10.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتما حتما اینو ببینید و انتشار بدید.
ماشاء الله، لاحول ولا قوة الا بالله
زیر پوست شهر بروجرد
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
15.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیل های فولادی
سنت خدا در کمین دولت آمریکا
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
10.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاقبت وحشتناک ترک کنندگان امر به معروف
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
4.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 خاطره تکان دهنده سردار رادان فرمانده کل انتظامی از شهید ابومهدی المهندس
ـــــــــــــــــــــــ
صابرین نیوز
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
💠 آرزوهای انسان پس از مرگ در کلام قرآن
1⃣ *يَا لَيْتَنِیٖ كُنْتُ تُرَابًا*
ﺍی ﮐﺎﺵ خاک میبودم.
(نبأ/۴۰)
2⃣ *يَا لَيْتَنِي قَدَّمْتُ لِحَيَاتِیٖ*
ﺍی ﮐﺎﺵ برای آخرت خود چیزی پیش میفرستادم.(فجر/۲۴)
3⃣ *يَا لَيْتَنِیٖ لَمْ أُوتَ كِتَابِيَهْ*
ﺍی ﮐﺎﺵ نامه اعمالم برایم داده نمیشد.
(حاﻗﺔ/۲۵)
4⃣ *يَا وَيْلَتَىٰ لَيْتَنِیٖ لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِيلًا*
ﺍی وای بر من! ای ﮐﺎﺵ فلان انسان را به دوستی نمیگرفتم.
(فرﻗﺎﻥ/۲۸)
5⃣ *يَا لَيْتَنَا أَطَعْنَا اللَّهَ وَأَطَعْنَا الرَّسُولَ*
ﺍی ﮐﺎﺵ فرمانبرداری الله و رسولش صلی الله علیه و آله و سلم را میکردیم.
(أﺣﺰﺍﺏ/۶۶)
6⃣ *يَا لَيْتَنِی اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا*
ﺍی ﮐﺎﺵ راه و روش رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را تعقیب میکردم.
(فرﻗﺎﻥ/۲۷)
7⃣ *يَا لَيْتَنِیٖ كُنتُ مَعَهُمْ فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِيمً*
ﺍی ﮐﺎﺵ من هم با آنها میبودم، حال کامیابی بزرگ حاصل میکردم.
(نساء/۷۳)
8⃣ *يَا لَيْتَنِیٖ لَمْ أُشْرِكْ بِرَبِّی أَحَدًا*
ﺍی ﮐﺎﺵ با رب خود کسی را شریک نمیآوردم.
(کهف/۴۲)
9⃣ *يَا لَيْتَنَا نُرَدُّ وَلَا نُكَذِّبَ بِآيَاتِ رَبِّنَا وَنَكُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِين*
ﺍی ﮐﺎﺵ راهی پیدا شود که دوباره به دنیا برگردیم و نشانیهای رب خود را انکار نکنیم و از جمله مؤمنین شویم.
(أﻧﻌﺎﻡ/ ۲۷)
اینها آرزوهای بر باد رفته هستند که انسان بعد از مرگ دارد در حالیکه در آن زمان، دیگر فرصتی برای جبران وجود ندارد؛ پس امروز به فکر باشیم.
@تهذيب نفس
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
17.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زنان بعد از چرخ شدن، خوراک خوک میشوند
دکتر رضا حمیدی :
در کانادا بعد از لو رفتن این عمل وحشیانه مقامات بلند پایه،مردم آمریکا و کانادا شش ماه گوشت خوک نخوردن
بزرگترین فاحشه خانه صنعتی اروپا در قبرس است که توسط ترکیه و اسرا ئیل از کشورهای دیگر برای صدها هزار نفر نظامیان آمریکایی ساپرت میشود
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
830.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
7.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ اظهارات جالب تحلیلگر عرب زبان شبکه صهیونیستی درباره افول آمریکا و اسرائیل و قدرت گرفتن ایران!!
🔶 دکتر «حسن مرهج» تحلیلگر سیاسی شبکه صهیونیستی "i24":
🔺"ایران از جمله کشورهای بنیانگذار قطب دوم جهان در کنار چین و روسیه است؛ اخیرا غرب، شرق و کشورهای عربی متوجه اشتباه خود شده و قراردادهایی که با ایران و سوریه منعقد شده در این زمینه است!"
#روانبخش
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
17.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚛ جدایی بحرین از ایران به روایت «سر دنیس رایت» سفیر بریتانیا در ایران
🔹چندان فشاری از بیرون نبود بلکه شاه خودش به فکر بود که با خوش رقصی ،بحرین را تقدیم کند و این کار با وساطت سفیر انگلیس انجام شد!
🔶هویدا هم درباره جدایی بحرین گفته بود که بحرین دختری بود که به سن بلوغ رسیده بود شوهرش دادیم!
🔶شاه ایران اولین کسی بود که استقلال بحرین را به رسمیت شناخت و تبریک گفت!
✍️به یاد شهیدانی باشیم که تا آخرین قطره خونشان جنگیدند و یک وجب خاک این کشور را به دشمن تقدیم نکردند. متاسفانه بر اثر غفلت ما، عده ای در صدد بزک کردن چنین رژیم کثیفی هستند!!!
#روانبخش
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
🔰نقد روششناسانۀ تحلیل آیتالله علیدوست درباره اجرای حکم حجاب :
🔺قواعد مصلحتاندیشی در بازسازی اجتماعی
🔻۱. آیتالله علیدوست در مصاحبه با تارنمای جماران، مطالبی را دربارۀ مداخلۀ حاکمیّت در ماجرای کشف حجاب مطرح کردهاند که به نظر این قلم، دربردارندۀ این مضامین هست:
▫️الف. لازمۀ «حجاب قانونی»، «اجبار به حجاب» است.
▫️ب. نتیجۀ اجبار به حجاب نیز در شرایط کنونی، ایجاد «لجاجت» بلکه «بیاعتقادی» در جامعه است.
▫️ج. این وضع، نقض غرض شارع است.
▫️د. چون عمل حاکمیّت در این باره، مصداق نهیازمنکرِ مفسدهانگیز است، این تکلیف از حاکمیّت ساقط میشود.
▫️هـ . پس در موقعیّت کنونی، اقتضای «مصلحت فقهی» این است که تحقّق حجاب در جامعه بهصورت «اجباری» نباشد، بلکه از «سازوکارهای فرهنگی» استفاده شود.
🔻۲. از ایشان که نظریهپرداز و مؤلّف «فقه مصلحت» هستند، انتظار میرفت که بسیار فراتر از معادلههای گفتهشده و تکراری، استدلال کنند و متغیّرها و عنصرهای بیشتر و دیگری را وارد سنجش فقیهانۀ خویش سازند تا محاسبۀ مصلحتاندیشانهشان، «بخشی» و «بُرشی» نباشد. مصلحتبینی ایشان تنها بر «یک متغیّر» تکیه دارد و آن «تولید لجاجت در مکشفهها» است، حالآنکه مصلحت از سنجش مبتنی بر «برآیند همۀ متغیّرها» به دست میآید. تنها آنهنگام میتوان سخن ایشان را پذیرفت که تمام یا بیشتر متغیّرهای حاضر در این عرصۀ اجتماعی و حاکمیّتی، گرد آورده شوند و «منافع» و «مضار» مترتّب بر آنها، در کنار یکدیگر دیده شوند. حتّی در فقه فردی، «معادلهسازیهای تکمتغیّره»، موجب «سادهسازی نابجا» میشوند و ازاینرو، رهزن طریق صواب در فهم و تدبیر هستند؛ چه رسد به فقه اجتماعی که در هر لایه از آن، دهها متغیّر حاضر هستند و هر یک به گونهای در صورتبندی مسأله، مدخلیّت دارند. این وضع آنچنان غلیظ و برجسته است که باید گفت مسألههای اجتماعی، نقطۀ اوج «پیچیدگی» در جهان انسانی هستند و پیچیدگیشان نیز برخاسته از «تراکمِ» متغیّرها و همچنین «مناسبات تودرتو»ی آنها نسبت به یکدیگر است. این جهان را جز با منطق «تحلیل شبکهای» نمیتوان فهم کرد و سیاست اجتماعی نیز مدّتهاست از عهد آغازین ربطهای علّیِ خطّی و تکبُعدی عبور کرده است. یکی از دلایل پدید آمدن اختلافها و پراکندگیهای فراوان در مسألههای اجتماعی نیز همین امر است که احصای همۀ متغیّرها و یافتن مناسبات و تعاملات آنها، دشوار است و داوریها و آراء، برآمده از «فهمهای موردی» و «بینشهای تکّهای» هستند.
🔻۳. از این گذشته، همۀ متغیّرها نیز «وزن» و «اعتبار» یکسان ندارند و چهبسا یک متغیّر آنچنان مهم و تعیینکننده باشد که متغیّرهای دیگر را به حاشیه براند. این امر نیز در تحلیل ایشان به چشم نمیخورد؛ گویا فقط پای یک متغیّر در میان است و باید بر اساس همان نظر داد و حکمرانی کرد. در محاسبههای مصلحتاندیشانۀ اجتماعی، هم متغیّرهای متعدّدی حضور دارند و هم این متغیّرها، وزانت و منزلت یکسانی ندارند. چهبسا اگر پای متغیّرهای دیگری به این تحلیل باز شود و «ضریب واقعی» به آنها داده شود، ایجاد لجاجت در مکشفهها آنچنان اهمّیّت نیابد و صدرنشین نباشد. «روند فزایندۀ کشف حجاب به کشف نقاط دیگر بدن»، «احتمال گذار زنان از مرحلۀ ضعف حجاب به مرحلۀ کشف حجاب»، «پیدایی چرخۀ ساختشکنی در عرصههای دیگر»، «سستشدن انگیزۀ بدنۀ انقلابیِ مردم»، «وقوع نزاع در لایۀ مردمی»، «رقیقشدن اقتدار نظام در روایتها» و ... از جملۀ متغیّرهای بنیادین و سرنوشتساز در معادلهسازیهای معطوف به کشف مصلحت اجتماعی هستند.
🔻۴. از سوی دیگر، ایشان میان الزام قانونی به حجاب و ایجاد لجاجت در فرد، «ربط علّیِ قطعی» برقرار کرده است؛ حالآنکه این سخن، اثباتنشده و در حد یک «فرضیه» است. هیچگونه پیمایشی، این نظر را تأیید نمیکند و این گفته، بیش از یک گمان قیاسی و حدس پیشینی، اعتبار ندارد. ایشان امر «محتمل» را «مفروض» انگاشتهاند و بر اساس آن، قضاوت کردهاند، درحالیکه این احتمال، فقط «یکی از مسیرهای ممکن» است. فارغ از این نقص روشی، هرگز نمیتوان حکم کرد که میان الزام قانونی به حجاب و لجوجشدن فرد، «تلازم ذاتی» برقرار است و خواهناخواه، همه یا بیشتر از افراد چنین خواهند شد، بلکه شاید تنها «برخی» مبتلا به کینه و لجاجت شوند و «بقیه» یا موضع خنثی داشته باشند و یا حتّی بهتدریج، متنبّه شوند و پس از مدّتی در اثر غلبۀ فضای اجتماعی، همراه گردند. تمام این فرضیهها در متن این واقعیّت، ممکن و محتمل هستند و هیچگونه مسیر منحصربهفردی و مطلقی وجود ندارد. جهان اجتماعی، جهان «تنوّعها» و «تکثّرها» است، نه جهان «یکنواختیها» و «همگونیها». ازاینرو، باید برای فهم و تدبیر آن، «منطق پیوستاری» را به کار گرفت و طیفها و طبقهها را دید و مراتب و درجات را ملاک قرار داد.
✍️مهدی جمشیدی
روانبخش
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
💢جهاد واقعی مبارزه با فساد
علی خضریان
🔸با توجه به اینکه کار هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) در دوره دولت روحانی نهایی و در حال نگارش متن حقوقی میباشد.
خیلی طبیعی است که ذینفعان فساد که موارد قابل توجهی از مفاسد و تخلفاتشان در این مجموعه شناسایی شده، دست به اقدامات تخریبی بزنند.
اما از آنجایی که به عنوان رئیس این هیأت خود را موظف به پاسخگویی پیرامون برخی شبهات مطرح شده میدانم و معتقدم شفافیت در مواجهه با مردم میتواند دست پروژه بگیران فضای مجازی را از کاسبی با عدالت کوتاه کند، نکاتی در این خصوص بیان میشود:
🔹اخیراً برای تخریب عملکرد هیأت تحقیق و تفحص از شستا متنی منتشر شده که به دلیل عدم وجود مستند تخلف، به ناچار برای ایجاد جذابیت خبری، ابتدایش به ادعای غیرمستند واگذاری خودرو اشاره شده که ضمن اینکه براساس قاعده «البینه علی المدعی» مخدوش است، ارتباطی نیز با موضوع تحقیق و تفحص ندارد.
اما پروژه بگیران فضای مجازی تلاش کردند تا با چینش چند گزاره بیربط در کنار یکدیگر و بدون ارایه سند متقنی از تخلف، تلاش بر تأثیرگذاری منفی بر #ذهنیت_اجتماعی دارند که لازم است نکاتی بیان شود.
🔹۱_ هیأت تحقیق و تفحص متشکل از ۱۵ نماینده مجلس میباشد و هیچ عضو غیر نمایندهای ندارد.
🔹۲_ هیأت تحقیق و تفحص برای کسب اطلاعات مستند از دستگاه موضوع تحقیق و تفحص، از مسیرهای مختلفی ازجمله دستگاههای نظارتی و امنیتی کسب اطلاع کرده و در این مسیر از یک تیم اجرایی، حقوقی و مشورتی بهره برده است و صرفاً منحصر به یک نفر که امکان پوشش تخلفات از سوی وی وجود داشته باشد، نیست.
🔸۳_ تحقیق و تفحص از شستا با توجه به مصوبه مجلس مربوط به عملکرد این مجموعه در دوران ۸ ساله دولت روحانی است که دارای ۶ مدیرعامل در کلان و بیش از ۱۰۰ مدیر ارشد در سطح شرکتهای زیر مجموعه میباشد که در کنار شناسایی تخلفات متعدد، هیچ کسی مدعی تخلف مستقیم همه ایشان نمیباشد.
🔹۴_ تشکیل هیأت تحقیق و تفحص از شستا به استناد اخبار منتشر شده در مرداد سال ۱۴۰۱ صورت پذیرفته و پس از تحقیقات اولیه و تعیین اعضای هیأت رئیسه با ابلاغ حکم در مهرماه سال ۱۴۰۱ رسماً آغاز به کار کرده که در طول انجام کار با توجه به شرکتهای متعدد، به صورت موقت با افرادی همکاری شده است.
🔸۵_ انتصاب یکی از مشاوران سابق این هیأت با سوابق مدیریتی متعدد که متن منتشر شده نیز نتوانسته آن را نادیده بگیرد و همچنین اشاره به سابقه همکاری ایشان با رئیس فعلی گمرک در دوران مدیریت شستا به پیش از آغاز مجلس یازدهم، خود حکایت از عدم ارتباط موضوع انتصاب وی با تحقیق و تفحص دارد.
🔹۶_ افرادی که در تحقیق و تفحص از شستا مورد مشورت قرار گرفتهاند، براساس گزینشها دارای حسن سوابق مدیریتی و اجرایی هستند. لذا هیچ عقل سلیمی نمیپذیرد که ایشان در قبال کمک مشورتی به تحقیق و تفحص، متعهد به عدم پذیرش مسئولیتهای دیگر پس از اتمام همکاری با هیأت تحقیق و تفحص مجلس شوند.
🔹۷_ با توجه به اینکه دست جریان فساد در حال کوتاه شدن میباشد، این جریان قصد دارد با برچسب زدنهای متوهمانه و غیرمستند و تعریف پروژه تخریبی از مدیران پاکدستی که در طول انجام تحقیق و تفحص در افشای فساد و تخلفات صورت گرفته شده کمال همکاری را با این هیأت داشتند، انتقامگیری کنند.
در پایان لازم است بیان گردد تلاش برای ایجاد حاشیه در مسیر تحقیق و تفحص از شستا که از سوی برخی حلقههای فساد شناسایی شده با ارایه آدرس غلط آغاز شده است، ذرهای این هیأت را در جهاد واقعی برای مبارزه با فساد و ارایه گزارش به مردم عزیز، مراجع نظارتی و قضایی به عقب نخواهد راند.
#روانبخش
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a