eitaa logo
گام دوم انقلاب
2.6هزار دنبال‌کننده
191.8هزار عکس
133هزار ویدیو
1.5هزار فایل
🇮🇷🇮🇶🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇾🇪 امام خامنه ای: شما افسران جنگ نرم هستید جنگ نرم مرد میخواهد. دیروز نوبت شهدا بود در جنگ سخت.. وامروز نوبت ماست در جنگ نرم ارتباط با مدیر @hgh1345 آیدی تبادل و تبلیغات @hgh1345
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 کنداکتور بی رونق شبکه 3 و گنجینه‌هایی که خاک می خورند (بخش اول) 🔹شهریور ماه سال 93، مستندی 5 قسمتی به نام «انقلاب 57» از شبکه تلویزیونی «من و تو» پخش شد که جنگ در حوزه «ادراکی» با جمهوری اسلامی را وارد فاز جدیدی کرد. در این فاز جدید، قرار بود که با ساخت مستند‌هایی با بهترین کیفیت تصاویر آرشیوی، نبرد تبلیغاتی با جمهوری اسلامی از شکل بد و بیراه و گفتن و تمسخر تغییر کند و «تاریخ» به روایتی جدید برای نسل‌های جدید ایران که تجربه دست اول و عینی از تاریه معاصر ندارند، ارایه گردد. 🔹نکته به شدت جالب و قابل‌تامل این‌جا بود که مشخص شد تصاویر ناب آرشیوی به شدت باکیفیت از روند ماه‌های منتهی به انقلاب، از گنجینه آرشیوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی به دست شبکه معاند رسیده است! 🔹همین مساله موجب مباحث و انتقادات دامنه‌داری با این مضمون شد که چرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی این اندازه در استفاده بهینه از گنجینه بزرگ و قیمت‌ناپذیر خود کاهل و منفعل بوده که حالا بخشی از آن به دستمایه جنگ تبلیغاتی توسط شبکه‌های معاند تبدیل شده است. 🔹به بیان دیگر، اگر هر روز بیش‌تر از پیش روشن می گردد که بخش قابل‌ملاحظه‌ای از پول شبکه‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب از قِبَل فسادهای اقتصادی شبکه‌ای در درون کشور تامین می گردد، حالا کار به تامین ماده و محتوای کارزار ایران-ستیزی و «ایران-هراسی» از داخل خود کشور کشیده است. 🔹بگذریم که مستند «انقلاب 57» به شدت یکسونگر، تقلیل‌گرا و آشکارا جابندارانه نسبت به رژیم و خاندان پهلوی ساخته شده و از دید فنی و هنری تنها نقطه قوت آن، تصاویر آرشیوی ناب و نادیده است. 🔹از سوی دیگر، در داخل کشور، با دریایی از استعدادهای جوان و جوشان در حوزه فرهنگ و هنر مواجهیم که در روندی خودانگیخته و خودخواسته، علی‌رغم جوانی و تازه‌کاری، دست به خلق آثار بزرگ، تاثیرگذار و ماندگار می زنند. 🔹به بیان دیگر، بی آن که به عرصه رسیدن این جوانان هنرمند و فرهیخته، محصول بوروکراسی کهنه، پیچیده و استعدادسوز بخش فرهنگی و هنری کشور باشد، و از این بابت هزینه‌های کلانی صرف جوانه زدن این استعدادها شده باشد، آثار این جوانان(که محصول خون دل و عرقریزی روحی و فکری و بعضا هزینه‌های مادی شخصی است) در دسترس است و می تواند در صورت استفاده درست و بهینه توسط یک ذهن مدیریتی خلاق، با سواد و استراتژیست، تبدیل به یک زرادخانه فرهنگی در جنگ سنگین رسانه‌ای-تبلیغاتی علیه کشور و دین و نظام شود. 🔹 یکی از این نام‌های جوان و با استعداد قطعا «سید وحید حسینی» است. نام او برای علاقمندان این عرصه، با مستند زیبا، تاثیرگذار و صمیمی او در رثای مرحوم علی حاتمی با نام «آن معلم بی استاد» بر سر زبان افتاد. 🔹 اما او خیلی زود، اوجی از سلیقه هنری، پختگی و مهارت فنی را در مستند «بزم رزم»(محصول روایت فتح) به نمایش گذاشت. اغراق نیست اگر بگوییم «بزم رزم»، نخستین تلاش جدی و روشمند برای ثبت تاریخی دارایی‌های ملی، میهنی و اعتقادی ملت ایران در دهه پر التهاب 60 است. 🔹این مستند باشکوه با موضوع آواها و نواهای ماندگار مرتبط با حماسه عظیم دفاع مقدس، با ترکیبی ماهرانه و ظریف از نریشن، تصاویر و نواهای آرشیوی و گفتگوی بی واسطه با حماسه‌حوانان و حماسی‌سازان دهه متبرک 60، تابلوهای شکوهمندی را از شور میهن‌پرستی، جوشش هنرمندانه و علقه‌های ملی-اعتقادی هنرمندانی، از طیف‌های گوناگون فکری به تصویر می کشد، همان هنرمندانی که «کجایید ای شهیدان خدایی...»، «ایران ای سرای امید...»، «ای لشکر صاحب زمان...»، «ممد نبودی...» و...را خلق کردند. 🔺ادامه در پست بعدی... 🏴@gamedovomeenqelab
🔺 ادامه پست قبلی... 📣 کنداکتور بی رونق شبکه 3 و گنجینه‌هایی که خاک می خورند (بخش پایانی) 🔹 از کدام تابلو بگوییم: از خاطره‌ی محزون استاد حسین علیزاده از بقایای ساختمان‌های موشک‌خورده در شمال شرقی تهران و زنان و مردان سیاهپوش و آراسته‌ای که به دنبال یادگاری عزیزان از دست رفته خود می گردند و منبع الهام جاودان‌نوای «سوگ» ساخته این استاد بزرگ می شوند؛ از فیروز برنجان که از محله خود دریان نو در روز شروع جنگ و بمباران مهرآباد می گوید و این که نوایی در ذهنش، خطاب به خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی شکل می گیرد که «پرواز کن...» و می شود همان سرود شورانگیز «خلبانان، ملوانان...ای امید و فخر ایران»؛ از گروه کر بزرگ و ارکستری که در میدان شهدای تهران عابران و رهگذران را با موسیقی رزم پیوند می زد؛ 🔹از مهرداد کاظمی و محمد گلریز جوان که در لباس خاکی بسیجی در مناطق عملیاتی حماسه‌خوانی می کردند؛ از استاد بزرگ، زنده یاد محمدرضا لطفی که فردای شهادت رجایی و باهنر، به همراه استاد شهرام ناظری سرودند و خواندند «می گذرد کاروان...روی گل ارغوان....قافله‌سالار آن...سرو شهید جوان»؛ از حسام‌الدین سراج که شعر معروف و محزون «گلبرگ سرخ لاله‌‌ها...» را که هنگام اوج سنگینی جنگ و افواج شهدا که به سوی شهرها روان بود، بر زبان تشییع‌کنندگان جاری می شد، به تصنیفی جاودانه تبدیل کرد؛ 🔹از گروه سرو معروف بچه‌های آباده که برای اولین بار در تاریخ عالمان تشیع با ارگ و نی به جماران رفتند و در حضور آن پیر مراد، «مادر برام قصه بگو» را خواندند: از....کدام می شود نگفت؟ و حسن و توفیق بزرگ سید وحید حسینی این است که تنها در چارچوب «نوستالژی بازی» نمانده و با زاویه‌آی «قوم‌نگارانه»، در قالب روایت آوا و نواهای یک رزم ملی و اعتقادی هشت ساله، بخشی بسیار مهم و تعیین‌کننده در تاریخ انقلاب و ایران را در قاب تصویر تثبیت می کند. 🔹دریغ و افسوس آن‌جاست که این اثر هنری سترگ، مانند بسیاری دیگر از آثار این‌چنین، چنان که باید و شاید دیده نشد و قدر ندید، چرا که جای چنین اثری نه نمایش در محیط‌های محدود دانشجویی و محفلی، که پخش در بهترین ساعات در مهم‌ترین شبکه‌های تلویزیونی کشور است. 🔹بگذریم از این که مستندهایی چون «بزم رزم» و «ایکسونامی» به واسطه بلای کرونا، از همان نمایش‌های محدود هم محروم شده‌اند و در جوانمرگی رهسپار آرشیو‌ها خواهند شد. 🔹از قضاء در دورانی به سر می بریم که به واسطه دلایل عدیده بودجه‌ای و فنی(از جمله کرونا)، آنتن سیما در خزان تولید به سر می برد و کنداکتور پخش روز به روز بی رونق‌تر می شود. 🔹در چنین شرایطی، شاید انتظار از مدیر جوان و گشاده‌نظری چون علی فروغی آن است که جوانانی چون سید وحید حسینی، محسن آقایی، داوود مرادیان، محسن اسلام‌زاده و امثال ایشان را دریابد و برای کارهایی سترگی که صورت می دهند ارج قائل شود، چرا که این مصداق بازی برد-برد است. 🔹اخیرا، مستندی به شدت خوش‌ساخت و تاثیرگذار به نام «رویای آجری»(در باب مساله بحران مسکن در ایران) از شبکه مستند پخش شد که بازخوردهای گسترده‌ای در بین اهل فرهنگ و رسانه پیدا کرد و نشان داد که مستند‌های خوش‌ساخت و حرفه‌ای با سوژه‌های جذاب، اگر با تبلیغات درست و برانگیزاننده پخش شوند، از سوی مخاطبان استقبال می شود و از قضاء همین مستندهاست که برگ برنده‌ی امثال «بی بی سی» و «من و تو» در جنگ سنگین ادراکی و شناختی است که علیه ایران به راه انداخته‌اند. 🏴@gamedovomeenqelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتشار برای اولین بار/ افشای ماجرای بازداشت سردار فدوی توسط آمریکایی‌ها 👈 البته توی اون ۲۴ ساعت بازداشت، ایشون در نقش یک ماهیگیر بوده و آمریکایی‌ها هم نفهمیدن چه کسی رو گرفتن😂 🏴@gamedovomeenqelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رجز خوانی فرمانده ارتش در مرز غربی ایران برای سرتیپ کیومرث حیدری +سپه سالار+ 🏴@gamedovomeenqelab
10.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کلیپ ویژه| نابودی ایران در انجیل نوشته شده! قسمت دوم: پیش بینی انجیل درمورد جنگ ایران و آمریکا 🏴@gamedovomeenqelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کالابرگ برای ۶۰ میلیون ایرانی 🔹قالیباف: مجلس در طرح کالابرگ الکترونیکی دولت را مکلف می کند تا از افرادی که توان تامین کالاهای اساسی ندارند حمایت کند. 🔹در صورت تصویب نهایی این طرح، 60 میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود ماهانه 60 تا 120 هزار تومان به صورت کالابرگ الکترونیکی دریافت می‌کنند. 🏴@gamedovomeenqelab
🔴اختاپوس سگ دست 💢به جنگ واردات چی‌ها می‌رویم 🔹سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کل کشور حین بازدید از شرکت قطعه سازی کروز بر جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند تاکید کرد. 🔸گفتنی است میزان واردات خارجی ایران در طول سال گذشته به ۴۳ میلیارد دلار رسیده است که از این میزان بخشی از واردات به کالاهایی که به صورت مازاد وجود داشت اختصاص یافته بود! 🔹نمونه آن را می‌توانیم در سال ۹۵ که در آن سال دولت یازدهم با واردات ۴۰ میلیارد دلار کالا از چین در طول ۴۲ ماه اعم از سگ‌ماهی، سنگ پا، قلوه‌سنگ، تله‌موش، شلنگ، بیل و کلنگ، بوق، خلال‌دندان، زیپ‌وبند شلوار و قطعات خودرویی مشابه تولید داخلی مثال زد. ✅عضو قرارگاه جهش تولید ضمن قدردانی از مدیران کروز که در این شرایط اقتصادی بیش از ۱۲ هزار جوان متخصص را بکار گرفته و خانواده‌های آن‌ها تحت پوشش هستند، تصریح کرد: احساس غرور کردم که جوانان کشورمان در چنین مجموعه‌ای با سطح بالای کیفیت، اشتغال دارند. 🔺بیداری ملت @bidariymelat
﷽؛ 🔻 را که می شناسید، همان فردی که گفته بود می خواهم به وسیله ی واکسن جمعیت جهان را کاهش دهم، 🔺 این آقایی که در کنار بیل گیتسِ قاتل قرار دارد، است،پسر رئیس همان شرکت هندی که خبر خرید 20 میلیون را دادند. به نظرتون اتّفاقیه؟! ⁉️ هنوز هم می خواهید واکسن بزنید؟💉 در همین ارتباط👇 https://eitaa.com/bidariymelat/44887 🏴@gamedovomeenqelab
💢 آمادگی ارتش سوریه برای عملیات در نزدیکی جولان 🔻 ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود و پس از یک هفته درگیری با تروریست ها و مقابله با حملات آنها، به نزدیک شهرک "کناکر اقصی" در حومه جنوب غرب دمشق نزدیک مرزهای اداری قنیطره رسید. 🔹 منابع میدانی حضور حدود 200 عنصر تروریست را در زمین های کشاورزی غرب این شهرک مجاوز زمین های روستای "زاکیه" و برخی مناطق مسکونی نزدیک به "مسجد الرحمه" تأیید کرده و احتمال داده اند که عملیات نظامی محدودی نظیر آنچه که در مارس گذشته در شهرک "صنمین" در حومه درعا رخ داد، اجرا شود. 🔹 احتمال می رود پیشنهاد آتش بس به عناصر مسلح داده شود و اگر کسی با این پیشنهاد مخالفت کند، به شهرک طفس در حومه درعا فرستاده می شود. 🔹 این منابع فاش کردند که عناصر مسلح دست به یک سلسله حمله های مسلحانه به پاسگاه پلیس و برخی ساختمان های دولتی زده و چند بار جاده منتهی به این شهرک را که دمشق را به شهر قنیطره وصل می کند، قطع کرده اند. 🏴@gamedovomeenqelab
ترکیه در قفقاز چه می‌خواهد⁉️ ✍ احمد بنافی 🔹شرایط حاکم بر منطقه قفقاز به گونه‌ای است که کشورهای داری بحران مانند ترکمنستان و آذربایجان به دلیل عدم توان در مدیریت بحران و حل و فصل منازعه، با تکیه بر بازیگران و قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مناسبات و اهداف خود را دنبال می‌کنند. 🔸چرایی علاقه ترکیه برای حضور فعال در منطقه قفقاز و همکاری و نزدیکی با آذربایجان را می‌توان اینگونه برشمرد. بخوانید: 1⃣ توسعه عمق راهبردی با رویکرد نوعثمانی‌گرایی بخش اساسی سیاست خارجی اردوغان و حزب حاکم بر ترکیه را تشکیل داده و حضور و بازیگری فعال در منطقه بویژه در مناقشات در این چارچوب می‌باشد. 2⃣انگیزه ترکیه برای ورود به منطقه قفقاز جنوبی با یک نگاه ملی‌گرایانه و ایدئولوژیک نیز همراه است. زبان ترکی، دین و مذهب مشترک باعث گردیده که اردوغان نگاه ویژه و آمیخته با حمایت را در مسئله قره‌باغ از کشور آذربایجان داشته باشد. 3⃣نگاه اقتصادی ترکیه به منطقه قفقاز مبتنی بر تامین انرژی خود از طریق توسعه و گسترش خط لوله نفتی باکو- تفلیس- جیهان و همکاری با آذربایجان در این خصوص می‌باشد. 4⃣ ترکیه نگاه استراتژیک به منطقه قفقاز برای ایجاد موازنه راهبردی در رقابت با بازیگران منطقه‌ای مانند روسیه و ایران دارد. لذا یکی از دلایل حمایت ترکیه از آذربایجان در این راستا نیز می‌باشد. 🔚 مناقشه قره‌باغ دارای منشأ درونی، منطقه‌ای و بین‌المللی است. به نظر می‌رسد بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی درگیر در این منازعه به جز جمهوری اسلامی که بر حل و فصل آن به شیوه مسالمت‌آمیز آنهم از طریق میانجیگری تاکید دارد، سایرین طرف‌ها اراده و تمایلی برای حل و فصل آن ندارند. توجه به نقش غیرسازنده این بازیگران به ویژه ترکیه که صرفا نگاه یک‌طرفه و غیر مسالمت‌آمیز به موضوع دارد در کنار عدم تمایل سایر بازیگران مانند گروه مینسک (آمریکا، روسیه و فرانسه) برای حل و فصل مناقشه به دلیل اختلاف منافع با یکدیگر، به نظر نمی‌رسد که در کوتاه مدت نشانه‌ای برای حل و فصل آن از طریق میانجیگری دیده شود. 🏴@gamedovomeenqelab
سلام ، ... ✍ مجموعه‌ی هم که یکی از کاربردی‌ترین مجموعه‌ها در رسیدن به سلامتی و آرامش روح بود ... تمام شد . پیشنهاد می‌کنیم به دوستانی که آرام و بی‌صدا از کنار این مجموعه گذشتند و نمک‌گیرش نشدند؛ برگردند و این ۲۷ فایل کوتاه رو کار کنند .... بر همه‌ی ما واضح و روشن هست که؛ بدون دانایی‌ها، تمارین و "کسب مهارتهای کلامی" ، حفظ آرامش و سلامتی زندگی‌های ما، عملاً ناممکن بوده و هست... پس بیشتر عاشق خودمون باشیم و بیشتر به خودمون کمک کنیم! 🌹.. 🏴@gamedovomeenqelab