خانم علینیا یکی از دوستان هنرمندمه.
داستاننویس و نقاش و طراح و طنزپرداز
دو سال پیش وقتی سفارش یک کاشی سفال دادم تا برام طرحی از کاشیکاری قجری رو بندازه، خودمم فکر نمیکردم تا اون حد زیبا بشه.
جدیدا یک محصول نو اضافه کرده که خیلی به درد ما کتابخونها میخوره: #بوکمارک یا همون #نشانکتاب یا #چوقالف
این تصاویر، فقط چند نمای کوچک از هنر زیبای ایشونه
کانالشون اینجاست
https://eitaa.com/joinchat/3636461764C70221230a1
@ghabasat
با دیدن این تصویر که نمیدانم توسط چه کسی ثبت شده و از کدام طریق در فضای مجازی منتشر شده، بداهتاً این مکالمه در ذهنم شکل گرفت:
🧕🏻 دخترم کفشاتو بده به کفشداری
👧🏻 صبر کن کفشای نینییم دریارم
🧔🏻♂ سلام خانم کوچولو خوش آمدِن
👧🏻 سلام عمو! مِشه کفشای عروسکمم بذارِن تو جاکفشی، اویم مخواد بیاد زیارت؟
تصاویر، یکی از #منابع_الهام نویسندهها هستند.
برای این تصویر، میشود قصهها نوشت. مثلا میشود یک مسابقهی مینیمال نویسی برگزار کرد در میان دانشآموزان تا برای این تصویر، یک داستانک بنویسند.
حتماً قصههای قشنگی ساخته خواهند شد.
#دهه_کرامت
#حرم_امام_رضا
@ghabasat
عمر رفاقتم با زهرا ممکنه
از سه_چهار سال تجاوز نکنه،
اما عمیقه
از اون رفیقاییه که
مجالست باهاش
بهت انرژی و روحیه میده
رمان سومش #باروت_خیس رو
توی نمایشگاه بهم هدیه کرد
هنوز فرصت نکردم بخونمش
یه روز وسط گفتگو از زمین و آسمون،
حرف رسید به یکی از پیرنگهای امنیتی
که براش طرح رمان زدم.
اونقدر مشتاق شد که خودمم
دلم میخواد زودتر بنویسمش
عجالتا این گفتگوی ایبنا رو
بخونید که بعد از انتشار
جدیدترین رمانش انجام شده
#زهرا_اسعد_بلنددوست
#چایترامنشیرینمیکنم
#مثلبیروتبود
#باروتخیس
@ghabasat