eitaa logo
گام ب گام پنجم دبستان
19.4هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
4.2هزار ویدیو
4.8هزار فایل
لینک کانال آرشیو پایه پنجم https://eitaa.com/joinchat/2565931317C29846b2335 لینک گروه همیاری کشوری
مشاهده در ایتا
دانلود
30.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نوع فایل: درس:فارسی موضوع: نام نیکو مدرس: الهام درخشان دبستان: مهدوی ناحیه:۳ استان اصفهان . 📌 پایه پنجم 👇👇👇🏿 @hamyari_5
تلفیق هنر و علوم فصل ۶ ساختار چشم و گوش ساحت اعتقادی-ساحت زیبا شناختی-ساحت علمی فناوری آموزگار مهسا شریف زاده مدرسه استقلال ناحیه۳ پایه پنجم . 📌 پایه پنجم 👇👇👇🏿 @hamyari_5
تلفیق هنر و فارسی (گسترش جملات) ساحت زیبا شناختی و علمی فناوری آموزگار مهسا شریف زاده پایه پنجم مدرسه استقلال . 📌 پایه پنجم 👇👇👇🏿 @hamyari_5
۱-بازخورد باید زمانی ارائه شود که دانش آموزهنوز در حال یادگیری مفاهیم است. ۲- مقدار و محتوای بازخورد باید طوری باشد که دانش آموز را از وضعیت یادگیری و راهکارهای اصلاحی آن کاملا آگاه سازد تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع بازخورد کتبی شفاهی یا نمایشی به توانایی خواندن دانش آموز و نیز ماهیت تکلیف بستگی دارد. ۳-بازخورد بنا بر صلاحدید معلم بهتر است بیشترشفاهی باشد و همه تکالیف بازخورد نمی خواهد. ۴- در موارد زیر دادن بازخورد کتبی اجتناب ناپذیر است الف) فرم الف کارنامه توصیفی ب) برگه ای که در پوشه کار قرار میگیرد ج)جایی که فراگیر اشکال اساسی دارد و جهت بازخورد تغییر رفتار یادگیری او قرار دهید. د) هنگامی که فراگیر کار خارق العاده یا برجسته ای انجام دهد. ۵-در ارائه بازخورد به سن و شرایط مخاطب توجه شود. -۶ پیشنهاد میشود جهت ارائه بازخورد از شیوه های زیر استفاده گردد در حاشیه سوالات یا تکالیف الف - تأییدی مطالب کامل نوشته شده را تایید کنید. ب - اصلاحی: پاسخ اشتباه تذکر داده و درست آن گفته شود. ج_روشنگر :ضمن اعلام اشتباه بودن پاسخ دلیل اشتباه بیان شود. د-ترمیمی: ضمن اعلام اشتباه بودن روشی و یاپیشنهادی برای رسیدن به پاسخ صحیح ارائه می شود. 7-در ارائه اسناد از بازخوردهای مجاز فرایندی استفاده شود. - استفاده از مقیاس درجه بندی خیلی خوب ,خوب قابل قبول نیاز به تلاش بیشتر در موارد زیرمجاز است: الف- ( کارنامه پیشرفت تحصیلی / تربیتی ب_ فهرست وارسی چک لیست ت -جدول توصیف عملکرد جدول انتظارات . 📌 پایه پنجم 👇👇👇🏿 @hamyari_5
🔴 نباید های بازخورد : ۱ -استفاده مکرر از بازخوردهای موزون کارت امتیاز بر چسبها و مهرهای آفرین و ..... این نوع بازخوردهای از پیش تعیین ری در مورد شده چون فاصله عملکرد موجود یادگیرنده را در رسیدن به اهداف یت تکلیف یادگیری مشخص نمیکند و در نقش قضاوت ظاهر میشود ولی توانایی ست بیشتر تغییر عملکرد یا اصلاح و بهبود را ندارد بازخورد توصیفی محسوب نمایشی به خواهد. ۲- ارائه بازخورد کتبی به تمامی تکالیف و آزمونها و کتابهای درسی و گزارش ها ۳- نوشتن بازخورد کتبی در جدول توصیف عملکردی که فراگیر به تمامی اهداف دست یافته است. ۴-مقیاس های خیلی خوب خوب قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر را به تنهایی پای برگه نوشتن و تیک زدن 📚منبع: کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی(گامی در راستای عدالت آموزشی) _ صفحه ۱۱۸ ┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄ . 📌 پایه پنجم 👇👇👇🏿 @hamyari_5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سه شنبه های بدون کیف ، اجرای فعالیت های آموزشی تلفیقی و داشتن یک روز متفاوت وشاد کاری از کلاس پنجم یک دبستان: پسرانه شیخ بهایی ناحیه سه آموزش و پرورش مدیر مدرسه: جناب آقای دکتر عباسی آموزگار : رامینا حسینی نژاد . 📌 پایه پنجم 👇👇👇🏿 @hamyari_5
16 آزمون (باقرلو) درس 1 تا 7.zip
6.44M
16 آزمون از درس 1 تا 7 علوم ششم ☘️ اول علوم 🍄 آزمون درس اول تا هفتم علوم ششم 👌 . 📌 پایه پنجم 👇👇👇🏿 @hamyari_5