eitaa logo
🌺کانال قطعه ای ازبهشت
627 دنبال‌کننده
13هزار عکس
11.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
🌸✨رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند. دوچیزموجب برطرف شدن فقرمی شود✨ 1⃣👈بسیاریاد کردن خدا 2⃣👈فرستادن صلوات برمن #قطعه_ایی_از_بهشت •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈• @gateiazbehesht •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈•
مشاهده در ایتا
دانلود
بشارتهای اربعین_5.mp3
14.6M
۵ 🔳 اهل بیت، در اوج قله‌ی آفرینش‌اند...نیاز به یاری ما ندارند! "هل من ناصرٍ ینصرنیِ" اهل بیت، پیامِ یاری خودشان نیست؛ بلکه پیام یاریِ ماست؛ برای رسیدن به مقام "معیّت اهل بیت " ... ✓ فرصتی‌ست برای ما، برای رسیدن به مقام "هل من ناصر " به مقام معیّت با اهل بیت در دنیا و آخرت
@dars_akhlaq.mp3
11.14M
🔊 کلیپ 🎙 آیت الله مصباح یزدی (حفظه الله) ⬛️ موضوع: معرفت 💢 قسمت 1 🏴 🏴 🔴ارسال به دیگران فراموش نشود ═══✼🏴🏴🏴✼══
🔴 رئیس جمهور آذربایجان در حال رونمایی از نماد شیطان پرستی 😏 حالا دلیل اسلام ستیزی مبارزه با حجاب و عزاداری محرم را می فهمیم...
توقع خداوند از ما چیست؟mp3.mp3
1.81M
🔸توقع خداوند از انسان ها 🔹 حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی
9.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ببینید👆 🔴حقایقی دیگر از زندگی شجریان روشنگری وبصیرت سیاسی اینها را می فرستیم تا بت نسازیم از هرکس و ناکسی
آیت الله مجتهدی ره: حدیث داریم قلـب هایمان به ده دلیل مرده است و باعث شده دعاهایمان مستجـاب نشود: ➊ خـداوند متعال را شنـاختیم، ولیکن حقش را ادا نکـردیـم. ➋ قرآن، او را قرائت کردیم، ولی به آن عمل نکردیم. ➌ گمان بردیم پیـامبـر خـدا رو دوست داریم، سپـس سنتـش را تـرک نمـودیـم. ➍ نعمـت خـداونـد را خوردیم، ولی شکـرش را بجـا نیـاوردیـم. ➎ گفتیم شیطـان دشمن ماست، ولی با او در امـور تـوافـق کـردیـم. ➏ گفتیم بهشت حق اسـت، ولی برای رسیدن به آن کـوشش نکـردیم. ➐ گفتیم که جهنم حق است، ولی از آن نگریختیم. ➑ دانستیم مرگ حق است، اما برای آن آماده نشدیم. ➒ به عیب مردم مشغول گشتیم و عیب خویش را فـرامـوش کـردیـم. ➓ و مردگانمان را دفن کردیم، ولی عبـرت نگرفتیم.
🔴‏جریان مذهبی سربلند است. دستور رهبرش را بر سر می‌‌گذارد. حرم‌ نمی‌رود. پیاده‌روی اربعین نمی‌رود. نمازجمعه تعطیل است. از آن طرف کافه ها باز. راه شمال و دریا و سفر باز. تجمع برای بدون محدودیت. خدا رحمت کند استاد داستافیوسکی را! فرموده بود دین نباشد همه چیز مباح می‌شود... 💬جلیل محبی ✍ اینهایی که وسط اوضاعِ افتضاحِ کروناییِ تهران، پا شدن رفتن جلو بیمارستان تجمع کردن و شعر میخونن و شعار میدن اگه فردا کرونا گرفتن، نندازن گردن اربعینی‌ها!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸روایت دوم 🔴محمد بن جریر طبری شیعی روایتی را درباره ظهور حضرت از مکه چنین نقل کرده است: «عَنْ اَبِی جَعْفَرٍ (عَلَیهِ السَّلَامُ)، قَالَ: سَاَلْتُهُ، مَتَی یقُومُ قَائِمُکُمْ؟ وبهذا الاسناد عن ابی عبدالله جعفر بن محمد، قال: حدثنا محمد ابن حمران المدائنی عن علی بن اسباط، عن الحسن بن بشیر، عن ابی الجارود، عن ابی جعفر (علیه‌السّلام)، قال: سالته، متی یقوم قائمکم؟ قَالَ: یا اَبَا الْجَارُودِ، لَا تُدْرِکُونَ. فَقُلْتُ: اَهْلَ زَمَانِهِ. فَقَالَ: وَ لَنْ تُدْرِکَ اَهْلَ زَمَانِهِ، یقُومُ قَائِمُنَا بِالْحَقِّ بَعْدَ اِیاسٍ مِنَ الشِّیعَةِ، یدْعُو النَّاسَ ثَلَاثاً فَلَا یجِیبُهُ اَحَدٌ، فَاِذَا کَانَ الْیوْمُ الرَّابِعُ تَعَلَّقَ 👈بِاَسْتَارِ الْکَعْبَةِ👉 فَقَالَ: یا رَبِّ، انْصُرْنِی، وَ دَعْوَتُهُ لَا تَسْقُطُ، فَیقُولُ (تَبَارَکَ وَ تَعَالَی) لِلْمَلَائِکَةِ الَّذِینَ نَصَرُوا رَسُولَ اللَّهِ (صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلَهُ) یوْمَ بَدْرٍ، وَ لَمْ یحُطُّوا سُرُوجَهُمْ، وَ لَمْ یضَعُوا اَسْلِحَتَهُمْ فَیبَایعُونَهُ، ثُمَّ یبَایعُهُ مِنَ النَّاسِ ثَلَاثُمِائَةٍ وَ ثَلَاثَةَ عَشَرَ رَجُلًا، یسِیرُ اِلَی الْمَدِینَةِ» 🌕ابی‌الجارود گوید: از امام باقر (علیه‌السّلام) سئوال کردم قائم شما چه زمانی قیام می‌فرماید؟ فرمود: ‌ای ابا‌جارود شما آن‌زمان را نخواهید دید. عرض‌ کردم اهل زمانش چطور؟ فرمود: اهل زمانش را هم نمی‌بینید قائم ما بعد از مایوس شدن و نا‌امید گشتن شیعیان قیام می‌کند و مردم را سه‌بار دعوت می‌کند و به کمک می‌طلبد ولی هیچکس پاسخ او را نمی‌دهد، تا آنکه روز چهارم به پرده کعبه می‌چسبد و می‌گوید: خدا‌یا یاریم کن و دعایش رد نمی‌شود خداوند نیز به ملائکه‌ای که رسول الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) را در روز بدر یاری کردند دستور می‌دهد حضرت مهدی (علیه‌السّلام) را یاری کنند و آنها که تا آن‌زمان هنوز آماده باش بوده و زین اسب‌ها و اسلحه‌های خود را زمین نگذاشته‌اند با حضرت بیعت می‌کنند، سپس سیصد و سیزده مرد با حضرت بیعت می‌نمایند و حضرت به مدینه رفته و مردم نیز همراه حضرت به مدینه می‌روند. 📗الطبری (الشیعی)، محمد بن جریر دلائل الامامة، ص۴۵۵۰