🇮🇷 #قسمت_اول| چرا قالیباف؟
🔹 علی ذکریایی نوشت:
این متن تنها یکی از دلایل انتخابمه و یک مرور گذری بر صرفا کارنامه «خدمات شهری» دکتر محمدباقر قالیبافه:
1⃣ سال ۱۳۸۴ با رای شورای شهر تهران به عنوان هفتمین شهردار پس از انقلاب پایتخت برگزیده شد
2⃣ در همان سال اول به پایان رساندن تونل ۲ کیلومتری رسالت انجام شد که در اولین سال فعالیت مدیریتی او به بهره برداری رسید.
3⃣ در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداریهای جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شد. ، از میان ۲۰۰ هزار شهردار جهان
4⃣ انتخاب شهر تهران به عنوان یکی از ۵ شهر برتر جهان در زمینه حمل و نقل و ترافیک شهری در سال ۲۰۱۱
5⃣ احداث روز شمار در پروژه های شهری و همچنین خوش قولی و وفای به عهد در افتتاح به موقع طرحها براساس زمان شمار، یکی از مهمترین ابتکارات و اقدامات قالیباف در مدیریت شهری تهران بود، امری که رضایت مردم را نیز درپی داشته است.
6⃣ سه پروژه برج میلاد، میدان رسالت و میدان کلاهدوز از جمله پروژههایی بوده است که زمان اجرای آنها بسیار طولانی شده بود و چندین شهردار برای اجرای آنها عوض شده بود، اما با هدایت تیم تحت امر قالیباف به بهره برداری رسید.
7⃣ دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری دورانی بوده که شورای شهر تهران مرکب از طیف های مختلف بوده اند و رئیس دولت نیز همکاری کمی را با نهاد شهرداری انجام و حتی در برخی موارد نیز پرداخت بدهی های خود به شهرداری را با مشکلات زیادی مواجه می نمود.
8⃣ شفاف سازی حسابهای مالی
9⃣ ساماندهی شرکتها و موسسات پرتعداد تابعه شهرداری
🔟 افزایش سرانه فضاهای فرهنگی
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
🇮🇷 #قسمت_دوم| چرا قالیباف؟
🔹علی ذکریایی نوشت:
1⃣1⃣ تسریع روند توسعه جنوب تهران برای کم شدن فاصله شمال و جنوب
2⃣1⃣ توسعه مبادلات بینالمللی و برگزاری اجلاس شهرداران آسیایی
3⃣1⃣ یافتن منابع سرمایهگذاری خارجی
4⃣1⃣ توجه به هویت معنوی شهر و توسعه مسجد محور محلات
5⃣1⃣ اهتمام به هویت محلهای و کارکردهای همبستگی ساز محلات نه به عنوان کالبد صرف که به عنوان مجموعهای ذیروح و بالنده
6⃣1⃣ توسعه ورزش شهروندی
7⃣1⃣ پروژه های بلند پروازانه مانند تونل توحید و نیایش و صدر
8⃣1⃣ افتتاح اولین آبنمای موزیکال کشور
9⃣1⃣ افتتتاح سینما آزادی به عنوان بهار سینمای ایران
0⃣2⃣ دریاچه چیتگر
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
🇮🇷 #قسمت_سوم| چرا قالیباف؟
🔹 علی زکریایی نوشت:
1⃣2⃣ پارک پرندگان و دهها و صدها پروژه ی عمرانی، خدماتی، فرهنگی دیگر و مواردی متعدد از این دست و افتتاح دهها تونل چندین ده کیلومتری و بزرگراههای شریان ساز در قلب پایتخت، توسعه پرشتاب شبکه مترو و خطوط حمل و نقل سریع و السیر در پایتخت
2⃣2⃣ سامانه های ارتباط مردمی 137
3⃣2⃣ توسعه حمل و نقل عمومی
4⃣2⃣ در حوزه مترو: ازسال ۱۳۸۴ تا کنون ، ۳۷ کیلومتر مسیر و ۲۷ ایستگاه جدید ، طول خط مترو از ۷۹ کیلومتر به ۱۱۶ کیلومتر بالغ گردیده و میزان سرویس دهی از حدود ۲۶۲ میلیون نفر مسافر در سال ۱۳۸۴ به حدود ۵۰۰ میلیون نفر در سال ۱۳۸۹ ارتقاء یافته است. سهم سفرهای روزانه با مترو نیز به ۸% در سال ۸۹ بالغ گردیده است.
5⃣2⃣ در حوزه اتوبوس: از سال ۱۳۸۴ تا کنون تعداد ۴۴۳۴ دستگاه اتوبوس جدید وارد این ناوگان گردیده و همچنین تا کنون ۳۰۱۷ دستگاه اتوبوس فرسوده ، از رده خارج شده استو این نوسازی نسبت به سال ۱۳۸۴ تا ۱۸۰% رشد داشته است. در همین زمینه طرح ویژه کارت بلیط الکترونیکی مشترک ناوگان اتوبوسرانی و مترو در سال ۸۸ طراحی و به مرحله اجرا رسیده است که تا کنون بیش از ۴۹۰۰ دستگاه اتوبوس از اتوبوس های شرکت واحد مجهز به سیستم کارت خوان گردیده اند و در نتیجه آن سرعت استفاده از حمل و نقل عمومی افزایش یافته
6⃣2⃣ بهره برداری از ۵ خط سامانه اتوبوسرانی تند رو BRT به طول ۸۵ کیلومتر و ۱۱۲ ایستگاه ، امکان جابجایی ۲۷۰۰۰۰۰۰ نفر مسافر در ماه
7⃣2⃣ افزایش ۳۰۰ خط جدید و نوسازی بیش از ۳۱هزار دستگاه تاکسی از سال ۸۴
8⃣2⃣ احداث و توسعه خطوط BRT و ارتقای خدمات رسانی در شبکه اتوبوسرانی و ورود ناوگان جدید اتوبوسهای تندرو (BRT) به شهر تهران، ازسوی محمد باقرقالیباف نقطه عطفی در تغییر نگاه مدیریتی نسبت به تحقق کرامت انسانی تلقی شد.
9⃣2⃣ همچنین اضافهشدن ۱۰۰واگن مترو، احداث ۷ ایستگاه جدید، افزایش سرعت، توسعه خطوط یک، ۲ و ۴ در قالب راهاندازی ایستگاه قیطریه، میدان تیراندازومیدان شهدا ومیدان انقلاب ایستگاه میدان تجریش وچهارراه تهرانپارس
0⃣3⃣ حجم بالای عملیات دردست اجرای شهرداری تهران در اعماق زمین و دور از چشم شهروندان که در قالب تونل توحید
1⃣3⃣ کانالهای جمع آوری آبهای سطحی وایستگاههای مترودرجبهههای مختلف فعال است تا به آنجا بود که قرارشد تا برای اطلاع شهروندان ازنحوه وحجم عملیات عمرانی دردست اجرای شهرداری دراعماق زمین، مانیتورهایی بالای سراین طرحها نصب شود، تا بهطورمستقیم عملیات حفاری وعمرانی کارگران برای عموم به نمایش گذارده شود.
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
🇮🇷 #قسمت_چهارم| چرا قالیباف؟
🔹علی زکریایی:
2⃣3⃣ در حوزه تسهیل عبور و مرور و افزایش ایمنی معابر
3⃣3⃣ توسعه سیستم های هوشمند ترافیکی و افزایش ایمنی معابر
4⃣3⃣ توسعه شبکه فیبر نوری تا مرز ۵۵۰ کیلومتر
5⃣3⃣ تعداد دوربین های نظارت تصویری از ۱۳۵ دوربین در سال ۸۴ به ۵۶۲ دستگاه دوربین در سال ۸۹
نصب ۶۲ دوربین خودکار ثبت تخلف سرعت
6⃣3⃣ توسعه چراغ های راهنمایی هوشمند به ۳۶۸ دستگاه
7⃣3⃣ تجهیز ۱۲۰ تقاطع به چراغ های هوشمند
8⃣3⃣ تشدید کنترل محدوده طرح ترافیک با تجهیز ۱۰۴ معبر ورودی محدوده طرح به دوربین های ثبت تخلف
9⃣3⃣ صدور مکانیزه برگه های جریمه جهت خودرو های متخلف
0⃣4⃣ ایجاد ۷ مرکز کنترل ترافیک
1⃣4⃣ ۵ پارکینگ طبقاتی جدید، ظرفیت پارکینگ های طبقاتی از ۵۸۹ به ۳۲۷۸ فضای پارک افزایش یافت.
2⃣4⃣ تعداد فضاهای پارک حاشیه ای از ۲۸۸۷ فضا در سال ۸۴ به ۱۰۰۷۶ فضا در سال ۸۹ بالغ
3⃣4⃣ دریافت جایزه بین المللی توسعه حمل و نقل پایدار در سال ۲۰۱۱
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
🇮🇷 #قسمت_پنجم| چرا قالیباف؟
علی زکریایی نوشت:
🔹فعالیتها درحوزه خدمات شهری، حوزه، فضای سبز وحوزه آتش نشانی:
4⃣4⃣ به طور متوسط در هر سال ۴/۱۳ واحد بازار میوه و تره بار احداث شده است که در مقایسه با سال های مشابه ماقبل رشد سه برابری را نشان می دهد
5⃣4⃣ به کارگیری روش های الکترونیکی و مجازی در عرضه کالا و خدمات.
6⃣4⃣ بهسازی و آرام سازی بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع از پیاده روهای سطح شهر تهران.
7⃣4⃣ ارتقاء سطح کیفی خدمات نظافت و پاکیزه سازی معابر شهر تهران از طریق استقرار طرح مکانیزاسیون خدمات شهری با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین ماشین آلات رفت و روب، جمع آوری پسماند.
8⃣4⃣ توسعه زیرساخت های شهر تهران طی سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ در دامنه ای متنوع از فعالیت ها و اقدامات
9⃣4⃣ طول کل بزرگراه های شهر تهران تا انتهای سال ۱۳۸۴ برابر ۳۰۴ کیلومتر بوده است . این رقم با احتساب ظرفیت های جانبی شامل لوپ ها و رمپ ها در سال ۱۳۸۹ به۶۶۰ کیلومتر رسیده است، که رشدی در حدود ۱۲۰% را نسبت به سال ۱۳۸۴ نشان می دهد.
0⃣5⃣ در طول سالهای ۸۴ تا ۹۰ در مجموع حدود ۸۰ دستگاه پل و تقاطع های غیر همسطح به بهره برداری رسیده است که رشدی حدود ۴۸% را نسبت به سال ۱۳۸۴ نشان می دهد.
1⃣5⃣ طی این سالها ۵۲۳ دستگاه پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر نصب و بهره برداری شده است که نسبت به ۳۲۵ پل موجود در ابتدای سال ۱۳۸۴ حدود ۶۲% رشد نشان می دهد.
2⃣5⃣ تونل توحید_ تونل امیر کبیر- تونل صدر – نیایش
3⃣5⃣ تکمیل و افتتاح برج چند منظوره میلاد
4⃣5⃣ بوستان بزرگ ولایت
5⃣5⃣ کم کردن فاصله شمال- جنوب و رسیدگی به محرومان و قشرهای کم برخوردارتر جامعه
6⃣5⃣ بودجه شهرداری تاسال ۸۴ غیرقابل حسابرسی بود و با ورود قالیباف قابل حسابرسی شد.
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
🇮🇷بقیهشو شما بگید
🔹برج میلاد ۴۰ درصد ساخت طی ۹ سال رو تحویل بده،
۶۰ درصد باقیش ۲ ساله تکمیل شده تحویل بگیر...
📝 مهراد نیک زاد
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 قالیباف: دوستان بهتر است دست از شایعه پراکنی بردارند و به آینده نگاه کنند و بگویند می خواهند چه کنند؟
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
شبکه رسمی هواداران قالیباف
🇮🇷 #شبهه| آیا ثبت نام قالیباف برای ریاست جمهوری برخلاف سخنان رهبری انقلاب بود ؟
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
🇮🇷 حمله دوباره صهیونیستها به قالیباف/ همدستی پروژه بگیران داخلی با تروریستها
🔹پس از ثبت نام محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حملات سازمان یافته از داخل و خارج از کشور به این نامزد انتخاباتی به طرز قابل توجهی افزایش یافته است.
🔹در تازهترین حملات اکانت سایبری ارتش صهیونیستی به باقر قالیباف حمله کرده و اتهاماتی را مطرح کرده که پیش از این از سوی برخی سایبری های داخلی و پروژه بگیران فصلی صورت گرفته بود.
🔹پیش از این سخنگوی فارسی زبان نتانیاهو نیز به ورود قالیباف به عرصه انتخابات واکنش منفی نشان داده بود.
🔹به نظر میرسد ریشه حملات داخلی به محمد باقر قالیباف عامل خارجی داشته و کارپرداز اصلی آن رژیم کودک کش اسرائیل باشد؛ این هماهنگی در روزهای اخیر و بیرون زدن منشأ اصلی حملات جالب توجه است!
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
💢 خدمات عمرانی و تفریحی شهرداری تهران در دوره دکتر قالیباف؛ تونل نیایش
🔹از جمله مهمترین و برجستهترین پروژههای عمرانی شهر تهران در حوزه تقاطعهای غیر همسطح، تونل نیایش است. تونل صدر-نیایش با طول تقریبی 10 کیلومتر و دو تونل مجزای رفت و برگشت، در زمره بزرگترین تونلهای درون شهری در جهان است (دومین تونل بزرگ ساخته شده در سال 2012). این تونل با توسعه ارتباط شرق به غرب و اتصال دو اتوبان نیایش و صدر نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی تهران دارد.
🔸ویژگیهای تونل نیایش
▫️برای اولین بار در ایران، در میانه مسیر تونلهای اصلی، تونلهای دیگری منشعب میگردد. اجرای تونلهای اصلی در فروردین ۱۳۹۰ آغاز شد و در پایان سال ۱۳۹۰ کل عملیات حفاری به پایان رسید. میانگین حفاری این تونل ۱۸٫۵ متر در روز به روش NATM بودهاست که با توجه به ابعاد تونل جزو سریعترین عملیات اجرایی با این روش در دنیا میباشد.
▫️سطح مقطع تونل در محدوده دوراهیها به ۴۴۷ مترمربع میرسد که بدون وجود هیچ ستونی در وسط آن، یکی از شاهكارهای طراحان و مهندسان توانمند کشورمان به شمار میرود. همه متخصصان و مهندسان تاکید کرده اند که اجرای چنین پروژه بزرگی روی خاک آبرفتی تهران کار مشکلی بوده و با تخصص و مهارت ممکن شده است.
▫️حفاری این تونل با ابزار دقیق سطحی و زیرزمینی کنترل شدهاست. این عمل نه تنها باعث شدهاست که بدون ریزش و تلفات انسانی این تونل حفاری بشود بلکه به دلیل افزایش سرعت حفاری، هزینههای اجرا نیز کاهش یافتهاست.
▫️در تونل نیایش از آخرین استانداردهای ایمنی اروپا استفاده شده و از ۶۲ جت فن برای تهویه هوای داخل چنین تونل بزرگی استفاده می شود. در این تونل خروجیهای اضطراری بین تونلی ایجاد شدهاند و دسترسیهای به سطح نیز اجرا شدهاست که در صورت لزوم امکان تخلیه تونل وجود دارد.
▫️در این تونل اتاقکهای اضطراری وجود دارد که امکان ارتباط با ساختمان کنترل مرکزی از جانب استفادهکنندگان از تونل وجود دارد. این اتاقکها دارای درب ضد حریق بوده و یک ساعت در برابر حریق مقاوم میباشند.
▫️تونل نیایش به صورت آببند کامل احداث شده و استفاده از سیستمهای زهكشی خاص، امكان ایستایی آب روی سقف و نزدیکی دیوارههای تونل را از بین میبرد.
▫️با توجه به سیستمهای ایمنی نصب شده و تأسیسات تهویه و اطفا حریق، تونل نیایش از امنترین تونلهای شهری دنیا میباشد. این تونل به دلیل مقاومت بالا میتواند در برابر زلزلههای قویتر از 8 ریشتر مقاومت کرده و به پناهگاهی برای 35 هزار نفر تبدیل شود.
▫️به این ترتیب در قاره آسیا بعد از کشورهای چین و ژاپن، ایران سومین کشوری است که اقدام به احداث تونلهای طویل جاده ای میکند و در این زمینه جزو کشورهای پیشرو در این قاره به حساب می آید.
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷آیا حضور قالیباف در شورای انتخابات خلاف قانون است؟
🔹اخیرا تصویری از جلسه شورای هماهنگی انتخابات با حضور دکتر قالیباف پخش شده و عده ای که نیز به دنبال تخریب به هر بهانه ای هستند این عکس را سوژه جدید خود کرده و دکتر قالیباف را تخریب میکنند در این خصوص لازم است به نکات زیر توجه شود:
۱_همانطور که آقای طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت و گو زنده تلویزیونی بیان کردند شورای سه نفره (سرپرست ریاست جمهوری، رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه) جایگزین رئیس جمهور در انتخابات می باشد
۲_ یکی از وظایف رئیس جمهورها در برگزاری انتخابات شرکت در این شورا انتخابات می باشد پس همانطور که رئیس جمهورها بعد از پایان ۴ سال اول خود در حالی که کاندید انتخابات می باشند در این جلسات شرکت میکنند پس اکنون نیز اعضای این شورای سه نفره جایگزین رئیس جمهور در حالی که کاندید هم باشند باید در این جلسه شرکت کنند بنابراین همانطور که حضور رئیس جمهور کاندید در این جلسه منجر به تعارض منافع نمی شود حضور اعضای شورای سه نفره نیز تعارض منافعی ندارد
۳_ اگر موضوع تعارض منافع مطرح باشد آن را باید در وزارت کشورهای دولت های مختلف جستجو کرد. بطور طبیعی در همه دولتها منافع برگزارکننده انتخابات یعنی استانداران و فرمانداران و... در این است که رییس جمهورشان در دور دوم دوباره رای بیاورد برای جلوگیری تعارض منافع قانون شورای نگهبان را بعنوان ناظر تعیین کرده است. بنابراین اگر کسی بخواهد مسأله تعارض منافع را مطرح کند باید برای وزارت کشور مطرح کند ، نه هیئتی که جایگزین رییس جمهور محسوب می...
#شبهه| چرا قالیباف پس از شش روز از ریاست برمجلس شورای اسلامی، برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده است؟
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan
🇮🇷 بنظرتون چقدر سخته که یه نفر از بیش از سی سال از ۴ صبح تا ۱ نصف شب کار کنه و هر جا کار کرده یادگارهای خوبی از خودش بجا گذاشته باشه تا جاییکه بشه وجه توصیف دوران طلایی محل خدمتش بعدش یه عده بیان بی رحمانه تخریبش کنند و اونم فقط سکوت کنه برا آرامش مردم کشورش...
📝 مسعود_شبلی وش
-----------------
#قالیباف
#انتخابات_۱۴۰۳
@ghalibaffan