eitaa logo
🌺کانال قطعه ای ازبهشت
605 دنبال‌کننده
13هزار عکس
11.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
🌸✨رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند. دوچیزموجب برطرف شدن فقرمی شود✨ 1⃣👈بسیاریاد کردن خدا 2⃣👈فرستادن صلوات برمن #قطعه_ایی_از_بهشت •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈• @gateiazbehesht •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈•
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_136298377.mp3
زمان: حجم: 9.33M
*------**---**------* 👌 قرائت بسیار زیبا ♦️نهج البلاغه ،خطبه ۱۹۳♦️ 👈 ...اما پرهیزکاران در دنیا دارای فضیلت های برترند... 👆👆 ❇️پیشنهاد دانلود😊 🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
╠✰✰↬🌜💎🌛↫✰✰╣ ■ رابطه حضرات معصومین با حضرت زهرا ■ ✅ الگوی نمونه ⇱ امام زمان علیه السلام در یکی از نامه هایشان می‌فرمایند: 『 وفی ابنة رسول صلی الله علیه و آله لی اسوة حسنة』 【 در دختر پیامبر خدا صلی الله علیه و آله برای من الگوی نیکویی است】① ✅ یاور خوب ↫ پیامبر اکرم(ص) از حضرت امیرالمؤمنین، علی(ع) درباره حضرت فاطمه زهرا علیها السلام پرسیدند، حضرت پاسخ دادند: 『 نعم العون علی طاعة الله』 【 [فاطمه علیها السلام] خوب یاوری در راه اطاعت و بندگی خداست】② ✅ عزیزترین مردم ⇱ پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: 『فاطمة اعز البریة علی』 【فاطمه علیها السلام عزیزترین مردم در نزد من است 】 ③ 🌀 فاطمه نورچشم و میوه دل من🌀 پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: 『 ان فاطمة بضعة منی و هی نور عینی وثمرة فؤادی』 【 فاطمه علیها السلام پاره تن و نور چشم و میوه دل من است】 ④ 📚 منابع: ① بحارالأنوار، ج 53، ص 180 ② بحار الأنوار، ج 43، ص 117 ③ الأمالی، شیخ مفید، ص 259 ④ الأمالی، شیخ صدوق، ص 486 ادامــــــــه 🏃دارد.... ➖➖➖➖➖ #قسمت_چهارم #رابطه_ی_حضرت_زهرا_با_معصومین ➖➖➖➖➖
751K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سالهاست برخی مسئولین میخواهند نظام را سرنگون کنند اما #مردم نمیگذارند "حسن رحیم پور ازغدی"
1_135627657.mp3
زمان: حجم: 11.93M
🚨 سخنرانی روشنگرانه احمد قدیری پیرامون فتنه ۹۸ علت وقوع آشوب‌ها جغرافیای فتنه تاریخ فتنه طیف شناسی آشوبگران حکمت حمایت رهبری از مصوبه سران نقش دولت در ایجاد بحران هدف پشت پرده رئیس‌جمهور تقویم فتنه و ترور مناسبت‌ها موج دوم #فتنه
10.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥استفاده اغتشاشگران از سلاح بسیار قوی و مرگبار «شات گان»! مردم مواظب امنیت کشور و احتمالا موج دوم فتنه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
༻🌸༺ ما را نوشتند از ازل ديوانه ى عشق ديوانه ها جمع اند گرد خانه ى عشق درمان ندارد عشق جز پيمانه ى عشق پرواز كردم با جنون تا لانه ى عشق سر ميگذارم زير پايت روزى آخر جان میدهم در مشهدت روزى آخر 【السلام علیک یا امام رضا(ع)】 ┄┅┅❁💚❁┅┅┄ 💐 اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى #وقت_سلام اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى الصِّدّیقِ الشَّهیدِ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِکَ
1_133923876.mp3
زمان: حجم: 8.8M
🎵 شرح فص حکمه عصمتیه فی کلمه فاطمیه 👤شارح #استاد_صمدی_آملی 🎤مجلس ششم
عشق و عرفان: (قسمت چهارم) عشق مجازی و حقیقی: تنها آن عشق مجازى كه در دل جاى دارد، مىتواند پلى براى رسيدن به عشق الهى باشد. عاشق بايد به منشأ كمال و حسن معشوق توجّه كند و ديدگاه خود را به آن معطوف دارد و معشوق مجازى را «نمادى» از معشوق حقيقى خويش تلقى كند و او را جلوهاى از جمال و كمال او بداند. اگر در عشق مجازى، عاشق همواره به اين حقيقت واقف شود كه معشوق او «مجازى» است و تنها براى راهبرى او به «عشق برتر و برين» است، مىتواند از اين عشق گذر كرده و به عشق حقيقى و الهى برسد؛ امّا اگر نگاه خويش را بر همان معشوق مجازى محدود سازد و جان و دلش محدود و مسخر و مقيد وى گردد، هيچگاه نمىتواند از او گذر كند و به معشوق حقيقى دست يابد. علاوه بر اين؛ همواره بكوشد و دقّت نمايد كه هنگام برخورد با معشوق مجازى، به ياد معشوق حقيقى افتد و با نگاه او، هجران معشوق اصلى را ياد آورد؛ مانند عشق يعقوب به پسرش يوسف: هرگاه كه يعقوب، يوسف را به «چشم سر» مىديد، به «چشم سرّ» در مشاهده حق بود و چون مدتى مشاهده يوسف از وى دريغ شد، مشاهده حضرت حق نيز از دل وى در حجاب گرديد. از اين رو آن همه جزع و فزع يعقوب در فراغ يوسف، بر فوت مشاهده حق بود؛ نه بر فوت مصاحبت يوسف و آن زمان كه دوباره به ديدار يوسف موفق شد، به سجده افتاد كه دلش معشوق اصلى را ديد.(كشف الاسرار، ج5، ص140؛ در اين خصوص نگا: عرفان اسلامى، صص177 و 178) نتیجه اینکه ، زمانى مىتوانيم عشق مجازى را به عشق الهى و حقيقى مبدل سازيم كه از آن گذر كنيم و به منشا و منبع اصلى و سبب اصيل آن روى آوريم. چشم دريا ديگر است و كف دگر كف بهل وز ديده دريا را نگر جنبش كف ها ز دريا روز و شب كف همى بينى و دريا نى عجب ما چو كشتي ها به هم بر مىزنيم تيره چشميم و در آب روشنيم اى تو در كشتى تو رفته به خواب آب را ديدى، نگر در آبِ آب آب را آبى است كو مىراندش روح را روحى است كو مىخواندش (مثنوى معنوى، دفتر3، ابيات 1270 - 1274)