eitaa logo
قرارگاه فرهنگی جهادی شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدرشهرکهک
436 دنبال‌کننده
17.8هزار عکس
9.8هزار ویدیو
75 فایل
من کان لله کان الله له... هر که برای خدا باشد خدا برای اوست جهت ارائه و انعکاس برنامه های قرآنی، فرهنگی،جهادی،محرومیت زدایی۰۰۰۰۰ ارتباط باادمین👇👇 @mahdiaj
مشاهده در ایتا
دانلود
🌼حاج قاسم گفت: کارگردان خداست، ما بازیگریم ✍سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس: به ایشان گفتیم آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خیلی تهدید می‌کنند، مراقب باشید. نقش شما در این جبهه منحصربه‌فرد است، اگر به شهادت برسید این جبهه ضربه می‌خورد. ایشان گفت همه این کارهایی که شده کار خداست. کارگردان اوست، ما بازیگریم. با آمدن و رفتن ما هم چیزی عوض نمی‌شود. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🔹چه کسی باید بچه ها رو نسبت به پدر و مادر با ادب کنه؟ ← مثلا اینکه قبل از پدر ننشینند، ← تو چشم پدر و مادر زُل نزنن، ← سر پدر و مادر داد نزنن که هیچ، ← صدای خودشونو بلند نکنند و... ❓کی باید یاد بده؟! مدرسه؟ خیر (مدرسه تاثیر خاصی نداره)❌ ✅ پدر باید به بچه ها بگه به مادر احترام بذارید. ✅مادر باید بگه به پدر احترام بذارید. 👈 آخرش کار خودتونه دوستان عزیز! 🔰بچه ای که داره تو خیلی از خونه ها دشمنی پدر و مادر رو با هم می بینه، اینجا داره برعکس میبینه👌 🔻اینجا داره میبینه؛↓ ← دفاع ( پدر از مادرش رو ) و ← دفاع ( مادر از پدرش رو ) 💢 ممکنه یه جاهایی با هم مشکل هم داشته باشن؛ ولی بچه از خودگذشتگی رو یاد می گیره میفهمه خودخواه نباید بود... 🔻مادری که از آقات ناراحتی اتفاقاً آقای بدی هم داری.... 🔰به بچه هات بگو؛↓ به "پدرتون" احترام بگذارید... 💯بچه هات میگن عجب مادر از خودگذشته ای، با اینکه ناراحته باز از پدر دفاع میکنه👌 اینجا ازخودگذشتگی رو یاد میگیره ( و مفهوم براش جا می‌افته)... ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
❤️ندا و نجوا با پروردگار شنوا 💥فإذا نادیته سمع نداک ، و إذا ناجیته علم نجواک 🌸هر گاه او را(باصدای بلند) ندا کنی ، ندایت را می شنود و آن گاه که با او ( به آهستگی ) نجوا نمایی ، از نجوایت آگاه است . 📚 ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
/ حاج‌قاسم سرزده آمد به جلسه‌ی قرآن روستا. مثل بقیه نشست یک گوشه و شروع کرد به خواندن ؛ از حفظ. با تعجب پرسیدم: شما با این همه مشغله چه طور فرصت حفظ قرآن داشتید؟ گفت: در ماموریت‌ها ، فاصله‌ی بین شهرها را عقب ماشین می‌نشینم و قرآن می‌خوانم. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
یکی از معضلاتی که این روزها اکثر خانواده‌ها با آن درگیرند و موضوعی که عموما مادران می‌پرسند و شاکی هستند این است که فرزندم در کارهای خانه کمک نمی‌کند یا فرزندم اتاقش را مرتب نمی‌کند. خب راه چاره چیست؟؟ حتما باید راهی غیر از غر زدن داشته باشد... بیشتر دیده‌ام که مادران سر این موضوع غر می زنند و عموما نتیجه‌ای هم نمی‌گیرند... 🔴 به فرزندتان وقتی کوچکتر است همکاری را آموزش دهید با بازی، قصه و... 🔴 خواسته‌تان را مطرح کنید بدون زدن غر 🔴 قوانین خانه را مشخص کنید. 🔴 هر کس از قوانین پیروی نکرد، عواقب را به اجرا بگذارید. 🔴 عواقب مثل: محرومیت از بازی، کارتون، گردش و... است. نکته‌ای که باید بگویم این است که والدین فکر میکنند وظیفه فرزندان فقط و فقط درس خواندن است و وظیفه والدین، سرویس دادن. اصلا اینطور نیست. فرزندان نیز جزو اعضای هستند و باید در خانه کمک کنند. 👈 اگر خانه شما به هتل تبدیل شده، بدانید که مسؤولش شمایید و حالا این شما هستید که باید از این وضع درش آورید. باید بگویم فرزند مستقل، شاد نیز هست. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🔻 راز شهادت ، از زبان پدر ▪️گفت میخواهم عربی یاد بگیرم، کسی نمی دانست چرا جز خودش و خدا. پیشنهاد مباحثه به یکی از آشنایان عراقی را داده بود. برای شروع باید متنی را ترجمه می کردند. محمد مهدی با یک تیر دو نشان زده بود: "سلام بر ابراهیم". آنچنان تسلطی بر این کتاب داشت و مجذوب ابراهیم شده بود، که گویی خاطرات برای خودش اتفاق افتاده بود و در آخر همینطور هم شد. در اتاق کارش سلام بر ابراهیمی داشت که با عربی حاشیه نویسی کرده بود. می خواست خاطرات ابراهیم را برای سوری ها بخواند تا همه بدانند فرمانده ی معنوی او کیست. 🔹️به همه گفته بود باید جانانه بجنگیم که حتی اثری از جسم ما نماند تا مردم به زحمت تشییع نیفتند. درست مثل ابراهیم هادی که آرزوی گمنامی داشت. انگار گمنامی گمشده همه ی مخلصین است. حالا دیگر کسی از خودش نمی پرسد چرا محمد مهدی در آن محاصره ، کنار بچه های مجروح ماند و برنگشت. مثل ابراهیم، او هم فرمانده نبود و اگر برمی گشت کسی بر او خرده نمی گرفت. اما ماند تا به همه ثابت کند آنچنان که شهدا زنده اند، سیره عملی آنها نیز هنوز راه گشا و کلید سعادت است. شاید خودش را برده بود به سال ۶۱، والفجر مقدماتی و محاصره در کربلای کانال کمیل. با خودش گفت مگر عاشق ابراهیم نبودی مگر نمی خواستی مثل او باشی؟ امروز همان روزی است که منتظرش بودی، بسم الله، ابراهیم ماند کنار بچه های کمیل تو هم کنار بچه های فاطمیون بمان. او ماند و معبری زد از بصر الحریر به کانال کمیل. ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
14.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 سخنران: استاد تراشیون 🔻 موضوع : راهکارهاي ايجاد انگيزه هاي علمي در فرزندان ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🎐 🔸دلنوشته شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای شهید حاج حسین بادپا... من هر شب دعایت میکنم و تو دعایم کن اگر رفتی مرا یادت نرود قول دادی سلام مرا به یونس، حسین، حاج احمد، میرحسینی، همه و همه را سلام برسان، بگو: معرفت هم حدی دارد، به آنها بگو: غریبم با روح و جان خسته/غروبه وقت پرواز با بال شکسته/ کبوترها رفته اند من در دام صیاد / خدایا کی شود از دام خود گردم آزاد دوستت دارم برادرت قاسم سلیمانی ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ 🔰 نشر دهید و همراه ما باشید ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
⚠️ مراقب باشيد تنبيه كردن زياد، اثرات منفی به دنبال دارد: 1⃣ رنجش: اين منصفانه نيست. من ديگر به آدمها اعتماد ندارم. 2⃣ انتقام: امروز قدرت دست اونهاست، فردا تلافی ميكنم. 3⃣ طغيان: از اين به بعد همين كار را تكرار می كنم تا ثابت كنم قرار نيست به ميل آنها رفتار كنم. 4⃣ رفتار پنهانی: كاری ميكنم دفعه بعد نتوانند مچ من را بگيرند. 5⃣ پايين آمدن حرمت نفس: من آدم بدی هستم. ✔️ تنبيه تنها زمانی مؤثر است كه تنبيه مورد قبول باشد و كار فرزندمان بد و خطرناک باشد و ما مطمئن باشيم تنبيه كردن را تنها به دليل عصبانيت يا خستگی اعمال نميكنيم، بلكه از روی منطق و مهربانی آن را اعمال ميكنيم. ✍ ، مشاور تربیتی ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem
🌺عاقبت بخیر🌺 🔷راوی مادر شهید بادپا: برادرانش به من می‌گفتند، حسین دوست دارد شهید شود، ولی شما دعا میکنید که شهید نشود بگذارید که به آرزویش برسد و شهید بشود. من هم شبی که همه در خواب بودند... در را باز کردم به حیاط خانه رفتم ودستهایم را به آسمان بلند کردم و گفتم: خدایا به حق امام حسین (ع) پسرم را آرزو به دل نگذار و به او توفیق شهادت بده و او را به آرزویش برسان من صبر می کنم و تحمل میکنم ۱۵ روز بعد از این دعای من خبر شهادتش ازسوریه آمد. 🔸شرح عکس: شهید سلیمانی در کنار همسر وفرزندان شهید حاج حسین بادپا. 🌷شهادت: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ بصری الحریر سوریه ─┅═ঊঈ🌸ঊঈ═┅─ 💠 @ghararghehajghasem