eitaa logo
قاصدک
917 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
4.4هزار ویدیو
121 فایل
#تربیتِ_نیرویِ_مومنِ_انقلابی
مشاهده در ایتا
دانلود
❌ تغییرات معنی‌دار کتاب اول دبستان 🔹با آغاز سال تحصیلی و نگاهی گذرا به برخی کتب درسی، تغييرات معنی‌داری دیده می‌شود. مثلا در کتاب نگارش فارسی کلاس اول، تفاوت یک تصویر در چاپ سال ۹۸ و ۹۹ حذف کتاب آسمانی قرآن از قفسه کتاب خانه و قراردادن گلدان جای آن است! چرا؟ قرآن چه مزاحمتی برای تدوین‌کنندگان، طراحان و تصویرگران این کتاب‌ها در آموزش و پرورش داشته؟ آیا پای سند کثیف ۲۰۳۰ و اجرای مرموزانه آن به این موارد هم رسیده؟ 🔹در برخی استان‌ها چاپ کتاب متفاوت است. مثلا در مشهد، تصویر کتاب در چاپ امسال، قرآن دارد! این علامت سئوال را جدی‌تر می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 اضافه کردن قرآن به کتاب درسی، توسط معلم دامغانی، قرآنی که با بهانه تزیینی بودن کلا حذف شده بود ✖️ قرآن رو بعد از سال‌ها با بهونه تزیینی بودن حذف میکنن ✖️ درس شهید فهمیده رو حذف میکنن و میگن یادمون رفته اضافه کنیم ✖️ میدون جمهوری اسلامی هم اسلامیش میوفته ✖️ پارچه مشکی واسه محرم هم یهو نایاب میشه ✖️ نام شهید هم که باید حذف شه و به جاش نام پدر معنوی منافقین بیاد 🔺 لیبرال‌ها دیگه چطوری باید بگن با ارزش‌ها مشکل دارن؟
شنبه۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۹ با بهترین تحلیل های سیاسی ما را همراهی کنید ‌🔰🔰🔰🔰 @ghasedak40
▼حرف روز             کج‌سلیقگی و فرصت‌طلبی! ماجرای طراحی جلد کتاب ریاضی سوم دبستان و حذف تصاویر دختران محجبه از روی آن سبب شد تا فضای رسانه‌ای داخل و خارج از کشور بر این موضوع متمرکز شوند و از مناظر مختلف به اهداف این اقدام بپردازند. در این زمینه توجه به نکات زیر درخور اعتناست: نکات تحلیلی: 1- جدای از اینکه اقدام صورت گرفته در طراحی جلد کتاب ریاضی سوم دبستان تا چه میزان واجد اهمیت و دارای اولویت است، واقعیت این است که جامعه ایرانی همچنان از آفت سیاست‌زدگی به شدت رنج می‌برد و در عرصه تبلیغات و رسانه، موضوعات غیر اولویت‌دار به‌راحتی ضریب می‌یابد و در پیوند با موضوعات سیاسی و دینی، تبدیل به مسائل اصلی کشور می‌شود. 2- بررسی‌های دقیق صورت گرفته و نیز اطلاعیه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی نشان می‌دهد که اتفاق روی داده به‌هیچ‌وجه تحت فشارهای وارده نبوده و ربطی به نگاه‌های عقیدتی نداشته و نوعی کج‌سلیقگی بوده است. 3- برخی از افراد مغرض و فرصت‌طلب که مترصد وقوع چنین موضوعاتی هستند، بلافاصله موقعیت را برای گشودن عقده‌ها و نشان دادن حقدهایشان مناسب دیدند و نظام جمهوری اسلامی را متهم به ستیز با زنان نمودند! ژست حمایت از زنان توسط این جماعت در حالی است که وقتی چهره شاخص جریان اصلاحات با سلاح، همسر خود را به قتل رساند، این افراد یا موضع سکوت در پیش گرفتند و یا وقیحانه به توجیه قتل توسط قاتل پرداختند و کاسه و کوزه‌ها را بر سر مقتول شکستند که وی پرستو بوده است و...! نکته نهایی: متهم ساختن نظام جمهوری اسلامی به سخت‌گیری با زنان در حالی است که: پیش از انقلاب سهم زنان از کرسی استادی دانشگاه 1.4% بود که این رقم اکنون به ۲۰% رسیده است؛ تعداد فارغ‌التحصیلان زن دانشگاهی در سال ۵۵ حدود ۶% از کل آن‌ها بوده است، درحالی‌که اکنون ۴۴% از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را زنان تشکیل می‌دهند؛ تعداد پزشکان زن قبل از انقلاب اسلامی ۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که هم‌اینک به حدود ۶۰ هزار نفر رسیده است؛ آمار پزشکان متخصص زن نیز از ۵۹۷ نفر قبل از انقلاب، با افزایش ۵۰ برابری به ۳۰ هزار نفر در حال حاضر رسیده است؛ تعداد نویسندگان زن قبل از انقلاب کمتر از ۱۰ نفر بوده که اکنون به حدود ۴۰۰۰ نفر رسیده است. تا ۴۰ سال قبل اصلاً ناشر زن در کشور وجود نداشت درحالی‌که اکنون بیش از ۷۰۰ ناشر زن فعالیت می‌کنند؛ در سال‌های قبل از انقلاب که حضور بی‌حجاب زنان اجباری بود، تعداد حضور زنان در مسابقات خارجی ۶ مورد بود، اما اکنون این میزان به 12 هزار مورد رسیده است. در خصوص حمایت یا سخت‌گیری نظام جمهوری اسلامی نسبت به زنان، قضاوت را به مخاطبان وامی‌گذاریم. (نویسنده: عزیز غضنفری)
▼گزارش روز                       اهمیت و پیام رزمایش ذوالفقار ۹۹ عرصه رقابت راهبردی، مستلزم برخورداری از قدرت، به‌ویژه در حوزه نظامی است. خصلت رقابت راهبردی در ایجاد تهدید، سایش و تنش بوده و تنها راه موفقیت و غلبه در آن قوی شدن در همه عرصه‌ها بخصوص در حوزه نظامی است. گزاره خبری: رزمایش مشترک بزرگ ذوالفقار ۹۹ ارتش با رمز مقدس یا سیدالشهدا علیه‌السلام به مدت سه روز توسط یگان‌های نیروی دریایی، زمینی و هوایی ارتش در جنوب کشور (سواحل مکران) آغاز شد. گزاره تحلیلی: اهمیت این رزمایش با توجه به اهداف آن را می‌توان این‌گونه برشمرد: ۱- بهره‌گیری از طیف‌های وسیعی از یگان‌های شناوری سطحی، زیرسطحی، موشکی، پهپادی، برای عملیات‌های آفندی در کنار پشتیبانی هوایی و پدافندی؛ ۲- اجرای سناریوهای مختلف با اجزاء مختلط از یگان‌های دریایی، هوایی، زمینی و پدافندی در این رزمایش، برای اقدامات بازدارنده تهاجمی و تدافعی هم‌افزا در صحنه نبرد احتمالی؛ ۳- اجرای سناریوهای مختلف رزم با رویکرد عرصه رویارویی واقعی در جنگ احتمالی؛ ۴- گسترش بی‌سابقه حوزه رزمایش در پهنه جغرافیایی دو میلیون کیلومترمربعی از شرق تنگه هرمز تا دریای عمان و شمال اقیانوس هند و تا منتها الیه مدار ۱۰ درجه شمالی، نشان از توسعه عمق راهبردی و توان تهاجمی جمهوری اسلامی در دوردست‌ها دارد. جمع‌بندی: رزمایش ذوالفقار 99 آشکارا پیام قدرت و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله هم‌زمان در جنگ نظامی احتمالی، جنگ اقتصادی و بیولوژیک را به طرف مقابل منتقل می‌کند. اجرای عملیات آفندی در عمق، معتبرسازی تهدید و نمایش قدرت واقعی جمهوری اسلامی برای ادراک‌سازی به طرف‌ گستاخی است که بداند هرگونه اشتباه محاسباتی در جهت تهدید منافع جمهوری اسلامی، با پاسخ قاطع، سخت و ویران‌کننده در همان لحظات ابتدایی و در ادامه با توسعه جغرافیایی نبرد، حتی در دوردست‌ها، از طریق بهره‌گیری از سطح وسیع نیروها، تجهیزات، تاکتیک‌ها و ابتکارات برای ضربه زدن به منافع طرف متخاصم همراه خواهد بود. (نویسنده: احمد بنافی)
▼ خبر ویژه                            واقعیت‌هایی از حضور منافقین در آلبانی «اولسی یازچی» کارشناس تاریخ و روزنامه‌نگار آلبانیایی در مصاحبه با روزنامه تهران تایمز گفت: «پس از آنکه آمریکایی‌ها در سال ۱۹۹۸ کودتا کردند و حزب سوسیالیست را به قدرت رساندند، آلبانی استقلال و آزادی‌های دموکراتیک خود را که پس از فروپاشی کمونیسم از آن برخوردار بودیم، از دست داد. با اینکه اکثریت آلبانیایی‌ها مسلمان هستند، وزیران آلبانی، نخست‌وزیر، شهردار تیرانا و رئیس‌جمهور آن به انجیلی‌های کاتولیک و صهیونیست‌ها گرویده‌اند. مسلمانان توسط رژیم فعلی موردحمایت آمریکا به حاشیه رانده و به‌عنوان تهدید تلقی می‌شوند. واقعیت این است که مجاهدین خلق مورد استقبال مردم آلبانی قرار نگرفتند، بلکه در سال ۲۰۱۶ هنگامی که دولت اوباما از رژیم ادی راما خواست تا ۳۰۰۰ جنگجوی خارجی را میزبانی کند، به آلبانی تحمیل شدند. دولت ما این تصمیم خطرناک را بدون اجازه و پرسش از آلبانیایی‌ها اتخاذ کرد. البته مردم آلبانی خواستار عدم استقرار مجاهدین خلق در این کشور شده‌اند. بااین‌حال، آمریکایی‌ها و رژیم مورد حمایت آن‌ها به مردم ما اجازه انجام همه‌پرسی و ابراز خواست دموکراتیک خود در مورد مجاهدین خلق را ندادند. امروز، مجاهدین خلق مانند یک ارتش اشغالگر در کشور ما عمل می‌کنند. آن‌ها سیاست خارجی آلبانی در قبال ایران را در دست خود گرفته‌اند. این گروه تروریستی در میان مردم اخبار جعلی را پخش می‌کند. آن‌ها به سیاستمداران ما دستور می‌دهند که اخبار جعلی علیه ایران را بخوانند و مانع بازرسی مقامات آلبانیایی از جنایات و اقدامات غیرقانونی مریم رجوی و باندش در داخل اردوگاه شبه‌نظامی مانزا می‌شوند.» وی در پایان افزود: «من می‌خواهم به مردم آزادیخواه ایران بگویم که ما مردم آلبانی ایران را دوست داریم. ایران کشوری بسیار مهم در جهان اسلام است که از فلسطین حمایت می‌کند.»
قاصدک را برای دیگران معرفی بفرمایید @ghasedak40
رئیس‎جمهور چه وعده‎های اقتصادی به مردم داده بود؟ @ghasedak40
قرائت یک حمد شفا برای مبلغ گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قاصدک را برای دیگران معرفی بفرمایید @ghasedak40
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷باچه بیانی توبه کنیم؟ 🌷۱. حضرت آدم ع گفت: ربنا ظلمنا انفسنا وان لم تغفرلنا وترحمنا لنکونن من الخاسرین...۲۳ اعراف 🌷۲. حضرت موسی ع گفت: رب آنی ظلمت نفسی فاغفرلی...۱۶ قصص 🌷۳.حضرت یونس ع گفت: لا اله الا انت سبحانک آنی کنت من الظالمین..۸۷انبیاء 🌷۴.حضرت ابراهیم ع گفت: 🌷رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ (٤١)ابراهیم 🌷خدایا،من و پدر و مادرم و همه مؤمنان را، درروزقیامت بیامرز!(۴۱) 🌷۵.حضرت نوح ع گفت: 🌷رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا وَلِلْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ...(٢٨)نوح 🌷خدایا،من و پدر و مادرم و تمام كسانی را كه با ایمان وارد خانه من شدند،وهمه مومنین رابیامرز(۲۸)نوح
🌸امام صادق(ع): کسی که بر پیامبر یک درود بفرستد، خداوند بر او هزار بار درود می فرستد.
❓پرسش چندین سال است مبتلا به برخی گناهان هستم ولی بارها توبه کردم و شکستم و دوباره گناه کردم آیا برای ترک آنها می توان به مشاور مراجعه کرد ولى گناهانم طوری هست که شرم دارم بصورت حضورى بگویم؟ 📝پاسخ انسان گناهان را باید پیش خدا اعتراف کند و گناهان خود را به کسی نگوید، ولی اگر شدیدا مبتلا به گناه هستید به مشاور مورد اعتماد متدین مراجعه کنید. بهتر است بصورت سامانه هاى پیامکی و یا از طریق تلفنی باشد اينطورى شناخته نمى شويد و آبرویتان حفظ خواهد شد. حتما برای ترک آنها تصمیم جدی باید گرفته شود زیرا گناه خطرناک ترین بیماری است که علاوه بر عواقب اخروی زندگی دنیوی انسان را هم به تباهی می کشاند. باز هم تاکید می شود به مشاور مورد اعتماد مراجعه شود.
🔴 حجت‌الاسلام انصاریان به کرونا مبتلا شد ▪️ حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان‌های استان تهران بستری شده است. همه برای سلامتی این استاد بزرگوار 5 صلوات بخوانید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی 6 به یاد خنده های سردارِ دلها 🖤 : 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این‌هایی که امروز قاسم سلیمانی را از خود می‌دانند همان‌هایی هستند ( دولت افسادات)که قاسم سلیمانی را در جلسه برای برجام ناراحت کردند، حرف‌های او را درست ندانستند و منجر به قهر او از جلسه شدند..... 🖤 : 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اخبار فوری و مهم از سلبریتی‌های کوفه 🎥 اگه اون زمان شبکه‌های اجتماعی بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 آقای حامد بهداد گوشات نمیشنوه یا چشات نمیبینه؟ اگه برادر خودت رو هم کشته بودن همین حرفارو میزدی؟ 🔺 حرف زدن بلد نیستی؟ حرف نزدن هم بلد نیستی؟ 🎥 تا انتها ببینید / اعتراف نوید افکاری به قتل فجیع ترکمان (مقتول)
🔶 یه روزی تو این کشور خجالت میکشیدن اسم یه هرزه یا خواننده طاغوتی یا مجرم رو ببرن.. امروز با ابزار فضای مجازی و جادوی رسانه، یه مشت قاتل و هرزه شدن چهره و قهرمان!! ببین کدوم طرف ایستادی و محبت کدوما توی دلته.. راه مشخصه.. از روز روشن تر