eitaa logo
کانال خبری ، تحلیلی گردباد نیوز
14.8هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
4هزار ویدیو
87 فایل
🪖 جدیترین اخبار و تحلیل های روز کشور و تحولات منطقه و‌ جهان 🇵🇸🇮🇷🇱🇧🇸🇾🇾🇪🇮🇶اخبار فوری جبهه مقاومت ارتباط با مدیریت #گردباد_نیوز @Maahdeyar313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 یک اهل بیت قلابی درست کرده‌ایم برای خودمون. تشیع را خلاصه کرده‌اند در عزاداری و زیارت. یک تشیع قلابی ساخته‌اند و اصلاً با حرف‌های ائمه کاری ندارند، [فقط] روضه بخون، چراغانی کن! @aledavood
هوش سفید آنگلوساکسون های صهیونیست حتما خونشان رنگین تر از خون کودکان مسلمان است! @aledavood
🚩در هنگام استفاده از تلفن همراه، گردن خود را خم نکنید. این کار در دراز مدت می تواند آسیب های جدی به مفاصل گردن و ستون فقرات شما بزند! 👇 @aledavood
هوش سفید ✅سید علیرضا آل داود در گفتگو با خبرگزاری میزان: 🔶مسدودسازی حساب‌های کاربری ایرانیان اوج احترام به آزادی بیان از سوی آمریکا بود 🔵 http://yon.ir/6Zsjz @aledavood
هوش سفید 📒 نظریه ی مارپیچ سکوت، نظریه ای تأثیرگذار در مورد نقش ارتباطات جمعی در شکل گیری افکار عمومی است. افکار عمومی از تعامل بین افراد و محیط اجتماعی شان نشأت می گیرد. 🚩در خصوص یک موضوع مناقشه انگیز، افراد درباره ی توزیع افکار عمومی حدس هایی می زنند. آن ها سعی می کنند دریابند که آیا در اکثریت قرار دارند یا در اقلیت؛ و سپس می کوشند تعیین کنند که آیا تغییر افکار عمومی در جهت موافقت با آن هاست یا خیر. اگر آن ها احساس کنند در اقلیت قرار دارند یا تغییر افکار عمومی در جهت فاصله گرفتن از آن هاست، ترجیح می دهند سکوت اختیار کنند. هرچه اقلیت بیشتر سکوت کنند، مردم احساس می کنند که دیدگاه خاص و متفاوتی ارائه نشده ست و لذا "مارپیچ سکوت" تشدید می شود. ریشه ی این نظریه این است که مردم از انزوا می ترسند. بیشتر مردم از ترس انزوا، بر ضد قضاوت ها و ارزیابی های خود عمل می کنند. رسانه های جمعی به سه شیوه بر مارپیچ سکوت اثر می گذارند: 1. رسانه ها تصورات افراد را راجع به این که چه عقایدی در جامعه مسلط است شکل می دهند 2. رسانه ها تصورات مربوط به عقاید رو به افزایش را شکل می دهند 3. رسانه ها تصوراتی را شکل می دهند راجع به این که شخص چه عقیده ای را می تواند در افکار عمومی ابراز کند، بدون این که منزوی شود @aledavood
هوش سفید 🚩ارتباط غیرکلامی تمامی نشانه ها و علاماتی را در بر می گیرد که معنا را از راهی غیر از زبان منتقل می کنند. ارتباط غیرکلامی را می توان به سه قسمت تقسیم کرد: 1. زبان بدن: این زبان تمامی حرکات بدن ما را که معنادار هستند و همراه گفتار یا بدون آن ظاهر می شوند در بر می گیرد. مثل حرکات سر، حالات چهره، ایما-اشاره، تماس چشمی، سکوت و... 2. پیرا زبان: پیرازبان به صدا و گفتار ما مربوط می شود. پیرازبان آن چیزهایی است که به گفتار جنبه ی عاطفی می دهد و احساسات ما را آشکار می سازد. مثل لحن صحبت. 3. ظاهر: ظاهر از جهتی با دو مورد دیگر ارتباط غیر کلامی متفاوت است، زیرا بیش تر مبتنی بر نشانه های پایدار است تا حرکات و صداهایی که می آیند و می روند. @aledavood
هوش سفید 🚦کودکانِ امروزی می‌توانند از چهارماهگی منظماً از وسایل دیجیتال استفاده کنند. پدر و مادرها هم طبیعتاً از این بابت نگران و ناراحت‌اند؛ حق هم دارند، اما تهدید بزرگتر، نه اعتیاد کودکان به گوشی‌های هوشمند، بلکه دلمشغولی پدر و مادرها به این وسایل است. بررسی‌ها نشان می‌دهند هر چه استفادۀ والدین از گوشی‌ها بیشتر می‌شود، به همان میزان، کودکانِ بیشتری راهیِ اورژانس بیمارستان‌ها می‌شوند یا آسیبِ روحی و شناختی می‌بینند. ▫️ترجمان علوم انسانی @aledavood
بر بام آسیا تا چشم مصی و بقیه کنیز کلفتهای ملکه الیزابت دربیاد! @aledavood
🚦با رسانه‌ها هوشمندانه برخورد کنیم! @aledavood
هوش سفید تفاوت کتاب باز با موبایل باز... @aledavood
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هوش سفید توضیحات سید علیرضا آل داود در خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام در مستند پلنگ های شاخدار @aledavood