eitaa logo
قرارگاه اساتید وطلاب انقلابی حوزه علمیه قم
2.7هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
7.9هزار ویدیو
207 فایل
كانال رسمي قرارگاه اساتيد و طلاب انقلابي حوزه علميه قم، تاسيس 1394 #محل تجمع خواص طرفدار حق #رسانه جبهه انقلاب از سراسر کشور #اخبار مجموعه انقلابی خود را در کانال ما منتشر کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 | افطاری ساده در مناطق سیل‌زده کشور ‌‌ 🔻 «افطاری ساده» پویش همگانی است که پس از طرح دغدغه‌ی رهبرانقلاب در سال 1392 در خطبه‌های عید سعید فطر به راه افتاد و سال به سال در جامعه رواج بیشتری یافت. همزمان با رونق گرفتن این کار خیر و برای تبلیغ و ترویج بیشتر آن، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هرسال از مردم شریف ایران درخواست کرده است که از افطاری های ساده ( توزيع افطاری در سطح معابر عمومی) در محله یا شهرتان عکس تهیه و با هشتگ در صفحه خود منتشر کنند تا به ترویج این سنت ارزشمند کمک شود. ‌‌ ❤️ امسال، هموطنان عزیزمان در چند استان کشور درگیر سیل شده‌اند. ‌‌ 🌟 توجه ویژه رهبر انقلاب به معیشت آسیب‌دیدگان و ادامه‌دار بودن پیامدهای سیل باعث شد تا با همراهی کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) به کمک این عزیزان بشتابیم. برای همین تصمیم داریم با کمک شما، سنت حسنه‌ی افطاری‌های عمومی را به سمت مناطق سیل‌زده هدایت و اجرا کنیم. ‌‌ 📮 شما می‌توانید از طریق شماره گیری *44* و یا واریز به شماره کارت 6037997900000044 به نام کمیته امداد امام خمینی، در این امر شریک شوید. 🆔 @gharar_at
📡 کانالهای مراجع وعلما در پیام‌رسان ایتا: •┈┈••✾••┈┈• ❇️ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای: @Khamenei_ir ❇️ آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی: @Saafi_com ❇️ آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی: @Makarem_ir ❇️ آیت‌الله‌العظمی وحیدخراسانی: @Fatemyeh_ValiAsr ❇️ آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی: @noorihamedani ❇️ آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی: @nashresrair ❇️ آیت‌الله‌العظمی سبحانی: @E_sobhani ❇️ آیت‌الله‌العظمی شبیری‌زنجانی: @zanjani_net ❇️ حضرت‌آیت‌الله‌ علوی‌گرگانی: @alavigorgani •┈┈••✾••┈┈• 💠 قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم https://eitaa.com/gharar_at/4850
🔴سرنوشت ده ها لژ فراماسونی و هزاران عضو انجمنهای سری ماسونی بعد از فروپاشی پهلوی 🔻كودتاي 1299 که باعث به قدرت رسیدن رضاخان در ایران شد يك كودتاي ماسوني است كه همه طيف ها در آن حضور دارند: بهايي ها، يهودي ها، مسيحي ها، علي اللهي ها، صوفي ها و اردشيرجي كه در خاطرات خود به صراحت گفته همه كاره كودتاي ۱۲۹۹ من بودم. و ارتباط او با كانون هاي يهودي كاملا مشخص شده است. و در دوره پهلوي دوم انتقال قدرت از پهلوي اول به دوم توسط يك فراماسونر به نام محمدعلي فروغي انجام مي گيرد. 💢در سال 1947 لژ بزرگ تشكيل مي شود و در سال 1948 لژ عالي اسكاتي و قريب به 50، 60 لژ فراماسونري در آن زمان در ايران فعال هستند كه حدود 5 هزار نفر عضو دارد كه در همه اركان حكومتي حضور دارند. نمايندگان سنا، مجلس، رؤساي دانشگاه ها، وزراي كابينه و حتي در ميان بازرگانان و سفرا و غيره. 💢 وقوع انقلاب اسلامي باعث تعطيل شدن لژهاي فراماسونري در ايران شد اما تفكر فراماسونري در قالب هاي ليبراليسم، پلوراليسم، نسبي گرايي و... ترويج شد و هنوز هم به قوت هر چه تمامتر ترويج مي شود. 💢با پیروزی انقلاب تنها درصد اندکی عناصر از سازمانهای مخوف فراماسونری از ایران رفتند و غالب بدنه آن با تغییر ظاهر و تابلو در کشور ماندند.... 💢گویا انجمن های سری فراماسونی دوره پهلوی این روزها سکان فرهنگ و اقتصاد و برخی جریانات سیاسی کشور ما را بدست گرفته اند.... ➖➖➖ ✅گاه‌نوشت( علیرضا پورمسعود) https://eitaa.com/gharar_at/4853
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | عاقبت اعتماد به ظالمین 🔻 رهبرانقلاب در دیدار اخیر: 👈 اینکه قرآن به ما [میگوید]: وَلا تَرکَنوا اِلَی الَّذینَ ظَلَموا فَتَمَسَّکُمُ النّار؛ اعتماد نکنید به ظالمین، این همین گرفتاری امروز مردم دنیا است. اعتماد میکنند، پدرشان درمی‌آید. دیدید در بعضی از این کشورهای عربی یک حرکت خوبی انجام گرفت، یک مبارزه‌ی خوبی به وجود آمد، یک غوغایی به پا شد، یک بیداری‌ای به وجود آمد، منتها مثل شعله‌ای که بیایند روی آن خاکستر بریزند و خاک بریزند، خاموش شد؛ چرا؟ چون «لا تَرکَنوا اِلَی الَّذینَ ظَلَموا» را عمل نکردند. رکون کردند به آمریکا، به رژیم صهیونیستی؛ نفهمیدند چه کار باید بکنند، [لذا] این جوری میشود. ۹۸/۲/۱۶ 💻 @Khamenei_ir
📸 تصویری از دیدار جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه با رهبرانقلاب اسلامی. ۹۸/۲/۱۸ 🎞 تصاویر به مرور تکمیل میشود، در👇 http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=42469 https://eitaa.com/gharar_at/4853
📸 دیدار امروز جمعی از طلاب سراسر کشور با رهبرمعظم‌انقلاب گزارش‌تصویری:👇 leader.ir/fa/pictures/album/2181/grid https://eitaa.com/gharar_at/4853
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌟 روایت رهبر انقلاب از غوغای همدان پس از حادثه شهادت طلبه همدانی ⚠️ عده‌ای می‌گویند مردم از دین فاصله گرفته‌اند، اما واقعیت چیز دیگری است 🔻 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار طلاب حوزه‌های علمیه: 🔸️ امروز وظیفه‌ی حوزه‌ها از گذشته سنگین‌تر است؛ علت هم این است که نیاز و قبول بیشتر است. امروز اقبال به مفاهیم برجسته و عالی دینی در جوانان دنیای اسلام و بلکه خارج از اسلام هست. 🔹️ سابقاً شاید ایمانهای قرص وجود داشت لکن جلوه‌ی عملی نداشت. در تهران شیخ فضل‌الله را وسط تهران بر دار کشیدند، عده‌ای هم گوشه‌وکنار اشکی ریختند اما حرکتی صورت نگرفت؛ با آنکه آن روز رضاخانی هم سر کار نبود. 🔸️ حال این را مقایسه کنید با [شهادت] طلبه‌ی همدانی؛ چه غوغایی شد و چه انعکاسی در ایران پیدا کرد. اگر آن جنازه‌ی مطهر در تبریز و تهران و بقیه‌ی کشور هم می‌آمد همان‌طور تشییع میشد. 🔹️ حالا بعضی میگویند مردم از دین فاصله گرفته‌اند. ما که طلبه بودیم، هیچ‌وقت در هیچ شهری در هیچ جلسه‌ای، این اجتماعاتی که امروز پای منبرها مشاهده میکنید وجود نداشت؛ یک دهم این هم وجود نداشت. 👈 وجوهاتی که امروز مردم میدهند نشان میدهد که مردم متدین هستند. 🔺️ حرفهای بدون معیار علمی گفته میشود، لکن روحانیت محترم است و علی‌رغم سیاه‌نمایی‌هایی که انجام میشود، واقعیت چیز دیگری است؛ این وظیفه را سنگین میکند. ۹۸/۲/۱۸ 💻 @Khamenei_ir https://eitaa.com/gharar_at/4853
📣 فوری 📣 🌟 روایت امام خامنه ای از غوغای همدان پس از حادثه 🌹شهادت طلبه همدانی 🔻 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار طلاب حوزه‌های علمیه:👇👇 https://eitaa.com/gharar_at/-212070
🚩رهبر انقلاب خطاب به طلاب: شما موظفید اسلام را محقق کنید/ اسلام فقط آموزش معرفت نیست؛ تحقق عملی معارف هم هست رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار طلاب حوزه‌های علمیه: 🔸️ حوزه، مرکز آموزش اسلامی است. اسلام باید فهمیده شود. اسلام فقط آموزش معرفت نیست؛ تحقق عملی این معارف هم جزو اسلام است. 🔹️ یک وقت اسلام را فقط اصول و فروع و ارزشها و سبک زندگی و آئین حکمرانی میدانیم که باید یاد بگیریم، لکن این بخشی از کارهای حوزه‌ها است، بخشی از اسلام است. 🔸️ بخش دیگر، محقق کردن این حقایق در بطن زندگی مردم است. اسلام فقط توحید نیست، اسلام عبارت است از استقرار توحید در جامعه. 👈 شما موظفید به‌عنوان عالم دین، اسلام را محقق کنید؛ این کاری است که امام بزرگوار کرد. منشور روحانیت را بخوانید امام به معنای واقعی کلمه حکیم بود و حکمت در رفتار او موج میزد. این کاری که حوزه‌ی علمیه در زمان مبارزات اخیر انجام داد، درست وظیفه‌ی حوزه بود. امام در رأس بود و و بزرگان حوزه همراهی میکردند. 🔹️ طلبه‌ی آن روز، هم میرفت مردم را میکرد و میکرد و هم نیش خود را به آن کسی که باید بزند میزد. 🔺️ حوزه‌ی آن روز، آن کاری را که باید، کرد. امروز هم که نظام اسلامی تشکیل شده و ما منتظر تشکیل دولت اسلامی و جامعه‌ی اسلامی و تمدن اسلامی هستیم، حوزه مسئولیت دارد. باید بنشینید و فکر کنید. ۹۸/۲/۱۸ https://eitaa.com/gharar_at/-212070
🚩رهبر انقلاب خطاب به طلاب: 🔹️ طلبه‌ی آن روز، هم میرفت مردم را میکرد و میکرد و هم نیش خود را به آن کسی که باید بزند میزد. ۹۸/۲/۱۸ https://eitaa.com/gharar_at/-212070
رهبر معظم انقلاب : اختلاف‌نظر در حوزه‌ها در «مسائل عملی، جهت‌گیری‌های فکری و مسائل سیاسی» بدون اشکال است، مهم این است که این اختلافات مدیریت شود تا به درگیری و تشنج منجر نشود، 🔹بزرگان حوزه در مقابل طلاب جوان، حلم و تحمل داشته باشند https://eitaa.com/gharar_at/4873
⛔️ بازی با اقتصاد و معیشت مردم 🔻 دو اقدام امروز دولت برای کاهش تعهدات ایران یعنی توقف فروش اورانیوم غنی شده و آب سنگین، قبلا توسط آمریکا ممنوع اعلام شده بود. در واقع ما تصمیم آمریکا برای ممنوعیت فروش اورانیوم و آب سنگین ایران را امروز از زبان رئیس جمهور خودمان به عنوان اقدام قاطع شنیدیم!!! عملا دولت، روغن سوخته را نذر امامزاده کرد. ما به آمریکا این پیام را دادیم که آمریکا خیالت راحت باشد ما کاری نمی کنیم که شما ناراحت شوید. 🔻 حدود 5 سال اقتصاد و مردم ایران نسبت به برجام شرطی شدند و همه اقتصاد به آن گره خورده بود که با خروج ترامپ از برجام دچار تلاطم شدیم اما بالاخره خیال اقتصاد ایران راحت شد که باید روی پای خود بایستد نه اینکه به عصای خیالی بیگانه تکیه کند. 🔻 اما تصمیم امروز دولت برای مهلت 60 روزه به طرفهای مقابل و درخواست چند باره رئیس جمهور برای مذاکره جدید در خصوص برجام این خطر جدی را ایجاد می کند که اقتصاد ایران همچنان منتظر نتیجه برجامی باشد که نه از جسم آن چیزی مانده نه از روحش. برای یک اقتصاد هیچ سمی مهلک تر از این نیست که بخش خصوصی دست از فعالیت بردارد و منتظر آینده باشد. نتیجه بلاتکلیفی اقتصاد، رکود تولید و اقتصاد خواهد شد نه رونق آن. 🔻 آیا دولت می خواهد 2 سال باقیمانده عمرش را دوباره صرف مذاکره با اروپا کند؟ اروپایی که به قول آقای روحانی در مقابل آمریکا هیچ کاره است. پس این دولت کی می خواهد کار کند؟ رهبر انقلاب در تیرماه 97 به دولت هشدار دادند که: مردم نسبت به برجام شرطی شدند و بازار متلاطم شد ... دیگر مردم را نسبت به بسته اروپایی شرطی نکنید! ✍️ https://eitaa.com/gharar_at/4875
🌼دعای روز سوم ماه مبارک🌼 🌷اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی فِیهِ الذِّهْنَ وَ التَّنْبِیهَ وَ بَاعِدْنِی فِیهِ مِنَ السَّفَاهَةِ وَ التَّمْوِیهِ وَ اجْعَلْ لِی نَصِیبا مِنْ کُلِّ خَیْرٍ تُنْزِلُ فِیهِ بِجُودِکَ یَا أَجْوَدَ الْأَجْوَدِینَ. خدایا در این ماه به من تیزهوشی و بیداری عنایت فرما، و از بی خردی و اشتباه دورم ساز، و از هر خیری که در این ماه نازل می کنی، برایم بهره ای قرار ده، و به حق جودت ای جودمندترین جودمندان🌷 https://eitaa.com/gharar_at/4812
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 سخن‌نگاشت | حوزه؛ مرکز آموزش و تحقق عملی معارف اسلامی 🔺️ رهبرانقلاب: ، مرکز آموزش اسلامی است. باید فهمیده شود. اسلام فقط آموزش معرفت نیست؛ تحقق عملی این معارف هم جزو اسلام است...شما موظفید به‌عنوان عالم دین، اسلام را محقق کنید؛ این کاری است که کرد. ۹۸/۲/۱۸ 💻 @Khamenei_ir https://eitaa.com/gharar_at/4887
13980218_27112_64k.mp3
20.67M
🎙 صوت| بیانات رهبرانقلاب در جمع طلاب حوزه‌های علمیه ۹۸/۲/۱۸ https://eitaa.com/gharar_at/4887
🔆حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم مطالعه «منشور روحانیتِ» امام خمینی(ره) از جانب طلاب، به پیشنهاد یکی از طلاب برای راه اندازی مرکز نوآوری حوزه اشاره کردند و افزودند: استفاده از ظرفیت ها و خلاقیت های طلاب جوان و تأسیس یک بانک اطلاعاتی از این ظرفیتها پیشنهادی بسیار خوب است. 🔆ایشان با استقبال از تخصص گرایی در رشته های مختلف حوزه های علمیه بویژه فقه، خاطرنشان کردند: فقه استخوان بندی و ستون فقرات زندگی اجتماعی و سیاسی است و تخصص گرایی در این زمینه نتایج خوبی خواهد داشت اما باید مراقب برخی عیوب تخصص گرایی نیز بود. 🔆رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به مطالب یک از طلاب خواهر درخصوص جایگاه اجتماعی خانم های طلبه، افزودند: حضور چند ده هزار طلبه فاضل خواهر در خانواده ها و در میان زنان جامعه، بسیار مغتنم است، ضمن آنکه باید از ظرفیت این طلاب در مراکز رسمی و فرهنگی استفاده شود. 🔆حضرت آیت الله خامنه ای همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه را ظرفیت بسیار مغتنمی برشمردند و با اشاره به سخنان ایشان درخصوص تدوین برنامه جامع برای حوزه علمیه، گفتند: باید تمرکز اصلی بر اجرایی و عملی شدن این برنامه، قرار گیرد. 🔆پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در گزارشی با اشاره به تحصیل ۱۵۰ هزار طلبه در حوزه‌های علمیه گفت: شورای عالی و همه مراکز حوزه مصمم هستند در پرتو اندیشه‌های امام راحل و رهبر انقلاب، هدایت‌های مراجع عظام تقلید و بهره‌گیری از همه اندیشه‌های طلاب، فضلا و اساتید مسیر بالندگی و اعتلای حوزه‌ها را هموار سازند برنامه‌ریزی کنند. 🔆در ابتدای این دیدار ۱۲ نفر از نمایندگان طلاب، حجج الاسلام: ۱ حسین نظری، مبلغ و فعال قرآنی ۲ سیدمحمدرضا آیت، طلبه خارج فقه ۳ مهدی رضایی، پژوهشگر و طلبه سطح ۴علی احدی، مدیر مؤسسه تبلیغی جهادی مصباح الهدی ۵سیدهادی ساجدی، دکترای فلسفه علوم اجتماعی ۶ مهدی مسائلی، استاد سطح ۲ حوزه ۷ سیدمحمد هاشمی، طلبه خارج فقه و مسئول راهیان نور و فرمانده گردان ۸ حسن یوسف زاده، دکترای ارتباطات و عضو هیأت علمی خانم‌ها: ۱ صدیقه بهرامی، استاد حوزه و مبلغ ۲ حمیده بلّو، طلبه سطح ۳ از نیجریه ۳ افتخار یوسفی روشناوند، فارغ التحصیل سطح ۴ فقه ۴ سمیه صیادی، طلبه سطح ۴ و فعال قرآنی بر محورهای زیر تأکید کردند: - لزوم تأسیس مرکز نوآوری برای بروز خلاقیت طلاب جوان - تاکید بر نقش حوزه در گره‌گشایی از مشکلات جامعه اسلامی و لزوم ارتباط گسترده‌تر حوزه با مردم - اهمیت ایجاد سازوکار مناسب برای ارتباط مؤثر حوزه با مراکز علمی و دانشگاهی - لزوم ورود تشکل‌های خودجوش انقلابی به میدان‌های علمی با به‌کارگیری صحیح نیروها - لزوم تنظیم ساختارها و برنامه‌ها برای نقش‌آفرینی طلاب خواهر - انتقاد از چند شغله بودن برخی مسئولان - یادآوری مسئولیت مستقیم حوزه نسبت به زبان فارسی - انتقاد از بی‌توجهی برخی مسئولان به ظرفیت طلاب و روحانیون - پیشنهاد راه‌اندازی اردوهای حوزه‌شناسی به منظور شناخت صحیح از زندگی طلاب - انتقاد از ورود دیرهنگام حوزه به برخی مسائل اجتماعی - انتقاد از فقدان بسترهای لازم جهت حضور نظام‌مند و نخبگانی حوزه در عرصه بین‌الملل - لزوم فرصت دادن به طلاب جوان و نخبه برای پذیرش مسئولیت در گام دوم انقلاب - توجه به تبیین الگوی خانواده محور به صورت شفاف و کاربردی - ضرورت کاربردی کردن علوم و پژوهش‌ها با توجه به نیازهای روز جامعه - اهمیت رصد نیازهای آینده اجتماع و تلاش برای تولید الگوی اصیل حوزوی - لزوم تشکیل بدنه کارشناسی جوان از میان طلاب انقلابی برای تدوین برنامه‌ها و ماموریت‌ها جهت تحقق گام دوم انقلاب - انتقاد از نبود حساسیت لازم در میان مسئولان در مورد فضای مجازی و استفاده نکردن از ظرفیت‌های موجود در این عرصه - اهمیت تبلیغ در فضای مجازی و ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و حمایت از افسران جنگ نرم https://eitaa.com/gharar_at/4887
📢 پاسخ رهبر انقلاب به سوال یکی از خواهران طلبه؛ جایگاه اجتماعی طلاب خواهر کجاست؟ رهبرمعظم انقلاب، عصر امروز در دیدار طلاب: 🔹️ یکی از خواهران پرسیده‌اند: جایگاه اجتماعی طلاب خواهر کجاست؟ 🔸️ بله، سؤال به‌جایی است. این‌همه فاضلِ زن داریم؛ حضورشان در خانواده و اجتماع خیلی مغتنم است. 🔹️ یک روزی، یک بانوی ملّای اصفهانی بود که مرحوم طباطبائی هم با ایشان ملاقات کرد و با ایشان مباحثات داشت. افتخار میکردیم که یک بانوی فاضل داریم! 🔸️ اما حالا چند ده هزار طلبه‌ی فاضل داریم؛ خیلی مهم است و باید جایگاه آن معلوم بشود. 🔺️ باید ظرفیت به رسمیت شناخته شود و از آن در مراکز رسمی و فرهنگی استفاده شود. در این کار اگر از لحاظ اجرایی، سفارش و کمکی هم لازم باشد، بنده انجام میدهم. ۹۸/۲/۱۸ https://eitaa.com/gharar_at/4887
مراتب روزه دارای روزه عوام؛ روزه ای است که با خودداری از مواردی که روزه را باطل میکند وفقها در رساله های عملیه آورده اند، محقق می شود. روزه خواص؛ روزه ای است که علاوه بر تحقق شرایط در روزه ی عوام، روزه دار باید دقت داشته باشد که اعضای بدن او از فرمان او سرپیچی نکنند. روزه خواص خواص؛ روزه ای است که با ترک کارهای حرام وحتی حلال، که باعث بازداشتن از یاد خدا می شود، محقق می گردد. (المراقبات:ص۲۰۰) https://eitaa.com/gharar_at/4887
💠 حدیث روز 💠 ❓ چرا رمضان به این اسم نامگذاری شد؟ 🔻پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله: إنَّما سُمِّيَ الرَّمَضانُ لأِنَّهُ يُرمِضُ الذُّنُوبَ ✳️ رمضان، رمضان ناميده شد؛ زيرا گناهان را مى‌سوزاند. 📚 مرآةالعقول فی شرح اخبار آل الرسول، ج 3، ص 260
🗓بمناسبت قرائت جزءسوم‌ قرآن 🏳و قرائت آیه‌ی مهم آیةالکرسی 💠رهبرانقلاب ‼️دوستان و برادران عزیز، ما تاکنون آیةالکرسی را برای چه آموخته و حفظ کرده‌ایم؟! ما همواره این آیه شریفه برای در امان ماندن جان و مال و فرزندمان میخوانیم درحالیکه آیةالکرسی متضمن مهمترین مسائلی است که در زندگی انسان مسلمان مطرح است و این بسته به اینستکه ما چقدر معارف گنجانده شده در این آیه را بفهمیم و زمانیکه این معارف استخراج شد آنجا آدم میفهمد که آیةالکرسی چیست و چرا اینقدر تاکید شده که قرائت شود، آیةالكرسى درس است، آموزنده راه توحید است بخاطر همین سفارش کرده‌اند این داروی شفابخش را بنوشیم ولی ما شیشه این دارو را گذاشته‌ایم سر طاقچه فقط به او نگاه میکنیم و احیانا آنرا لمس کرده و می‌بوسیم! ص۱۴کتاب ۵۲/۱۲/۱۱ از جهاد تبیینی @gharar_at
* 💠 نتیجه احترام و انس با قرآن 🔻انسان هر چه زیادتر قرآن بخواند، اثرش را می‌بیند؛ به خصوص در ماه مبارک رمضان. البته قرائتی که همراه با انس و احترام به قرآن باشد، بسیار اثربخش است. وقتی قرآن کنار انسان است، انسان باید احساس کند از کلمه کلمه آن، نور تراوش می‌کند. یکی از راه های ورود به قرآن، قرائت کثیر و اُنس با قرآن همراه با تعظیم و احترام است. گاهی انسان ساکت است؛ ولی دلش قرآن می‌خواند. یک آیه در خواب برایش می‌خوانند و معانی بسیاری به او اِلقا می‌کنند که او را مشغول به آن معانی می‌کند... (منبع: نقل از استاد شیخ جعفر ناصری ،اپلیکیشن الهادی؛ مراقبات ماه رمضان) ‌ ‌ ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ 🔺@gharar_at‌