eitaa logo
قرارگاه رهروان ولایت🇵🇸
328 دنبال‌کننده
897 عکس
455 ویدیو
8.6هزار فایل
.پل ارتباطی با خادم کانال @Sardarhajizadeh313
مشاهده در ایتا
دانلود
فواید اوریگامی برای کودکان: •آموزش مفاهیم پایه مانند اشکال هندسی •تقویت مهارت های طریف •تقویت ماهیچه های کوچک دست •آموزش مفهوم تقارن •چگونگی تبدیل یک شکل دو بعدی به سه بعدی •صبر و شکیبایی •پایداری و پیگیری در حل مسایل •آموزش خلاقیت •تقویت هوش •تقویت تمرکز •مهار کردن تنش های روزانه در نتیجه کاهش استرس •افزایش مهارت حل مساله •آشنایی با مفاهیم انتزاعی •تفریح مناسب در گروه های کودک و یا خانواده در جهت اجتماعی تر شدن کودک •آشنایی با روشهای مرحله به مرحله و توالی در کار برای رسیدن به هدف و … مفاهیم اوریگامی بسیار ساده هستند و می توان آنها را پایه بسیاری از آموزشها از جمله ریاضیات، علوم مهندسی و تکنولوژی دانست. به جرات می توان گفت اوریگامی ترکیبی از علم و هنر است که به نوعی به هر دو نیمکره مغز مربوط میشه به همین دلیل تمرین اوریگامی ورزش مغز محسوب میشود. 🌺کانال خلاقیت ونوآوری👇 http://eitaa.com/joinchat/2918645763C3f7f0df12c
۳تا فایل مباحث احکام
هدایت شده از رهبر حوزه‌ها
روحانیون باید باشناخت و استفاده از فرصت‌های آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند. ۹۵/۶/۱۶ ✅ آیت‌الله خامنه‌ای، طلاب و روحانیون: ☑️ eitaa.com/joinchat/3347382274C754492386c
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
4_6028525090050671297.pdf
626.6K
درسنامه ششم: خیمه اهمیت و جایگاه ولایت سطح۱(۹تا۱۱سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
4_6028525090050671336.pdf
716.3K
درسنامه ششم: خواب و بیدار بیداری اسلامی سطح۲(۱۲تا۱۵سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
4_6028525090050671347.pdf
448.6K
درسنامه ششم: کاتالوگ هستی قرآن و اهل بیت در زندگی سطح۳(۱۶تا۱۸ سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از مربی آنلاین
🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟 كودك خوب وخنده رو بیا جلو كنار من رسیده نوبت وضو نگاه بكن به كار من اول با مشت دست راست آب رابریز بالای رو تمام صورتت را خوب از بالا تا پایین بشو حالا با مشت دست چپ آب رو آرنج راست بریز تا نوك انگشت های آن دست رابكش خوب وتمیز حالا با مشت دست راست آب رو آرنج چپ بریز تا نوك انگشت های آن دست را بكش خوب و تمیز 🌸🌸🌸 مسح حالا آهسته دست راست قرار بده روی سرت كمی بكش سمت پایین تا تر شود موی سرت آهسته دست راست را باز بذار رو پای راست حالا از سر انگشت های آن مسح می كنی تا مچ پا آهسته دست چپ را هم بذار روی پای چپ شما 🌹🍃🌹🍃🌹 از سر انگشت های خود مسح می كنی تا مچ پا حالا شدی شبیه گل ناز وقشنگ وبا صفا پس از وضو وقت چیه ؟ وقت عبادت خدا 🌼🍃🌼🍃🌼 عطر اذان پچیده است وقت خوش نماز شده پنجره های آسمان مثل همیشه باز شده 1- ابتدا صورت را از بالا، يعني جايي كه محل روييدن مو است، تا پايين چانه مي شوييم. 2-دست راست را بوسيله ي دست چپ از بالاي آرنج تا سر انگشتان مي شوييم. 3-دست چپ را بوسيله ي دست راست از بالاي آرنج تا سر انگشتان می شوییم. 4- در اين مرحله با، خیسی دست راست از آب وضو ، قسمتي از جلوي سر را با دست مي كشيم. 🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼 5-با دست راست كه همچنان خیس است، از سر انگشتان تا برآمدگي پاي راست را مسح مي كشيم. 6-با دست چپ كه از آب وضو همچنان خیس است، از سر انگشتان تا برآمدگي پاي چپ را مسح مي كشيم. گل، گل، گل وضو سلام، سلام، ای بچه ها! سلامی از یك آشنا سلامی گرم و با صفا به روی خندان شما دسته گلی آورده ام گلی به رنگ سفید، به رنگ زندگانی گلی به رنگ آبی، به رنگ مهربانی گلی به رنگ قرمز، به رنگ شادمانی گلم كه از باغ خداست شبیه آب چشمه هاست روشنی چشم شماست چه خوشگل و چه با صفاست دسته گلم را بو كنید مثل گلی وضو كنید به سوی قبله رو كنید با خدا گفت و گو كنید 🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟 با نام خدا، می گیرم وضو نیت می كنم، از برای او دست و پاهایم، صورت و مویم می كنم تمیز، پیش از وضویم صورت خود را حالا مي شويم بالا به پايين از زير مويم اكنون كار ما، شستن دستهاست اول، كدام دست؟ اول، دست راست از روی آرنج، تا سر انگشت می شویم با آب، یك مشت و دو مشت مثل دست راست، دست چپم را بالا به پایین، می شویم حالا می كشم یك بار، مسح سرم را بر جلوی سر، دست ترم را بعد از مسح سر، مسح هر دو پاست اما به ترتیب، اول، پای راست جای مسح پا، انگشت تا مچ است پایین تا بالا، می كشم با دست وقت مسح پاست، می كشم حالا روی پای راست، دست راستم را اكنون می كشم، دست چپم را روی پای چپ، پایین به بالا آماده هستم، برای نماز با یاد خدا، می كنم آغاز 🌸زیرگنبدطلا مرجع محتوایی مربیان خلاق
4_741495235724443907.pdf
725.4K
✅جزوه فوق العاده مهم برای مربیان ومبلغان👌 ✅جزوه روش آموزش چگونگی اجرای بازی،شعر،معما،کارت،نمایش،داستان و... دانلودبایه صلوات☺️ 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_136155063193175072.pdf
340.5K
👌جزوه فوقش العاده مهم ، بازی های هدفمند و گروهی ... برای برنامه های کلاسی واردویی دانلودبایه صلوات☺️ 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_383846673262051819.doc
407K
✅داستانهای تربیتی ویژه اجرا دربرنامه های کلاسی وحلقات معرفت 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_5776073337662865437.pdf
527.6K
✅کتاب شيوه ها و تجربه های تبليغی🖕🖕🖕 بسیارکاربردی برای مربیان ومبلغان 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_764795416125374497.doc
514.6K
👌بسیارعالی برای مبلغان ومربیان روش های کلاس داری دانلود جزوه روشهای کلاس داری حجة الاسلام راستگو 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_5881734102989668359.docx
593.8K
✅طرح درس پدرومادر ویژه مربیان ومبلغان 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_5881734102989668360.docx
120.4K
✅طرح درس دعا ویژه مربیان ومبلغان 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_5881734102989668362.docx
120.2K
✅طرح درس مسجد ویژه مربیان ومبلغان 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_5881734102989668364.docx
62.7K
✅طرح درس وضوونماز ویژه مربیان ومبلغان 🌺گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
☘☘ اشعار مذهبی برای شروع کلاس ☘☘ 1- توحید كه لااله الاالله است * شرطش به خدا علی ولی الله است * اسماء 12 امام معصوم * توضیح محمدٌ رسول الله صلی الله علیه وآله است 2- نور دل مؤمنین بود در صلوات * اندوخته یقین بود در صلوات * تأكید كنند اولیا بر این ذكر * زیرا كه اصول دین بود در صلوات 3- برچهره پر زنور مهدی صلوات * بر جان و دل صبور مهدی صلوات * تا امر فرج شود مهیّا بفرست * بهر فرج و ظهور مهدی صلوات 4- هر دل شده را بگو فرستد صلوات * خواهد اگر آبرو فرستد صلوات * هركس صلوات میفرستد یك بار * ده بار خدا بر او فرستد صلوات 5- با هر طپشی كه در دل آگاه است * یك نغمه لااله الا الله است * هر جا كه بلند است ندای توحید * گلبانگ محمد رسول الله است توحید و نبوت و امامت هر دو * در گفتن یك علی ولی الله است 6- روزی رسان خداست و لیكن كلید رزق * از پرتو هدایت آل محمد صلی الله علیه وآله است @yekmorabbi 7- در این جهان به خدا تا رمق به جان من است * همیشه نام حسین بر سر زبان من است 8- جا در صف مردمان نااهل گرفت * دامان جهالت ابوجهل گرفت 9- چشمان علی در چشمه خورشید است * لب های علی لبالب از توحید است * سوگند به كعبه خانه میلادش * اسم محمد از علی جاوید است 10- تا مهر علی به سینه ها دمساز است * تا باب عنایات الهی باز است * از عرش به فرش از ازل تا به ابد * گلبانگ محمدی طنین انداز است 11- هر كس كه به كف از تو براتی دارد * فردا به خدا راه نجاتی دارد * پیوسته بود نام تو بر لب زیرا * نام تو شنیدن صلواتی دارد 12- با نام نبی بكن مزین سخنت * تا خالق تو بیمه كند جان و تنت * ای آنكه زعاشقان قرآن هستی * خوشبوی كن از نام محمد صلی الله علیه وآله دهنت 🌺کانال آموزش تخصصی کلاسداری👇 @yekmorabbi @yekmorabbi
🌺 شروع یک برنامه از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. اگر مربیان و معلمین گرامی بتوانند شروع جذابی برای برنامه های خود داشته باشند با این روش دانش آموز را جذب خود نموده و می توانند پیام خود را در قالب مناسب به درستی به او القاء کنند. ☘ چند نمونه از شروع های خوب برای اجرای برنامه ☘ 👇👇👇
🌺 شكلهاى مختلف شروع با نام خدا🌺 مى توانيم شروع را با يكى از موارد ذيل انجام دهيم: 1. بسم الله الرحمن الرحيم 2. به نام خداوند مهربان، حافظ و دوستدار كودكان 3. به نام خدائى كه هر كجا باشيم با ما است. 4. به نام آن كه گل را رنگ و بو داد ز شبنم لاله ها را آبرو داد • 5. اى نام تو بهترين سرآغاز بى نام تو نامه كى كنم باز • 6. به نام آن كه هستى را رقم زد نشان خويش بر لوح و قلم زد • 7. به نام خداوند جان آفرين حكيم سخن در زبان آفرين • 8. به نام آن كه باشد مهربانتر براى ما ز بابا و ز مادر 🌺گروه تبلیغی شهیدعلمدار👇 @amooakhavan
☘ شروع با پرسش ها ☘ يكى از بهترين روشها براى استفاده به موقع از توان فكرى و اندوخته هاى علمى، استفاده از شيوه سؤال و جواب است. هرگاه بر جمعى وارد شديد و به هر علتى ترتيب اندوخته هاى شما به هم خورده بود، بهترين شيوه براى شروع، استفاده از پرسشها است. سؤالها بايد به گونه اى باشد كه اگر به شما جواب هم ندادند خود سؤال بار تربيتى يا علمى داشته و بدون پيام نباشد. اين شيوه جهت شروع غالبا در صورتى مفيد است كه: 1. موضوع جلسه پرسش و پاسخ باشد. 2. مخاطبين ما جوانان دبيرستانى يا دانشگاهى باشند. 3. با اين شروع بخواهيم حدود سطح معلومات و دانش آنها را در موضوع مورد سؤال مشخص كنيم. 4. توان جواب گويى به سؤالاتى كه احيانا همراه با بعضى از جوابها مطرح مى شود، براى مربى وجود داشته باشد. 5. امكان كنترل جلسه بعد از طرح سؤال براى مربى وجود داشته باشد. 6. اگر هيچ كدام از مخاطبين جواب ندادند، براى مربى استعداد ادامه برنامه اى جذّاب وجود داشته باشد. 7. اطلاع كافى درمورد مطرح نبودن چنين سؤالى در اين مكان وجود داشته باشد. (در غير اين صورت تا سؤال كرديم فورا يكى جواب مى دهد. اشكال كار اين جاست كه به جاى اين كه مخاطبين در پايان جلسه به ما بگويند: «احسنت»، ما ناچاريم همان اول برنامه به مخاطب بگوييم: «احسنت» و اين يعنى يك شروع ناموفق.) 8. اگر مخاطبين ما عده اى خواهر و بقيه برادران بودند، از اين شيوه براى شروع جدا خوددارى كنيم. نمونه ها 1. اگر در موقعيت گناه قرار گرفتيد چگونه خود را راضى مى كنيد كه گناه نكنيد؟ 2. در ساعت دقت كنيد. از حركت عقربه هاى آن، چه نتيجه اى مى گيريد؟ 3. اگر روز قيامت يكى از شهدا از ما سؤال كند كه تو براى برقرار ماندن دين خدا چه كردى، چه جواب مى دهيم؟ 4. اگر شخصى را مى شناسيد كه به وسيله دوستان و اشخاص ناباب منحرف شده است چه مى كنيد؟ 5. اگر كسى پشت سر شما يا در حضورتان از شما بد بگويد چه مى كنيد؟ 6. اگر قرار باشد ويژگيهاى شخصيتى خود را بيان كنيد چه مى نويسيد؟ 7. اگر براى اولين بار جلوى دوربين صدا و سيما قرار بگيريد چه پيامى براى مردم داريد؟ 8. اگر شما يك نويسنده بوديد، اولين كتابى كه مى نوشتيد در چه زمينه اى بود؟ 9. در برابر عمل ناشايست يك انسان نادان چگونه بايد عمل كرد؟ 10. اگر دوست شما خطايى انجام دهد، شما چگونه او را از اشتباهش آگاه مى كنيد؟ 11. آنگاه كه به زمان جنگ با دشمن مى انديشيد، عامل اصلى پيروزى مردم را در چه مى بينيد؟ 12. اگر در بين گروهى قرار گرفتيد كه هيچ كدام به مسائل دينى اهميت نمى دهند چه مى كنيد؟ 13. اگر يك دعاى مستجاب داشته باشيد از خدا چه مى خواهيد؟ 14. اگر تنهاى تنها در يك بيابان قرار بگيريد چه مى كنيد؟ 15. هدف شما در زندگى چيست و نوع برنامه ريزى شما چگونه است؟ 🌺کانال آموزش کلاسداری👇 http://eitaa.com/joinchat/2918645763C3f7f0df12c
🌺 شروع با تشبيهات 🌺 يكى از ظريف ترين و در عين حال اثر گذارترين شروعها، استفاده از تشبيهات است. به تجربه ثابت شده است كه القاء غير مستقيم بهتر و زودتر اثر مى گذارد. اين هنر سابقه طولانى دارد و در طول تاريخ، اهل ذوق و هنر از اين روش براى بيان بهتر مطالب استفاده كرده اند. اگر چيزى براى كسى ارزش شد ـ اگر چه خلاف ارزش باشد ـ به راحتى نمى شود او را وادار كرد تا دست از ارزشهايش بردارد. در اين شيوه خوب و بد، و ارزش و ضدارزش توسط مربى كنار هم گذارده مى شود و حق انتخاب و قضاوت به عهده خود مخاطب است؛ نه اين كه مربى حكم كند كه اين كار را به عنوان يك ارزش بپذير و يا به عنوان ضد ارزش ترك كن. در القاء غير مستقيم آنچه كمك زيادى به مربيان عزيز مى كند تشبيهات است. اين شيوه جهت شروع غالبا در صورتى مفيد است كه: 1. مربى با تمرينات و مطالعه تمثيلات توان بكارگيرى به موقع تشبيهات را در خود ايجاد كرده باشد. 2. كاملاً موضوع درس با شروع آن مشابهت و مناسبت داشته باشد. 3. مربى اطلاعات كافى و فراوانى نداشته و در القاء مطالب علمى، خود را ضعيف بداند. 4. مخاطبين افرادى باشند كه به هر دليل از مذهب و دليلهاى قرآنى و روائى فاصله گرفته و با اصول اعتقادى خود ميانه خوبى نداشته باشند. 5. الگوهاى مخاطبين و فضاى كلاس متمايل به الگوهاى غير سنتى و علاقمند به الگوهاى غربى شده باشد. 6. متربيان ما غير كودكان باشند و موضوع مورد تشبيه و درس، از مسائل و مشكلات روز و فعلى آنها باشد. نمونه ها .1حجاب، حافظ ارزشها براى القاء اين مطلب كه «حجاب حافظ ارزشهاست.» از اين تشبيه ها مى توان استفاده كرد: الف) تا زمانى كه سر شيشه عطر بسته است عطر داخل آن هم محفوظ خواهد بود، ولى به محض اين كه چند ساعتى سرشيشه عطر برداشته شود عطر داخل آن مى پرد و تنها شيشه خالى بدون عطر مى ماند كه كسى بدان ميلى ندارد. حجاب همانند سر شيشه عطر است كه بوى خوش و زيبايى و حلاوت و طراوت خواهرها را حفظ مى كند و با برداشتن حجاب، آن زيبايى و حلاوت از بين مى رود. رمز زيبايى خواهران مسلمان هم همين حجاب است. ([1]) ب) هر چه ارزشش بيشتر باشد در نگهدارى و حفظ آن بيشتر دقت مى شود. شلغم را كه ارزش ندارد روى گارى مى فروشند و قيمت آن دو تا ده تومان است، اما طلا را چون ارزش دارد در حجاب و پوشش و جعبه قرار مى دهند. . 2حجاب ، عامل آسودگى براى تبيين اين نكته كه حجاب عامل آسودگى و راحتى است نه موجب مشقت، مى توان از تشبيه زير استفاده كرد: چرا به دور خانه هايتان ديوار مى كشيد؟ اگر دربهاى خانه تان چوبى باشد چرا آنها را آهنى مى كنيد و اگر ديوارها كوتاه باشد چرا بلند مى كنيد؟ آيا اين همه براى راحتى شماست يا براى ناراحتى؟ حجاب همچون ديوار خانه و مانند درب آهنين است. حال اگر ديوار خانه هايتان بلند بود و كوتاه كرديد، يا درب، بسته بود و باز كرديد، آيا اين موجب راحتى، آرامش و آسايش شما خواهد بود يا موجب ناآرامى؟ همان طور كه دربها، ديوارها و ... براى راحتى اهل خانه ها است، حجاب هم براى راحتى و آسودگى بانوان است. اگر اسلام براى زن حجاب آورده براى راحتى و آسودگى او است، نه براى مشقت او. مشقت در بى حجابى و بد حجابى است. . 3انسان و انتخاب راه براى تبيين اختيار انسان در انتخاب آگاهانه راه سعادت يا شقاوت، مى توان از تشبيه زير استفاده كرد: مواد اوليه آفتابه هاى پلاستيكى و مواد اوليه گُل هاى پلاستيكى هر دو يكى است. اين مواد را در اختيار دو نفر مى گذاريد. يكى با آنها گُل مى سازد. جايش كجاست؟ بهترين جاى مجلس و منزل. و يكى با آنها آفتابه درست مى كند. جايش كجاست؟ بدترين جاى منزل. انسانها مواد اوليه وجودشان يكى است. يكى در اين دنيا از مواد اوليه وجود خودش گل مى سازد و امام خمينى قدس سره مى شود. يكى ديگر از همين مواد اوليه صدام مى سازد. قرآن كريم مى فرمايد: انسان در انتخاب راه آزاد است. « اِنّا هَدَيْناهُ السَّبيلَ اِمّا شاكِرا وَ اِمّا كَفُورا». اما اين را هم بايد بدانيم كه از وجود خودمان هر آنچه ساختيم، با دست خودمان جايگاه خود را در اين دنيا و آخرت انتخاب كرده ايم. 🌺کانال آموزش تخصصی کلاسداری👇 http://eitaa.com/joinchat/2918645763C3f7f0df12c
معنویت های نوظهور.pps
5.09M
📚کانال بانک پاورپوینت👇 @bankpowerpoint ✳️برای دوستان خودفورواردکنید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
سبک زندگی اسلامی.pps
3.52M
📚کانال بانک پاورپوینت👇 @bankpowerpoint ✳️برای دوستان خودفورواردکنید. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
؟ با این بازی صفات عالی را تمرین کنید. از سه کودک بخواهید به جلوی کلاس بیایند. به آنها بگویید که می خواهید ببینید کدامیک از همه بلندتر هستند. آنها با ایستادن بر روی پنجه پا سعی می کنند بلندترین باشند. حال از بقیه بخواهید بلندتر و بلندترین را بگویند. بازی را با لغات و صفات دیگر ادامه دهید  " کوتاه، چاق، لاغر، بزرگ، تند،... " بعد بازی را با صفات اخلاقی ادامه دهید که مهربانتر کی بخشنده تر ... همچنین از این بازی ها مابین درس و برای رفع خستگی با کسالت کودکان نیز می توانید استفاده کنید . تعدادی کلمه / جمله بنا بر سطح درسی کودکان انتخاب کنید و آنها را با آنها تمرین کنید.  مسابقات فرهنگی بازی های تربیتی https://eitaa.com/z09154500045 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سری اول از سری معما های احکام @labkhandekhodae یه کانال سرگرمی متفاوت 1- كجاي دنياست كه نمي شود نماز خواند؟ 2- كدام پاك است كه به پاك ديگر بخورد، باطل كننده است؟ 3- كدام نماز است كه در بالا شروع مي شود و در بالا تمام مي شود؟ 4- يك مؤمني پانزده سال نماز نخوانده، پانزده سال نماز بي وضو خوانده و پانزده سال هم نماز بدون سورة حمد خوانده، چطور چنين عملي ممكن است؟ 5- آن چيست كه در وضو هست، در غسل نيست و در غسل هست، در وضو نيست؟ 6- كدام نماز است كه شك بين سي و دو و سي و سه دارد؟ 7- مومني داشت نماز مي خواند در ركعت اوّل يك سجده فراموش كرده و بلند شد، در ركعت دوّم حمد و سوره را خواند، ركوع يادش رفت، سجده اول را به جا آورد،متوجه شد كه ركوع يادش رفته، چه بايد بكند؟ آيا نمازش باطل است، يا نه؟ اگر باطل نيست، راه حل چيست؟ https://eitaa.com/z09154500045 👇👇👇👇😜👇👇👇👇 پاسخ معمّاهاي احكام 1-پشت بام خانه خدا. 2- آب مسح سر اگر به آب پيشاني برسد، وضو باطل مي شود. 3- نماز ميّت. 4- پانزده سال به سن تكليف نرسيده بود، پانزده سال دوّم نماز ميّت خوانده و پانزده سال سوّم نماز جماعت خوانده بود. 5- در وضو موالات شرط است، در غسل شرط نيست، مي شود عضوي را شست، عضو ديگر را بعد از مدتي فاصله كمتر يا بيشتر شست. در غسل اعضا را مي شود به طرف بالا و پايين شست، ولي در وضو فقط بايد از بالا به پايين شسته شود. 6- نماز در موقعي كه قبله مشخص نيست، فرد مجبور است به چهار طرف نماز بخواند، در آخرين سمت كه نماز مي خواند، در آخرين ركعت شك كند شكِ بين سي و دو و سه خواهد بود كه در واقع شك بين چهار و پنج است. 7- سجده اوّل ركعت دوّم را به جاي سجده فراموش شده ركعت اوّل قرار مي دهد، بلند مي شود، ركعت دوّم را دوباره مي خواند، نماز را تمام مي كند، بعد از نماز به جاي قيام و كلام بي جا سجده سهو به جا مي آورد. مسابقات فرهنگی بازی های تربیتی https://eitaa.com/z09154500045 طنز، سرگرمی، شیرین کاری، معما، مسابقات جذاب گروهی 😂😜😃 مهدی زراعتی مجری برنامه های شاد جذاب و مهیج فرهنگی ۰۹۱۵۴۵۰۰۰۴۵
هدایت شده از صالحین خراسان رضوی
fd58bb1491f56a0165670423cc26331fcb27781e.pdf
541.5K
📚درسنامه اردو😍 ⬅️ مقاله آشنایی با اردو و موارد مورد نیاز آن ➖➖➖➖➖ 🇮🇷 کانال رسمی صالحين خراسان رضوي 🆔 @Salehin_razavi
هدایت شده از عمو روحانی
salehin kodak 96.pdf
13.84M
سال صالحین 96 ویژه کودکان بیش از 50 طرح درس برای مناسبت های مختلف کاری از گروه عمو روحانی 🌸بانک محتوایی ویژه مربیان🌸 www.amoorohani.com 👇👇👇 http://sapp.ir/amoorohani 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
هدایت شده از هم قلم
🔰مبلغ نباید دین را مانند یک سلسله قوانین خشک و بی‌روح منتقل کند. دین همانند بازی معماگونه و هیجان‌انگیز بین انسان و خداست ✅ | ⭕️ بخش چهارم: نتایج و آثار محتوای تبلیغ|3⃣تلقی نشاط و هیجان از دین 🔻مخاطب باید در اثر آشنایی با دین هیجان‌زده شود و نشاط پیدا کند. فرمود:«دین سرور هست؛الدِّينُ حُبُورٌ»(غرر،37). مبلغ نباید دین را مانند یک سلسله قوانین خشک و بی‌روح منتقل کند. دین همانند بازی معماگونه و هیجان‌انگیز بین انسان و خداست. تقوا یعنی هر چه خدا گفت همان‌طور عمل کن؛ و اینکه ما نمی‌دانیم خدا از ما الآن چه می‌خواهد هیجان‌انگیز می‌شود. دین یعنی یک سلسله اتفاقات غیرمنتظره بین انسان و خدا. نه یک سلسله قوانین خشک. دین عکس‌العمل انسان به عمل خداست. 👤 علیرضا پناهیان «کانال تخصصی» 🆔https://eitaa.com/Daneshetabliqedin