💢 پیش بینی عزیزان فعال در جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی مبنی بر صوری بودن بسته شدن پیج فحشاگرام محقق شد❗
💢این که خوب طبیعی بود وفقط زود باورانی که در جنگ #شناختی مغلوب دشمن اند باور کردند که این پلتفرم به مقابله با این وحشی گری جنسی پیج این هفت رنگ را مسدود کرده است!!!
♨و حالا رونمایی این زالو از دختری فریب خورده متولد ۱۳۸۳!!!!
در پیج جدیدش❌
♨ و باز هم سوال دارم از آن عده ای انقلابی ومومن که قصد دارند در بستر دشمن بجنگند
🛑بفرمایید اگر حضور پررنگ شماها در اینستاگرام موثراست چند نوجوان را نجات داده اید!؟
دراین زمین دشمن حریف تتلیتی ها هم نیستید چه رسد به قسم خوردگانی که سالهاست برای تخریب آرمانهای انقلابمان شمشیر از رو بسته اند!؟
✅ تو را به علی علیه السلام قسم میدهم نوجوانان پاک سرشت را دنبال کننده خودتان در این فحشاگرام نکنید‼
چرا این راهم نمی فهمید که طبع نوجوان پویا و کنجکاوست💯
دنبال پرسشها وهیجانهاست!!💯
#التماس_تعقل
قاسمی ذبیح اله درد آشنایی بازنشسته از پلیس فتا
@gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛
🦋🦋🦋🦋🦋🦋
وَقَالُواْ مَا فِي بُطُونِ هَـذِهِ الأَنْعَامِ خَالِصَةٌ لِّذُكُورِنَا وَمُحَرَّمٌ عَلَي أَزْوَاجِنَا وَإِن يَكُن مَّيْتَةً فَهُمْ فِيهِ شُرَكَاء سَيَجْزِيهِمْ وَصْفَهُمْ إِنَّهُ حِكِيمٌ عَلِيمٌ (139)
و (از ديگر عقائد خرافى مشركان، اين بود كه مى)گفتند: آنچه در شكم اين چهارپايان (نذر شده براى بت ها) است، (اگر زنده به دنيا آيد) مخصوص مردان ماست و بر زنان ما حرام است و اگر مرده به دنيا آيد، پس همه (زن و مرد) در آن شريكند، خداوند به زودى آنان را به سزاى اين گونه توصيف هاى باطل كيفر خواهد داد. همانا او حكيم و داناست.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@gamedovoom
نکته آیه شریفه؛
🌺🌺🌺🌺🌺
آشنايى با خرافات دوران جاهليّت، انسان را با زحمات رسول خدا براى هدايت آنان آشنا ساخته، روح قدرشناسى را در انسان، زنده و شكوفا مى كند.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@gamedovoom
پیام آیه شریفه؛
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
1⃣- تبعيض بى جا ميان زن و مرد، عملى جاهلى و مطرود است. «خالصة لذكورنا و محرّم على ازواجنا»
2⃣- در جاهليّت، تحقير زن تا آن حد بود كه در برخى موارد از حيوان سالم بهره اى نداشت و فقط در گوشت حيوان مرده شريك بود. «شركاء»
3⃣- جزا و كيفر الهى، بر اساس علم و حكمت اوست. «سيجزيهم ... حكيم عليم»
🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃
@gamedovoom
میگویند #توییتر و تلهگرام و #اینستاگرام و نرمافزارهای اسراییلی منافعی هم دارند!
خداوند تبارک و تعالیٰ در سوره مبارکه #بقره آیه ۲۱۹ میفرمایند:
💠 درباره شراب و قمار از تو سؤال میکنند، بگو: «در آنها گناه و زیان بزرگی است؛ و منافعی برای مردم دارد؛ (ولی) گناه آنها از نفعشان بیشتر است...
⚠️ آیا حتی فعالان در این بدافزارهای تحت تسلط مطلق دشمن بر این باور نیستند که ضرر و گناه امثال توییتر و اینستاگرام و... از نفعشان بیشتر است؟
@gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛
🌴🌴🌴🌴🌴🌴
قَدْ خَسِرَ الَّذِينَ قَتَلُواْ أَوْلاَدَهُمْ سَفَهاً بِغَيْرِ عِلْمٍ وَحَرَّمُواْ مَا رَزَقَهُمُ اللّهُ افْتِرَاء عَلَي اللّهِ قَدْ ضَلُّواْ وَمَا كَانُواْ مُهْتَدِينَ (140)
به يقين زيان كردند كسانى كه فرزندان خود را سفيهانه و از روى جهل كشتند، و آنچه را خداوند روزى آنان ساخته بود با افترا بر خدا حرام كردند، آنان گمراه شدند و هدايت يافته نبودند.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@gamedovoom
نکته آیه شریفه؛
🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
ابن عباس از بزرگان صدر اسلام مى گويد: هر كه مى خواهد ميزان جهالت اقوام دوران جاهلى را بداند، همين آيات سوره ى انعام كه بيانگر خرافات و اعتقادات بى اساس مشركان است، را بخواند. (489)
جاهلان عرب، به گمان تقرّب به بت ها، يا به جهت حفظ آبرو، دختران خود را گاهى قربانى بت ها يا زنده به گور مى كردند.
-----
489) تفسير نمونه.
💐💐💐💐💐💐💐
@gamedovoom
پیام آیه شریفه؛
🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷
1⃣- جهالت و سفاهت، عامل خسارت است. (خسارت هايى چون: از دست دادن فرزند، از دست دادن عاطفه، فقدان نعمت هاى حلال، كسب دوزخ و كيفر الهى). «قد خَسر»
2⃣- خسارت واقعى، فدا شدن انسان در راه باطل است. (چه قربانى بت شدن، چه فداى خيال و غيرت نابجا) «قد خَسر»
3⃣- تحريم نابجاى حلال ها، افترا بر خداوند است. «وحرّموا ما رزقهم اللَّه افتراء»
4⃣- انجام هر كارى و تحريم هر چيزى، يا دليل شرعى مى خواهد يا عقلى. «بغير علم افتراء على اللَّه»
5⃣- با خرافات، با شديدترين وجه مقابله وبرخورد كنيم. «قد خسر، سفهاً بغير علم، افتراء، ضلّوا، ما كانوا مهتدين»
🥀🥀🥀🥀🥀🥀
@gamedovoom
💢 روز گذشته در اشاره به مباحث دشمن شناسی ولزوم این شناخت برای جوانها ونوجوانها به ترور حضرت هاشم (ع) توطئه های یهود برای ترور حضرت عبدالمطلب(ع) اشاره کردم که مورد تعجب برخی دوستان قرار گرفت اکنون دعوت میکنم این سند را مشاهده بفرمایید👇👇👇
✡ تلاش یهود برای ترور حضرت عبدالمطلب
1⃣ بعد از ترور حضرت هاشم، جد اعلای پیامبر صلیاللهعلیهوآله، فرزند هاشم در مدینه به دنیا آمد و رشد كرد. او را #شیبه نامیدند.
2⃣ به توصیهی هاشم، مادر، پاسداری از او را برعهده گرفت و جالب است كه مادر دیگر ازدواج نکرد.
3⃣ مردی از بنیعبدمناف برای تجارت به یثرب رفته بود، کودکی را در آنجا دید که خود را فرزند هاشم میخواند. از حال او پرسید و او خود را معرفی کرد. آن مرد این خبر را به مُطلب رساند و مُطلب کودک را از این خانه فراری داده، همراه خود به مکه برد. (طبق نقلی دیگر وی با توافق مادر شیبه این کار را کرد.)
4⃣ بههنگام بازگشتِ مطلب و شیبه، #یهودیان آنان را شناسایی كرده و به آنها حمله کردند که آن دو با اعجاز نجات یافتند.
5⃣ وقتی مطلب شیبه را به مکه آورد؛ مردم به گمان اینکه وی غلام مطلب است، او را #عبدالمطلب نام نهادند و این نام بر وی ماند.
6⃣ بدینترتیب #یهود در ترور عبدالمطلب ناكام ماند و از او حضرت عبدالله به دنیا آمد.
📚 منبع: حجتالاسلام مهدی طائب (١٣٩٢)، تبار انحراف، قم: ولاء منتظر، چاپ هشتم.
📖 متن کامل مقاله بههمراه اسناد:
👉 http://jscenter.ir/judaism-and-islam/jewish-intrigue/3582
📌منبع اندیشکده مطالعات یهود
✅یکی از توصیه های مهم حضرت آقا در بیانیه #گام_دوم انقلاب روابط خارجی و#مرزبندی_با_دشمن است حال یک سوال اگر دشمن را نشناسیم قادر خواهیم بود مرز را مشخص کنیم!؟
ودشمنی چون صهیونیست یهود با نفوذ و استفاده از ابزار مختلف سعی در انحراف جریان انقلاب دارد پس هوشمندی ما را می طلبد
♨وحالا یک سوال خیلی مهم
آیا می دانید
👌مدیران #تلگرام، #واتساپ، #اینستاگرام و #فیسبوک و... #یهودی_صهیونیست هستند!!💯
قاسمی ذبیح اله
@gamedovoom
زمزمه کلام وحی؛
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
وَهُوَ الَّذِي أَنشَأَ جَنَّاتٍ مَّعْرُوشَاتٍ وَغَيْرَ مَعْرُوشَاتٍ وَالنَّخْلَ وَالزَّرْعَ مُخْتَلِفاً أُكُلُهُ وَالزَّيْتُونَ وَالرُّمَّانَ مُتَشَابِهاً وَغَيْرَ مُتَشَابِهٍ كُلُواْ مِن ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ وَآتُواْ حَقَّهُ يَوْمَ حَصَادِهِ وَلاَ تُسْرِفُواْ إِنَّهُ لاَ يُحِبُّ الْمُسْرِفِينَ (141)
و اوست كسى كه به وجود آورد باغهايى با داربست و بى داربست، و درخت خرما و كشتزار با خوردنى هاى گوناگون، و زيتون و انار، (برخى ميوه ها) شبيه به همند و برخى شباهتى با هم ندارند. همين كه باغها ثمر داد، از ميوه اش بخوريد و روز درو كردن و ميوه چيدن حقّ آن (محرومان) را بدهيد و اسراف نكنيد، چرا كه خداوند، اسراف كاران را دوست ندارد.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
@gamedovoo
نکته آیه شریفه؛
🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿
«جَنّات»، باغ هاى پر درخت و زمين هاى پوشيده از زراعت است. «معروش»، درختى است كه نياز به داربست دارد. «اُكُل» به معناى مأكول و خوراكى است.
در آيه 99 همين سوره خوانديم: «اُنظروا الى ثمره اذا أثمر» هنگامى كه درخت بار آورد، با دقّت به آن نگاه كنيد. در اين آيه مى خوانيم كه «كلوا من ثمره اذا اثمر»، هنگامى كه بار داد، بخوريد. نتيجه اينكه: خوردن بايد با تأمّل و دقّت باشد، نه غافلانه.
امام باقرعليه السلام پس از تلاوت اين آيه فرمود: شخصى زراعتى داشت كه تمام محصولاتش را صدقه مى داد و خود و عيالش بى چيز مى ماندند. خداوند اين عمل را اسراف خواند. (490)
اين آيه، درس خداشناسى را همراه با اجازه مصرف خواركى ها و رسيدگى به طبقات محروم و انفاق به آنان و اعتدال داشتن و زياده روى نكردن در مصرف و انفاق را بيان مى كند. «انشأ، كلوا، آتو، لا تسرفوا» چنانكه در جاى ديگر نيز مى خوانيم: «و الّذين اذا انفقوا لم يسرفوا و لم يقتروا و كان بين ذلك قواماً» (491)
امام صادق عليه السلام ذيل اين آيه فرمودند: حتّى اگر مسلمان يافت نشد، حقِ ّ برداشت را به مشرك فقير بپردازيد (492) در روايتى ديگر فرمود: اين حقِ ّ برداشت، غير از زكات است. (493)
امام صادق عليه السلام فرمود: ميوه را در شب برداشت نكنيد و شبانه درو نكنيد تا فقيران نيز بتوانند حاضر شوند و چيزى بگيرند. (494)
در سوره «ن والقلم» نيز مى خوانيم كه خداوند باغ كسانى را كه تصميم گرفتند شبانه و به دور از چشم فقرا ميوه ها را بچينند و به آنها ندهند، سوزاند.
-----
490) تفسير نورالثقلين.
491) فرقان، 67.
492) بحار، ج 93، ص 96.
493) برهان، ج 1، ص 557.
494) كافى، ج 3، ص 565.
💐💐💐💐💐💐
@gamedovoom
پیام آیه شریفه؛
🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
1⃣- تنوّع ميوه ها و محصولات كشاورزى، آن هم از يك آب وخاك، نشانه قدرت الهى است. «انشأ... مختلفاً اُكله»
2⃣- خداوند براى خود در محصولات، حقّى قرار داده است. «آتوا حقّه»
(آرى، نور و هوا، آب و خاك، توان و نيرو و فكر و استعداد، همه و همه از آنِ خداوند است و او بر همه حقّ دارد.)
3⃣- در انفاق نيز ميانه رو باشيم. «و آتوا حقّه يوم حصاده و لاتسرفوا»
4⃣- اسلام، دين اعتدال است، هم تحريم نابجا را ممنوع مى كند (در آيه قبل) و هم مصرف بى رويّه را. «لاتسرفوا»
5⃣- شرط مصرف، پرداخت حقّ محرومان است. «كلوا... آتوا حقّه»
6⃣- مقدار مصرف، محدود به عدم اسراف است. «كلوا... لا تسرفوا»
7⃣- هنگام برداشت محصول، به ياد محرومان باشيم. «يوم حصاده»
8⃣- توليد و محصول را در زمانى برداشت كنيم تا زمينه ى بهره بردارى ديگران هم باشد. «يوم حصاده»
9⃣- هنگام رسيدن وبرداشت محصول، آمادگى انسان براى انفاق بيشتر است، پس فرصت را از دست ندهيم. «آتوا حقّه يوم حصاده»
9⃣- ميوه ى نارس نخوريد وميوه را تازه مصرف كنيد. «كلوا من ثمره اذا اثمر»
🔟- اسراف كار، مبغوض خداوند است. «انّه لايحبّ المسرفين»
🌸🍀🌸🍀🌸🍀🌸🍀
@gamedovoom