✨﷽✨
✅چهار ناظر حاضر بر زندگی انسان :
✍هرلحظه و هرزمان چهار دوربین زنده در حال فیلمبرداری از زندگی ما هستند که قرار است روزی در قیامت تمام زندگی ما را به نمایش بگذارند
❶⇦ ناظر اول〖خــدا〗 است.
ألَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَری؛
آیا انسان نمیداند که خدا او را نگاه میکند؟
سوره مبارکه علق آیه ۱۴
❷⇦ ناظر دوم〖ملائک مقرب خدا〗 هستند؛
الله تعالی میفرماید :
ما یَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلاَّ لَدَیْهِ رَقیبٌ عَتید؛
از شما حرکتی سر نمیزند مگر اینکه دو مأمور در حال نوشتن آن هستند
سوره مبارکه قاف آیه ۱۸
❸⇦ سومین ناظر 〖زمین〗 است.
خداوند در قران کریم میفرماید :
یوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبارَها؛
در آنروز زمین هرچیزی که دیده را بیان میکند.
سوره مبارکه زلزال آیه ۴
❹⇦چهارمین ناظر〖اعضاء و جوارح خود ما〗
الله سبحان میفرماید :
تکَلِّمُنا أَیْدِیهِمْ وَ تَشْهَدُ أَرْجُلُهُمْ بِما کانُوا یَکْسِبُونَ
در آنروز دستها و پاها شهادت میدهند که چه کاری کردهاند.
📚سوره مبارکه یس آیه ۶۵
✍ نامهنگاری آزادگان باحضرت آیتالله خامنهای در طول اسارت!
🔻 ما نامههایی از بعضی از آزادگان در طول این دو سالِ بعد از آتشبس تا امروز داشتهایم که به خانوادههایشان مینوشتند.
🔹️ وقتی خانوادهها میفهمیدند که ما مخاطب هستیم، نامهها را میآوردند و به ما میدادند. من هم برای خیلی از این نامهها جواب مینوشتم.
👈 مینوشتند که شما برای آزادی ما، به دشمن باج ندهید. این را اسیر مینوشت. این، برای یک ملت، خیلی مهم است که اسیرش در دست دشمن، بهجای اینکه مثل انسانهای بیایمان، مرتب التماس کند که بیایید من را آزاد کنید، نامه بنویسد که من میخواهم با سربلندی آزاد بشوم؛ نمیخواهد به خاطر آزادی من، پیش دشمن کوچک بشوید. اینها را ما داشتیم. اینها جزو اسناد شرف ملی ماست و تا ابد محفوظ خواهد بود.
🔍 ادامه را بخوانید👇
http://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=8556
#اطلاعیه
جلسه معارفه مردمي رييس جديد اداره تبليغات اسلامي شهرستان پیشوا
#حجت_الاسلام_ملک_حسینی
امشب شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه
از نماز مغرب و عشا در مصلی آستان مبارک امامزاده جعفر بن موسی الکاظم ع
حضور شما مجاهد فرهنگي باعث ايجاد وحدت مضاعف جبهه انقلاب خواهد گرديد.
مرکز آموزش رویش شهرستان پیشوا
(جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی)
@royeshpishva98
بسمه تعالی
مطالبه رهبری در حکم آقای قمی: تبیین و عرضهی فکر و فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روشها بگونهای که بر جان و دل مخاطبان بنشیند و وجود آنان را از کوثر حقیقت دین سیراب نماید، رسالت بسیار مهم این سازمان است.
رسالت دیگر این سازمان رصد و مقابلهی هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی و تبلیغی و رسانهای دشمنان دین و انقلاب و کشور است
معضلات و دغدغه های فرهنگی و پیشنهادات برای سازمان تبلیغات برای مخاطبین حدودا ۲۸ میلیون در رمضان ۱۴۴۰ هجری به عنوان بزرگترین تشکل اسلامی جهان اسلام
۱-برگزاری دوره های تخصصی برای مبلغین و به روز کردن آنها به ویژه در زمینه سبک زندگی و خانواده، اقتصادهای خرد و خانگی و استارتاپ ها، دشمن شناسی و سیاست خارجی و ...
۲-لزوم تقویت و افزایش جذب مبلغ غیرروحانی آشنا به مبانی انقلاب و اسلام و اعزام آن در نقاط و مراکز مختلف شهرستان و برگزاری دوره های تخصصی و نیمه تخصصی برای اقشار خاص جامعه مثل معلمان و مدیران و تبیین سبک مدیریت جهادی و ویژگی های حکام اسلامی با بهره از نامه امیرالمومنین به مالک اشتر
۳-تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به ویژه در فرصت محرم و صفر در هیآت مذهبی و تعریف نقش و تکلیف برای جریان حزب اللهی حداقل توسط روحانیون،مداحان و خاصه گروه های فرهنگی جوانان، هنرمندان و دانشجویان با توجه به تاکید بیانیه بر ایفای نقش جوانان
۴- تشکیل قرارگاههای فرهنگی و تبلیغی و انجام فعالیتهای میدانی باید بخشی از فعالیتهای سازمان تبلیغات شهرستان در مناطق سیلزده فرهنگی باشد که مستلزم تمرکززدایی و توجه ویژه به روستاهاست.
۵-لزوم به روز کردن مراسمات سازمان تبلیغات و سنت شکنی برای اثرگذاری بیشتر و خروج از قالب سنتی سخنرانی؛ نشست بحرین و کنفرانس اقتصادی
۶- تحول در برنامههای فرهنگی یکی از نیازهای کشور است و باید تیمی کارشناسی این موضوع را بررسی کرده و برنامههای جدی و شیوههای تحول را تبیین کند؛ ضرورت تشکیل شورای فرهنگی و هیات اندیشه ورز فرهنگی با حضور جوانان و سرحلقه های میانی نه شورای فرهنگی رسمی شهرستان متشکل از ۲۵ نفر که مورد انتقاد امام جمعه هم بودن
۷- مدیریت فضای مذهبی جامعه و مدیریت فضای مجازی و برقرار کانال های ارتباطی با مخاطبین و مردم و فعالین و حضور در میان طیف فرهنگی شهرستان با بهره گیری از ظرفیت دینی شهرستان در حوزه هیئات مذهبی، مبلغان دینی، جامعه مداحان، مساجد، ائمه جماعات و نسل جوان پویا و فعال از طریق نشست های منظم ماهانه و مناسبتی
۸- نیاز شهرستان به تاسیس یک دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا و هدفگذاری این مرکز آموزشی جهت تربیت نیروی کارآمد متدین و متخصص در سطح شهرستان و لزوم ایفای نقش متولیان فرهنگی شهرستان و کمک نرم افزاری سازمان تبلیغات اسلامی
۹- مشکل امروز جامعه دینی ما جهل مقدس در عموم مردم ایران است. بصیرتافزایی مردم از بروز جهل مقدس در جامعه جلوگیری کنند و نقش روشنگری اسلامی را در حوزه مقدسات اسلامی به صورت شفاف و کامل انجام دهند. مانند مراسم بله برون حضرت قاسم در لیالی محرم و قمه زنی هرچند اندک و مخفیانه
۱۰- لزوم ایفای نقش حوزه هنری ورسانه ای سازمان در تبیین نقاط قوت انقلاب؛ مبلغین سازمان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت و تغیبرات ایجاد شده طی سالهای گذشته در حوزه های مختلف چون علمی، فناوری، دفاعی، هستهای، پزشکی، بهداشت، امنیت و... را برای قشر جوان بازگو کنند.
۱۱- پیام حضرت امام به سازمان تبلیغات این است که همه مردم باید در تبلیغ خوبیها حضور داشته باشند. بهره گیری از ظرفیت مردمی حداقل قشر بیشتر حزب اللهی و حاضر در صحنه برای گسترش ارزش های دینی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر غیرچکشی. مانند تبلیغات کمیته امداد در صدا و سیما یا راه اندازی پویش های اجتماعی مثل پویش صاحبخونه خوب
۱۲- برگزاری نشست ها و کارگاه های مساله یابی و ایده پردازی فرهنگی متناسب با زیست بوم شهرستان به خصوص چند ماه قبل پیس از مناسبت های بزرگ دینی مانند ایده پردازی شامخ(شبکه ابلاغ مهم ترین خبر) در تهران ۱۰ روز قبل با اعطای جوایز و هدایا
۱۳-لزوم عبور از شعائر(کارهای نمادین) و رسیدن به مناسک(سبک زندگی فردی و اجتماعی)؛ مثلاً، عاشورا در متن زندگی مردم است چراکه همه میدانند که در ایام عاشورا چه باید بکنند. حال آیا همه مردم میدانند که در غدیر چه باید بکنند؟ باید غدیر را در متن زندگی مردم بیاوریم و تکریم غدیر در سبک زندگی مردم بیاید. اینگونه نباشد که یک عده برای غدیر جشن بگیرند اما عدهای نفهمند که چرا جشن گرفتیم+لزوم تقویت پیوند زندگی مومنین
۱۴- استفاده از تمام فضاهای بلااستفاده برای انجام کارهای فرهنگی و دینی؛ اگر سازمان فضاهای بلااستفاده دارد، باید در اختیار مجموعهها قرار بگیرد البته با سنجهای مشخص و دقیق.
.
۱۵- اجرای برنامههای مشارکتی با دیگر سازمانها به ویژه آ.پ و ۴ دانشگاه متنوع شهرستان خاصه برنامه کرسی های آزاداندیشی در حوزه گفتمانی و ادارات و نهادهای به ویژه خدماتی واقتصادی در زمینه ارتقاء پاسخگویی و مسئولیت پذیری و مطالبه گری از آنها
۱۶-شفافیت در تخصیص امکانات و بودجه های هرچند اندک به موسسات و اشخاص فعال فرهنگی؛ با منطق و روش روشنی، امکانات و منابع در اختیار مجموعههای تبلیغی قرار گیرد
۱۷- استفاده از ظرفیت مادران در جهت نهادینه کردن ارزش های دینی با برگزاری برنامه هایی خارج از مساجد و هیات های دینی مانند پارک ها یا سالن های همایش و حضور در بطن و کف جامعه
۱۸-برنامه های فرهنگی متنوع و جذاب برای پارک ها در سال های آینده به ویژه استندآپ کمدی مثل ورامین
۱۹-جذب جوانان نخبه غیرانقلابی و حمایت از تشکل های نوین و استارت آپ ویکند و ایده پردازی ها و ایجاد برنامه های فنی با محتوای دینی
۲۰-تبیین گفتمان مقاومت اسلامی و حمایت از مظلوم در سطح شهرستان به دلیل اینکه خط مقدم انقلاب بوده و دیار ضدصهیونیسم بشه مانند روز مقاومت اسلامی و روز جهانی مسجد و شمر زمانه
۲۱- تقویت کتابخانه ها با برگزاری نشست های مطالعاتی توسط ائمه جماعات و مبلغین و گسترش فرهنگ کتابخوانی با کتاب های خوب به ویژه در شهرک ها. لزوم تقویت کتابخان ها در مساجد ک معرفی کتب خوب توسط مبلغین و ائمه جماعات
۲۲- لزوم توجه به شأن جوانان، ارتباط مستمر سازمان با جوانان، ارتباطات قلبی و همراه با محبت جهت جذب جوانان و ابلاغ پیام به معنای واقعی به قلب جوانان از روش های مختلف و جذاب و جدید به همراه ایجاد انسجام بین جوانان شهرستان پیشوا.
۲۳-تقویت و تاسیس بنیاد فرهنگس مهدویت در شهرستان و فعالیت های تبلیغی گسترده در این زمینه به دلیل عدم فاصله از فرهنگ انتظار و منجی طلبی و عدم محدود شدن به نیمه شعبان و مراسمات شربت محور
۲۴-لزوم برگزاری دوره های تخصصی متناسب با دوره های زمانی مختلف نوجوانان و جوانان و حتی نسل اولی های پشیمان از انقلاب برای پاسخگویی به شبهات و ارتباطات سالم و ساخت بنیان فکری مستحکم
۲۵-برگزاری دوره های تخصصی دشمن شناسی و ابزارهای دشمنی آن برای عوام و خواص و گفتمان سازی عمومی درباره تحرکات دشمن با توجه به تاگید آقا در تجمع بسیجیان در ورزشگاه آزادی
۲۶-ساماندهی بیشتر به جامعه مداحان خواهر؛ احتمال ترویج افکار انحرافی و خاص مانند انجمن حجتیه و ... و بصیرت افزایی آنها+ لزوم مدیریت محتوایی و نرم افزاری هیات های مذهبی سطح شهرستان و جریان سازی کلان+ برگزاری کلاس ها و کارگاه های بصیرتی برای مبلغین و مداحان و تغذیه فکری و مهارتی این بزرگواران
۲۷-لزوم مدیریت صحیح و ایفای نقش مثبت در میان جامعه هنری و تقویت پیوند با قشر هنرمندان عزیز شهرستان و برگزاری نمایشگاه های مشترک به صورت کمک فنی-تخصصی هنرمندان و کمک محتوایی-دینی سازمان تبلیغات و بهره بردن از ظرفیت سینمای پیشوا در جهت پخش محتواهای دینی انقلابی مانند فیلم ها و مستندهای جشنواره عمار
۲۸-مدیریت منسجم و تقویت همکاری با موسسات قرآنی هرچند اندک شهرستان و تقویت فعالیت و سبک زندگی مبتنی بر قرآن از طریق مدرسان و مربیان متخصص و اساتید مجرب و تقویت رویکرد حافظ پروری
۲۹-لزوم برقراری ارتباط و پیوند با نهضت سوادآموزی و اداره آ.پ پیشوا به منظور رفع کم سوادی یا بیسوادی برخی از همسران و مادران شهدای مدافع حرم و خواهران اتباع به منظور تعمیق ارتباطات فی مابین
۳۰-ضرورت استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی شهر و پخش کتابچه های صوتی ارزشمند در وسایل نقلیه عمومی به منظور گسترش گفتمان و ذکر الهی
۳۱-اختصاص محلی ثابت برای برگزاری نمایشگاه های مختلف در ایام مناسبتی سال با تمرکز بر دستاوردها و توانمندی های جوانان و همچنین محل های ثابتی برتی بیلبوردهای تبلیغاتی حاوی پیام های ارزشی+ اهتمام ویژه به قشر نخبگانی و خواص در زمینه های مختلف
✅ وزارت خانه ای با خروجی هیچ!
سال گذشته، دکتر «مسعود سلیمانی» استاد دانشگاه و دانشمند ایرانی در رشته خونشناسی، توسط مؤسسهای آمریکایی به نام «مایو کلینیک» برای انجام تحقیقات تخصصی به این کشور دعوت شد. وی در مهرماه ۹۷- با ویزای رسمی تحقیقاتی (research visa) و با هماهنگی دانشگاه تربیت مدرس، وارد فرودگاه شیکاگوی آمریکا شد، اما در اقدامی غیرقانونی وی را بازداشت و به زندان «دیتون» جورجیا در ایالت آتلانتا منتقل کرد!
حالا نزدیک یک سال از بازداشت غیرقانونی دکتر سلیمانی گذشته و وزارت خارجه عملا هیچ اقدام مفیدی برای آزادسازی وی انجام نداده است و ایشان بدون محاکمه در زندان است.
تمام عرضه وزارت خارجه چند توئیت بی خاصیت و کودکانه بود با خاصیتی تقریبا هیچ! کاش ظریف می فهمید امریکایی ها هیچ زبانی جز زور نمی فهمند..
البته کاری نمی شود کرد؛ فقط بیست ماه انتظار برای پایان عمر دولتی با چنین کارآمدی!!!
@Bayyenatt