مقالات و پایاننامههای حوزه به سمت تحلیل و تبیین بیانیه پیش برود. حوزه رسالت دارد با تربیت طلاب انقلابی #بیانیه_گام_دوم_انقلاب را عملی سازد.
🔹وی بیان داشت: امروز متاسفانه عدهای به راحتی در آموزش و پرورش #سند_2030 را اجرا میکنند و از آشنایی دانشآموزان با انقلاب اسلامی و دشمنشناسی به بهانه دوری مدارس از سیاستبازی جلوگیری میکنند و نباید در برابر این خیانتها سکوت کرد.
🔸مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجانغربی تصریح کرد: دشمنی امروز دشمن با انقلاب بخاطر خصوصیات ظلمستیزی، مبارزه با استکبار و دفاع از مستضعفین عالم انقلاب است و انقلاب اسلامی چهل سال است بدون خیانت به آرمانهای خود مسیر و اهداف خود را دنبال کرده است.
🔴 به کانال #گام_دوم_انقلاب بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/3778019345C336de6fc43
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ درد دل مقام معظم رهبری
👌لطفا ببینید و نشر دهید
🔴 به کانال #گام_دوم_انقلاب بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/3778019345C336de6fc43
⭕️ #گام_دوم کاملا #جهانی است، چه کسی به این بعد می اندیشد!؟
♦️ بیانیه #گام_دوم با این نوع جملات آغاز می شود:
"درود... بر نسلی که اینک وارد فرآیند بزرگ و #جهانی چهل سال دوم می شود"
و تصریح می کند:
"برای همهچیز میتوان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد، امّا #شعارهای_جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است"
و دعا می کند:
"این دامنهی #عمل_جهانی و منطقهای در کنار #مظلومان جهان، مایهی سربلندی ایران و ایرانی است، و همواره چنین باد"
🔹 چون از تغییر نظام قدرت در جهان می گوید من حسرت می خورم که با این چشم های به ما دوخته شده چه کردیم:
"از سویی نگاه امیدوارانهی ملّتهای زیر ستم و #جریانهای_آزادیخواه جهان و برخی دولتهای مایل به استقلال، و از سویی نگاه کینهورزانه و بدخواهانهی رژیمهای زورگو و قلدرهای باجطلب عالم، بدان دوخته شد"
در حالی که فهم مردم رشد کرده و مستعد عمل میدانی بود:
"انقلاب... بینش سیاسی آحاد مردم و نگاه آنان به #مسائل_بینالمللی را به گونهی شگفتآوری ارتقاء داد"
🔸 اینها در حالی است که رویارویی ما با استکبار جدی تر شده است :
"امروز چالش بر سرِ حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع #آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان #فلسطینی در قلب سرزمینهای اشغالی و دفاع از پرچم برافراشتهی حزبالله و #مقاومت در سراسر این منطقه است."
🔹 خوب می دانیم که ظرفیت های جهانی ما صرفا فرهنگی سیاسی نیست بلکه " بازار بزرگ #منطقهای با داشتن ۱۵ همسایه با ۶۰۰ میلیون جمعیّت" هم یکی از آن فرصت هاست. خصوصا وقتی معتقدیم که "استقلال نباید به معنی زندانی کردن سیاست و اقتصاد کشور در میان مرزهای خود.. تعریف شود"
🔸 حال ما هستیم و عزتمندی و این همه فرصت و مسوولیت:
" تحرّک جدید نهضت #بیداری اسلامی بر اساس الگوی مقاومت در برابر سلطهی آمریکا و صهیونیسم؛ شکست سیاستهای آمریکا در منطقه #غرب_آسیا و زمینگیر شدن همکاران خائن آنها در منطقه.. "
❓چه کسانی به ابعاد بین المللی #گام_دوم انقلاب بدرستی توجه دارند؟
✍ آقای #علیرضا_کمیلی
🔴 به کانال #گام_دوم_انقلاب بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/3778019345C336de6fc43
7.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔅 از زندگی خصوصی #امام_خمینی (ره) چه می دانید؟
🔴 به کانال #گام_دوم_انقلاب بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/3778019345C336de6fc43
✅ حجتالاسلام #قرائتی: باید به بیانیه #گام_دوم_انقلاب همانند وصیتنامه #امام_خمینی(ره) توجه کرد.
♦️ حجتالاسلام «قرائتی» رئیس ستاد اقامه نماز کشور:
🔹بیانیه #گام_دوم_انقلاب برگرفته از آیات #قرآن است و همان گونه که #وصیتنامه امام خمینی(ره) اهمیت دارد باید به این #بیانیه_رهبری توجه کرد.
🔹نداشتن مهارت موجب بیکاری، بیپولی، بالا رفتن سن ازدواج و آسیبهای اجتماعی میشود، به همین خاطر باید به مهارتآموزی #دانشجویان و #طلاب اهمیت دهیم.
🔻 ادامه مطلب👇
fna.ir/da5vul
🔴 به کانال #گام_دوم_انقلاب بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/3778019345C336de6fc43
نقطه زن تحلیل های حجت الاسلام دکتر راسخی
🔴 خطر امام بی خطر در #گام_دوم_انقلاب
🔸آقای محمدصادق #شهبازی
✅ هنر امام، ایجاد مرزبندی با قرائت بیخطر از اسلام و آوردن اسلام به صحنه و شکلدهی انقلاب و حکومت دینی بود.
.
❇️با غالب شدن انقلاب، انقلاب و اسلام مدعیهای زیادی پیدا کرد. سید علی #خامنهای در سال 58 و در سالگرد شهید مصطفی خمینی، با درک این خطر، برای مرزبندی انقلابیها با مدعیان اسلام و انقلاب، لغت #خط_امام را ساخت و شاخصهای اندیشه امام را بازخوانی کرد (کاری که بعدها در دوره ریاستجمهوری و بهویژه رهبری او و بیش از همه در 14 خردادها مکرراً تکرار شد). اما ماجرا به همینجا ختم نشد.
.
⛔️بعد از چند سال، نسخه سیاسی خط امام تولید شد. در دهه شصت و هفتاد، جناح چپ (اصلاحطلبان امروز) و در دهه هشتاد و نود جناح راست (اصولگرایان فعلی) از خط امام برای مبارزه سیاسی با رقیب بهره جستند. ویژگی این مدل برداشت از خط امام، بزرگ کردن بخشهایی از اندیشه امام و بیتوجهی به بخشهای دیگری از آن بود.
⛔️تحریف مکتب امام، سکه بازار شد و روایتی خلاف واقع از اندیشه امام ارائه دادند، امامی که قدرت را گرفته و تحویل آنان داده، امامی که دولت مدرن ایجاد کرده، امامی که اندیشه ثابتی نداشته و مدام تغییر نظر داده، خمینی اولی که به سبک پادشاهان خمینی دوم و سوم و ... در خاندانش هست، امامی که صرفاً به دنبال حاکم کردن روحانیون بوده، امامی که تنها قدرت و حکومت (با ادبیات دینیتر ولایت) محور کارش بوده، اصل برای او صرفاً رشد معنوی بوده، امامی که مسئله اصلیاش حقوق شهروندی بوده، امامی که مهمترین اندیشهاش حفظ سنتها و ارزشها در حوزه فرهنگ بوده و انواع و اقسامی از اندیشه امام، آغشته به تحجر و التقاط و سرمایهداری و وابستگی و دیکتاتوری و صوفیگری و... خلاصه «امامی، مخالف امامی که بود» ایجاد کردند.
.
⛔️امام ذیل اندیشههای دیگر مطرح شد، ذیل جنگ سنت و مدرنیته، عشق و عرفان و شوریدگی معنوی، سوسیالیسم، لیبرالیسم، سنتگرایی، تأسیس تمدن اسلامی، پستمدرنیسم و... .
⛔️تکنولوژی تولید امام بیخطر تولید شد. امامی که برندگی ندارد و درنهایت افراد را به قیام برای خدا و ایجاد تغییر برنمیانگیزد. تفسیر فانتزی و گرد از دغدغههای امام ارائه شد، بهگونهای که اندیشههای اجتماعی، استقلالخواهانه، عدالتخواهانه و آزادیخواهانه امام و انقلاب از برندگی افتاد و اندیشه و سیره معنوی او نیز درونگرایانه و همنتیجه عرفای سنتی شد به نام جامعیت و عقلانیت و هوشمندی، افراد به تحیر کشانده شدند و اولویتهای اندیشه و عمل امام برای آنها پوشیده ماند یا این اولویتها بزرگ و کوچک شد. مسیر با مقصد (تربیت و معنویت) جابجا شد. اینگونه افراد حتی با خواندن #صحیفه امام و جدال دو اسلام به انفعال کشیده شدند.
.
⛔️اینگونه التقاطیها و بیشتر متحجرین، غربگراها و بهویژه طرفداران سرمایهداری و وابستگی، سنتیها بهویژه محافظهکاران و... اندیشه امام را از هسته اصلیاش تهی کردند. تغییرگراترین اندیشه تاریخ را به حفظ وضع موجود کشاندند و انقلابیها را به نام انقلاب و خط امام و تفسیر امام از اسلام و... به انفعال.
.
✅عنصر محوری اندیشه امام، قیام برای خدا و توحیدی کردن و حاکم کردن اراده خدا بر فرد و خانواده و جامعه و تاریخ است. این قیام، مستلزم درگیری با طواغیت درونی و بیرونی است. اسلام عارفان #مبارزهجو، در مکتب امام، #معنویت را همراه و در مسیر مبارزه تعریف میکند. #اسلام_ناب، جامعیت دارد و متوجه همه آرمانهاست؛ اما هم میان آرمانها و هم در تقابل با دشمنان (دیگریها، معارضین و رقبا) اولویتگذاری دارد. متوجه عقلانیت و معنویت هست، اما در دنیای خارج رویکرد اجتماعی و تغییر بنیادین و نپذیرفتن وضع موجود را به همراه دارد و با نابرابریها و فقر و غنا و استضعاف و استکبار و بیتوجهی به معنویت و آزادی و عقلانیت و... درگیر است.
✅ اولین گام مهم در #گام_دوم_انقلاب، شناخت انقلاب و امام ، آنچنانی است که بودند و هستند، نه آنچنانکه تفسیر و تحریف و بیخطر میشوند! و گام بعدی درگیری و مرزبندی با دیگریها و رقبا و معارضین انقلاب بهویژه #متحجرین و #محافظهکاران است که انقلاب بیش از همه در تقابل با آنان ساماندهی شد.
🔴 به کانال #گام_دوم_انقلاب بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/3778019345C336de6fc43
تحریف شخصیت و مکتب امام.ppsx
5.72M
✅ پاورپوینت
♦️ #مناسبتی #امام_خمینی (ره)
🔹موضوع: خطر تحریف امام (ره)
🔻کیفیت عالی
🔴 به کانال #گام_دوم_انقلاب بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/3778019345C336de6fc43