eitaa logo
⭕قَعْرِ بیت⭕
237 دنبال‌کننده
80 عکس
18 ویدیو
1 فایل
ارتباط با بنده @Abdearbab
مشاهده در ایتا
دانلود
قسمت اول اینکه میگید چطور ابوبکر فهمیده حضرت از لحاظ عقلی و صداقت در رتبه ی برتر هستند خیلی واضحه پیامبر یک عمر فرمودند ایشان و همسر و فرزندانش شان آیه ی تطهیرند و حجت الله و صدیق و هادی الهی و محور خلقتند. این مقامات در صدر اسلام به گواهی اسناد شیعه و سنی امری واضح بوده بس که پیامبر مداما تکرار میفرمودند. بنابراین چیز عجیبی نیست خلیفه ی غاصب اقرار به واضحاتِ فضائل ایشان کند و این لازمه اش مثل شماها بودن نیست یعنی لازم نیست مثل شما بیرون گردی کنند و یا مثل شما بلولند داخل مردان و... از این گذشته تمامی کنش های بیرون از خانه ایِ حضرت زهرا علیها السلام، مطابقِ اضطرارات شرعی مثل دفاع از جان امام زمانش در اضطرارِ قحط الرجال و نیز مطابقِ شانِ اختصاصیِ حجت اللهی و هادی الهی بودن ایشان است و جزوِ احکامِ اختصاصی معصوم است که میدانیم معصوم دهها حکم اختصاصی دارد و به غیر معصوم ربطی پیدا نمیکند مثلا امری برای معصوم جایز یا واجب است اما همان امر برای غیر معصوم حرام یا غیر واجب است و لذا احکامِ شانِ حجت اللهیِ هدایتی ایشان ربطی به وظایف شما زنانِ غیرمعصوم و غیر حجت الله ندارد چرا که خود همین حضرت زهرا شما را امر به دیده نشدنتان در مقابل مردان و ندیدنِ مردان میکنند و علاوه بر آن کلی آیه و حدیثِ نه تنها متواتر بلکه فوقِ متواترِ دال بر این معناء که میفرمایند زنان باید خانه نشینی کرده و مردان را نبینند و خانه داری یا بهتر بگویم خانواده داری کنند داریم که این تصریحات، حکم زن در حالت کلی را از حکمِ زنی که شانِ حجت اللهی ماموریت هدایت الهی دارد را تمیز میدهد و البته این امری بدیهیِ عقل و نقل است که کسی که خودش را با معصومین قیاس یا همترازی کند حالا در احکام اختصاصی یا هرچه دچار تحریف آشکار شده است و به تصریح خود حضرات معصومین علیهم السلام چنین فردی کافر شده است: من قاس بنا احدا من البشر فقد کفر.
قسمت دوم واقعا نمیدونم شماها کجا درس خواندید که نه تنها حضرت زهرا را تحریف میکنید که توهم میزنید شماها هم حضرت زهرایید؟! چجور دینداری هستید نمیدانید معصوم یعنی حضرت زهرا با افراد غیر معصوم قابل قیاس نیستند و حکم معصوم با غیر معصوم لزوما یکی نیست و نمیشود به بهانه ی الگوگیری بزنی زیر حکم خدا و مِثالا بین احکامِ شان حجت اللهی ایشان با احکامی که نسبت به توی غیر حجت الله گفته اند خلط کنی؟! همانطور که بالا گفتم خیلی چیزها برای ایشان حکمش واجب بوده که برای غیر معصوم نه تنها واجب نیست که حتی حرام است یا همینطور خیلی احکام هستند که برای ایشان حرام بوده که برای غیر معصوم جایز است، همون حضرت زهرا به شما میفرماید خِیرِ توی زن در اینه نه مردی تو رو ببینه نه تو مردی رو ببینی و شرّ زندگی تو دقیقا میشه مقابل همین! که تبلور امروزیش میشه همین سبک و سیاق زندگی شما و امثالت که داخل مردان میلولید به اسم همایش وووو! اگر پیرو معصومین هستید همون حضرات معصومین علیهم السلام دستور دادن شما زنها خانه نشین باشند و اهل اشتغال نباشند. که در زیر از معتبرترین کتب حدیثی شیعه چند نمونه از این روایات شریف و متواتر را نقل می نماییم: ✋🏾 ✅خرجیِ زن بر عهده ی مرد بوده و اشتغال بر زن ممنوع است به علل گوناگون:: ✋🏾  لِأَنَّ لِلرَّجُلِ مَئُونَهًَْ الْمَرْأَهًِْ...أَنَّ النِّسَاءَ مَحْظُورَاتٌ عَنِ التَّعَامُلِ وَ الْمَتْجَرِ مَعَ عِلَلٍ کَثِیرَهًٍْ. ✋🏾 👆🏾امام علیه السلام میفرمایند: خرج و مخارجِ زن بر عهده ی مرد بوده..👈🏾و بر زنان به دلایل گوناگون تعاملات شغلی و داد و ستد ممنوع و حرامست.✋🏾 ✋🏾 ✍🏾نکته: این حدیث شریف حتی به اقرار افرادی مثل مطهری و ری شهری و...نیز حدیثی صحیح است:👇🏾 ✅کتاب ميزان الحكمه/ری شهری،ج۵ص۹۰ ✅کتاب یادداشت‌های../مطهری،ج۵ص۱۱۲ ✋🏾 ✅اینم اندر احادیثِ وجوبِ خانه نشینی زنان:: ✋🏾 📣📣📣کافى ۵/ ۳۳۷: محمّد بن یحیى عن عبد اللّه بن محمّد عن علیّ بن الحکم عن أبان بن عثمان عن عبدالرحمان بن سیّابه عن أبی عبد اللّه علیه السلام قال: انّ اللّه خلق حوّاء من آدم فهمه النساء الرجال فحصّنوهنّ فی البیوت. ✋🏾 📣📣📣کافى ۵/ ۳۳۷: (محمّد بن یحیى عن عبد اللّه بن محمّد عن علیّ بن الحکم معلّق) عن أبان عن الواسطى عن أبی عبد اللّه علیه السلام قال: انّ اللّه خلق آدم علیه السلام من الماء والطین فهمّه ابن آدم فی الماء والطین وخلق حوّاء من آدم فهمّه النساء فی الرجال فحصّنوهنّ فی البیوت.» ✋🏾 📣📣📣اجامع أحادیث الشیعه (للبروجردی)، ج‏۲۵، ص: ۵۶۲٫: بإسناده عن علیّ علیه السلام قال قال رسول اللّه صلّى اللّه علیه و آله النّساء عوره فاحبسوهنّ فی البیوت واستعینوا علیهنّ بالعرى. » ✋🏾 📣📣📣کافى ۵/ ۵۳۵: علیّ بن إبراهیم عن أبیه عن ابن أبی عمیر عن هشام بن سالم عن أبی عبد اللّه علیه السلام قال قال رسول اللّه صلّى اللّه علیه و آله النساء عىّ وعوره فاستروا العورات بالبیوت واستروا العىّ بالسکوت.» ✋🏾 📣📣📣۸۵۴- ۳۷۲۵۳- (۷) الدعائم ۲/ ۲۱۴: عن رسول اللّه صلّى اللّه علیه و آله أ نّه قال اتّقوا اللّه فی النّساء فإنّهنّ عىّ وعوره، وانّکم استحللتموهنّ بأمانه اللّه، وهنّ عندکم عوان، فداووا عیّهنّ بالسکوت وواروا عوراتهنّ بالبیوت. ✋🏾 📣📣📣۸۵۰- ۳۷۲۴۹- (۳) العلل ۴۹۸: أبى رحمه اللّه قال: حدّثنا سعد بن عبد اللّه عن محمّد بن الحسین ابن أبی الخطاب عن محمّد بن یحیى الخزّاز عن غیاث ابن «۱» أبى إبراهیم عن أبی عبد اللّه علیه السلام قال انّ المرأه خلقت من الرجل وانّما همّتها من الرّجال فاحبسوا نساءکم وانّ الرجل خلق من الأرض وانّما همّته فی الأرض. ✋🏾 📣📣📣 کافى ۵/ ۳۳۷: عدّه من أصحابنا عن أحمد ابن أبی عبد اللّه عن أبیه عن وهب عن أبی عبد اللّه علیه السلام قال قال أمیرالمؤمنین علیه السلام خلق الرجال من الأرض، وانّما همّهم فی الأرض، وخلقت المرأه من الرجال وانّما همّها فی الرجال احبسوا نساءکم یا معاشر الرجال. ✋🏾 ✅علمای تراز اول شیعه در ذیل این قبیل روایاتی که بالا به مواردی ذکر کردم صریحا میفرمایند: ✋🏾 ✅يدل على لزوم منعهن من الخروج عن البيوت من غير ضرورة.. ✋🏾 ✅✅✅یعنی : این احادیث دلالت می کند بر وجوبِ منع کردنِ زنان از خروج از منزل مگر در موارد اضطرار و ناچار بودن‌ از پذیرش‌ ضرر! پس چطور حکم خودتان را تغییر میدهید؟! اگر اهل دین هستید چرا خلط بین احکام میکنید؟! چرا دین را تحریف میکنید؟!
اینم تصویر دکتر نفیسه👆🏽
سلام و رحمه الله فشار اقتصادی زیاد است و ما هم میدانیم اما تامین مالی خانواده اولا به عهده ی مرد است زن بخواهد کمک کند قناعت پیشه کند ثانیا شکستنِ فشار اقتصادی با بی غیرتی و بی حیاییِ اشتغال و دوشادوشیِ زنِ خانه با مردان دقیقا ذبح و کشتنِ خانواده است نه کمک به خانواده (که قبلا در آثار اشتغال بانوان مطالب مفصلی نوشتیم) ثالثا اگر بناست که زن به اقتصاد خانواده کمکی جز قناعت کند اولویت با اشتغالات زنانه ی خانگیست نه کارمند شدن و بیرون خانه رفتن
✍🏽اعتکافِ مضحکِ نسوان ❌نزدیک شدن به خدا با مکروه و حرام؛ از دستاوردهای فرهنگی حضرات‼️❌ حقا هر جا سخن از به پاداشتن بدعات است نام صدا و سیما و... میدرخشد‼️ اساسا هر بدعت و فسادی باشد همیشه اولاد ابلیس لعین در تب و تاب دادن به آن و بولد کردنش هر چه توان دارند بکار میگیرند مثل همین مسئله ی اعتکاف برای زنان که چنان وارونه جلوه کرده اند که زنان برای شرکت در آن سر و دست میشکنند!!! 👈🏼حال آنکه در فقه تشیع اصلا مساجد جای زنان نیست مگر در ضرورت هایی مثل سفر، نبود راهی برای آموختن احکام و... و اساسا مسجد زنان به تصریح روایات قَعرِ خانه یشان است(مسجد المراة قعر بيتها)_اگر چه آخوندهای تنبل و بی عرضه بهراسند از ذکر این مسائل_ علامه حلى بزرگ فقهای تشیع به تصریح میفرمایند آمدن زنان به مساجد مکروه است: یکره للنساء الاتیان الى المساجد لما فیه من التّبرج المنهى عنه، قال الصادق علیه السلام: خیر مساجد نسائکم البیوت ترجمه :برای زنان مسجد رفتن مکروه است چون در این کار تبرج نهفته است و امام صادق علیه السلام فرمودند: بهترین مساجد زنان خانه هاست تهذیب الاحکام: ج 1 ، ص 398 ، ح 1240 ؛ وسائل الشیعة: ج 2 ، ص 368 ، ح 2388 . و در کتاب نهایةالاحکام مى فرمایند: و هذا الحکم مختص بالرجال دون النساء لانهن امرن بالاستتار... ترجمه: استحبابِ مسجد رفتن مختص مردان است و زنان امر شده اند به استتار نهایة الاحکام: ج 1 ، ص 353 . ✅و در تذکره تصریح به کراهت اعتکاف زنان در مساجد میکنند: وكلّ امرأة يكره لها حضور الجماعات يكره لها الاعتكاف في المساجد. هر زنی مکروه است برای او حضور در نماز جماعت و اعتکاف در مسجد تذكرة الفقهاء- العلامة الحلي جلد : 6 صفحه : 248 که تازه این حکم فی نفسه است و الا اگر خوف و یا دستکم یقین حرام و مفسده ای مترتب بشود که میشود در این حالت قاعدتا طبق فتوای فقهاء حرام هم میباشد. چند روز دیگر که اعتکاف مضحکِ زنان! شروع می شود و من و شما این جهل و بدعت مقدس جلوه داده شده را خواهیم دید، آنوقت باید گریه کنیم و روضه بخوانیم به حال وارونه شدن دین خدا بلکه نسل های آتی بیدار شوند. اللهم عجل لولیک الفرج والسلام علی من اتبع الهدی.
سلام بدعت یعنی آنچه در دین نیست را وارد در دین بدانید مسجد رفتنِ زنان و اعتکاف ایشان در دین وجود ندارد و مسئله ایست که هم روایات و هم فتاوای مراجع از آن نهی کرده اند هیچ کجا هم استثنا نزده اند که مسجد رفتن زنان اگر برای اعتکاف باشد خارج از نهیِ مسجد رفتنِ زنان است و این نهی ها هم به معنای اقل ثوابا نسبت به خانه است یعنی نمازِ زن در خانه افضلِ از نمازش در مسجد است پس هیچ دعوتی از زنان به مسجد در دین نشده بلکه زنان نهی شده اند که به مسجد بروند مگر زنانِ مسنّی که لایرجون نکاحا (زنانی که کسی رغبت به همخوابی با آنان را ندارد ) در ذیل به برخی روایات و فتاوا اشاره خواهد شد . https://eitaa.com/ghaarebeit/26 https://eitaa.com/ghaarebeit/50 https://eitaa.com/ghaarebeit/189