eitaa logo
قرارگاه اساتید وطلاب انقلابی حوزه علمیه قم
2.5هزار دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
8.1هزار ویدیو
208 فایل
كانال رسمي قرارگاه اساتيد و طلاب انقلابي حوزه علميه قم، تاسيس 1394 #محل تجمع خواص طرفدار حق #رسانه جبهه انقلاب از سراسر کشور #اخبار مجموعه انقلابی خود را در کانال ما منتشر کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
▼ خبر ویژه 🌹👇چرا رهبری اجازه ملاقات به خاتمی را نمی‌دهند حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس درباره اعتراض به دیدار تعدادی از نمایندگان با رئیس دولت اصلاحات گفت: آقای خاتمی سهم و نقش مهمی در فتنه ۸۸ داشته است و از سردمداران آن به شمار می‌آید؛ فتنه‌ای که اصول ما در آن مورد تعرض قرار گرفت. او از سال ۸۸ تا کنون تلاش کرده است یک ملاقات چند دقیقه‌ای از رهبر معظم انقلاب بگیرد، چرا آقا اجازه ملاقات وی را نمی‌دهند؟ آقای خاتمی هشت سال رئیس‌جمهور مملکت بود و به طور متوسط هفته‌ای دو جلسه با رهبر معظم انقلاب داشته است. چرا رهبر معظم انقلاب که برای شعرا، مداحان و حتی جوانی که در شطرنج با حریف اسرائیلی بازی نمی‌کند، وقت می‌گذارند، ولی برای رئیس‌جمهور قبلی کشور وقت ندارند؟ وی اضافه کرد: پیام این رفتار آقا این است که می‌خواهند او خیانت‌هایی را که در فتنه در حق مردم و منافع ملی کرده‌، جبران کند. وقتی موضع رهبری نظام در قبال افراد مشخص است و بیش از ۵۰ نفر از مردم بی‌گناه در فتنه کشته شده‌اند و هشت ماه اقتصاد کشور به هم ریخت و حیثیت نظام در دنیا بر باد رفت و عده‌ای علیه امام راحل حرکت کردند، مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند و شعار دادند «تقلب بهانه است، اصل نظام نشانه است»، اینها همه زیر چتر رئیس دولت اصلاحات انجام شد! 🇮🇷 🔻 @gharar_at
🔰 نقش پدر دراین تفکر چقدر است؟ ⏪ فائزه هاشمی اخیراً در گفت‌وگویی گفته که تفکرات جمهوری اسلامی نسبت به زنان تفکرات داعشی است. این سخن در حالی گفته شده که خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی همواره پدر خود را یکی از اصلی‌ترین و بلکه اصلی‌ترین فرد در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری حکومت جدید و اداره آن می‌دانند. حالا باید از فائزه هاشمی یک سؤال پرسید، در این تفکراتی که او داعشی می‌نامد، نقش مرحوم هاشمی رفسنجانی چه بوده است؟ او یکی از اعضای شورای انقلاب در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال رئیس جمهور ایران، ۹ سال رئیس مجلس، ۲۷ سال رئیس مجمع تشخیص، عضو مجلس خبرگان در همه ادوار و چهار سال رئیس این مجلس، هشت سال نماینده امام در شورای عالی دفاع و چند دهه امام جمعه موقت تهران بود. خانواده هاشمی بار‌ها به گونه‌ای صحبت کردند که گویی صاحب این نظام و این کشور آن‌ها هستند و حالا اینگونه داعشی نامیدن نظامی که خود را در آن همه کاره می‌پنداشتند، عجیب است. نمی‌شود هم برابر جمهوری اسلامی ژست اپوزیسیون گرفت و هم هاشمی رفسنجانی را با این سابقه طولانی مدت در منصب‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی تقدیس کرد. از این جهت است که سخنان فائزه هاشمی قبل از هر نهاد و هر فردی پدر خود او را نشانه گرفته است.  🔺نکته جالب توجه دیگر آنکه ایران در سال‌های اخیر مستقیماً با داعش وارد جنگ شد و هم شهید داد و هم هزینه مالی کرد، اما طیف همفکر با فائزه هاشمی مخالف این نبرد ایران با داعش بودند. حالا کسانی که در جبهه سوریه از بعد نظری در مخالفت با دولت قانونی سوریه و در کنار تکفیری‌ها ایستاده بودند، جمهوری اسلامی را با ده‌ها شهید در نبرد با داعش، به همسویی با داعش متهم می‌کنند! جای این سؤال است که شما برای مبارزه با داعش چه کردید که حالا خود را در جبهه مقابل داعش تعریف می‌کنید؟! 🇮🇷 🔻 @gharar_at
⭕️ فواید #اختلاس 😐 🔻 @gharar_at
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تو خارج یه پیرزن موقع خروج از مترو توی در گیر می‌کنه و بقیه آدم‌ها هم مثل یک ربات از کنارش رد میشن و کمکی نمی‌کنن❗️ ⭕️اگه این اتفاق تو ایران افتاده بود، کلی آدم میرفتن کمکش. بفرستید برای غربزده‌هایی که فکر میکنن مردم خارج خیلی نایس هستن و همش به دنبال خودتحقیری هستن😒
1.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آیت الله رئیسی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری: از مجموعه دستگاه قضایی خواستم که در یک کار انقلابی و جهادی حرکتی کنند برای اینکه پرونده‌های معوقه را بتوانیم به روز و بهنگام برسانیم
به این دعاها عنایت کنید #امام_خمینی @sahifeh_noor
📢 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح دوشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۱۲) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی «صفت‌های برجسته‌‌ی اخلاقی» پرداختند؛ صفاتی که جلوه‌های درخشان و لبّ اسلام است. خصوصیّاتی که انسانهای برجسته میسازد و به برکت وجود انسانهای برجسته در یک اجتماع، در یک جامعه‌ی بشری، نظام اجتماعیِ برجسته به وجود می‌آورد. 🏷 پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن بیانات رهبر انقلاب در این جلسه‌ی درس خارج فقه را به شرح زیر منتشر می‌کند: 🔻 بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین. 🔹 و بِهٰذَا الاِسنادِ عَن‌ اَبی‌قَتادَة قالَ: قالَ ابوعَبدِاللهِ عَلَیهِ‌السَّلامُ لِداوُدَ بنِ سِرحانَ: یا داوُدُ اِنَّ خِصالَ المَکارِمِ بَعضُها مُقَیَّدٌ بِبَعضٍ، یُقَسِّمُهَا اللهُ حَیثُ یَشاءُ تَکونُ فِی الرَّجُلِ وَ لا تَکونُ فی اِبنِهِ وَ تَکونُ فِی العَبدِ وَ لا تَکونُ فی سَیِّدِهِ: صِدقُ الحَدیثِ وَ صِدقُ النّاسِ وَ اِعطاءُ السّائِلِ وَ المُکَافَاَةُ بِالصَّنائِعِ. (۱) 🔸 و بِهٰذَا الاِسنادِ عَن‌ اَبی‌قَتادَةَ قال: این چند حدیثی که روزهای قبل خواندیم و این [حدیثی] که امروز میخوانیم، سندهای صحیح و بسیار معتبری دارد؛ ابی‌قتاده هم ثقه است. 🔹 قالَ اَبوعَبدِاللهِ عَلَیهِ‌السَّلامُ لِداوُدَ بنِ سِرحانَ: یا داوُدُ اِنَّ خِصالَ المَکارِمِ بَعضُها مُقَیَّدٌ بِبَعض [امام صادق (علیه‌السّلام) میفرماید😏 بعضی از مکارم اخلاق و خصلتها بسته‌ی به بعضی دیگر است، یعنی با هم ارتباط دارد؛ یا ارتباط علّی و معلولی دارد که یکی علّت آن دیگری است، یا به نحوی ارتباط عملیّاتی و رفتاری با همدیگر دارند. 🔸یقَسِّمُهَا اللهُ حَیثُ یَشاء اینها را هم مثل بقیّه‌ی چیزها از خدا بدانید؛ این را هم خدا میدهد. بله، کار خدای متعال بی‌حکمت نیست و رفتار ما، اختیار ما، و اراده‌ی ما در ایجاب رحمت الهی تأثیر دارد لکن بالاخره آنچه به ما داده میشود، از همه‌ی مکارم، از همه‌ی خوبی‌ها، از همه‌ی نِعَم -از جمله مکارم اخلاق- از طرف خدا است، خداوند تقسیم میکند؛ به شما یک چیزی میدهد، به دیگری یک چیز میدهد، به آن دیگری یک چیز [دیگر] میدهد. 🔹 تکونُ فِی الرَّجُلِ وَ لا تَکونُ فِی ابنِه گاهی یک صفت خوبی در پدر هست، در پسر نیست. اینکه حالا میگویند ژن یا ژنِ [خوب]! اینها خیلی اعتباری ندارد. گاهی اوقات پدر یک صفت خوبی دارد، پسر ندارد؛ عکسش هم هست که پسر یک صفت خوبی دارد که پدر ندارد. اینها ایجاب الهی و اِنعام الهی است. 🔸 و تَکونُ فِی العَبدِ وَ لا تَکونُ فی سَیِّدِه این جور هم نیست که موقعیّت اجتماعی و شأن اجتماعی هم تأثیر داشته باشد؛ نه، گاهی یک صفت خوبی را یک برده‌ای دارد که سیّد او، ارباب او ندارد. مستخدم شما گاهی اوقات یک خصوصیّتی دارد که شما آن خصوصیّت را ندارید. یک صفت خوبی در فرد زیردست ما هست که آن صفت در ما نیست؛ یعنی او بالاتر از ما است. خب، حالا این صفات و مکارم اخلاق که این قدر هم درباره‌اش فرموده‌اند، چه چیزهایی است؟ چند صفت را حضرت بیان میفرمایند. اینها واقعاً همان جلوه‌های درخشان اسلام است؛ لبّ اسلام اینها است. این خصوصیّات [است] که انسانهای برجسته میسازد و به برکت وجود انسانهای برجسته در یک اجتماع، در یک جامعه‌ی بشری، نظام اجتماعیِ برجسته به وجود می‌آورد و [اگر] انسانهای کریم، انسانهای شجاع، انسانهای باگذشت، انسانهای صادق در یک جامعه‌ای باشند، این جامعه، جامعه‌ی برجسته‌ای میشود؛ [البتّه] عکسش هم صادق است. واقعاً انسان باید اینها را مثل دُر و گوهر گرانبها روی چشمش بگذارد و به دنیا عرضه کند. حالا این صفات چیست؟ اوّل: 🔹 صدقُ الحَدیث راستگویی. الان کشور خود ما کشور اسلامی است و از بسیاری از جوامع دنیا هم انصافاً بهتر و پاکیزه‌تر و طاهرتر است امّا در عین حال شما ببینید خیلی از مشکلات داخل کشور ما ناشی از نبودنِ همین صفت است؛ صدق‌الحدیث نیست، راستگویی نیست. راستگویی یعنی چه؟ یعنی شما حرفی را که میزنید، مطابق با واقع باشد. اگر دانستید مطابق با واقع است و گفتید، این راست است؛ اگر نه، نمیدانید مطابق واقع است یا نیست امّا میگویید، این صدق نیست. «صدق» عبارت است از اینکه شما چیزی را که میدانید مطابق واقع است، بیان میکنید. را ملاحظه کنید که بر اثر حرف، شایعه، دروغ، خلاف، تهمت، نسبت بدون واقعیّت به این، به آن، به بالا، به پایین، به همدیگر، یک فضای دروغ در کشور به وجود می‌آید؛ ببینید، اینها اشکال است. پس اوّل «صِدقُ الحَدیث» [یعنی] همه‌ سعی کنیم راست بر زبان جاری کنیم. دوّم: 🔸 و صِدقُ النّاس با مردم هم صادق باشید؛ با مردم با تقلّب و خدعه و فریب و دورویی برخورد
نکنید. «صِدقُ النّاس» یعنی صدق عمل با مردم؛ انسان در مواجهه‌ی با مردم با صداقت
وارد بشود، با کلک و دروغ و فریب و مانند اینها با مردم برخورد نکند. اگر ما در مسائل گوناگون اجتماعی‌مان، سیاسی‌مان، انتخاباتمان، و مانند اینها، همین یک مورد را مراعات کنیم، ببینید چقدر دنیا آباد خواهد شد؛ «وَ صِدقُ النّاس». این هم دوّم. 🔹 و اِعطاءُ السّائِل [اگر سائل] از شما چیزی خواست، به او بدهید اگر چنانچه میتوانید. یک وقت یک فقیری است که از شما سؤال نکرده، خب [اگر] به او کمک کنید خوب است امّا اگر چنانچه از شما درخواست کرد -سؤال کرد یعنی درخواست کرد- آن وقت این مکرمت بزرگی است و او را رد کردن، خلاف مکرمت انسانی است. 🔺 و المُکافَاَةُ بِالصَّنائِع «صَنیعة» یعنی کارهای نیک؛ خدمتهای نیک به دیگران را میگویند «صنیعه». «مُکافئه‌ی به صنایع بکنید» یعنی [اگر] کسی به شما نیکی کرد، شما هم در مقابل به او نیکی کنید. این جور نباشد که نیکی دیگران را با اهمال و احیاناً با بدی پاسخ بدهیم. [اگر] کسی به ما نیکی کرده، خب در مقابل باید به او نیکی کنیم. این هم سوّم. ۱) امالی طوسی، مجلس یازدهم، صفحه‌ی ۳۰۱؛ «امام صادق (ع) به داودبن‌سرحان میفرماید: ای داود! برخی از مکارم اخلاق به برخی دیگر وابسته است و با هم ارتباط دارد که اینها را خدا تقسیم میکند؛ گاهی این صفات در مردی وجوددارد و در پسرش نیست یا گاهی در برده‌ای وجود دارد و در اربابش نیست. از جمله‌ی آنها است: راستگویی و صداقت با مردم در عمل، و بخشیدن به فقیری که درخواستی دارد و نیکی کردن در مقابل خوبی‌های دیگران. ۹۷/۱۲/۱۲
Mohammadhesam313: #به_آدم_رای_بده فروردین ۹۴ عراقچی: با برجام همه تحریم ها رفع میشود نه تعلیق دی ۹۶ عراقچی: با برجام همه تحریم ها از جمله تحریم های اصلی بانکی برداشته شد بهمن ۹۶ عراقچی: هدف اصلی مذاکرات رفع تحریم ها نبود اسفند ۹۷ عراقچی: برای عبور از تحریم باید به #FATF بپیوندیم #روحانی #برجام https://eitaa.com/gharar_at
مرجان شیخ‌الاسلامی آل آقا کیست?؟ اصولگرا یا اصلاح‌طلب! چه رابطه‌ای با دولت خاتمی داشته، و با اموال نامشروع چه فعالیتی انجام داده؟ «مرجان شیخ‌الاسلامی آل آقا» یکی از متهمین اصلی پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی تاکنون متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت ‌میلیون ‌و ۶۵ هزار و ۵۲۹ یورو و هشت ‌میلیون‌ و ۷۱۰ هزار و ۳۸۴ دلار شده است و سال 96 از کشور متواری شده و مانند برخی دیگر از اختلالگران اقتصادی به کانادا فراری شده است. مرجان شیخالاسلامی در انتخابات مجلس ششم از سوی حزب مشارکت و با شعار «خاتمی را تنها نمی‌گذاریم» کاندید می‌شود، اما موفق به راهیابی به مجلس نمی‌شود. وی که پیش از آن در برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب به عنوان خبرنگار فعالیت می‌کرده اقدام به تاسیس خبرگزاری میراث فرهنگی می‌کند. این خبرگزاری ظاهراً خصوصی با کمک وزارت ارشاد دولت خاتمی، کار خود را گسترش داده و مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد. شیخ‌الاسلامی در انتخابات سال 84 خبرگزاری را به ستاد مصطفی معین و سپس مرحوم هاشمی تبدیل می‌کند. وی در انتخابات مجلس هشتم نیز سودای نمایندگی مجلس را داشته که موفق نمی‌شود و پس از آن وارد فعالیت‌های اقتصادی می‌شود. https://eitaa.com/gharar_at
برای شناخت حقیقت وجود یک انسان، همین دو تصویر کافی است! آیا برکت خدا را می‌توان با تکیه و امید بر چنین بشری انتظار داشت؟! https://eitaa.com/gharar_at