eitaa logo
گام دوم انقلاب
2.9هزار دنبال‌کننده
211هزار عکس
152.2هزار ویدیو
1.5هزار فایل
🇮🇷🇮🇶🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇾🇪 امام خامنه ای: شما افسران جنگ نرم هستید جنگ نرم مرد میخواهد. دیروز نوبت شهدا بود در جنگ سخت.. وامروز نوبت ماست در جنگ نرم ارتباط با مدیر @hgh1345 آیدی تبادل و تبلیغات @hgh1345
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ اشک دختر فلسطینی به زودی سیلی خواهد شد! 👈 ظلم هرگز پایدار نخواهد ماند✌ 🏴@gamedovomeenqelab
458K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 واعظی: رییس‌جمهور جهانگیری را مامور کرده تا گرانی‌ها را سامان دهد 😂 🏴@gamedovomeenqelab
3.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ نه به سگ کُشی! ♦️اینا که دم از حقوق حیوانات میزنند؛ یکبار هم نشده، که به این تفریح نظامی‌های آمریکا در عراق و افغانستان کوچک‌ترین چیزی بگن... 🏴@gamedovomeenqelab
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ چرا پس از آزاد‌سازی خرم‌شهر، جنگ همچنان ادامه یافت؟! 🔹کلیپ فوق به این سوال مهم، پاسخ میدهد... 🏴@gamedovomeenqelab
8.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ویدئوکلیپ زیبای "لشکرگاه بین الحرمین" 🔻جبرئیل این روزها تو جاده‌ی کربلاته/با لباس مبدّل، خادم زائراته 🔻این شبها کلّ اهل آسمون، روی زمینند/جن و انس و فرشته، زائر اربعینند 🏴@gamedovomeenqelab
💌 | مهم‌ترین عیب ما 🏴@gamedovomeenqelab
🍃🍃🌴🌴🌴🌴🌴 عالم، درختى است كه بار و ثمره او مردم است؛ و مردم، درختى است كه بار و ثمره وى، خرد است و خرد، درختى است كه ثمره او، لقاى خداى تعالى است . پندهای حکیمانه-جلد سوم 🏴@gamedovomeenqelab
من‌یقین‌دارم چشمی‌ڪه‌به‌نگاهِ‌حرام‌عادت‌ڪند خیلی‌چیزهاراازدست‌می‌دهد چشمِ،گناهڪارلایقِ‌شهادت‌نمی‌شود.. . . . ] 🏴@gamedovomeenqelab
✅ دو کاسب شریک ✍رهبر انقلاب: اسلام در داخل خانواده، دو جنس زن و مرد را مانند دو لنگه‌ی یک در، دو چشم در چهره‌ی انسان، دو سنگرنشین در جبهه‌ی نبرد زندگی و دو کاسبِ شریک در یک باب مغازه قرار داده است. هرکدام از این دو، طبیعت، خصوصیات و خصلت‌هایی، هم در جسم و روح و فکر و هم در غرایز و عواطف دارند که ویژه‌ی خودشان است. این دو جنس، اگر با همان حدود و موازینی که اسلام معیّن کرده است در کنار هم زندگی کنند، خانواده‌ای ماندگار و مهربان و بابرکت و پرفایده خواهند داشت. ۱۳۷۵/۰۶/۲۸ 🏴@gamedovomeenqelab
👩‍👧‍👦 آذوقه‌های فرهنگی در تربیت فرزند ✍رهبرانقلاب: زن اگر به تربیت فرزند اهمیت داد، برای آنها آذوقه‌های فرهنگی - قصص، احکام، حکایت‌های قرآنی، ماجراهای آموزنده - فراهم کرد، نسلها در آن جامعه بالنده خواهند شد. این هنر زن، منافاتی با درس خواندن و امثال اینها ندارد. ۷۵/۱۲/۲۰ 🏴@gamedovomeenqelab
✍رهبر انقلاب: «سال آخر خیلی مهم است؛ یک سال هم زمان کمی نیست؛ اوّل مسئولیّت، رؤسای محترم یک فرصت صد روزه را معیّن میکنند که کارهایی را انجام میدهیم. یک سال سه ‌تا ۱۰۰ روز به اضافه‌ی یک ۶۵ روز است؛ بنابر‌این، زمان کمی برای کار نیست.» ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ 🏴@gamedovomeenqelab
🔵 خز و خرس ✍احمد قدیری ۱. حکایت معروفی است که فردی به امید گرفتن خزی شناور به رودخانه زد اما بیرون نیامد. همراهش که دید رفیقش نمی‌تواند از آب خارج شود از او ‌پرسید چرا از رود بیرون نمی‌آیی؟ که غریق پاسخ داد من خواستم خز را بگیرم، خرس من را گرفته! ۲. بسیاری از چهره‌های سرشناس صفحاتی را برای عرضه عقاید و احیانا «اندیشه»های خود در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند تا مخاطب را نیز همراه و هم‌نظر خویش گردانند اما در عمل اسیر بازخوردهایی می‌شوند که از واکنش «مخاطب» به مطالب خود می‌گیرند و اینجاست که باید گفت به جای گرفتن خز، اسیر خرس شده‌اند. ۳. حال این مخاطبِ بیش‌فعال و همیشه در صحنه کیست که با نظرات بی‌پروای خود، چهره‌ها را به سمت‌وسوی مطلوب سوق داده و بعضا وادار به اتخاذ مواضع ضدحاکمیتی می‌کند؟ این طیف از دو گروه تشکیل شده است؛ جمعیتی از فعالان خودجوش فضای مجازی و جماعتی سازمان یافته با ID های فارسی و IP‌های عموما سعودی (ارتش سایبری عربستان) و در مرتبه بعد اروپایی (اعضای سازمان مجاهدین). تکلیف جماعت اخیر مشخص است؛ افرادی با اکانت‌های عموما جعلی و اسامی مستعار و دارای تصاویری نامربوط و بعضا متعلق به مشاهیر غربی. دسته اول که از طبقه متوسط به بالای شهری با سلایق فرهنگی سیاسی خاص هستند نیز متولیان صفحات اجتماعی پربازدید را به نوبه خود به بیراهه می‌برند، زیرا نفرات و سروصدای‌شان در فضای مجازی به مراتب بیشتر است از جمعیت و وزن‌شان در عرصه حقیقی. ۴. اما آنچه به چشم چهره‌های هنری، ورزشی و سیاسیونی که به واسطه زندگی‌های اشرافی، ارتباط مستقیم خود با توده‌های مردم را قطع کرده‌اند می‌آید، نه زندگی حقیقی عموم جامعه که لایک، ریشیر و کامنت افرادی است که مسئولان «مردم»شان می‌پندارند و رسم «مردم داری» را نیز در هم‌جهت شدن با نظر و سلیقه آنان و اتخاذ مواضع همسو در توییتر، تلگرام و اینستاگرام می‌یابند. ۵. باید توجه داشت که فرق است میان «آنچه نظر مردم است» و «آنچه که مردم گمان می‌کنند نظر مردم است». ممکن است عموم جامعه بر عقیده‌ای باشند و در عین حال نیز گمان کنند اکثریت مردم خلاف آن را معتقدند و اینگونه است که «تصویر»ها مغلوب «تصور»ها می‌گردد؛ زیرا اقلیتی به مدد ذره‌بین فضای مجازی، اکثریت و بزرگتر از آنچه هستند جلوه می‌کنند؛ موضوعی که در حال حاضر به جد با آن مواجهیم و به معضلی فرهنگی-سیاسی و حتی امنیتی برای کشور بدل گشته است. 🏴@gamedovomeenqelab