eitaa logo
قرارگاه قرآنی وجهادی امام حسن مجتبی علیه السلام
17.9هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
9.3هزار ویدیو
56 فایل
عزت و ذلت دست خداست #مجموعه فرهنگی اجتماعی شهید هاشمی #موسسه خیریه امام حسن مجتبی #گروه جهادی شهید هاشمی #حسینیه شهید هاشمی #هییت رزمندگان اسلام منطقه سرآسیاب #دارالقرآن امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام #محله اسلامی شهیدهاشمی
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿  نماز دو ركعتی روز جمعه ☀️ که تا جمعه آینده فتنه و بلائی نرسد ▫️هر كه در روز جـمعه، بعد از نماز ظهر، دو ركعت نماز كند و بخواند در هر ركعت: ▪️ سوره «حمد»   ۱ بار ▪️سوره «توحید» ۷ بار ▫️و بعد از نماز بگويد : ⭐️ اَللَّـهُمَّ اجْعَلْنی مِنْ اَهْلِ الْجَنَّةِ الَّتی حَشْوُهَا الْبَرَكةُ وَعُمّارُهَا الْمَلائِكَةُ مَعَ نَبِيِّنا مُحَمَّد صَلَّی اللهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَاَبينا اِبراهيمَ عَلَيْهِ السَّلام ▪️خدايا! مرا از اهل بهشت قرار ده، كه درونش همه بركت است و کارکنانش همه فرشتگان هستند، در كنار پيامبر ما حضرت محمّد که درود فرستد خدا بر او و آلش و با پدر ما حضرت ابراهيم عليه السّلام. ▫️تا جمعه ديگر فتنه و بلائی به او‌ نرسد و حقّ تعالی جمع كند ميان او و حضرت محمّد صلّی اللهُ عليه وآله و سلّم و حضرت ابراهيم عليه السّلام. ▫️علّامه مجلسی فرموده كه اگر اين دعا را غير سيّد بخواند بجای "وَاَبينا"، "وَاَبيهِ" بگويد. 📚 منابع:      مَفاتیح‌الجِنان، شیخ عباس قمی      مِصباح‌المُتَهَجِّد، شيخ طوسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌پست تحسین برانگیز و قابل تامل حجت الاسلام و المسلمین راجی درباره فرماندهان جنگ نرم و سخت
پروازهای فرودگاه‌های تهران به‌طور عادی برقرار است 🔹روابط‌عمومیِ شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام‌خمینی که از صبح امروز با محدودیت مواجه شده بود، به حالت عادی بازگشته. 🔹همچنان از مسافران تقاضا می‌شود پیش‌از عزیمت به فرودگاه، اطلاعات پرواز خود را بررسی کنند.
🔴اولین واکنش‌های رسمی مقامات صهیونیست؛بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم: مسخره! ☫ ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس ترک: 📍برخی رسانه‌های ترکیه از اقدام ایران علیه اسرائیل هاج و واج مانده و یک مشت دلقک رو به تمسخر آورده‌اند، ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده، دردتان چیست که یک آفرین از دهانتان بیرون نمی‌آید؟ ناراحتید رهبری خاورمیانه را از دست داده‌اید؟ 🇵🇸🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمسخر کاربران فارسی زبان فضای مجازی از حمله دشمن صهیونیستی به مراکز ایران!
🔻آثار به جا مانده از پاسخ دیشب اسرائیل
⭕️به نظر می‌رسد عملیات اخیر در ایران با سه هدف صورت گرفته است: ▪️سنجش آمادگی پدافندی سایت‌ها و مکان‌های حساس در ایران و همچنین بررسی رینگ‌های پدافندی در صورت عبور کوادکوپترها. ▪️کاهش فشار روانی بر جامعه اسرائیل با استفاده از بزرگ‌نمایی حمله و پوشش گسترده رسانه‌ای حادثه در ایران! ▪️ایجاد التهاب در جامعه ایران از طریق ضریب دادن به اخبار حمله توسط مزدوران رژیم صهیونیستی در داخل و خارج از کشور. ـــــــــــــــــــــــ
🔰بدون شرح •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌فوری| اولین تصاویر از برخورد موشک‌های فوق پیشرفته صهیونیست‌ها به قلب اصفهان 😳😳😳😳
🔴 جلسه فوری و اضطراری در سطح مقامات امنیتی اسرائیل در حال انجام است... 🔹 موضوع این جلسه در رابطه با هک گسترده در ارتش رژیم اشغالگر قدس است و خبرها حاکی از این است که بین نظامیان صهیونیست اختلافات شدیدی در گرفته است.
♦️روزنامه صهیونیستی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد 🔹اورشلیم پست نوشت اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد. 🔹رسانه‌های جریان اصلی آمریکا به نقل از منابعی که نام آنها را اعلام نکرده‌اند، ادعاهایی مبنی بر محدود بودن حمله، نقش نداشتن آمریکا، قصد نداشتن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به حمله و … را مطرح کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت کارشناس ضد ایرانی اینترنشنال از آبروریزی کارفرمای صهیونیستی؛ حمله با ریزپرنده‌های پیتزابر، آن چیزی نبود که از اسرائیل انتظار داشتیم!😂 مراد ویسی، مزدور ضد ایرانی اینترنشنال: 🔸تا الان ایران دست برتر را داشته چرا که آن‌ها با ۳۰۰ موشک و پهپاد خاک اسرائیل را هدف حملات سنگین قرار دادند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کودکان غزه حتی روی ویرانه‌های خانه‌های خود حفظ و تلاوت قرآن را ترک نکردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| مردی مجهز به کمربند انتحاری وارد ساختمان سفارت ایران در پاریس شده است. 🔹پلیس و نیروها در اطراف سفارت ایران در پاریس در حالت آماده باش هستند.
🛑پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس 🔹با پیگیری خبرنگار مشخص شد لحظاتی پیش پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه با ورود به ساختمان عامل مهاجم را بازداشت کرد. 🔹تلاش برای شناسایی همراهان احتمالی وی ادامه دارد. ـــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻️‌خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ 🔹‌فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.
ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند 🔹در نشست کمیسیون دولتی تعیین حدود مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان که در منطقهٔ مرزی ۲ کشور برگزار شد، ۲ طرف بر سر بازگرداندن ۴ روستای منطقهٔ مرزی «تاووش» که در جنگ اول قره‌باغ اشغال شده بودند به دولت باکو به توافق رسیدند.
حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی اسرائیل 🔹مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پایگاه هوایی عوبدا ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله هوایی به پایگاه الحشد الشعبی در عراق 🔹سازمان الحشد الشعبی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که انفجاری در مقر این نیروها در پایگاه کالسو واقع در استان بابل رخ داده و متعاقبا، تیمی برای انجام تحقیقات در این باره راهی منطقه شده و این انفجار منجر به وارد آمدن خسارت مادی شده است. 🔹کمیته امنیتی در استان بابل، در این باره گفته است: میزان آتش سوزی در مکان انفجار به دلیل مهمات نبوده، بلکه آتش سوزی در درخت‌ها و پوشش گیاهی اطراف پایگاه در نتیجه حمله هوایی رخ داده است. 🔹شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که یک نفر در نتیجه انفجار پایگاه کالسو شهید شده و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.