تصویر پزشکیان در صفحه اول نیویورک تایمز؛ با تیتر «وعدههای تغییر در ایران»
نیویورکتایمز: مسعود پزشکیان قول داده همانطور که در نبود همسرش به پای خانواده و سه فرزندش مانده به پای مردم ایران هم بماند.
جامعه باز، شکوفایی بیشتر ایران، سیاست خارجی مبتنی بر همکاری با اروپا در کنار متحدینی چون چین و روسیه و تمرکز بر کاهش فشار آمریکا از جمله برنامههای رئیس جمهور منتخب ایران است که این روزنامه در مقاله خود به آنها اشاره کرده است.
تو مجمع سالیانه جمهوری خواهان خیلی از حاضرین در حمایت از دونالد ترامپ گوش راستشون رو بانداژ پیچیدن
@geraliit
🔅آکادمی تخصصی سواد رسانهای گرالیت
#ارتباطات #بازاریابی
🔸درک ۴ ربع مدل افسیبی
آموزنده (١): محصولات گرانقیمت که برای تصمیم گیری نیاز به تفکر شدید دارند، در این دسته قرار میگیرند. پس خریدار احتمالی ابتدا دنبال اطلاعات کامل محصول میرود تا همه چیز را بداند. سپس احساس میکند به خرید آن نیاز دارد و سپس میخرد.
عاطفی : محصولات ارزشمند دارای ویژگی عاطفی که نیاز به مشارکت مصرفکننده دارند، محصولات عاطفی نامیده میشوند. اینجا خریدار دنبال احساس، یادگیری و سپس خرید است. ابتدا با برند یا محصول ارتباط برقرار میکند. به شناخت کامل میرسدو میخرد.
بر اساس عادت : این محصولات ملزومات روزمره هستند. مشتری هنگام خرید مشارکت کم اما تصمیمگیری تحلیلی را تجربه میکند.
یعنی ابتدا محصول را میگیرد، آنرا امتحان میکند تا ببیند به کارش میآید یا نه. و به این شمل به برند اعتماد میکند.
بر اساس رضایت (۴): محصولاتی هستند که خرید آنها تحت تأثیر احساسات است. با این حال، تصمیم به خرید به دخالت زیاد مصرفکننده نیاز ندارد، مصرفکننده محصول را میخرد؛ نسبت به خرید احساس مثبت یا منفی دارد. و سپس در مورد محصول یاد میگیرد.
@geraliit
🔆 آکادمی تخصصی سواد رسانهای گرالیت
🚦مشهور نیستی اما همه تو را میشناسند: داستانِ کودکان پرطرفدار اینستاگرامی
📍پنجهزار دلار درآمدی نیست که روزانه نصیب هر کسی شود. اما کودکانِ اینفلوئنسر و اینستاگرامی «هر کسی» نیستند. والدین آنها میتوانند عکسی از فرزند خود بیندازند و، بابت تبلیغات تجاری، از شرکتهای بزرگ و سرمایهدار پول هنگفتی بگیرند. البته هر چه این عکسها خودمانیتر و غیرتجملاتی باشند، تأثیر بیشتری بر مخاطبان میگذارند. به همین دلیل، اصلاً وسایل زیادی برای صحنهپردازی لازم نیست: پسزمینهای رنگی، چند لباس معمولی، شاید یک عکاس و نهایتاً کودکی که مؤثرترین استراتژی برای فروش است.
📍ادامۀ مطلب را در لینک زیر #بشنوید:
https://b2n.ir/s59183
@geraliit
🔆 آکادمی تخصصی سواد رسانهای گرالیت
21.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 #تاکتیک_عادینمایی
🔸در این تاکتیک، رسانه برای آرام جلوه دادن شرایط(بویژه در شرایط بحرانی) ، زندگی عادی و جاری مردم را به تصویر میکشد تا توجه مردم به اوضاع غیرعادی و چالشها نشود.
🔹این تاکتیک با تاکتیکهای دیگر مثل #موازیسازی و #دربانی مرتبط است.
⛔️استفاده افراطی و غیرحرفهای از این تاکتیک در شرایطی که بحرانی و غیرعادیبودن شرایط به حدی بزرگ و آشکار است که همه حس میکنند، اثرمعکوس دارد.
@geraliit
🔅آکادمی تخصصی سواد رسانهای گرالیت