eitaa logo
قرارگاه فرهنگی جهادی شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدرشهرکهک
436 دنبال‌کننده
17.8هزار عکس
9.8هزار ویدیو
75 فایل
من کان لله کان الله له... هر که برای خدا باشد خدا برای اوست جهت ارائه و انعکاس برنامه های قرآنی، فرهنگی،جهادی،محرومیت زدایی۰۰۰۰۰ ارتباط باادمین👇👇 @mahdiaj
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️حضرت امام على عليه السلام❤️ أحمَقُ النّاسِ مَن ظَنَّ أنّهُ أعْقَلُ النّاسِ احمق ترين مردم كسى است كه خود را عاقل ترین مردم مى داند ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
وقتی برای کودکتون کتاب قصه می خونید یکی از روشهایی که می تونید استفاده کنید اینه که گاهی وقتها اجازه بدید کودک خودش داستان رو بر اساس چیزی که خودش دوست داره تموم کنه. شما تا یه قسمت داستان رو بگید و بخواین کودک ادامه بده که به نظرش چه اتفاقی میفته. ✅این طوری هم قوه خلاقیت کودک تقویت میشه و هم می تونید با ترسها و آرزوها و شادی های کودکتون آشنا بشید. کودکان رویاها و ترس هاشون رو در غالب شخص سوم در داستان راحت تر بیان می کنند. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🎐 | | | ◻️تو نامت قاسم بود، اما رسم عباس را در پیش گرفته بودی؛ رسم حسین را در پیشه گرفته بودی. تو در برابر زور کوتاه نیامدی، تو در برابر دشمنان ساکت نشستی و چقدر چنین انسانی می تواند والا مقام باشد؛ چقدر چنین انسانی می تواند با عزت باشد. شهادتت را تبریک می گویم سردار دل مردم ایران، حاج قاسم سلیمانی. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🔻راهکارهایی برای در کودکان 1- اولين نکته ای که بايد به آن توجه کنيد اين است که هرگز به کودک اين برچسب را نزنيد که «تو عمدا توجه نمي کني» يا «عمدا حرف هاي ما را ناديده مي گيريم. درجه هاي از حواس پرتي مربوط به کارکرد مغز کودکان است. آگاهي کودکان از محيط اطراف به مراتب کمتر از بزرگسالان است. به عنوان مثال وقتي کودکي هنگام عبور از خيابان، زيپ لباسش را مي بندند، ممکن است ديگر قادر به تشخيص رفت و آمد خودروها نباشد، در حالي که اين کار براي فرد بزرگسال مشکلي نيست. يک بزرگسال به تدريج ياد مي گيرد که محرک هاي بي اهميت را ناديده بگيرد و تمرکزش را روي يک موضوع حفظ کند اما اين کار براي يک کودک ممکن است بسيار مشکل باشد. 2- حواستان باشد که تذکر لحظه به لحظه، جريمه بابت انجام ندادن يک تکليف يا اشتباه انجام دادن آن به علت حواس پرتي و محروم کردن او از علايقش، در اين موارد نه تنها چاره ساز نيست، بلکه مشکل او را چندبرابر مي کند، تا جايي که از تحصيل و مدرسه بيزار مي شود. 3- اگر کودک زياد جنب و جوش مي کند و انرژي زيادي دارد، اول به او فرصت بازي بدهيد تا آرام شود و مقداري از انرژي اش با بالا و پايين پريدن و قايم باشک بسوزد، بعد از او بخواهيد کارش را انجام بدهد و پيش از پايان يافتن مقداري از تکاليف که مشخص کرده ايد از جايش بلند نشود. 4- با مکعب هاي رنگي شکل هاي ساده اي به عنوان الگو بسازيد و از فرزندتان بخواهيد پس از مشاهده مانند الگوي شما بسازد. پس از چند بار موفقيت، در مراحل بعدي، پس از ساختن الگوي مورد نظر، از کودک بخواهيد بادقت آن را مشاهده کند، سپس روي آن را بپوشانيد و از کودک بخواهيد مانند شما آن را بسازد. در مراحل بعدي از الگوهاي پيچيده تر استفاده کنيد. 5- در تست هوش وکسلر بخشي وجود دارد که در آن کارت هايي به کودک نشان داده مي شود. در اين کارت ها قسمتي از شکل ناقص است و کودک بايد در زماني محدود آن نقص را شناسايي کند. شما هم مي توانيد از اين کار براي افزايش دقت فرزندتان استفاده کنيد. يعني از کارت هايي که تصويرشان ناقص است، استفاده کنيد. 6- سعي کنيد در مواردي که مي خواهيد کودک تمرکز بيشتري داشته باشد (مثل کلاس درس يا اتاقي که تکاليفش را انجام مي دهد)، محيط را به گونه اي طراحي کنيد که داراي کمترين عامل تحريک کننده براي کودک باشد. 7- به کودک برچسب نزنيد. منظور از برچسب زدن اين است که به خاطر يک رفتار خاص، يک خصلت را به کودک نسبت دهيد. وقتي به او برچسب «حواس پرت» يا «دست و پا چلفتي» مي زنيد او از آن پس خودش را با آن مشخصه مي شناسد و در بسياري از موارد تصوير ذهني اي که شما، از او براي خودش مي سازيد تا آخر عمر روي رفتار و شخصيتش اثر مي گذارد و اين برچسب ها بعد از مدتي باعث مي شوند هم اطرافيان کودک و هم خودش به اين باور برسند که با کودکي روبرو هستند که داراي اين خصلت خاص و تغييرناپذير است. بسياري از ما قرباني برچسب هاي کودکي مان شده ايم. اين اشتباه را در مورد کودکان خود تکرار نکنيم. 8- چند شي نامرتبط مثل اسباب بازي هاي مختلف يا مانند آن را جلوي فرزندتان بچينيد و به او فرصت دهيد آنها را بادقت مشاهده کند. سپس اشياء را برداريد و از او بخواهيد آنها را نام ببرد. با توجه به ظرفيت حافظه ممکن است کودک ابتدا نام تعداد کمي از وسايل را به ياد آورد اما به تدريج با پيشرفت و تثبيت در هر مرحله مي توان بر تعداد وسايل يا اشياء افزود. اين تمرينات را با استفاده از تصاوير نيز مي توان انجام داد. 9- با نشان دادن تصاوير ساده از مناظري که کودک به آنها علاقه دارد مثل مزرعه و باغ وحش به مدت چند ثانيه، از کودک بخواهيد به سوالات شما درباره آن تصاوير پاسخ دهد. در مراحل بعدي وقتي که کودک به اندازه کافي در اين کار ماهر شد، مي توانيد از تصاوير پيچيده تر استفاده کنيد. 10- به خاطر آوردن وسايل داخل يک فروشگاه يا ويترين مغازه پس از چنددقيقه مشاهده و پرسش درباره رنگ و شکل لباس افراد در يک مهماني نيز مي تواند باعث تقويت دقت و حافظه کودک شود. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🌼🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃 🍃🌺🍃🌸🍃🌺 🌺🍃🌸 🌸 🌼🌱طرح ختم قرآن کریم 🔵 صفحه_۱۴۷ 🌷هدیه به ساحت پاک ومقدس چهارده معصوم(ع) ❄️جهت سلامتی وتعجیل درفرج صاحب الزمان(عج) ♻️لینک قرارگاه فرهنگی جهادی شهیدحاج قاسم سلیمانی 👇👇 💠 @ghararghehajghasem 🌸 🌺🍃🌸 🍃🌺🍃🌸🍃🌺 🌼🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃
11.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎐 | | 🏷«مقابله با بیگانگان» ▫️شهید حاج قاسم سلیمانی: اگر کسی دشمن را خوب نشناسد و بعضی وقت‌ها دشمن را به جای دوست و دوست را به جای دشمن بگیرد، این خطای استراتژیکی است که در مسیر ملت انحراف ایجاد خواهد کرد. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🌷آیت الله (ره): اگر اهل ایمان پناهگاه حقیقی خود(حضرت (عج)) را بشناسند و به آن پناه ببرند آیا امکان دارد که از آن ناحیه مورد واقع نشوند؟!! ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
✍امیرالمؤمنین عليه السلام: گشاده رويى و خوشرويى، بخشش، نيكوكارى و آغاز كردن به سلام، دوستى مردم را فراچنگ مى آورد ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
7.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💌 🌹شهـــید حاج قاسم سلیمانی: کسی‌که عالم به زمان باشد فریب دشمن را نمی‌خورد، موقعیت دشمن و خود را خوب درک می‌کند و تِزهای غیرموقع را نخواهد داد. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🎐 | | ▫️حاج قاسم یک بار هم نگفت من این کار را کردم ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
💗 : باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم ! آن کس که باید ببیند،می بیند ... ! ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem