eitaa logo
غربال ، ظهور ، کرسنت ، برجام ، fatf ,شهیدرئیسی وسلیمانی عزیز ، آمریکاوصهیونیستهای کودک کش
92 دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
2.6هزار ویدیو
4 فایل
سلام واحترام ان شاء الله همه ما زمینه سازان واز یاوران آقا امام زمان عجل‌الله‌ تعالی باشیم به یاد تمامی شهدای عزیز خصوصا سردار سلیمانی و سید محرومان شهید رئیسی وهمراهانش وهمه شهدای عزیز سیدحسن نصرالله و شهیدهنیه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مشاهده در ایتا
دانلود
❌عقل اصلاح طلبا:پزشکیان رئیس جمهور مردمی اومده بین مردم تو پیاده روی نذری برمیداره! رئیسی یه پوپولیسته که باید مسخرش کنیم ! ▪️این که رئیس جمهور مردمی باشه و بین مردم باشه و بفکر مردم خوبه ولی سوالی که پیش میاد اینه که چرا برا پزشکیان اکلیلی میشین ولی برا رییسی مسخرش میکردین؟ ▪️یادمون نمیره بی شرف های مجازی اصلاحات کاری با این آقای فروشنده کردند که مجبور شد از تعارف کردن شکلات به رئیس جمهور عذرخواهی کنه! خدا جگرتون رو خون کنه که هرروز جگر سید اولاد پیغمبر رو خون می‌کردید 😭
🔴 شکست آقایی پول رومیان (دلار در زمان ما) ضرب سکه ی اسلامی به دستور امام باقر علیه السلام منبع : کتاب پیشوای پنجم حضرت امام محمدباقر علیه السلام در سده ی اول هجری صنعت کاغذ در انحصار رومیان بود و مسیحیان مصر نیز که کاغذ می ساختند به روش رومیان و بنا بر مسیحیت نشان «اب و ابن و روح »بر آن می زدند،«عبد الملک اموی »مرد زیرکی بود،کاغذی از این گونه را دید و در مارک آن دقیق شد و فرمان داد آن را برای او به عربی ترجمه کنند،و چون معنای آن را دریافت خشمگین شد که چرا در مصر که کشوری اسلامی است باید مصنوعات چنین نشانی داشته باشد،بی درنگ به فرماندار مصر نوشت که از آن پس بر کاغذها شعار توحید-شهد الله انه لا اله الا هو-بنویسند و نیز به فرمانداران سایر ایالات اسلامی نیز فرمان داد کاغذهایی را که نشان مشرکانه ی مسیحیت دارد از بین ببرند و از کاغذهای جدید استفاده کنند. کاغذهای جدید با نشان توحید اسلامی رواج یافت و به شهرهای روم نیز رسید و خبر به قیصر بردند و او در نامه یی به «عبد الملک »نوشت: صنعت کاغذ هماره با نشان رومی می بود و اگر کار تو درمنع آن درست است پس خلفای گذشته ی اسلام خطا کار بوده اند و اگر آنان به راه درست رفته اند پس تو در خطا هستی ، من همراه این نامه برای تو هدیه ای لایق فرستادم و دوست دارم که اجناس نشان دار را به حال سابق واگذاری و پاسخ مثبت تو موجب سپاسگزاری ما خواهد بود.عبد الملک هدیه را نپذیرفت و به قاصد قیصر گفت:این نامه پاسخی ندارد. قیصر دیگر بار هدیه ای دو چندان دفعه ی پیش برای او گسیل داشت و نوشت: گمان می کنم چون هدیه را ناچیز دانستی نپذیرفتی،اینک دو برابر فرستادم و مایلم هدیه را همراه با خواسته ی قبلی من بپذیری.عبد الملک باز هدیه را رد کرد و نامه را نیز بی جواب گذاشت. قیصر این بار به عبد الملک نوشت:دو بار هدیه ی مرا رد کردی و خواسته مرا بر نیاوردی برای سوم بار هدیه را دو چندان سابق فرستادم و سوگند به مسیح اگر اجناس نشان دار را به حال پیش برنگردانی فرمان می دهم تا زر و سیم را با دشنام به پیامبر اسلام سکه بزنند و تو می دانی که ضرب سکه ویژه ی ما رومیان است،آنگاه چون سکه ها را با دشنام به پیامبرتان ببینی عرق شرم بر پیشانیت می نشیند،پس همان بهتر که هدیه را بپذیری و خواسته ی ما را بر آوری تا روابط دوستانه مان چون گذشته پا بر جا بماند. عبد الملک در پاسخ بیچاره ماند و گفت فکر می کنم که ننگین ترین مولودی که در اسلام زاده شده من باشم که سبب این کار شدم که به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم دشنام دهند و با مسلمانان به مشورت پرداخت ولی هیچکس نتوانست چاره ای بیندیشد،یکی از حاضران گفت:تو خود راه چاره را می دانی اما به عمد آن را وا می گذاری! عبد الملک گفت:وای بر تو،چاره ای که من می دانم کدامست؟ گفت:باید از«باقر»اهل بیت چاره ی این مشکل را بجویی عبد الملک گفتار او را تصدیق کرد و به فرماندار مدینه نوشت امام باقر علیه السلام را با احترام به شام بفرستد،و خود فرستاده ی قیصر را در شام نگهداشت تا امام علیه السلام بشام آمد و داستان را به او عرض کردند،فرمود: «تهدید قیصر در مورد پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم عملی نخواهد شد و خداوند این کار را بر او ممکن نخواهد ساخت و راه چاره نیز آسان است،هم اکنون صنعتگران را گرد آور تا به ضرب سکه بپردازند و بر یک رو سوره ی توحید و بر روی دیگر نام پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را نقش کنند و بدین ترتیب از مسکوکات رومی بی نیاز می شویم.و توضیحاتی نیز در مورد وزن سکه ها فرمود تا وزن هر ده درهم از سه نوع سکه هفت مثقال باشد (26) و نیزفرمود نام شهری که در آن سکه می زنند و تاریخ سال ضرب را هم بر سکه ها درج کنند.» عبد الملک دستور امام علیه السلام را عملی ساخت و به همه ی شهرهای اسلامی نوشت که معاملات باید با سکه های جدید انجام شود و هر کس از سابق سکه ای دارد تحویل دهد و سکه ی اسلامی دریافت دارد،آنگاه فرستاده ی قیصر را از آنچه انجام شده بود آگاه ساخت و باز گرداند. قیصر را از ماجرا خبر دادند و درباریان از او خواستند تا تهدید خود را عملی سازد،قیصر گفت: من خواستم عبد الملک را به خشم آورم و اینک این کار بیهوده است چون در بلاد اسلام دیگر با پول رومی معامله نمی کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نجات دختر جوان از اقدام به خودکشی توسط پلیس راهور 🔹‌پلیس راهور با حضور به موقع در صحنه، مانع از اقدام به خودکشی دختر جوانی شد که قصد داشت از دکل برق بالا برود. این اقدام به‌موقع پلیس راهور با تحسین و قدردانی گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شد. لعنت خدا بر کسانی که زحمات شبانه روزی پلیس برای امنیت وآرامش این مردم رو ندیده میگیرند وپلیس مظلوم مقتدر رو تخریب میکنند خون شهدای مظلوم پلیس گلوگیرتان باد خصوصا اگر مسؤلیتی در کشور دارید عذاب دنیا وآخرت شما بیش باد
خداروشکر که علم‌الهدی مثل کوه در مقابل‌تان ایستاده بالاخره یا اوامر حضرت رضا علیه‌السلام یا اوامر فیفا..!
سوراخ دعا رو خوب پیدا کرده! هیئت تموم شد، زیارت ها شروع شد! و انتصاباتی که در آنها تاثیر هیئت و زیارت دیده نمی‌شوو!
📌خاطره مازیار بیژنی، طراح و کاریکاتوریست اسبق کیهان از مدیرعامل جدید ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره جالب بازیگر معروف از وقتی که هیچکس حاضر نشد جام زهر را در «ولایت عشق» به امام رضا علیه‌السلام بدهد سیروس کهوری نژاد: 🔹آقای فخیم زاده به من و رامسین کبریتی گفت شما قرارداد دارید و باید این کار را انجام بدهید 🔹به جایی رسید که خود فخیم زاده این صحنه را بازی کرد چون هیچ کدام از بازیگران ایفای این سکانس را قبول نمی‌کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حالا که رهبر معظم انقلاب علی باقری‌کنی رو به عضویت در شورای راهبردی روابط خارجی منصوب کردند، یادی کنیم از این مثال و تشبیه به حقّ ایشان درباره‌ی برجام🤔😁 چه زیبا تشبیه کرد 👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ما از کجا به اینجا رسیدیم ⁉️🥺 مهرداد عزیزالهی با ۱۴ سال سن از خیلی از ماها جربزه دار تر بود 🥺🥺 درود به اون نسل و پدر و مادرشون ...
⭕️اسم اصلاحطلبا که میاد همه‌شون دنبال آشتی و دوستی و وفاق ملی هستن بعد به شهرداری که میرسه با دروغ و هوچی گری یاد عزل و استعفای زاکانی میافتن!! بنویسید وفاق ملی بخونید کیف کشی اصلاح طلبا
🔻پشت‌صحنۀ طرح وفاق ملّی 🖊مهدی جمشیدی ۱. روشن است که آقای پزشکیان با ذهنیّتِ تهی از خلاقیّت و طرح و تدبیر به میدان انتخابات وارد شد و گفتارهای انتخاباتی‌اش، عامه‌پسند و غیرعالمانه بودند؛ همچنان‌که اکنون نیز ایشان داشتۀ نظری و مفهومی ندارد و سخن نو و مبدعانه برای ایشان، در حد امر ممتنع است. چندی که گذشت، اصحاب اصلاحات به صحنه آمدند و کوشیدند از گوشه‌‌وکنار سخنان ایشان، یک معنا را برجسته سازند و متناسب با آن، مفهوم و اصطلاحی را از علوم انسانی برگیرند و آن را بر جایگاه نظریۀ دولت او بنشانند تا قدری از ابهام و خلاء و سرگردانی بکاهند. این اصطلاح، دولت وفاق ملّی بود. در واقع، این اصطلاح در متن مواجهات و کنشگری‌ها متوّلد شد و پیشینی و طراحی‌شده نبود و این خود نشان می‌دهد که تدبیر و تقدیر، به تصادف و اتّفاق وانهاده شده است. ۲. این نظر در نسبت با مفهومی شکل گرفته که پیش از این صورت‌بندی شده بود: یکسان‌سازی و خالص‌سازی و حاکمیّت یکدست. ادعای نیروهای سکولار این بود که نظام به سوی حذف و طرد و انکار رفته و دیگری‌های را از صحنۀ بازیِ سیاسی رانده و روند انتخابات نیز از رقابت، فاصله گرفته است. آنها با تکرار پُربسامد این تفسیر، توانستند ذهنیّت‌ها را وادار به تسلیم در برابر خویش کنند و حس انفعال به وجود بیاورند. واقعیّت سیاسی، این بود که نیروهای اعتدال و اصلاحات در متن بازیِ سیاسیِ مبتنی بر رقابت جدّی و انتخاب مردم، از قدرت سیاسی دور افتادند و نظر مردم به سوی جریان مقابل آنها معطوف شد، اما این تغییر وزن اجتماعی و چرخش مردم، به پای حاکمیّت نوشته شد و از آن به عنوان خالص‌سازی یاد شد. این یعنی شکست اجتماعی‌شان را به صورتی معنا کردند که در این میان، حاکمیّت دچار شرمندگی و انفعال شود؛ چنان‌که گویا حقی از آنها تضییع شده است. ۳. پشت مفهوم وفاق ملّی، این پیش‌فرض نهفته است که جامعۀ ایران، گرفتار پراکندگی و تضاد درونی شده و میان حاکمیّت و مردم نیز، فاصله و گسست رخ داده و این وضع به بحران رسیده و اینک باید برای علاج آن، دولت وفاق ملّی بنا کرد؛ به این معنی که باید همه را وارد بازی کرد و مطرودان و محذوفان را صاحب نقش نمود. براین‌اساس، چند شکاف اجتماعی در نظر گرفته شد: شکاف قومیّتی، شکاف سیاسی، شکاف مذهبی و شکاف جنسیّتی. در این طرح، این‌گونه تصویرسازی شد که این شکاف‌ها در جامعۀ ایران، بسیار فعّال و خطرناک شده‌اند و نظام در حال سقوط اجتماعی است و اگر زودتر دستی نجنباند، آشوب و عصیان دیگری از راه خواهد رسید. این در حالی بود که شکاف‌های یادشده، غیرفعّال بودند و جامعه، چنین حسی نداشت که این شکاف‌ها، آزاردهنده هستند، اما بازی روایت‌پردازیِ وارونه، کار خویش را کرد و ذهنیّت جامعه، دستخوش تغییر شد. به بیان دیگر، روایت توانست حس محرومیّت را در جامعه ایجاد کند و جامعه، حس واقعی و روزمرّۀ خویش را کنار بگذارد و تسلیم روایت‌های روشنفکرمآبانه و سکولار شود. نیروهای پیشرانِ داستانِ روایت، قادرند چنین تأثیری بر جامعه بگذارند و به این واسطه، بسیج اجتماعی ایجاد کنند. جامعه نیز طوطی‌وار و رعیّت‌مآب، تمکین می‌کند و تفکّر مستقل را به کناری می‌اندازد. سیاست، این‌چنین برده و بندۀ روایت شده و جامعه نیز در این حد، مغلوب و مسحور خواصی شده است که فن روایت را می‌دانند و دست تصرّف به سوی واقعیّت دراز می‌کنند. ۴. اتّفاقی که اکنون در عمل رخ داده است، به‌صحنه‌آوردن نیروهایی است که منتقد حاکمیّت بوده‌اند و مخالفت خویش را نیز از جمله در ماجرای اغتشاشات اخیر، نشان داده‌اند. وفاق ملّی، این‌گونه ترجمه شده است که باید دیگریِ حاکمیّت، میدان‌دار و مدّعی شود و به عرصۀ سیاستِ رسمی، پا بگذارد. در واقع، آنچه که رخ داده است، نه وفاق است و نه ملّی. وفاق نیست، چون نیروهای سیاسیِ زاویه‌دار، از جنس گفتمان انقلاب نیستند که وفاق با آنها معنا داشته باشد، بلکه اینان نیروهایی هستند متمایل به لیبرالیسمِ مذهبی که می‌خواهند در برابر نظریۀ نظام انقلابی بایستند و نظام را از انقلاب، تهی سازند. وفاق با اینان، به‌حتم عمل‌گرایانه و بی‌سرانجام است و نه فکری و هویّتی. مسأله، سفرۀ قدرت سیاسی است که باید اینان نیز بر سر آن بنشینند و از آن لقمه‌های چرب‌وشیرین برگیرند. همچنین این وفاق، ملّی نیز نیست؛ چون از واقعیّت‌های جامعه حکایت نمی‌کند و فقط منافع پاره‌ای از نیروهای سیاسیِ دگراندیش و مسأله‌دار را دربرمی‌گیرد. پس غرض، بازیابی یک لایۀ سیاسی در قدرت رسمی است؛ لایه‌ای که دیروز برای تحریک جامعه در برابر نظام، فتنه‌انگیزی کرد و امروز که طمع مقام و منزلت دارد، از وفاق سخن می‌گوید.
✍️ باورش سخته که این طفل معصوم با اون چشمان زیبا و صورت ملیح روزی مبدل بشه به هیولای وحشی و جنایتکاری بنام صدام حسین ... !!
🔻ما چرا بر سرِ فرهنگ خودمان پافشاری نکنیم؟ «آنها [غرب] بیشتر از ما متعصبند، بدتر از ما لجاجت می‌کنند بر سر ارزش‌های فرهنگی خودشان که در واقع ضد ارزش هم هست! ما چرا بر سرِ فرهنگ خودمان پافشاری نکنیم؟ بنابراین اهمیت فرهنگ و اهتمام به فرهنگ یک مسئله است که مسئولیت آن هم در درجه‌ی اول با مسئولین کشور است۹۲/۹/۱۹ ✍️ علت وادادگی برخی از ما این است که از خودش بُتی ساخته و احترام به فرهنگ خودش را برای دیگر ملت‌ها واجب می‌داند! و با این برتر بینی، آنچنان بقیه ملت‌ها را به باد و می‌گیرد تا که آنها خودشان باور کنند که حقیر هستند و باید گِدای فرهنگ غرب باشند! امیدوارم برخی‌ها دست از گدایی غرب بردارند! فرهنگ عفاف و حجاب یکی از نقطه هدف‌های غرب برای لگدمال کردن و تحقیر آن است. ما موظفیم مقابل این حمله غرب به بایستیم.
🔻بدحالی اختصاصی! شما اگر ساکت هم بنشینی برای بدحال کردن کل جامعه کفایت می کنی ! اصولا وجود و چهره و درونیات و تصورات و اوهام شماها اصل و عین بدحالی است و منصوب کردن شما به سخنگویی دولت ج.ا.ا برای بدحالی ۱۰۰ سال آینده ایران و ایرانی کفایت می کند! اگر هم بنا شد مجسمه ای از بدحالی بسازند، مجسمه شما را خواهند ساخت! کاش در ایام پیش رو هیچ نگویی و فقط حقوقت را بگیری و با مقامت حال کنی و از جایگاهت لذت ببری و ماهیانه هم با هزینه بیت المال به استرالیا سفر کنی و مواظب باشی دیکر درباره مهرشاد گاف ندهی! ✍️ دکتر محمد‌صادق کوشکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا صبح جمعه دیگری در راه است؟ حرف های پزشکیان در زمان مناظرات وقبل از انتخابات و نیازش به رای مردم رو با حرفهایش بعد ازرییس جمهور شدن وگذشتن خرش از پل مقایسه کنید
هرکس که شود خادم درگاه رضا باید بشود شهید خدمت آخر ... «جای خالی خادم الرضا در مراسم خطبه خوانی حرم مطهر رضوی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ تذکرات مهم رهبر انقلاب امام خامنه‌ای به ادعای رجوع به کارشناس توسط رئیس جمهور/ اظهارات در اولین دیدار با اعضای هیئت دولت چهاردهم