eitaa logo
حسینیه آل الله(اهلبیت)
165 دنبال‌کننده
1هزار عکس
453 ویدیو
35 فایل
💚یا سیدالشهدا💚 زندگی نامه، احادیث، فضایل، مولودی، مداحی السلام علیکم یا اهل بیت النبوه ارتباط با ادمین @moheb_alhoseini کانال حدیث و احکام @hadiahk14 کانال کودکان پاک @koodakepak کانال منجی آخرالزمان @monjiedonya
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خواص تربت ثار الله ✅ 🌴✅🌴✅🌴✅🌴 خاک کربلا قطعه ای از بهشت است که خداوند متعال برای قدردانی از یک فداکار در راه دین که تمام هستی خود را فدا کرده، در آن خاک، برکت و فضیلت و شفا قرار داده است ✅امام صادق (علیه‌السلام ) فرمودند: «به درستی که نزد سر حسین (علیه‌السلام ) تربت سرخی است که شفای هر دردی غیر از مرگ می باشد» 🌱 (کامل الزیارات , ابن قولویه , ص 272) ✅از ابوحمزه ثمالی نقل شده:خدمت امام صادق(علیه السلام) عرض کردم: اصحاب را می بینم که از خاک قبر امام حسین(علیه السلام) برمی دارند و از آن (باذن الله) شفا طلب می کنند، آیا واقعاً در آن شفا وجود دارد؟ فرمودند:«از خاکی که از فاصله میان قبر تا چهار میل برمی دارند، می توان برای درمان دردها بهره جست، و هر کس یقین به شفای آن داشته باشد هرگاه از آن شفا بجوید بِاذن الله کفایتش می کند». 📚 ( کامل الزیارات، باب 93، صفحه 280، حدیث 5 ) ✨تسبیح تربت ✅از حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه ) روایت شده است که فرمودند: «هر کس تسبیح تربت امام حسین (علیه‌السلام ) را در دست گیرد و ذکر را فراموش کند، ثواب ذکر برای او نوشته می‏شود». 📚 (بحارالانوار , علامه مجلسی , ج 44 ص 280) ✅امام صادق عليه السلام فرمودند: «یک ذکر یا استغفار که با تسبیح تربت حسین (ع) گفته شود برابر است با هفتاد ذکر که با چیز دیگر گفته شود» هرکه تسبیح ساخته شده از تربت امام حسین(علیه السلام) را در دست بگرداند و بگوید: «سُبْحانَ اللّٰهِ ، وَ الْحَمْدُ لِلّٰهِ ، وَ لَا إِلٰهَ إِلّا اللّٰهُ ، وَ اللّٰهُ أَکْبَرُ»، 👈🏻 حق تعالی عوض هر دانه برای او شش هزار حسنه بنویسد و از او شش هزار گناه محو کند و به او شش هزار درجه ترفیع دهد و برای او شش هزار شفاعت ثبت کند. ✅امام صادق (علیه‌السلام ) فرمودند: «کام فرزندانتان را با تربت حسین (علیه‌السلام ) باز کنید که آن امان است » 🌱 (وسائل الشیعه , شیخ حر عاملی , ج 4 ص 1033) ✨یکی دیگر از برکات و آثار خاک مزار امام حسین (علیه‌السلام )، تاثیر در کنار رفتن حجابهای ظلمانی و مورد توجه خدا قرار گرفتن است. منظور از حجابهای هفتگانه، ظاهراً حجابهای ظلمانی است ✅امام صادق (علیه‌السلام ) در این باره می ‏فرماید: «همانا سجود بر تربت حسین (علیه‌السلام ) حجابهای هفتگانه را پاره می کند» 🌱 (کافی , مرحوم کلینی , ج 4 ص 588) ✨تأثیر تربت حسین به همراه میت در قبر از امام موسی کاظم(علیه‌السلام ) روایت شده است که فرمودند: هرگاه میت را در قبر گذاشتید مهری از تربت امام حسین علیه السلام را مقابل رویش بگذارید نه زیر سرش ✅از امام صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند: نوشتن اعتقادات به وسیله تربت امام حسین(علیه‌السلام ) بر کفن میت، روشنی مومن به هنگام تاریکی قبر و امان در وقت سوال و هول و هراس قیامت است. @ghadiriam
هدایت شده از اشعار آیینی حسینیه
ما بعد از آنکه بر غم تو مبتلا شدیم بــا راه بندگـی خـدا آشــنا شدیم هرکس وسیله داشت برای هدایتش ما با نســیم روضـه‌ی تو با خــدا شدیم وقتی که جاه‌ و مال و هوس راهمان گرفت با رمز "یا حسین" ز شیطان جدا شدیم ذکر "حسین" اشرف اذکار عالم است گفتیــم و همـدم همه‌ی انبیــا شدیم مسکین و مستکین و فقیر آمدیم و بعد با کیمیـای مهر شمــا پُر بها شدیم اشکی چکید و آتش دوزخ فرو نشست تأثیـر گریـه است اگـر بـا حیــا شدیم ما را خدا برای غمت برگزیده است با دست مادرت ز بقیّه سوا شدیم شب‌های جمعه مادرتان روضه‌خوان ماست با ناله‌های دل شکنش هم نوا شدیم شب‌های جمعه هیئت ما مثل کربلاست با یک سلام، راهی کرب و بلا شدیم ✍ 📝 | عضو شوید👇 ↳ https://eitaa.com/joinchat/525729794C288420984e
❇️ دوران پس از ظهور و فرمانبری همه موجودات از یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه ) ✅ امام محمد باقر (علیه‌السلام ): 🔸 «گوئی اصحاب قائم (عج) را با چشم خود می‌بینم که میان مشرق و مغرب را تحت سیطره خود درآورده‌اند، دیگر چیزی نمانده جز اینکه تحت فرمان آنهاست و تلاش می‌کند که خشنودی آنان را جلب کند!، حتّی درندگان صحرا و پرندگان آسمان نیز تلاش می‌کنند که رضایت آنها را جلب کنند!، چون یکی از یاران قائم (عج) روی زمین گام نهد، آن زمین به سرزمینهای دیگر مباهات می‌کند که امروز فلان یاور قائم (عجل الله تعالی فرجه ) بر فراز من گام نهاد». (۱) ⬅️ روزگار رهایی، ج‌۲، ص: ۶۳۱ (۱). بحار الانوار جلد ۵۲ صفحه ۳۲۷، بشاره الاسلام صفحه ۲۴۱ و الزام النّاصب صفحه ۱۴۰. 🏷
زیارت آل یاسین حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه ) در یکی از نامه هایی که به یاران با وفا خود فرستاده اند می فرمایند:«هر گاه خواستید به وسیله ما، به سوی خداوند توجه کنید، و به ما روی آورید، پس همان گونه که خداوند فرموده است بگویید:سلام علی آل یاسین …» پس متن زیارت از طريق خود امام غایب رسیده زیارت آل یاسین با ترجمه سَلامٌ عَلی آلِ یسَّ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا داعِیَ اللَّهِ وَ رَبّانِیَّ آیاتِهِ سلام بر آل یاسین سلام بر تو ای دعوت کننده به خدا و عارف به آیاتش اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا بابَ اللَّهِ و َدَیّانَ دینِهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ اللَّهِ سلام بر تو ای واسطه خدا و سرپرست دین او، سلام بر تو ای خلیفه خدا وَ ناصِرَ حَقِّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا حُجَّةَ اللَّهِ وَ دَلیلَ اِرادَتِهِ و یاور حق او، سلام بر تو ای حجت خدا و راهنمای اراده اش. اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا تالِیَ کِتابِ اللَّهِ وَتَرْجُمانَهُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ فی آناءِ لَیْلِکَ وَاَطْرافِ نَهارِکَ سلام بر تو ای تلاوت کننده کتاب خدا و تفسیر کننده آیات او، سلام بر تو در تمام آنات و دقایق شب و سرتاسر روز اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا بَقِیَّةَ اللَّهِ فی اَرْضِهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا میثاقَ سلام بر تو ای بجای مانده از طرف خدا در روی زمین، سلام بر تو ای پیمان محکم اللَّهِ الَّذی اَخَذَهُ وَ وَکَّدَهُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا وَعْدَ اللَّهِ الَّذی ضَمِنَهُ خدا که از مردم گرفت و سخت محکمش کرد، سلام بر تو ای وعده خدا که تضمینش کرده اَلسَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصوُبُ وَالْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَالْغَوْثُ سلام بر تو ای پرچم برافراشته و دانش ریزان و فریادرس خلق وَالرَّحْمَةُ الْواسِعَةُ وَعْداً غَیْرَ مَکْذوُبٍ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقوُمُ و رحمت وسیع حق و آن وعده ای که دروغ نشود. سلام بر تو هنگامی که بپا می ایستی اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقْعُدُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقْرَءُ و َتُبَیِّنُ سلام بر تو هنگامی که می نشینی، سلام بر تو هنگامی که (فرامین حق را) می خوانی و تفسیر می کنی اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تُصَلّی وَتَقْنُتُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَرْکَعُ وَ تَسْجُدُ سلام بر تو هنگامی که نماز می خوانی و قنوت می گیری، سلام بر تو هنگامی که رکوع و سجده بجای آوری اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تُهَلِّلُ وَ تُکَبِّرُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَحْمَدُ سلام بر تو هنگامی که "لا اله الا اللّه" و "اللّه اکبر" گویی. سلام بر تو هنگامی که خدا را ستایش کنی و َتَسْتَغْفِرُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تُصْبِحُ وَ تُمْسی اَلسَّلامُ عَلَیْکَ فِی و از او آمرزش خواهی. سلام بر تو هنگامی که بامداد کنی و شام کنی، سلام بر تو در اللَّیْلِ اِذا یَغْشی وَالنَّهارِ اِذا تَجَلّی اَلسَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الاِْمامُ الْمَاْموُنُ شب هنگامی که تاریکیش فرا گیرد و در روز هنگامی که پرده برگیرد، سلام بر تو ای امام امین اَلسَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَاْموُلُ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ بِجَوامِعِ سلام بر تو ای مقدم (بر همه خلق و) مورد آرزو (ی آنان)، سلام بر تو به همه السَّلامِ اُشْهِدُکَ یا مَوْلایَ اَ نّی اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا سلام ها. گواه گیرم تو را ای مولا و سرور من که من گواهی دهم به این که معبودی نیست جز خدای یگانه شَریکَ لَهُ وَاَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَرَسوُلُهُ لا حَبیبَ اِلاّ هُوَ وَاَهْلُهُ که شریک ندارد و نیز (گواهی دهم که) محمد بنده و رسول او است و محبوبی نیست جز او و خاندانش وَ اُشْهِدُکَ یا مَوْلایَ اَنَّ عَلِیّاً اَمیرالْمُؤْمِنینَ حُجَّتُهُ وَالْحَسَنَ حُجَّتُهُ و گواه گیرم تو را ای مولای من که علی امیر مؤمنان حجت خدا است و حسن حجت او است وَالْحُسَیْنَ حُجَّتُهُ وَعَلِیَّ بْنَ الْحُسَیْنِ حُجَّتُهُ وَمُحَمَّدَ بْنَ عَلِی حُجَّتُهُ و حسین حجت او است و علی بن الحسین حجت او است و محمد بن علی حجت او است وَجَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍّ حُجَّتُهُ وَموُسَی بْنَ جَعْفَرٍ حُجَّتُهُ وَعَلِیَّ بْنَ موُسی و جعفر بن محمد حجت او است و موسی بن جعفر حجت او است و علی بن موسی حُجَّتُهُ وَمُحَمَّدَ بْنَ عَلِی حُجَّتُهُ وَعَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَالْحَسَنَ بْنَ حجت او است و محمد بن علی حجت او است و علی بن محمد حجت او است و حسن بن عَلِی حُجَّتُهُ وَاَشْهَدُ اَ نَّکَ حُجَّةُ اللَّهِ اَنْتُمُ الاَْوَّلُ وَالاْ خِرُ وَاَنَّ رَجْعَتَکُمْ
علی حجت او است و گواهی دهم که تو حجت خدایی، شمایید اول و آخر و مسلماً بازگشت شما حَقُّ لا رَیْبَ فی ها یَوْمَ لا یَنْفَعُ نَفْساً ایمانُها لَمْ تَکُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ حق است که شکی در آن نیست، روزی که سود ندهد کسی را ایمانش که پیش از آن ایمان نیاورده اَوْ کَسَبَتْ فی ایمانِها خَیْراً وَاَنَّ الْمَوْتَ حَقُّ وَاَنَّ ناکِراً وَنَکیراً حَقُّ یا در مدت ایمان خویش کار خیری انجام نداده و همانا مرگ حق است و ناکر و نکیر حق است وَاَشْهَدُ اَنَّ النَّشْرَ حَقُّ وَالْبَعْثَ حَقُّ وَاَنَّ الصِّراطَ حَقُّ وَالْمِرْصادَ حَقُّ و گواهی دهم که زنده شدن پس از مرگ حق است و برانگیخته شده حق است و صراط حق است و مرصاد (کمینگاه) حق است وَالْمیزانَ حَقُّ وَالْحَشْرَ حَقُّ وَالْحِسابَ حَقُّ وَالْجَنَّةَ وَالنّارَ حَقُّ و میزان حق است و حشر (در قیامت) حق است و حساب حق است و بهشت و دوزخ حق است وَالْوَعْدَ وَالْوَعیدَ بِهِما حَقُّ یا مَوْلایَ شَقِیَ مَنْ خالَفَکُمْ وَ سَعِدَ مَنْ و وعده و تهدید درباره آن دو حق است ای مولای من بدبخت است کسی که مخالفت شما را کرد و سعادتمند است کسی که اَطاعَکُمْ فَاشْهَدْ عَلی ما اَشْهَدْتُکَ عَلَیْهِ وَاَ نَا وَلِیُّ لَکَ بَریٌ مِنْ عَدُوِّکَ پیرویتان کرد پس گواهی ده بر آنچه تو را بر آن گواه گرفتم و من دوست توام و بیزارم از دشمنت فَالْحَقُّ ما رَضیتُموُهُ وَالْباطِلُ ما اَسْخَطْتُموُهُ وَالْمَعْروُفُ ما حق آنست که شما پسند کردید و باطل همانست که شما بدان خشم کردید و کار نیک همان اَمَرْتُمْ بِهِ وَالْمُنْکَرُ ما نَهَیْتُمْ عَنْهُ فَنَفْسی مُؤْمِنَةٌ بِاللَّهِ وَحْدَهُ لا شَریکَ بود که شما بدان دستور دادید و منکر (و کار زشت) همان بود که شما از آن جلوگیری و نهی کردید، من ایمان دارم به خدای یگانه ای که شریک ندارد لَهُ وَ بِرَسوُلِهِ وَ بِاَمیرالْمُؤْمِنینَ وَبِکُمْ یا مَوْلایَ اَوَّلِکُمْ وَ آخِرِکُمْ و به رسول او و به امیر مؤمنان و به شما ای مولای من از اول تا آخرتان وَ نُصْرَتی مُعَدَّةٌ لَکُمْ وَمَوَدَّتی خالِصَةٌ لَکُمْ آمینَ آمینَ؛ و یاریم برای شما آماده است و دوستیم خالص و پاک برای شما است آمین آمین.
دعای بعد زیارت آل یاسین اَللّهُمَّ اِنّی أسألُکَ أن تُصَلّیَ عَلی مُحَمَّدٍ نَبیِّ رَحمَتِک وَ کَلِمَةِ نورِک وَ أن تَملأ قَلبی نورَ الیَقین وَ صَدری نورَ الإیمان وَ فِکری نورَ النّیّات وَ عَزمی نورَ العِلم وَ قُوَّتی نورَ العَمَل وَ لِسانی نورَ الصِّدق وَ دینی نورَ البَصائِرِ مِن عِندِک وَ بَصَری نورَ الضّیا ء وَ سَمعی نورَ الحِکمَة وَ مَوَدَّتی نورَ المُوالاةِ لِمُحَمَّدٍوَ آلِهِ عَلَیهِمُ السَّلام حَتّی ألقاکَ وَ قَد وَفَیتَ بِعَهدک وَ میثاقِک فَتُغشّیَنی رَحمَتَک یا وَلیُّ یا حَمید اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ حُجَّتِکَ فی أرضِک وَ خَلیفَتِکَ فی بِلادِک وَ الدّاعی إلی سَبیلِک وَ القائِمِ بِقِسطِک وَ الثّائِرِ بِأمرِک وَلیِّ الْمُؤمِنین وَ بَوارِ الکافِرین وَ مُجَلّی الظُّلمَة وَ مُنیرِ الْحَقّ وَ النّاطِقِ بِالحِکمَةِ وَ الصِّدق وَ کَلِمَتِکَ التّامَّة فی أرضِک اَلْمُرتَقِبِ الْخائِف وَ الوَلیِّ النّاصِح سَفینَةِ النَّجاة وَ عَلَمِ الْهُدی وَ نورِ أبصارِ الْوَری وَ خَیرِ مَن تَقَمَّصَ وَ ارْتَدی وَ مُجَلّی الْعَمی اَلَّذی یَملَأ الأرضَ عَدلاً وَ قِسطاً کَما مُلِئَتْ ظُلماً وَ جَورا إنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی وَلیِّکَ وَ ابنِ أولیائِک اَلَّذینَ فَرضتَ طاعَتَهُم وَ أوجَبْتَ حَقَّهُم وَ أذهَبْتَ عَنهُم الرِّجس وَ طَهَّرتُم تَطهیراً اَللّهُمَّ انْصُرهُ وَ انْتَصِر بِه لِدینک وَ انْصُر بِهِ أولیاءَ کَ وَ أولیاءَه وَ شیعَتَهُ وَ أنصارَه وَ اجعَلنا مِنهُم اَللّهُمَّ أعِذْهُ مِن شَرِّ کُلِّ باغٍ وَ طاغ وَ مِن شَرِّ جَمیعِ خَلقِک وَ احْفَظْهُ مِن بَیْنِ یَدَیهِ وَ مِن خَلْفِه وَ عَن یَمینِهِ وَ عَن شِمالِه وَ احْرُسهَ وَ امْنَعهُ مِن أن یُوصَلَ إلَیهِ بِسوء وَ احْفَظْ فیهِ رَسولَکَ وَ آلَ رَسولِک وَ أظهِر بِهِ الْعَدل وَ أیِّدْهُ بِالنَّصروَ انْصُر ناصِریه وَ اخْذُل خاذِلیه وَ اقْصِمْ قاصِمیه وَ اقْصِم بِهِ جَبابِرَةَ الکُفر وَ اقتُل بِهِ الْکُفّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ جَمیعَ الْمُلحِدین حَیثُ کانوا مِن مَشارِقِ الأرضِ وَ مَغاربِها بَرِّها وَ بَحرِها وَ امْلَأ بِهِ الأرضَ عَدلاً وَ أظهِر بِه دینَ نَبیَّکَ صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِه وَ اجعَلنی اللّهُمَّ مِن أنصارِهِ وَ أعوانِه وَ أتباعِه وَ شیعَتِه وَ أرِنی فی آلِ مُحَمَّدٍ عَلَیهِمُ السَّلامُ ما یَأمَلون وَ فی عَدُوِّهِم ما یَحذَرون اِلهَ الْحَقِّ آمین یا ذَا الْجَلالِ وَ الإکرام یا أرحَمَ الرّاحِمین
ترجمه دعا: خداوندا، از پیشگاه مقدست تقاضا می کنم که بر پیامبر رحمت و کلمه نور خود، محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) درود فرستی. (خدایا) خانه دل مرا از نور یقین و سینه ام را از نور ایمان انباشته فرما، فکر و اندیشه ام را به نور نیتهای خیر و عزم و اراده ام را به نور علم روشن و منور گردان، قوت جسم و جانم را به نور عمل تقویت فرما، زبان مرا به نور راستی و دینم را به وسیله بصیرت و شناخت واقعی آن مساعدت کن، دیدگانم را با نور بصیرت، گوشم را به نور حکمت و قلبم را محل تمرکز و جایگاه نور دوستی و محبت محمد و آل محمد (علیهم السلام) قرار ده تا در حالی که به عهد و میثاق خویش وفا کرده باشم تو را ملاقات کنم و تو مرا غریق رحمت خود گردانی، یا ولی و یا حمید خداوندا! بر محمد بن الحسن العسکری که حجت و خلیفه و جانشین تو در زمین و همه بلاد است درود فرست! بر او که مردم را به سوی تو و به شناخت تو دعوت می کند. او کسی است که به عدل و داد تو قیام کننده و مجری آن در سراسر عالم وجود است، کسی که بندگان را به سوی تو بر می انگیزد و دوست و سرپرست اهل ایمان و نابود کننده کفار و دشمنان تو است. درود و رحمت فرست بر او که جهان هستی را روشنی بخش و برطرف کننده جهل و کفر است، بر آن آقایی که آشکار کننده حق و بیان کننده حکمت و صداقت و کلمه تامه تو در زمین است ، که همان بنده خاصی که مراقب فرمان تو و خائف و ترسناک است در مقابل عظمت کبریایی تو و نصیحت کننده بندگان تو و کشتی نجات و نماینده راه تو در جهان است، بر آن مولا و آقایی که بندگانت را از کوری و تاریکی و جهل و کفر نجات می دهد و همگان را با نور ایمان و ولایتش هدایت می فرماید، بر آن که بهترین کسی است که لباس انسانیت به تن نموده است و کوردلان را بینا می کند، بر او که جهان را پس از فراگیر شدن ظلم و ستم، پر از عدل و داد می کند. ای خدائی که بر همه چیز توانایی! دعاهای مرا درباره ولی عزیزت مستجاب فرما. بارالها، بر نماینده توانای خود و آن کسی که به حق قیام می کند و فرزند اولیای خویش که اطاعتشان را بر بندگانت واجب و لازم و حق آنان را بر همه فرض و ضروری ساختی، درود و رحمت فرست. خداوندا، مهدی عزیزت را یاری فرما و دین مقدس اسلام را با قیامش نصرت عنایت کن و در سایه وجود مقدس امام عصر، دوستان و پیروان و شیعیانش را یاری فرما. (بار خدایا) ما را نیز از اولیای خودو از شیعیان ولی گرامی و عزیزت قرار ده. پروردگارا، حجه بن الحسن (علیه السلام) را از شر ستمگران و طاغیان زمان و از شر تمام مخلوقاتی که آفریده ای، در پناه خودت محفوظ بدار و وجود عزیزش را از تمام حوادث عالم و از طرف راست و چپ و جلو و پشت سر محافظت فرما. خداوندا وجود مصلح حقیقی عالم را از تمام گزندها و بدیها و ناگواریها در پناه عنایت خاص و قدرت بی نهایت خود محفوظ و پاینده بدار. (بار خدایا) در سایه قیام آن حضرت و حکومت کریمه اش، شخصیت حبیب خود محمد و خاندان عزیزش و تعلیمات عالیه آن را نگاهداری کن. خداوندا با بر پا ساختن حکومت حضرت مهدی در کره زمین، عدل و داد را در سراسر گیتی ظاهر فرما، او را با نصرت خود موید دار، یاوارنش را یاری و مخالفانش را خوار و ذلیل کن، دشمنانش و نیز ستمگران و جباران را خرد و نابود و منافقان را به وسیله شمشیر انتقام حضرتش و همچنین تمام ملحدان و دشمنان دین تو در هر کجا از شرق و غرب عالم و یا در دریا و صحرا هستند هلاک فرما. خداوندا زمین را از برکات سلطنت عدالت پرورش پر از عدل و داد کن و دین و آئین حبیبت محمد (اسلام و قوانین حیاتبخش آن) را - که درود خدا بر او و خاندانش باد - ظاهر و بر تمام جهان وجود حاکم فرما. خدایا به لطف و کرمت مرا از یاران و انصار و از شیعیان و متابعت کنندگان آن حضرت قرار ده و آنچه را که رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) و خاندان عزیزش آرزوی دیدن آن را دارند. (حکومت جهانی مهدی) به من بنما تا با چشم خود آن را ببینم و دلم شفا یابد. ای پروردگار مهربان، دعایم را مستجاب کن و مرا به آرزوی دیرین خود برسان ای خدا حق، ای صاحب قدرت و جلال و بزرگواری و ای از همه مهربانتر
زیارت آل یاسین یکی از زیارت نامه های مشهور امام زمان(عج) است و برای گشایش در کارها و بخت گشایی بسیار نافع است. این زیارت با 23 کلمه « سلام » آغاز می شود که سلام اول به آل یس (عترت پاک پیامبر صلی الله علیه و آله) و سلام های بعدی برای هر یک از عنوان های خاص حضرت مهدی (عج) می باشد. سپس زیارت با اظهار و اقرار به معارف اعتقادی صحیح و گواه گرفتن امام عصر به آنها، و تکرار پیمان و وفاداری نسبت به پیشوایان برگزیده دین، به پایان می رسد. این زیارت نامه با اشاره بر بخش مهمی از اعتقادات اسلامی و شیعه مانند توحید، نبوت پیامبر اکرم(صلّی‌اللّهُ‌علیه‌وآله‌وسلّم )، امامت هر یک از ائمه اطهار (علیهم السلام )، حقانیت رجعت، قیامت ، مرگ، نکیر و منکر،مرگ ، پل صراط، بهشت، جهنم و ایمان به آنها برای فرد زائر اهمیت بسیاری دارد. زیارت آل یاسین از نظر اعتبار و وثوق دعای بسیار معتبری است و حتی در مکاتبات یکی از ناقلان متن این زیارت به نام ابو جعفر محمد بن عبدالله حمیری قمی که در روز های پایانی غیبت صغری زندگی می کرده است با امام زمان ذکر شده است.
امام على عليه السلام: بِبَذلِ النِّعمَةِ تُستَدامُ النِّعمَةُ نعمت با بخشش، تداوم يابد غررالحكم حدیث4344 پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: إنّ للّهِ عِبادا اختَصَّهُم بالنِّعَمِ، يُقِرُّها فيهِم ما بَذَلوها للنّاسِ، فإذا مَنَعوها حَوَّلَها مِنهُم إلى غَيرِهِم خداوند بندگانى دارد كه نعمت ها را در اختيار آنان نهاده است. تا زمانى كه اين نعمت ها را به مردم بذل و بخشش كنند، آنها را در ميانشان نگه مى دارد و هرگاه دريغ ورزند نعمت ها را از آنان به ديگران منتقل مى كند ميزان الحكمه جلد12 صفحه 282