معمولاً در ایام نمایشگاه، قبل از سفر به تهران، خواهرم لیست کتابهای درخواستیش رو میده تا براش تهیه کنم.
🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃
#که_ماهی_برآید
@ghabasat
صبح جمعهی بارانی و یک زیارت دلچسب
🌧🌧🌧🌧🌧🌧🌧
سلام بر امامزادهی واجب التعظیم
بنت رسول الله
بنت ولی الله
اخت ولی الله
عمة ولی الله
✨✨✨✨✨✨✨
دختری از صلب حضرت موسیبنجعفر علیهالسلام
خواهر امام رضا علیهالسلام
حضرت فاطمهی اخری سلام الله علیها
#رشت
#فاطمه_اخری
#خواهر_امام
@ghabasat
دستی به محاسنش کشید و عرق سردی را که روی گونهاش نشسته بود، سترد. پلک زد و به خودش آمد. دید که در کنج ایوان، یله شده و به دیوار تکیه داده و غرق در نقش و نگار کاشیهای حرم، تا مرز عالم رؤیا رفته و بازگشته است. آسمان، صاف و پرستاره بود و از باد و باران اثر و خبری نبود. در میان زائران چشم چرخاند تا ردی از پیرمرد بیابد، نیافت. تسبیح شاه مقصود هنوز توی مشتش بود. برخاست و گیوهها را به پا کرد و به سمت حوض میان صحن رفت تا وضو بگیرد. صدای مؤذن بلند شد. در جواب اولین تکبیر، لبیک گفت و پس از آخرین فراز اذان، زیر لب گفت «وحدهُ وحده». به یاد ترجیع بند هاتف اصفهانی افتاد که چند سال پیش در گعدهٔ طلبگی، به دستش رسیده بود:
«که یکی هست و هیچ نیست جز او
/ وحده لا اله الا هو»
.
.
.
#که_ماهی_برآید
@ghabasat
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معرفی #که_ماهی_برآید 🌙
زندگینامهی داستانی #حاج_ملاهادی_سبزواری
توسط آقای حامد اشتری مدیر واحد داستان #نشر_بین_الملل
در گفتگو با آقای میثم رشیدی خبرنگار حوزهی کتاب و نشر
در برنامهی زندهی شبکهی اینترنتی کتاب
@ghabasat
نمایشگاه گردی من هم دیشب به پایان رسید و بعد از چهار روز بالاخره دل کندم و برگشتم
بعضی از عناوینی که از #نمایشگاه_کتاب امسال خریدم رو در تصویر میبینید
سه کتاب اخری رو به توصیهی آقای مهدی قزلی گرفتم
دوست داشتم حبیبهی عزیز رو ببینم و #سفیرمادربهشت رو با امضای خودش داشته باشم که نشد
از استاد #داودآبادی یک سوال داشتم دربارهی یک عملیات بمبگذاری که حاصل اون گفتگو، شد خریدن کتاب #جاسوسبازی با امضای نویسنده
#باغهایمعلق رو هم با دستخط زیبای خانم عالمی عزیزدلم گرفتم و بسیار مشتاق خوندنشم
آقای خانی بزرگوار هم زحمت کشیدند و #صورسکوت رو برام امضا کردند
خواندن این کتاب رو به همهی کسانی که علاقهمند به دانستن حقایقی دربارهی قوم یهود هستند، توصیه میکنم
#مثلنور دوست عزیزم خانم سلیمانی رو گرفتم تا بعدا سر فرصت ازش امضا بگیرم
@ghabasat
برخلاف سالهای گذشته که خیلی غرفهگردی میکردم، امسال عمدهی وقتم در نمایشگاه به حضور در غرفهی #نشربینالملل یا گفتگو و ضبط آیتم برای شبکههای مختلف تلویزیونی گذشت.
این انارها، یکی از دکورهای قشنگ طبقهی بالاست که شبکههای مختلف در اون مستقر بودند.
@ghabasat
قبسات
نمایشگاه گردی من هم دیشب به پایان رسید و بعد از چهار روز بالاخره دل کندم و برگشتم بعضی از عناوینی
کتابهایی که میبینید در این تصویر با نظم و ترتیب یک جا نشستن، از غرفهی انتشارتهای زیر خریداری شدن
#جامجم
#شهیدکاظمی
#جمکران
#بینالملل
#معارف
#سورهمهر
#مکتبحاجقاسم
@ghabasat
خب بریم سراغ باقی کتابها
اینجا هم کتابهایی از این ناشران رو میبینید
#مکتبوحی
#دارالکتبالاسلامیه
#بینالملل
#مرکزاسناد
@ghabasat
دکور متفاوت غرفهی نشر #خطمقدم خیلیها رو دوربین به دست میکرد
کتابهای
#حاجقاسمیکهمنمیشناسم و #ساختمانکیانپارس از تولیدات این ناشره
@ghabasat
آقای خلیلی ناشر محترم لطف کردند و #الیٰ و #شهابدین و #علامهوانقلاب رو مرحمت کردند
آقای قنبریها هم #ماهرخ و #نامزدگلولهها رو هدیه کردند بهم
زهرای عزیز هم که غرفهشون بغل غرفهی خودمون بود و یه سر رفتم سلامعلیک کنم #باروتخیس رو برام امضا کرد و بهم هدیه داد
این کتابهایی که اسم بردم، از این ناشران هستن
#شهیدکاظمی
#کتابستان
#خطمقدم
@ghabasat